Λοιπόν, φαίνεται ότι δεν γίνεται καθόλου καλύτερο.
δεν είναι καλό σημάδι για ένα αμφισβητούμενο καζίνο. Μπορώ να γνωρίζω εάν και πότε επαληθεύτηκε ο λογαριασμός σας, παρακαλώ; Ωστόσο, θα σκεφτόμουν να υποβάλω μια καταγγελία .
Well, it seems that it does not get any better.
not a good mark for a questionable casino. May I know whether and when your account was verified, please? I would consider submitting a complaint, though.
Ευχαριστώ πολύ Radka. Επαληθεύτηκε γύρω στις 10 Σεπτεμβρίου
Thanks alot Radka. It was verified around september 10th
Αδερφέ, τώρα πρέπει να περιμένεις απλώς συνέχισε να τους ενημερώνεις ότι θέλεις τα χρήματά σου... Τους έστελνα μήνυμα μια φορά την εβδομάδα μέχρι να πάρω τα κέρδη μου, μου πήρε πάνω από 2 μήνες για να πάρω τα κέρδη μου
Bro you now have to wait just keep letting them know you want your Money... I was messaging them once a week till I get my winnings it take me over 2 months to get my winnings
Χαίρετε,
κανένα παράπονο ακόμα, υποθέτω ότι προτιμάτε να δώσετε στο καζίνο μια ευκαιρία χωρίς την "παρέμβασή" μας;
Δεν πειράζει, αν αλλάξετε γνώμη, η ομάδα παραπόνων μας είναι εδώ.
Hello,
no complaint yet, do I assume that you prefer to give the casino a chance without our "intervention"?
That's all right, if you change your mind, our complaint team is here.
Γεια σου Jbowen,
χρησιμοποιήστε το κουμπί "απάντηση", διαφορετικά το άτομο στο οποίο γράψατε δεν θα ειδοποιηθεί. 🙂
Τέλος πάντων πώς είσαι? Έχει περάσει αρκετός καιρός, σωστά;
Hello Jbowen,
please use the "reply" button, otherwise, the person you wrote to will not be notified. 🙂
Anyway, how are you? It's been quite some time, right?
Γεια. Ευχαριστώ. Ναί. Ας τους δώσουμε μια εβδομάδα για να το λύσουν πριν από κάποια ενέργεια.
Hi. Thanks. Yes. Lets give them one week to solve this before some action.
Εντάξει η Radka θα κάνει... Είμαι καλά, ευχαριστώ που ρωτάω τι γίνεται με εσάς ☺️.
Δεν έχω πρόβλημα ακόμα.
Ok Radka will do... I am fine thanks for asking what about you ☺️.
I don't have a problems yet.
μου χρωστουν 1500$ και δεν εχω καταφερει πουθενα. Συνεχίζουν να λένε ότι η επεξεργασία του btc έχει πέσει, αλλά το διαφημίζουν. Η λίστα αν οι τράπεζες που δεν θα δεχτούν επιταγή είναι σχεδόν όλες
they owe me $1500 and I've gotten nowhere. They continue to say btc processing is down but they advertise it. The list if banks that won't accept a check is almost all of them
Λυπάμαι που το ακούω αυτό το kenw. Ελπίζω να το λύσουν αυτό. Κινδυνεύουν με κακή κατάταξη όταν ενεργούν έτσι. Αυτό είναι σίγουρο
Sorry to hear that kenw. I hope they solve this. They risk poor ranking when they act like this. That is for sure
μου χρωστουν 1500$ και δεν εχω καταφερει πουθενα. Συνεχίζουν να λένε ότι η επεξεργασία του btc έχει πέσει, αλλά το διαφημίζουν. Η λίστα αν οι τράπεζες που δεν θα δεχτούν επιταγή είναι σχεδόν όλες
they owe me $1500 and I've gotten nowhere. They continue to say btc processing is down but they advertise it. The list if banks that won't accept a check is almost all of them
Χαίρετε,
από πότε παλεύεις να αποσυρθείς; Βρήκα ότι είναι πολύ χρονοβόρο σε αυτό το καζίνο, ελέγξτε την προηγούμενη συζήτηση. 🤔
Εάν περιμένετε περισσότερες από 14 ημέρες, μη διστάσετε να υποβάλετε την καταγγελία - απλώς κάντε κλικ/πατήστε εδώ .
Hello,
since when do you struggle to withdraw? I found that it is very time-consuming in this casino, check the previous conversation. 🤔
If you're waiting more than 14 days, feel free to submit the complaint - just click/tap here.
Θα έλεγα ότι το μη αδειοδοτημένο καζίνο με αμφισβητήσιμη φήμη είναι πραγματικά ένας πιθανός κίνδυνος, ειδικά όταν ορισμένες καταγγελίες έκλεισαν ως ανεπίλυτες - καμία πολιτική αντίδρασης. 🙁
I'd say that the unlicensed casino with a questionable reputation is truly a potential risk, especially when some complaints were closed as unresolved - no reaction policy. 🙁
Και αφού επικοινώνησα μαζί σας, με έχουν αποκλείσει για να συνδεθώ
And after I contacted you guys they have blocked me for signing in
Τι να σου πω? Πιστεύω ότι είπα ήδη ότι δεν βρίσκω αυτό το καζίνο αρκετά ασφαλές για να παίξω, κυρίως επειδή αγνοούν τα παράπονα των παικτών. 🙁
Εάν περιμένετε περισσότερες από 14 ημέρες, υποβάλετε το δικό σας παράπονο και ελπίζετε ότι το καζίνο θα μας απαντήσει....
What can I tell you? I believe that I already said that I do not find this casino pretty safe to play in, mostly because they ignore players' complaints. 🙁
If you have been waiting for more than 14 days, submit your own complaint and hope that the casino will respond to us....
Χαίρετε,
αληθεια πιστευεις οτι εχει καμια σχεση με αυτη την συζητηση? Δεν έχετε υποβάλει καν την καταγγελία ακόμα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με το καζίνο σχετικά με αυτό.
Και το Inclave δεν λέει ότι ο λογαριασμός σας δεν είναι προσβάσιμος.
Μπορείτε να το δοκιμάσετε αργότερα, παρακαλώ;
Τουλάχιστον θα τους έστελνα email
Hello,
do you really think that it has something to do with this conversation? You have not even submitted the complaint yet, meaning we did not try to contact the casino about that.
And the Inclave does not say that your account is not accessible.
Can you try that later, please?
I'd send them an email at least
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.