πριν από 1 έτος
0
Αυτό το καζίνο είναι απάτη. Πήγα στην ανάληψη 350 $ που εγκρίθηκε από τον διαχειριστή και στη συνέχεια αρνήθηκε από το τμήμα μισθοδοσίας λέγοντας ότι είχα πολλούς λογαριασμούς που δεν έχω κάνει ποτέ περισσότερους από έναν λογαριασμούς. Οπότε υποθέτω ότι λέγοντας ότι αυτός είναι ο τρόπος τους να μην πληρώνουν τους ανθρώπους απλά να το γνωρίζουν.
This casino is a scam. I went to withdrawal $350 which was approved by the manager then declined by the payroll department saying I had multiple accounts which I have never made more than one account. So I guess saying this is their way out of not paying people just be aware.
Θα πρέπει να ανοίξετε μια καταγγελία εδώ ο γκουρού του καζίνο είναι ο καλύτερος χειρισμός μαζί τους!
ΡΕ.
You should open a complaint here casino guru is the best dealing with them!
D.
Έχω έτοιμα να τα στείλω, πείτε μου πού πρέπει να τα στείλω και θα είναι καθ' οδόν. Έχω δηλώσεις από ΙΟΥΛΙΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ έως Σήμερα.
I have bank statements ready to send tell me where I need to send them and they will be on the way. I have statements from JULY AUGUST up to Today.
Ολοκληρώνετε την επαλήθευση εντός του καζίνο; Εάν συμβαίνει αυτό, επικοινωνήστε με την υποστήριξη και πείτε τους ότι έχετε έγγραφα να μοιραστείτε μαζί τους για να ολοκληρωθεί η επαλήθευση και θα σας δώσουν οδηγίες για το πώς να τους στείλετε τα εν λόγω έγγραφα
You are completing verification within the casino? If that's the case contact support and tell them you got documents to share with them to complete verification and they will give you instructions on how to send them said documents
Αυτό το καζίνο είναι απάτη. Πήγα στην ανάληψη 350 $ που εγκρίθηκε από τον διαχειριστή και στη συνέχεια αρνήθηκε από το τμήμα μισθοδοσίας λέγοντας ότι είχα πολλούς λογαριασμούς που δεν έχω κάνει ποτέ περισσότερους από έναν λογαριασμούς. Οπότε υποθέτω ότι λέγοντας ότι αυτός είναι ο τρόπος τους να μην πληρώνουν τους ανθρώπους απλά να το γνωρίζουν.
This casino is a scam. I went to withdrawal $350 which was approved by the manager then declined by the payroll department saying I had multiple accounts which I have never made more than one account. So I guess saying this is their way out of not paying people just be aware.
Σας παρουσιάστηκαν αποδείξεις; Ένα πράγμα είναι να σας κατηγορήσω, αλλά χωρίς ακριβείς αποδείξεις, θα ήμουν κι εγώ διστακτικός!
Η Lili έχει δίκιο, υποβάλετε το παράπονο - μια δωρεάν υπηρεσία που παρέχουμε σε παίκτες σε παρόμοιες καταστάσεις εδώ:
https://casino.guru/complaints/create
Περισσότερες πληροφορίες παρουσιάζονται στον οδηγό που ονομάζεται Πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε πριν υποβάλετε το παράπονό σας
Θα είμαι εδώ αν χρειαστείτε οτιδήποτε άλλο, αλλά θα ήθελα να πω ότι προτείνω την καταγγελία.✔
Have you been presented with proof? One thing is to accuse you, yet without precise evidence, I would be hesitant too!
Lili is correct, submit the complaint - a free service we provide to players in similar situations right here:
https://casino.guru/complaints/create
Further info is presented in the guide called Things to know before you submit your complaint
I'll be here if you need anything else, but I'd like to say I recommend the complaint.✔
Γουοοοοοο!!!
γεια σου αγαπητή Radka!!
Μμμμ... Νομίζω ότι είναι πολύ άσχημα γιατί αναφέρω ξεκάθαρα ότι κέρδισα ένα τουρνουά $1000 με κατάθεση προηγουμένως, έτσι ώστε τα χρήματα ήταν νόμιμα και απλά φαίνεται να μην τα λαμβάνουν υπόψη, ωστόσο γνωρίζοντας τους τώρα και με τις απειλές τους φαίνεται ότι δεν θα δώσουν άλλα χρήματα γι 'αυτό, οπότε πιστεύω ότι είναι καλύτερο από το τίποτα, αλλά θα ήθελα να μπορούσα να πω όχι και να βλάψω τη βαθμολογία και τη φήμη τους, αλλά αυτό είναι κακό γιατί τουλάχιστον προσπαθούν να δώσουν κάτι καλύτερο από την πρώτη τους γελοία προσφορά των 200 δολαρίων, γι' αυτό θα έλεγα ότι είμαι ικανοποιημένος γιατί τώρα θα αποτελέσει προηγούμενο για το να συμβιβάζονται θετικά σε ένα παράπονο, οπότε αυτό είναι υπεραρκετό για να τους κάνει να πληρώσουν σε όλους τους άλλους παίκτες με τον ίδιο τρόπο…
τι πιστεύεις ότι έχω δίκιο ή λάθος;
luv
ΡΕ.
Yooo-hooo!!!
hello Dear Radka!!
mmmm… I think they are really nasty because I clearly mention I won a $1000 tournament depositing previously so that money was legit and they just seem to not take it in consideration, however knowing them now and by their threats looks like they won’t give any more money for it so I believe it is better than nothing buuut I wish I could say no and damage their score and reputation but that’s just mean because at least they are trying to give something better than their first ridiculous offer of 200 bucks so I would say I’m satisfied because now is gonna be a precedent about them settling positively to a complaint so that’s more than enough to make them pay to all other players the same way…
what do you think am I right or wrong?
luv
D.
Γεια σας 🤗!
Δεν θα τολμούσα ποτέ να διακηρύξω τι είναι σωστό ή λάθος. Πρέπει να ομολογήσω, ωστόσο, ότι απλώς μισώ την όλη ιδέα της ανταλλαγής με παίκτες σε μια τέτοια κατάσταση. Από την άλλη, να πάρεις κάτι, ας πούμε, αξιοπρεπές - είναι πραγματικά καλύτερο και κατανοήστε αυτήν την πτυχή. Το θέμα είναι ότι το καζίνο πρέπει να αποδεχθεί το λάθος και ο παίκτης πρέπει να πληρωθεί δίκαια.
Ναι, πείτε με αισιόδοξο και αφελή άνθρωπο... 😁
Hello 🤗!
I would never dare to proclaim what is right or wrong. I must admit though, that I just hate the whole idea of bartering with players in such a situation. On the other hand, get something, let's say, decent - is truly better, and understand this aspect. The point is that the casino needs to accept the mistake, and the player should be paid fairly.
Yep, call me an optimistic and naive person... 😁
Τι εννοείς? Είμαι μπερδεμένος! Λολ να πω ναι ή όχι;
What do you mean? I’m baffled! Lol should I say yes or not?
Θέλω να πω,.. Προσπαθούσα να πω ότι χαίρομαι που δεν είναι δική μου αυτή η επιλογή 🙂.
Αλλά αφού ξέρω τι έχετε περάσει, είμαι πεπεισμένος ότι ένα τέτοιο τέλος είναι καλύτερο από το τίποτα, σωστά;
Να περιμένουμε τον Αντρέι; 🙂
I mean,.. I was trying to say I'm glad this choice is not mine to take 🙂.
But since I know what you have been through, I'm convinced such an ending is better than nothing, right?
Shall we wait for Andrej? 🙂
χαχα!
Ναι, αυτό είναι που περιμένω. Περιμένω να δω τι θα πει ο Andrej…
σε αγαπώ!
haha!
Yup that’s what I’m waiting for; I’m waiting to see what Andrej has to say…
luv ya!
μμμ… τα τουρνουά δεν παίζονται ακόμα!!
ρεεαααα!!!
Ανυπομονώ να παίξω εδώ τα τουρνουά με τις δυνατές μου ικανότητες… lol
Ξέρεις;… Συνεχίζω να παίζω τουρνουά κάπου αλλού και δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτά τα καζίνο που παίρνω νίκες έως και 3000 δολάρια ή τουλάχιστον 500…
όπως σε μισή ώρα θα κερδίσω $1680
Κοίτα…
και πάντα πληρώνουν… αλλά προφανώς ακολουθώ όλους τους κανόνες και δεν απατούν ποτέ…
χαχα!
Έγινε!
mmm… the tournaments are still unplayable!!
weeeaaaa!!!
I just can’t wait to play here the tournaments with my sharp skills… lol
you know?… I keep on playing tournaments somewhere else and I have no problems with those casinos I get wins as high as 3000 bucks or minimum 500…
like in half an hour I’ll win $1680
look…
and they always pay… but obviously I follow all the t&c and they never cheat…
haha!
done!
Και όχι, αυτό είναι απλώς μια σοφή προφύλαξη - όχι μια εγωιστική αποφυγή του δύσκολου θέματος της "αποζημίωσης" 😀
Μείνε δυνατός! Μπορώ να δω ένα έντονο φως στο τέλος αυτού του δρόμου! 🤞🤞🤞🙌
And no, this is just a wise precaution - no a selfish avoiding the tricky subject of "compensation" 😀
Stay strong! I can see a bright light at the end of this road! 🤞🤞🤞🙌
Τα συγχαρητήριά μου; οι δεξιότητές σας είναι απαράμιλλες!
Όσον αφορά τα τουρνουά, σύμφωνα με τον Juraj, περιμένουμε τον πάροχο του παιχνιδιού. Αυτά τα ζητήματα εμφανίζονται μόνο σε πολλές χώρες, καθιστώντας τη λύση δύσκολο να πιαστεί 🙁.
Λυπάμαι που δεν μπορούσα να δώσω καλύτερα νέα!
My congratulations; your skills are unparalleled!
When it comes to tournaments, according to Juraj, we're waiting for the game provider. Those issues only appear in several countries, making the solution hard to catch 🙁.
I'm sorry I could not provide better news!
Όχι όχι ..και ..όχι..ένα δυνατό 14-20 ημέρες μόνο για να λάβετε την ανάληψη σας αλλά η κατάθεσή σας είναι άμεση σωστά;
..μου ακούγεται σαν σχέδιο Ponzi..και το γεγονός ότι δεν υπόκεινται σε ρύθμιση, ο ιδιοκτήτης δεν θα κατονομαστεί και προσφέρει πράγματα όπως 400% χωρίς κανόνες, χωρίς μέγιστο μπόνους εξαργύρωσης..ναι..πολύ καλό για να είσαι αληθινός. Οι λίγοι που πληρώνονται είναι απλώς για να διατηρήσουν την εμφάνιση.
No no ..and ..no..a possible 14-20 days just to receive your withdrawal but your deposit is instant right?
..sounds like a Ponzi scheme to me..and the fact that they're unregulated, owner won't be named and they're offering things like 400% no rules, no max cashout bonuses..yep..too good to be true. The few that do get paid are just to keep up appearances.
Γεια. Όταν μιλάτε για αναλήψεις, σκεφτείτε ότι αν διαβάσετε αυτό το νήμα, θα συναντήσετε πολλούς παίκτες που έχουν ή είχαν την ίδια ακριβώς κατάσταση με εσάς. Θα ήθελα να ρωτήσω αν αυτό το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται ή έχετε ήδη τα χρήματά σας;
Τέλος πάντων, όλα τα άλλα που ανέφερες όσον αφορά την άδεια ή το μπόνους, συμφωνώ. Από την πλευρά μας, το καζίνο έχει αρκετά χαμηλό δείκτη ασφάλειας , οπότε προσωπικά δεν θα έκανα κατάθεση εδώ. Κατά τη γνώμη μου, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ελέγξετε τις κριτικές και τα παράπονα των χρηστών πριν πάτε να παίξετε.
Παρόλα αυτά, θα περιμένω απάντηση εάν η κατάστασή σας παραμένει και έχετε πρόβλημα με την απόσυρση. Ενημέρωσέ με.
Hi. When you talk about withdrawals, think that if you read this thread, you will come across a lot of players who have or had the exact same situation as you. I would like to ask if this problem still persists or have you already got your money ?
Anyway, everything else you mentioned in terms of the license or the bonus, I agree with it. On our side, the casino has a pretty low safety index, so I personally wouldn't deposit here. In my opinion, the best thing to do is to check the user reviews and complaints before you go to play.
Nevertheless, I will wait for an answer if your situation still remains and you have a problem with the withdrawal. Let me know.
Πλήρωσα αλλά χρειάστηκαν 4 μήνες και με τη βοήθεια της Ομάδας Γκουρού του Καζίνο!
I got paid but it took 4 months and with help of the Casino Guru Team!
Ναι, χρησιμοποίησα ένα μπόνους και στην πραγματικότητα τα κατάφερα και πήρα το μέγιστο 100$. Ήθελαν ελάχιστη κατάθεση 10$, γι' αυτό κατέθεσα 12$. Έγινε εξαργύρωση και μοίρασε την ανάληψη 100$ και 12$. Τα 100$ που στάλθηκαν πρώτα λέει αλλά δεν υπάρχει τίποτα στο Blockchain και έχω 11,30$ στο πορτοφόλι μου. Τι μάτσο bs!
Yeah I used a bonus and actually made it and got the max 100$. They wanted min deposit of 10$ so I deposited 12$. Cashed out and the split my withdraw 100$ and 12$. The 100$ sent first it says but there's nothing on the Blockchain and I have 11.30$ in my wallet. What a bunch of bs!
περίπου πριν από 3 1/2 εβδομάδες χρησιμοποίησα έναν κωδικό κουπονιού για δωρεάν περιστροφές. Κατά τη διάρκεια των δωρεάν περιστροφών κέρδισα ένα σημαντικό ποσό και με αυτά τα κέρδη πέτυχα εύκολα το "play through". Έκαναν ανώτατο όριο την ανάληψη από αυτού του είδους τα κέρδη στα $100, οπότε προχώρησα και έστειλα την απόσυρσή μου. Ακολούθησα όλα τα βήματα της έγκρισης τεκμηρίωσης και έστειλα ακόμη και την κατάθεση 10 $ bitcoin για "επιβεβαίωση τραπεζικού λογαριασμού" (περίεργο αίτημα αλλά υποχρεώθηκα. Διάβασα ότι μπορεί να χρειαστούν 7-10 εργάσιμες ημέρες για την έγκριση ανάληψης. Έτσι περίπου 2 εβδομάδες μετά χωρίς να ακούσω τίποτα από αυτούς, έστειλα email και μου είπαν ότι η απόσυρσή μου εγκρίθηκε και ότι τώρα μπορεί να χρειαστούν ακόμη 7-10 ημέρες για να σταλούν τα χρήματα σε εμένα. Έτσι περίμενα άλλες 10 εργάσιμες ημέρες και έστειλα ένα άλλο email με περιέργεια ζητώντας ενημερώσεις σχετικά με η απόσυρσή μου και απάντησαν λέγοντας "ναι, έχουν περάσει 10 εργάσιμες ημέρες αλλά ότι απλώς περίμεναν να ακούσουν ότι τα χρήματα είχαν μεταφερθεί" ... είναι περίεργο; Περίμεναν να ακούσουν ότι τα χρήματα είχαν σταλεί; Είναι οι Αυτοί που στέλνουν τα χρήματα… δεν θα ήξεραν ήδη αν στάλθηκαν χρήματα; Ωστόσο, είπαν ότι «θα μου έστελναν email μόλις είχαν περισσότερες πληροφορίες» Είναι τώρα στη 12η ημέρα της επιχείρησης και ακόμα δεν υπάρχει τίποτα από αυτούς.
είναι κοινό αυτό;
about 3 1/2 weeks ago I used a coupon code for free spins. During the free spins I won a considerable amount, and with those winnings I easily accomplished my "play through". They capped the withdrawal from this kind of winnings at $100 so I went ahead and sent in my withdrawal. I followed all the steps of documentation approval and even sent in the $10 bitcoin deposit for "bank account confirmation" (odd request but I obliged. I read that it could take 7-10 business days for withdrawal approval. So around 2 weeks later after hearing nothing from them I emailed and was told my withdrawal was approved and that now it could take 7-10 more days for the funds to be sent to me. So I waited another 10 business days and sent another email just curiously asking for updates on my withdrawal and they responded saying "yes it has been 10 business days but that they were just waiting to hear that that the money had been transferred" … is this odd? They were waiting to hear the money had been sent? They’re the ones sending the money… wouldn’t they know already if money was sent? They did however say that "they would email me as soon as they had more info". It’s now on businesses day 12 and still nothing back from them.
is this common?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.