Υποβάλετε μια καταγγελία, ο γκουρού του καζίνο μας βοηθάει με αυτόν τον τρόπο…
File a complaint, casino guru is awesome helping us that way…
Δεν χρειάζεται να παίζω Chumba και Luckland εδώ και δύο χρόνια. Όταν κάνω ανάληψη που κάνω συχνά πληρώνομαι σε 2-3 μέρες. Το Sunrise κράτησε τα 2800 μου όταν προσπάθησα να εξαργυρώσω. Το Sunrise είναι απάτη....
No need I have been playing Chumba and Luckland for a couple of years. When I withdraw which I do often I get paid in 2-3 days. Sunrise kept my 2800 when I tried to redeem. Sunrise is a scam....
Μπράβο σου. Οι περισσότερες από τις κριτικές που διάβασα στους παίκτες ήταν δυσαρεστημένοι, συμπεριλαμβανομένου και εμένα όταν ήμουν μέλος. Ίσως παραβήκες έναν κανόνα με το Sunrise και γι' αυτό δεν σε πλήρωσαν. Πληρώνομαι πολύ αργά, αλλά πληρώνουν.
Το Chumba and luckyland είναι απάτη!
Good for you. Most of the reviews that I read the players were unhappy including me when I was a member. Maybe you broke a rule with Sunrise and that's why they didn't pay you. I am getting paid very slow but they are paying.
Chumba and luckyland is a scam!
Συμφωνώ! Έχω παίξει Chumba για περισσότερα από 5 χρόνια και μέχρι στιγμής καλά μαζί τους, μου αρέσει το δωρεάν 1sc που δίνουν κάθε μέρα, έχω κερδίσει έως και 500 δολάρια μόνο με αυτό το δώρο 1sc! … καθώς και κανένα πρόβλημα με την απόσυρση…
μερικές φορές οι άνθρωποι έχουν διαφορετικές εμπειρίες σε κάθε μέρος και η εμπειρία μου μαζί τους ήταν πάντα θετική…
τώρα, με τα SS διαφορετική ιστορία σωστά; Και γι' αυτό είμαστε όλοι εδώ παραπονούμενοι, έτσι δεν είναι;…
Agree! I have played Chumba for more than 5 years and so far so good with them I love the free 1sc they give every day I have won up to 500 bucks just with that 1sc gift! … as well no problems withdrawing…
some times people have different experiences in every place and my experience with them has been always positive…
now, with SS different story right? And that’s why we all are here complaining isn’t it?…
Μην είσαι τόσο τετράγωνη Ζήνα!
Απλώς έχουμε διαφορετικές εμπειρίες παντού, και ενώ ήσασταν τυχεροί με τους κουλοχέρηδες Sunrise, σταθήκαμε τυχεροί στο Chumba, δεν χρειάζεται να είμαστε τόσο σκληροί…
Don’t be so squared Zena!
We just have different experiences everywhere, and while you got lucky with sunrise slots we got lucky at Chumba no need to be so harsh…
Αυτό έγινε πριν από λίγες μέρες.
https://www.bbb.org/us/ca/san-francisco/profile/online-gaming/chumba-casino-1116-877750/customer-reviews
This was a few days ago.
https://www.bbb.org/us/ca/san-francisco/profile/online-gaming/chumba-casino-1116-877750/customer-reviews
Δεν είμαι σκληρός, ξεκινήστε μια άλλη ομάδα συζήτησης για το chumba και τη τυχερή χώρα, αλλά κρατήστε το μακριά από τη συζήτηση για το Sunrise.
I'm not harsh, start another discussion group about chumba and luckyland but keep it away from Sunrise discussion.
Ναι, δεν προτείνω τίποτα, λέω απλώς την εμπειρία μου σε άλλα καζίνο σε σύγκριση με την ανατολή του ηλίου…
Yup, I’m not recommending anything I’m just telling my experience in other casinos compared to sunrise…
Ω ΘΕΕ ΜΟΥ!!! Αυτό είναι τόσο τρομακτικό! Το Casino Guru δημοσίευσε το ψήφισμά του για το παράπονό μου και είναι υπέρ μου, τώρα περιμένουμε να απαντήσει ο SS….
OMG!!! This is so nerve wracking! Casino Guru has posted their resolution for my complaint and is in my favour, now we are just waiting for SS to answer….
Λογότυπο Sunrise Slots ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΝΑΛΗΨΗ ΚΟΥΠΟΝΙΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΛΥΠΟΥΜΕ, Ο κωδικός κουπονιού "BIRTHDAYCHIP" απορρίφθηκε Αιτία: Ο παίκτης ανήκει σε κατηγορία που αποκλείεται από το κουπόνι , ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτό;
Sunrise Slots Logo DEPOSIT BACK TO GAMES DEPOSIT WITHDRAW COUPONS TRANSACTIONS BACK TO GAMES WE ARE SORRY, The coupon code "BIRTHDAYCHIP" was declined Reason: Player is in a class excluded by coupon , anyone know what this means?
Γεια σου.
Θα ρωτούσα τη συνομιλία - αν κάποιος θα ήταν online εκεί 🙂
Ίσως είναι διαθέσιμο μόνο ως δώρο γενεθλίων και απλά δεν ήταν η "μεγάλη μέρα" σας - απλά μαντέψτε.
Hey.
I'd ask the chat - if anyone would be online there 🙂
Maybe it is only available as the birthday cupoun gift and it simply wasn't your "big day" - just guessing.
Ω ΘΕΕ ΜΟΥ!!! Αυτό είναι τόσο τρομακτικό! Το Casino Guru δημοσίευσε το ψήφισμά του για το παράπονό μου και είναι υπέρ μου, τώρα περιμένουμε να απαντήσει ο SS….
OMG!!! This is so nerve wracking! Casino Guru has posted their resolution for my complaint and is in my favour, now we are just waiting for SS to answer….
Γεια σου zena5755,
Είμαι ενθουσιασμένος που θυμάσαι αυτό το κομμάτι, αλλά θα ήταν καλό να αναφέρουμε ότι η κατάσταση τότε ήταν αρκετά διαφορετική. Πίστευα λανθασμένα ότι το dralililopez προσπαθούσε να προσφέρει "μερικές αποκλειστικές" προσφορές καζίνο στα μέλη μας ιδιωτικά μέσω email. Ήταν λάθος μου 😎.
Θα ήμουν πολύ πιο χαρούμενος αν αυτό το νήμα περιείχε δημοσιεύσεις μόνο για το σωστό καζίνο. Αλλά - εφόσον είστε όλοι σε κουβέντα, δεν εννοώ να διακόψω. Αυτό είναι ένα φόρουμ και πιστεύω ότι όλοι οι παίκτες θα μπορούν ακόμα να καταλάβουν ποιες δημοσιεύσεις σχολιάζουν για ποιο καζίνο. 🙂
Εκτιμώ την ανησυχία σας - να είστε σίγουροι για αυτό, απλά δεν θέλω να παίζω "ο κακός" συνέχεια, δεν βλέπω κανένα πρόβλημα σε αυτό το νήμα 💚✨.
Μείνε καλά!
Hello zena5755,
I'm thrilled you remember this part, but it would be good to mention the situation back then was quite different. I mistakenly thought dralililopez was trying to offer "some exclusive" casino deals to our members privately by email. It was my mistake 😎.
I would be much happier if this thread contained posts about the correct casino only. But - as long as you are all engaged in conversation, I don't mean to interrupt. This is a forum, and I believe all players will still be able to understand which posts comments about which casino. 🙂
I appreciate your concern - be sure of that, I just don't want to play "the bad guy" all the time, I see no problem in this thread 💚✨.
Stay well!
Φύγε512. Ψάξατε ποτέ τις κριτικές προτού τις προτείνετε;
Εδώ είναι οι κριτικές σας για το Chumba. Παίζεις εκεί! Καλή τύχη!
https://www.bbb.org/us/ca/san-francisco/profile/online-gaming/chumba-casino-1116-877750/customer-reviews
Εδώ είναι οι κριτικές σας στο Luckyland Παίζετε εκεί! Καλή τύχη!
https://www.bbb.org/us/ca/san-francisco/profile/online-gaming/vgw-luckyland-inc-1116-914449/customer-reviews
Flee512. Did you ever look up the reviews before you recommend them
Here are your Chumba reviews. You play there! Good Luck!
https://www.bbb.org/us/ca/san-francisco/profile/online-gaming/chumba-casino-1116-877750/customer-reviews
Here are your Luckyland reviews You play there! Good Luck!
https://www.bbb.org/us/ca/san-francisco/profile/online-gaming/vgw-luckyland-inc-1116-914449/customer-reviews
Ξέρετε τι είναι πραγματικά αστείο; Δεν μπορώ να βρω το Chumba στη λίστα του καζίνο μας, αν και είμαι σίγουρος ότι έχω συναντήσει τον ιστότοπο πολλές φορές στο παρελθόν.
Τουλάχιστον, ζήτησα από την ομάδα δεδομένων να το ελέγξει.
Do you know what is really funny? I can't find Chumba in our casino list, though I'm sure I've come across the site many times before.
At least, I asked the data team to check it out.
Ωχ Ράντκα!
μου έφτιαξες τη μέρα… Ξέρω ότι όλα μπορούν να συμβούν, να σου πω την αλήθεια, δεν έχω μεγάλες προσδοκίες γιατί δεν εμπιστεύομαι καθόλου τον χειριστή, η πρώτη δικαιολογία που μου είπαν όταν τηλεφώνησα για να ζητήσω την κατάσταση υπαναχώρησης , η κυρία ακούγεται τόσο ψεύτικη, και μου είπε ψέματα αμέσως όπως, «α, σε θυμάμαι, μόλις χθες μιλήσαμε, σου είπα όχι να χρησιμοποιήσεις μάρκες, και το έκανες και τώρα τα έχασες όλα»… (Δεν μίλησα ποτέ με πριν και δεν είχε χρησιμοποιήσει ποτέ πατατάκια!) οπότε αυτό ήταν το πρώτο σημάδι ότι έφτιαχναν δικαιολογίες αμέσως για να καλύψουν αυτό που μου έκαναν… Απλά δεν μπορούσα να το πιστέψω!…. 🙁 με κάνει να αρρωσταίνει στο στομάχι για να θυμάμαι….
Ohhh Radka!
you made my day… I know anything can happen, to tell you the truth, I have no great expectations because I don’t trust the operator at all, the first excuse they told me when I called by phone to ask for my withdrawal status, the lady sound so fake, and told me lies right away like, "oh I remember you, we just talked yesterday, I told you no to use chips, and you did and now you lost it all"… (I never talked to her before and never used chips!) so that was the first sign that they were making up excuses right away to cover up what they have done to me… I just couldn’t believe it!…. 🙁 makes me sick to the stomach just to remember….
Συμπαθώ μαζί σου, είσαι ένα βήμα πιο κοντά στο τέλος αυτής της ηλίθιας ιστορίας.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, μόλις τακτοποιηθεί θα είναι λίγο πιο εύκολο να ξεχάσουμε 🙏
I empathize with you, you're one step closer to the end of this stupid story.
One way or another, once it's settled should be a little easier to forget 🙏
Ξέρετε τι είναι πραγματικά αστείο; Δεν μπορώ να βρω το Chumba στη λίστα του καζίνο μας, αν και είμαι σίγουρος ότι έχω συναντήσει τον ιστότοπο πολλές φορές στο παρελθόν.
Τουλάχιστον, ζήτησα από την ομάδα δεδομένων να το ελέγξει.
Do you know what is really funny? I can't find Chumba in our casino list, though I'm sure I've come across the site many times before.
At least, I asked the data team to check it out.
Η Luckyland είναι εκεί. Ίδια πλατφόρμα καζίνο
Luckyland is there. Same casino platform
Πρωί,
ναι, αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορείτε να διεκδικήσετε άλλα κουπόνια, το καζίνο έκρινε σκόπιμο να αλλάξει την κατάσταση του παίκτη σας και θα μπορείτε να παίξετε μόνο με "καθαρά μετρητά".
Μπορεί να έχετε κερδίσει πολλά ή να μην έχετε χάσει αρκετά χρήματα και το καζίνο προσπαθεί να πληρωθεί.
Σας προτείνω να ρωτήσετε την εξυπηρέτηση πελατών γιατί συνέβη αυτό.
Καλή τύχη
Μεγάλος Γ
Morning,
yes i do, it means that you will not be able to claim any more coupons, the casino has saw fit to change your player status and you will only be able to play with " clean cash".
You may have won to much or not lost enough money and the casino is trying to get paid.
I suggest you ask customer service why this happened.
Best of luck
Big G
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.