Ήμουν ήδη VIP μέλος στα email τους μάρκετινγκ, ωστόσο μετά από αυτό το περιστατικό επανέφεραν τον λογαριασμό μου στην κατάσταση "νέος παίκτης"... Lol
Όπως και στα email που έλαβε η οικονομική τους ομάδα, συνεχίζουν να με ανακατευθύνουν για να μιλήσω με την ομάδα VIP μέσω τηλεφώνου ή μέσω της συνομιλίας για να λάβω περισσότερες πληροφορίες για την περίπτωσή μου.
Αυτό είναι μέρος της τεχνικής τους για να σας κάνουν να συμμετάσχετε σε μια άτυπη συνομιλία, καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμη ομάδα VIP, καθώς έχω ψάξει για τα στοιχεία επικοινωνίας τους που δεν υπάρχουν.
Είναι όλοι οι ίδιοι άνθρωποι! Δεν αμφιβάλλω ότι το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και το οικονομικό τμήμα είναι τα ίδια λίγα άτομα που εργάζονται εκεί.
I was a VIP member already as on their marketing emails, however after this incident they reset my account to " new player" status… Lol
As on the emails received by their finance team they keep on redirecting me to talk to the VIP team via phone or through the chat in order to receive more information about my case.
This is part of their technic of getting you to engage on an informal conversation since there is not such a VIP team available since I have researched for their contact information which doesn’t exist either.
They are all the same people! I don’t doubt the customer service and finance department are the exact same few people working there.
Αυτόματη μετάφραση: