Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSportuna Casino - γενική συζήτηση

Sportuna Casino - γενική συζήτηση

12.290 προβολές 140 απαντήσεις |
πριν από 9 μήνες
|
1 2...8
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 9 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Sportuna Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 9 μήνες

Γεια σας καλησπέρα, έχω λογαριασμό στο casino sportuna και για περισσότερες από 8 μέρες περιμένω την τραπεζική μεταφορά των κερδών μου, αρνούνται να πληρώσουν, πάντα δικαιολογούνται ότι το οικονομικό τμήμα ασχολείται με την κατάστασή μου, το σίγουρο είναι ότι σήμερα πέρασαν 8 μέρες και δεν έχω λάβει τα χρήματα τι να κάνω και τώρα από χθες έχουν μπλοκάρει την πρόσβαση στον λογαριασμό, γιατί το έκανα κάθε μέρα.

Μπορείτε να με βοηθήσετε ή το site σας μιλάει;;;

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

lol filefile


Εδώ είναι η απόδειξη του αιτήματός μου απόσυρσης...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Γεια σας καλησπέρα, έχω λογαριασμό στο casino sportuna και για περισσότερες από 8 μέρες περιμένω την τραπεζική μεταφορά των κερδών μου, αρνούνται να πληρώσουν, πάντα δικαιολογούνται ότι το οικονομικό τμήμα ασχολείται με την κατάστασή μου, το σίγουρο είναι ότι σήμερα πέρασαν 8 μέρες και δεν έχω λάβει τα χρήματα τι να κάνω και τώρα από χθες έχουν μπλοκάρει την πρόσβαση στον λογαριασμό, γιατί το έκανα κάθε μέρα.

Μπορείτε να με βοηθήσετε ή το site σας μιλάει;;;

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

"Can you help me or is your site just talk???" - let's see.

Firstly, may I ask you if your winnings were accumulated by playing some casino games, please?

Have you already passed the KYC?

When was the last time you were able to sign in to your account?

Please provide more information so we can better investigate this issue of yours.

soeiromeneses
πριν από 8 μήνες

Γεια σου! Έχετε λάβει ακόμα την πληρωμή σας; 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Ruub123
πριν από 7 μήνες

Λυπάμαι που είδα την ερώτηση μόνο σήμερα αλλά χρειάστηκαν 10 μέρες με πολλή επιμονή, κάθε μέρα μιλούσα με την εξυπηρέτηση πελατών και ηχογραφούσα τις συνομιλίες με εκτυπώσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Καλημέρα. Ελπίζω να μην συμβεί ούτε σε εμένα αυτό. Ζήτησα ανάληψη στις 20.5.2025 0:53 και ρώτησα πόσο χρόνο χρειάζεται για να ελεγχθεί η ανάληψη. Μου είπαν ότι χρειάζονται 3 εργάσιμες ημέρες και υπολογίζεται πάντα από την υποβολή της επόμενης ημέρας. file

Αυτόματη μετάφραση:
Truhlik
πριν από 6 μήνες

So, hopefully they will keep the waiting time as they said.

Surely let us know about any updates, please.

Is your account already verified there?

Romi
πριν από 6 μήνες

Πρέπει να πω ότι αφού έστειλα το μήνυμα στη συνομιλία, τα χρήματα ήρθαν σήμερα σε μένα όπως είχα υποσχεθεί. Είμαι λοιπόν ικανοποιημένος με τον αθλητή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Έτσι, πρέπει να γράψω άλλη μια καταγγελία στο Sportuna σχετικά με την επιστροφή μετρητών, ενεργοποίησα το μπόνους 50% στοιχήματος χωρίς κίνδυνο στο χόκεϊ, πόνταρα και έλαβα επιστροφή μετρητών, μετά την αξιολόγηση δεν μου καταβλήθηκε η επιστροφή μετρητών. filefilefile Και στο μπόνους μου έδειχνε ένα ενεργό αθλητικό μπόνους 500 CZK. Όταν ρώτησα την υποστήριξη, μου είπαν ότι είχα ήδη ένα άλλο μπόνους, ενώ πρώτον δεν το είχα ενεργοποιήσει και δεύτερον, θα έπρεπε να μου είχε καταβληθεί η επιστροφή μετρητών αμέσως μετά την αξιολόγηση των στοιχημάτων, αλλά δεν έγινε. Μετά από περίπου μία ώρα διαφωνίας στη συνομιλία, την τερμάτισαν λέγοντας ότι ζητούσαν συγγνώμη και θα με ενημέρωναν μέσω email. Έχω ηχογραφήσει ολόκληρη την ηχογράφηση της συνομιλίας.

Αυτόματη μετάφραση:
Truhlik
πριν από 6 μήνες

Have you received any email already, though? Was it some kind of mistake there, perhaps?

I hope they will sort it out well.

Romi
πριν από 6 μήνες

Καλημέρα


Δεν έχω λάβει ακόμα κανένα email. Θα περιμένω σήμερα και θα σας ενημερώσω τότε.

Αυτόματη μετάφραση:
Truhlik
πριν από 6 μήνες

Thank you for that. We'll be here.

πριν από 6 μήνες

Μέχρι στιγμής, δεν μου έχει στείλει κανένα email, εκτός από διαφημιστικά email.

Αυτόματη μετάφραση:
Truhlik
πριν από 6 μήνες

Δοκιμάσατε να τους ρωτήσετε ξανά ή περιμένετε ακόμα; Είναι κρίμα που δεν έχει ακόμη λυθεί το πρόβλημα, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις συμβαίνει να μην λάβετε επιστροφή μετρητών. Τα ίδια τα καζίνο αποφασίζουν σε ποιον δίνουν μπόνους και σε ποιον όχι. Αν και δεν θα είχε και πολύ νόημα να σας στέλνουν προωθητικά email, το έχω βιώσει κι εγώ αυτό. 🙂

Αλλά θα περιμένουμε να δούμε αν θα μάθουμε κάτι καινούργιο τις επόμενες μέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Στις 28.5.2025 ρώτησα για την επιστροφή μετρητών αυτών των στοιχημάτων και μετά από περίπου μία ώρα συνομιλίας μου είπαν ότι η επιστροφή μετρητών ακυρώθηκε επειδή ζήτησα ανάληψη. Αλλά ζήτησα την ανάληψη μόνο αφού αξιολογήθηκαν τα στοιχήματα, αντίστοιχα, την επόμενη μέρα. Στο τέλος έστειλε το εξής: Λυπάμαι πολύ που δεν είστε ικανοποιημένοι με τη λύση//απάντηση που δόθηκε και ότι επιθυμείτε να υποβάλετε//ανοίξετε καταγγελία σε εμάς. Για τον σκοπό αυτό, στείλτε μας ένα email από την καταχωρημένη διεύθυνση email σας στη διεύθυνση [email protected] με τις ακόλουθες σχετικές πληροφορίες σχετικά με το παράπονό σας:


- πλήρες όνομα·


- "ΠΑΡΑΠΟΝΟ: (αιτιολογία)" στο πεδίο θέματος του email.


- να περιέχει λεπτομερή περιγραφή των προβλημάτων που αντιμετωπίστηκαν, των επιχειρημάτων και του επιθυμητού αποτελέσματος·


- συμπεριλάβετε ημερομηνίες και ώρες (εάν είναι δυνατόν) που σχετίζονται με σχετικές περιστάσεις.


Στόχος μας θα είναι να επιβεβαιώσουμε την παραλαβή της καταγγελίας εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών ή μίας (1) εργάσιμης ημέρας και να παρέχουμε ουσιαστική απάντηση στην καταγγελία το αργότερο εντός δέκα (10) ημερών από την ημερομηνία που θα λάβουμε την καταγγελία.


Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και τη συνεργασία σας.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Truhlik
πριν από 6 μήνες

Έψαξα να δω αν είχαν γράψει κάτι εκεί και το βρήκα κι εγώ, αυτό που σου είπε το καζίνο.

Ποια μέρα κάνατε ανάληψη; Είδα ότι η επιστροφή μετρητών θα έπρεπε να καταβληθεί τη Δευτέρα, αν διάβασα σωστά, αλλά εφόσον κάνατε ανάληψη, δεν έχει σημασία αν τα στοιχήματά σας έχουν ήδη διευθετηθεί.

Φυσικά, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στο καζίνο, αλλά δεν είμαι σίγουρος πώς θα εξελιχθεί.

Αλλά είδα καθαρά από το στιγμιότυπο οθόνης ότι κάνατε ανάληψη χρημάτων την Τρίτη 20; Άρα, σύμφωνα με αυτά που περιγράφετε, θα έπρεπε να είχατε λάβει επιστροφή μετρητών από την προηγούμενη εβδομάδα στις 19. Αυτό μου φαίνεται λογικό και δεν καταλαβαίνω πραγματικά την εξήγηση του καζίνο.

Αλλά ίσως μπορείτε με κάποιο τρόπο να το λύσετε υποβάλλοντας μια καταγγελία και όλα θα πάνε καλά.

Θα το δοκιμάσεις μαζί τους;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες


Χαιρετίσματα,

Ζήτησα δύο αναλήψεις κρυπτονομισμάτων στο Sportuna, μία στις 22/06 και η άλλη στις 23/06.

Έχουν περάσει 8 και 7 ημέρες αντίστοιχα, αλλά ακόμα δεν έχω λάβει τα χρήματα.


Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη μέσω συνομιλίας αρκετές φορές, αλλά πάντα λαμβάνω την ίδια απάντηση: ότι οι αναλήψεις βρίσκονται στο τελικό στάδιο. Ωστόσο, αυτή η κατάσταση συνεχίζεται εδώ και πάνω από δύο ημέρες, χωρίς καμία ενημέρωση.


Είναι πραγματικά απογοητευτικό να περιμένεις τόσο πολύ χωρίς να ξέρεις αν θα φτάσουν τα χρήματα.

Σας παρακαλώ θερμά να με βοηθήσετε να επιλύσω αυτήν την κατάσταση το συντομότερο δυνατό.

Σας ευχαριστώ.



Αυτόματη μετάφραση:
nicolet939
πριν από 5 μήνες

Hey, I'm sorry you're still waiting for the money. 

Any winnings from the sports betting? 

If you are still waiting, I would try to hold out for a while, as we give casinos 14 days to pay the player. But when he bets on sports in such cases we can't help unfortunately. 

So try to explain it to me.

Jaro
πριν από 5 μήνες

sorry I didn't understand the message well, I made 2 withdrawals in crypto litecoin or bitcoin on June 22 and 23 but I still haven't arrived, I contacted the Live chat several times and they always say the same things that they are in the final stages, will my money arrive?

1 2...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.