Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Δεν είναι πλέον απαραίτητο. Χθες το βράδυ ξόδεψα τις αναλήψεις... Δεν έχω πλέον εκκρεμείς αναλήψεις επειδή τις έχω ξοδέψει. Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας για το θέμα μου.
It is no longer necessary. Last night I spent the withdrawals... I no longer have pending withdrawals because I have spent them. Thank you for your interest in my matter.
Ya no hace falta anoche me gasté los retiros …..ya no tengo retiros pendientes porque me los he gastado , gracias por interesarse por mi asunto
Λυπάμαι πολύ γι' αυτό και που δεν είχαμε την ευκαιρία να σε βοηθήσουμε.
Τι συνέβη; Ή απλώς δεν μπορούσες να περιμένεις άλλο;
I'm really sorry for that and that we didn't have a chance to help you out.
What happened? Or you just couldn't wait anymore?
Γεια, δεν έχω ξοδέψει κανένα από τα κέρδη μου και αποφάσισα απλώς να περιμένω.
καμία απάντηση μέχρι σήμερα.
Δεν ζητούν ούτε έγγραφα ούτε τίποτα.
Έχω αποθηκευμένα αρχεία καταγραφής συνομιλιών και στιγμιότυπα οθόνης
Hey I haven’t spent any of my winnings and have decided to just wait.
no response yet as of today.
they don’t ask for documents or anything.
i have chat logs saved and screenshots
Ελπίζω να αντέξετε πραγματικά και η ομάδα μας να έχει την ευκαιρία να επικοινωνήσει με το καζίνο σχετικά με την υπόθεσή σας.
Παρακαλώ, προσέξτε το χρονόμετρο στο παράπονό σας. Όσο νωρίτερα απαντήσετε, τόσο πιο γρήγορα θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε, ξέρετε.
Καμία νέα πληροφορία σχετικά με την απόσυρση από αυτούς; Σωστά;
I hope you will really last, and our team will have a chance to contact the casino regarding your case.
Just please mind the timer on your complaint. The earlier you reply, the sooner we will be able to move forward, you know.
No new information about the withdrawal at all from them? Right?
Περιμένω τα 1.500 ευρώ μου εδώ και ένα μήνα.
Μέχρι πριν από τρεις εβδομάδες, δεν μου ζητούσαν τίποτα και έβρισκαν συνεχώς δικαιολογίες. Τώρα μου ζητούν έγγραφα, τα οποία έχω ήδη προσκομίσει και συνεχίζω να προσκομίζω, και ακόμα δεν μου έχουν πληρώσει τα χρήματά μου.
I've been waiting for my €1,500 for a month.
Up until three weeks ago, they didn't ask me for anything and kept making excuses. Now they're asking me for documentation, which I've already provided and keep providing again, and they still haven't paid me my money.
Llevo 1 mes esperando mis 1500€.
Hasta las 3 semanas que no me pidieron nada y me ponian excusas. Ahora me piden documentación la cual ya he dado y vuelvo a dar y siguen sin pagarme mi dinero
Αν μου επιτρέπετε, σίγουρα θα πρότεινα να υποβάλετε καταγγελία εδώ στην ομάδα μας. Ένας μήνας είναι πολύς χρόνος για να περιμένετε μια ανάληψη.
Πότε ακριβώς το ζητήσατε και έχετε κάνει ποτέ ανάληψη από αυτό το καζίνο στο παρελθόν;
If I may, I would surely suggest filing a complaint here with our team. One month is way too long to wait for a withdrawal.
When exactly did you request it, and have you ever withdrawn from this casino before?
Ζήτησα την πρώτη ανάληψη 3 ποσών στις 7 Ιουλίου. Και είχα ήδη κάνει ανάληψη χρημάτων στο παρελθόν αν
I requested the first withdrawal of 3 on July 7th. And I had already withdrawn money previously if
Solicite el dia 7 de Julio el primer retiro de 3. Y ya habia retirado dinero previamente si
Δεν μπορείς να παρέμβεις τώρα, έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από το πρώτο αίτημα και ο Spinsy απαντάει με την ίδια απάντηση. Έχουμε καθυστερήσεις και θα γίνει σε 3 ημέρες, αλλά το έχουμε προσέξει ξανά και ξανά.
Can’t you intervene now it’s been a month almost since first request and Spinsy just respond with same reply we have delays and will be done in 3 days but have heed this time after time now
Παρακαλούμε να τηρήσετε την καταγγελία και η ομάδα μας θα παρέμβει όποτε είναι δυνατόν. Έχουμε εκατοντάδες καταγγελίες που πρέπει να χειριζόμαστε καθημερινά και έχουμε επίσης τις δικές μας διαδικασίες. Θα είστε ενημερωμένοι για τα πάντα. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε.
Please stick to the complaint, and our team will intervene whenever possible. We have hundreds of complaints we have to deal with every day, and we also have our procedures. You will be informed about everything; no need to worry.
Ζήτησα την πρώτη ανάληψη 3 ποσών στις 7 Ιουλίου. Και είχα ήδη κάνει ανάληψη χρημάτων στο παρελθόν αν
I requested the first withdrawal of 3 on July 7th. And I had already withdrawn money previously if
Solicite el dia 7 de Julio el primer retiro de 3. Y ya habia retirado dinero previamente si
Ναι, είναι πραγματικά πολύς καιρός να σε περιμένεις.
Έχεις σκεφτεί ακόμα την καταγγελία;
Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να παρέμβει στην υπόθεσή σας το συντομότερο δυνατό.
Yeah, it is really a long wait for you.
Have you thought about the complaint yet?
Our team would try to intervene in your case as soon as possible.
Θέλω να τους καταγγείλω, αυτό που κάνουν για να αποφύγουν να με πληρώσουν δεν είναι φυσιολογικό.
I want to report them, what they are doing to avoid paying me is not normal.
Quiero denunciarles, no es normal lo que estan haciendo con tal de no pagarme
Μη διστάσετε να υποβάλετε καταγγελία εδώ οποιαδήποτε στιγμή, φυσικά.
Η ομάδα μας θα το εξετάσει το συντομότερο δυνατό και θα προσπαθήσει να βοηθήσει.
Feel free to submit a complaint here at any time, of course.
Our team will look at it as soon as possible and try to help.
Εντάξει, αλλά έχει περάσει πολύς καιρός τώρα και δεν έχει σημειωθεί καμία πρόοδος; Και ο Spinsy δεν κουνιέται ούτε δείχνει σημάδια κίνησης. Με ποιους άλλους τρόπους μπορώ να το αντιμετωπίσω, έστω και με έναν αριθμό επικοινωνίας ή κάτι τέτοιο;
ok but it’s has been a long time now and no headway has been made? And Spinsy isn’t budging or showing any signs of movements what other ways can I go about this even a contact number or something?
Παρακαλούμε να δοθεί συνέχεια στο παράπονό σας.
Δεν μπορούμε να παρέχουμε στοιχεία επικοινωνίας. Εάν χρειαστεί, η ομάδα μας θα επικοινωνήσει με το καζίνο στο νήμα.
Please follow up on your complaint.
We are unable to provide any contacts. If it'll be needed, our team will contact the casino in the thread.
Μετά από ένα μήνα συνεχούς αποστολής εγγράφων, μου έδωσαν 1.000 ευρώ από τα 1.500 ευρώ. Τα υπόλοιπα 500 ευρώ θα πρέπει να καταβληθούν την επόμενη εβδομάδα. Θα σας ενημερώσω τι θα συμβεί.
After a month of constantly sending documents, they've given me €1,000 of the €1,500. The remaining €500 will be due next week. I'll let you know what happens.
Tras un mes de enviar documentos constantes, de los 1500€ me han dado 1000€. Los 500€ restantes en principio la semana que viene. Os comentare que sucede
Πλήρωσα τα πρώτα μου 750$ μετά από έναν ολόκληρο μήνα...
Απλώς περιμένω το επόμενο αξίας 1500 δολαρίων Αυστραλίας
αυτή η άλλη πληρωμή έχει περάσει σχεδόν ένα μήνα
Been paid out my first 750$ after a whole month…
just waiting for the next one worth $1500aud
this other payout has been almost past a month
Γεια σας παιδιά,
Έχω υποβάλει καταγγελία κατά του Spinsy Casino. Βρήκα μερικά παράπονα για το καζίνο και ήθελα να ρωτήσω αν τα προβλήματα έχουν λυθεί. Ανησυχώ πραγματικά για τα χρήματά μου. Μπορεί κάποιος να με καθησυχάσει; Είναι περίπου 22.400 €, που είναι πολλά χρήματα. Ήθελα να γράψω στους ανθρώπους και να τους ρωτήσω αν όντως λειτούργησε, αλλά δυστυχώς, δεν μπορώ να τους γράψω.
Ίσως κάποιος από εσάς μπορεί να με βοηθήσει. Σας ευχαριστώ πολύ.
Hey guys,
I've filed a complaint against Spinsy Casino. I found a few complaints about the casino and wanted to ask if the problems have actually been resolved. I'm really worried about my money. Can someone reassure me? It's about €22,400, which is a lot of money. I wanted to write to the people and ask if it really worked, but unfortunately, I can't write to them.
Maybe one of you can help me. Thank you very much.
Moin Leute,
ich habe eine Beschwerde eingereicht gegen das Spinsy Casino. Ich habe ein paar Beschwerden über das Casino gefunden und wollte fragen ob die Probleme wirklich gelöst worden sind. Ich habe wirklich Angst um mein Geld. Kann mich da jemand beruhigen. Es geht um 22400 Euro was echt viel Geld ist. Ich wollte den Personen mal schreiben ob das wirklich funktioniert hat aber man kann den leider nicht schreiben.
Vielleicht kann mir ja einer von euch helfen. Vielen dank
Γεια σου, συγχαρητήρια για τη νίκη σου. 🎉☘️
Εξέτασα τα παράπονα άλλων παικτών και το καζίνο τα έχει επιλύσει τα περισσότερα, κάτι που είναι ένα πολύ καλό σημάδι, θα έλεγα.
Μπορώ να ρωτήσω αν έπαιξες με κάποιο μπόνους ή όχι; Έπρεπε να κάνεις επαλήθευση;
Παρακαλώ ενημερώστε με.
Φυσικά, πόσο καιρό περιμένετε τις αναλήψεις που ζητήσατε από τότε που υποβάλατε την καταγγελία σας ;
Hello, congratulations on your win. 🎉☘️
I looked at the complaints of other players and the casino has resolved most of them, which is a pretty good sign, I would say.
May I ask if you played with a bonus or not? Did you have to verify yourself?
Please let me know.
Of course, how long have you been waiting for the withdrawals you requested since you filed your complaint?
Γεια σου Γιάροσλαβ,
Έχω επίσης διαβάσει πολλές καταγγελίες και πολλές υποθέσεις έχουν επιλυθεί και ελπίζω ότι και η δική μου υπόθεση θα επιλυθεί. Έχω ήδη υποβάλει καταγγελία και αυτή τη στιγμή γράφω στην Ντομινίκα. Δυστυχώς, δεν έχω λάβει ακόμη απάντηση.
Για να απαντήσω στην ερώτηση αν έπαιξα με μπόνους, «Όχι, δεν το έκανα. Κέρδισα με πραγματικά χρήματα και, φυσικά, επιμένω να λάβω τα κέρδη μου».
Ναι, τους έστειλα τα πάντα και μου είπαν ότι η επαλήθευσή μου δεν ήταν πλέον απαραίτητη. (Έχω στιγμιότυπα οθόνης, φυσικά.)
Μπορώ να κάνω ανάληψη 800€ κάθε 24 ώρες, έως και τρεις φορές. Τα πρώτα 800€ πέρασαν αρκετά γρήγορα, κάτι που αύξησε τις ελπίδες μου να κερδίσω. Αλλά στη συνέχεια, φυσικά, ζήτησα τα επόμενα 800€ και μετά άλλα 800€ 24 ώρες αργότερα, μέχρι που είχα τρεις αναλήψεις.
Ζήτησα την τελευταία ανάληψη, όπως λένε στο καζίνο, στις 31 Ιουλίου 2025, και αυτό έγινε πριν από δύο εβδομάδες. Από τις 21 Αυγούστου 2025, την επόμενη Πέμπτη, θα είναι τρεις εβδομάδες. Η Ντομίνικα μου είπε να δώσω στο καζίνο άλλες 14 ημέρες πριν προβώ σε κάποια ενέργεια, και αυτές οι 14 ημέρες έχουν λήξει. Και οι τρεις αναλήψεις υποτίθεται ότι εξακολουθούν να διεκπεραιώνονται, παρόλο που είχαν 14 εργάσιμες ημέρες για να τις επεξεργαστούν, συμπεριλαμβανομένης της σημερινής ημέρας. Λένε 3-5 εργάσιμες ημέρες, και είχαν περισσότερο χρόνο.
Αρχίζω να ανησυχώ πολύ, επειδή έχω διαβάσει ακριβώς τις ίδιες τακτικές και σε άλλα παράπονα, και τώρα ισχύουν και για μένα. Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε, γιατί χρειάζομαι πραγματικά τα χρήματα.
Ελπίζω να απάντησα καλά σε όλες τις ερωτήσεις σας.
Με εκτίμηση
Hello Jaroslav,
I've also read through many complaints, and many cases have been resolved, and I hope my case will be resolved as well. I've already filed a complaint and am currently writing to Dominika. Unfortunately, I haven't received a response yet.
To answer the question of whether I played with a bonus, "No, I didn't. I won with real money and, of course, I insist on receiving my winnings."
Yes, I sent them everything, and they said my verification was no longer necessary. (I have screenshots, of course.)
I can withdraw €800 every 24 hours, up to three times. The first €800 went through pretty quickly, which boosted my hopes of winning. But then, of course, I requested the next €800, and then another €800 24 hours later, until I had three withdrawals.
I requested the last withdrawal, as they say at the casino, on July 31, 2025, and that was over two weeks ago. As of August 21, 2025, next Thursday, it will be three weeks. Dominika told me to give the casino another 14 days before taking action, and those 14 days are up. All three withdrawals are supposedly still being processed, even though they had 14 business days to process them, including today. They say 3-5 business days, and they've had longer.
I'm starting to get really worried, because I've read the exact same tactics in other complaints, and now they're applying to me as well. I hope you can help me, because I really need the money.
I hope I answered all your questions well.
Kind regards
Hallo Jaroslav,
Ich habe mir auch viele Beschwerden durchgelesen und da sind viele Fälle gelöst worden und ich hoffe das klappt mit meinem Fall auch. Ich habe auch schon eine Beschwerde eingereicht und schreibe derzeit mit Dominika. Bis jetzt habe ich leider noch keine Antwort bekommen.
Um die Frage zu beantworten ob ich mit Bonus gespielt habe,, Nein das habe ich nicht. Ich habe den gewinn mit echtem Guthaben erzielt und bestehe natürlich auch darauf mein gewinn zu bekommen".
Ja ich habe den Alles zukommen lassen und die sagten meine Verifizierung wäre nicht mehr nötig. ( Screenshots habe ich natürlich)
Ich kann alle 24 Std. 800 Euro auszahlen und das bis zu 3 mal. Die ersten 800 Euro gingen ziemlich schnell wo meine Hoffnung zu meinem gewinn wieder stieg. Aber dann habe ich natürlich die nächsten 800 Euro Angefragt dann 24std später nochmal 800 Euro bis ich 3 voll hatte.
Die letzte Abhebung wie die im Casino sagen habe ich am 31.07.25 beantragt und das ist jetzt über 2 Wochen her. Am 21.08.25 also jetzt kommenden Donnerstag sind es drei Wochen. Dominika hat mir gesagt ihr gebt dem Casino noch 14 tage bevor ihr eingreift und die 14 tage sind um. Alle 3 Abhebung sind angeblich immer noch in der Bearbeitung obwohl die jetzt mit heute 14 Werktage zeit hatten diese zu bearbeiten. Sie schreiben 3-5 Werktage und hatten jetzt schon länger zeit.
Ich mache mir echt sorgen so langsam da ich bei den anderen Beschwerden genau die gleiche taktig gelesen habe die bei mir jetzt auch zutrifft. Ich hoffe ihr könnt mir helfen weil ich das Geld sehr gut gebrauchen kann.
Ich hoffe ich hab alle fragen gut beantwortet.
MfG
Γεια, μπορώ να ρωτήσω αν πήρες τα χρήματά σου; Είμαι στην ίδια κατάσταση, μόνο που έχω 22.400 ευρώ.
Hey, may I ask if you got your money? I'm in the same situation, only with 22,400 euros.
Moin darf ich mal fragen ob du dein Geld bekommen hast. Bin nämlich in der selben Situation nur mit 22400 Euro
Γεια σου Γιάροσλαβ,
Έχω επίσης διαβάσει πολλές καταγγελίες και πολλές υποθέσεις έχουν επιλυθεί και ελπίζω ότι και η δική μου υπόθεση θα επιλυθεί. Έχω ήδη υποβάλει καταγγελία και αυτή τη στιγμή γράφω στην Ντομινίκα. Δυστυχώς, δεν έχω λάβει ακόμη απάντηση.
Για να απαντήσω στην ερώτηση αν έπαιξα με μπόνους, «Όχι, δεν το έκανα. Κέρδισα με πραγματικά χρήματα και, φυσικά, επιμένω να λάβω τα κέρδη μου».
Ναι, τους έστειλα τα πάντα και μου είπαν ότι η επαλήθευσή μου δεν ήταν πλέον απαραίτητη. (Έχω στιγμιότυπα οθόνης, φυσικά.)
Μπορώ να κάνω ανάληψη 800€ κάθε 24 ώρες, έως και τρεις φορές. Τα πρώτα 800€ πέρασαν αρκετά γρήγορα, κάτι που αύξησε τις ελπίδες μου να κερδίσω. Αλλά στη συνέχεια, φυσικά, ζήτησα τα επόμενα 800€ και μετά άλλα 800€ 24 ώρες αργότερα, μέχρι που είχα τρεις αναλήψεις.
Ζήτησα την τελευταία ανάληψη, όπως λένε στο καζίνο, στις 31 Ιουλίου 2025, και αυτό έγινε πριν από δύο εβδομάδες. Από τις 21 Αυγούστου 2025, την επόμενη Πέμπτη, θα είναι τρεις εβδομάδες. Η Ντομίνικα μου είπε να δώσω στο καζίνο άλλες 14 ημέρες πριν προβώ σε κάποια ενέργεια, και αυτές οι 14 ημέρες έχουν λήξει. Και οι τρεις αναλήψεις υποτίθεται ότι εξακολουθούν να διεκπεραιώνονται, παρόλο που είχαν 14 εργάσιμες ημέρες για να τις επεξεργαστούν, συμπεριλαμβανομένης της σημερινής ημέρας. Λένε 3-5 εργάσιμες ημέρες, και είχαν περισσότερο χρόνο.
Αρχίζω να ανησυχώ πολύ, επειδή έχω διαβάσει ακριβώς τις ίδιες τακτικές και σε άλλα παράπονα, και τώρα ισχύουν και για μένα. Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε, γιατί χρειάζομαι πραγματικά τα χρήματα.
Ελπίζω να απάντησα καλά σε όλες τις ερωτήσεις σας.
Με εκτίμηση
Hello Jaroslav,
I've also read through many complaints, and many cases have been resolved, and I hope my case will be resolved as well. I've already filed a complaint and am currently writing to Dominika. Unfortunately, I haven't received a response yet.
To answer the question of whether I played with a bonus, "No, I didn't. I won with real money and, of course, I insist on receiving my winnings."
Yes, I sent them everything, and they said my verification was no longer necessary. (I have screenshots, of course.)
I can withdraw €800 every 24 hours, up to three times. The first €800 went through pretty quickly, which boosted my hopes of winning. But then, of course, I requested the next €800, and then another €800 24 hours later, until I had three withdrawals.
I requested the last withdrawal, as they say at the casino, on July 31, 2025, and that was over two weeks ago. As of August 21, 2025, next Thursday, it will be three weeks. Dominika told me to give the casino another 14 days before taking action, and those 14 days are up. All three withdrawals are supposedly still being processed, even though they had 14 business days to process them, including today. They say 3-5 business days, and they've had longer.
I'm starting to get really worried, because I've read the exact same tactics in other complaints, and now they're applying to me as well. I hope you can help me, because I really need the money.
I hope I answered all your questions well.
Kind regards
Hallo Jaroslav,
Ich habe mir auch viele Beschwerden durchgelesen und da sind viele Fälle gelöst worden und ich hoffe das klappt mit meinem Fall auch. Ich habe auch schon eine Beschwerde eingereicht und schreibe derzeit mit Dominika. Bis jetzt habe ich leider noch keine Antwort bekommen.
Um die Frage zu beantworten ob ich mit Bonus gespielt habe,, Nein das habe ich nicht. Ich habe den gewinn mit echtem Guthaben erzielt und bestehe natürlich auch darauf mein gewinn zu bekommen".
Ja ich habe den Alles zukommen lassen und die sagten meine Verifizierung wäre nicht mehr nötig. ( Screenshots habe ich natürlich)
Ich kann alle 24 Std. 800 Euro auszahlen und das bis zu 3 mal. Die ersten 800 Euro gingen ziemlich schnell wo meine Hoffnung zu meinem gewinn wieder stieg. Aber dann habe ich natürlich die nächsten 800 Euro Angefragt dann 24std später nochmal 800 Euro bis ich 3 voll hatte.
Die letzte Abhebung wie die im Casino sagen habe ich am 31.07.25 beantragt und das ist jetzt über 2 Wochen her. Am 21.08.25 also jetzt kommenden Donnerstag sind es drei Wochen. Dominika hat mir gesagt ihr gebt dem Casino noch 14 tage bevor ihr eingreift und die 14 tage sind um. Alle 3 Abhebung sind angeblich immer noch in der Bearbeitung obwohl die jetzt mit heute 14 Werktage zeit hatten diese zu bearbeiten. Sie schreiben 3-5 Werktage und hatten jetzt schon länger zeit.
Ich mache mir echt sorgen so langsam da ich bei den anderen Beschwerden genau die gleiche taktig gelesen habe die bei mir jetzt auch zutrifft. Ich hoffe ihr könnt mir helfen weil ich das Geld sehr gut gebrauchen kann.
Ich hoffe ich hab alle fragen gut beantwortet.
MfG
Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Αν το καζίνο συνεχίσει να το καθυστερεί, σίγουρα θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε, μην ανησυχείτε. Πιστεύω ακράδαντα ότι όλα θα λυθούν.
Κρίμα που έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που σε πλήρωσαν.
Ωστόσο, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η Ντομίνικα δεν έχει μόνο ένα παράπονο και στην επάνω δεξιά γωνία του παραπόνου υπάρχει ένα χρονόμετρο στο οποίο πρέπει να απαντήσει κάθε μέρος.
Αν δεν παίξατε με το μπόνους και είχατε ήδη κάνει μία ανάληψη, τότε τίποτα δεν θα πρέπει να το εμποδίζει αυτό.
Πιστεύω ότι θα πάρεις τα χρήματά σου το συντομότερο δυνατό.
Thanks for your reply. If the casino continues to drag this out we will definitely try to help, don't worry about that. I firmly believe that everything will be resolved.
It's a shame that it's been quite a long time since they paid you.
However, it is important to realize that Dominika does not have just one complaint, and in the upper right corner of the complaint, there is a timer that each party has to respond.
If you did not play with the bonus and already had one withdrawal, then nothing should prevent that.
I believe that you will get your money as soon as possible.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.