Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinscastle Casino - γενική συζήτηση

Spinscastle Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

13.740 προβολές 141 απαντήσεις |
πριν από 8 μήνες
|
1...3 4 5...8
Προσθήκη ανάρτησης
Carlos555
πριν από 6 μήνες

You can try to submit a complaint here with our team, but I am not really sure if it'll be possible to do much according to the safety index of this casino.

You have nothing to lose, though.

Here's the link just in case.

Romi
πριν από 6 μήνες

Thanks, but I've read that their sister site spinsheaven has had complaints from casinoguru and no luck.

Real shame as it has all the big games and providers, looks legit, but it's one big scam alongside the sister sites.

£4k that's never going to be seen.

Carlos555
πριν από 6 μήνες

Well, to be honest, basically both those casinos possess the very same terrible reputation, so it is just an optional step you may take. Since it is for free, you really do not have much to lose.

I understand it is not a very convenient argument, though.

Did you also see the Safety Indexes, perhaps? In my opinion, it is better to search before the deposit is made and problem occurs. 🙁 Just saying. Hate to see the money gone.

πριν από 5 μήνες

Has anyone had any luck getting their money???

πριν από 5 μήνες

Όχι, και κανείς δεν θα έχει τύχη. Περιμένω τα χρήματά μου πάνω από δύο μήνες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

For anyone in any doubt that this is a fake site, and for any of those (including me) holding out a bit of hope for some money back, can confirm this site is now 100% a scam.


https://www.casinomeister.com/forums/threads/global-games-tech-ltd-mad-entertainment-bogus-licensing-claims-rogue-casinos.101297/



Carlos555
πριν από 5 μήνες

Hello.

Could you please describe the entire event here? You see, this is not Casinomeister at all. 🙂

Did you also see our warnings?

file

https://casino.guru/spinscastle-casino-review

What are your thoughts on that?

πριν από 5 μήνες

0.8 should be changed to 0, or even better a simple do not use, it's a scam.


Deposited money, won £4,000. A month went by, same old excuses, verification checks. Got blocked from their chat. Checked it out further across other forums, and no one gets paid out. Games are cloned, whole site is a scam.


Would be good to put a warning here about the Curacao licence and Barge Straat, it's a common scam.

Carlos555
πριν από 5 μήνες

Hello, and thank you.

I know where this comes from, I believe. Still...

Now, please consider the logic behind the review page: since the information about the license is on the same page, we consider that appropriate information, because if you think that 0.8 out of 10 is good enough to bother about whether such is ever licensed, there is not much to help avoid the site.

You see, the values are based on factors mentioned in the review; it not just that all "bad" casinos automatically go to zero. If you care, you may delve deeper: https://casino.guru/our-casino-reviews

If you submit your complaint and the casino won't respond, the Safety Index may fall even lower.

Do you like the idea?

Radka
πριν από 5 μήνες

No - when a casino is a scam, there shouldn't be a single positive, it should be in big letters do not use this casino, it is fraudulent. It's not a bad casino, it's a scam casino, there is a difference.

Carlos555
πριν από 5 μήνες

Ok, I guess it is better to let go. DId you notice the complainant I mentioned?

πριν από 5 μήνες

Yes I did. But no point in complaining, they do not respond to emails.

Carlos555
πριν από 5 μήνες

Ah, I see. It's just that, in my opinion, a Safety Index of 0 out of 10 would be more satisfying. But, I suppose you're right. It would be more of a gesture.

πριν από 5 μήνες

Λοιπόν, μπορώ να καταλάβω τον Carlos555.

Σε περίπτωση σαφώς δόλιας ιστοσελίδας, όπως σε αυτήν την περίπτωση, είναι ακόμη καλύτερο να προειδοποιήσετε.

Φυσικά, το 0,8 στα 10 είναι πολύ λίγο, αλλά ούτε το 0,8 είναι 0!

Και σε τόσο καθαρές σελίδες θα έπρεπε να υπάρχει σαφώς ένα 0 και μια προειδοποίηση για "καμία πληρωμή"!!!


Είμαστε όλοι τζογαδόροι, ακόμα και το 0,8 είναι πιθανότητα, γιατί δεν είναι 0 😉

Αυτό το καζίνο δεν θα πληρώσει τίποτα σε κανέναν και κανένα παράπονο δεν θα βοηθήσει, ούτε εδώ ούτε στο Askgamblers ούτε πουθενά αλλού. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 5 μήνες

Hello!

You're absolutely right that it's important to warn others about untrustworthy casinos, and we're glad to see players looking out for each other. That said, our Casino Safety Index isn’t about giving hope through low odds, it's not a game of chance but a structured rating based on many factors, including complaints, licensing, terms, and more.

We rarely give a score below 1 unless there’s a pattern of extremely serious misconduct. So 0.8 is already very low and clearly signals that this casino is not safe to play at.

But I get it and that's why I wanted to refine the situation into a direct complaint, through which the Safety Index may be lowered even further.


vakah86
πριν από 5 μήνες

Όπως είπα, πήρα τα χρήματά μου

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 5 μήνες

Either you are very lucky, or part of the scam.

No one else has received money.

Έγινε επεξεργασία
πριν από 5 μήνες

i wrote some time ago that i also received my winnings BUT it was a long time ago, the amount wasn’t that big and I didn’t continue to play since then after reading reviews.

Maybe once in a while, they do respond just so they have proof that they’re not a complete scam.

πριν από 5 μήνες

Λοιπόν, δυστυχώς, το ξέχασα κι εγώ. Περιμένω 28 μέρες για τα 1.000 ευρώ μου. Πάντα οι ίδιες δικαιολογίες από τη Φιόνα, το chat bot και περιστασιακά τη Σούζαν.

Δεδομένου ότι υπάρχουν πολλές πληρωμές, παρακαλώ κάντε υπομονή. Σας έχω δώσει προθεσμία μέχρι την Τετάρτη, οπότε θα δούμε τι θα συμβεί. Μπορείτε να ξεχάσετε την επικοινωνία μέσω email.




Αυτόματη μετάφραση:
snooky42857
πριν από 5 μήνες

That is a long time to wait, really. Have you thought about filing a complaint, or will you wait until Wednesday and then do it?

Is your account fully verified at this casino?

1...3 4 5...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.