Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinscastle Casino - γενική συζήτηση

Spinscastle Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 μήνες από xSerious169
|
2.864 προβολές 77 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Είναι πάντα τα ίδια πράγματα και πάντα η Φιόνα στο chat με προτάσεις αντιγραφής και επικόλλησης.

Μετά από περισσότερες από 5 σχεδόν 6 εβδομάδες (!) Ειλικρινά δεν το πιστεύω πια.


Δεν ξέρω τι συμβαίνει ή τι «ελέγχεται». Είναι απλώς πολύ ενοχλητικό επειδή άλλοι έχουν λάβει τα χρήματά τους, κάτι που είναι εντάξει, φυσικά, αλλά για μένα προσωπικά, είναι εντελώς μπερδεμένο.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 1 μήνα

Let's see what Katarina will tell us and how it will go on. I also don't know what the casino can still check but until we know more I don't want to guess. 

Anyway, the fact that others are getting money is good news, so I believe that when this is over, it will be the same for you. 

πριν από 1 μήνα

Λοιπόν, υποθέτω τώρα ότι είναι κάποια απάτη. Υπάρχει μόνο ένα chat bot και για πάνω από 6 εβδομάδες, όποια ώρα και αν περνάει, είναι πάντα η Fiona στη συνομιλία με τις ίδιες απαντήσεις.


Κάτι τέτοιο μου έχει συμβεί μόνο όταν τελικά δεν πήρα πίσω τα χρήματά μου...

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 1 μήνα

The casino has a pretty low safety index, so I wouldn't play here just because of that. 

But I saw that Romi got the case, so she will contact the casino. 

We'll see where we go from here.

πριν από 1 μήνα

Για μένα, αυτό το καζίνο είναι 100% ψεύτικο και μια απάτη! Για εβδομάδες, ανεξάρτητα από την ώρα της ημέρας, το ίδιο chatbot, η «Φιόνα», τηλεφωνούσε.

Οι ίδιες απαντήσεις - ούτε μία γραπτή πρόταση που να είναι αυτονόητη.

Δεν λαμβάνω διεύθυνση email με την οποία μπορώ να επικοινωνήσω και τα χρήματα βρίσκονται ακόμη υπό επεξεργασία.

Το ίδιο συνέβη και στο Betsolino Casino. Αρχικά πλήρωσαν μερικούς παίκτες, μετά τους σταμάτησαν και τους έκλεψαν... αρκετά παρόμοια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

file

Πήρα απάντηση από το Spincastle! 😀 ΨΕΥΤΙΚΟ Στο είπα!

Για όσους δεν μιλούν γερμανικά, ορίστε το κείμενο του email:


"Γειά σου,

Είμαι σίγουρος ότι απεχθάνεσαι μια ψεύτικη διεύθυνση email. Το Spincastle δεν είναι καζίνο. Δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε. Ωστόσο, είμαι περίεργος πώς βρήκες το email μας. Τελευταία λαμβάνουμε παρόμοια περίεργα μηνύματα.


Με εκτίμηση,


Θωμάς

Διευθυντής Επιχειρήσεων

https://spincastle.com



Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 1 μήνα

I completely understand your feelings.

I'm worried that the casino won't respond when you also say that they keep giving generic answers and nothing has been resolved for some time. I would like to be wrong, but apparently it will be sad in the end.

πριν από 1 μήνα

file

Πήρα απάντηση από το Spincastle! 😀 ΨΕΥΤΙΚΟ Στο είπα!

Για όσους δεν μιλούν γερμανικά, ορίστε το κείμενο του email:


"Γειά σου,

Είμαι σίγουρος ότι απεχθάνεσαι μια ψεύτικη διεύθυνση email. Το Spincastle δεν είναι καζίνο. Δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε. Ωστόσο, είμαι περίεργος πώς βρήκες το email μας. Τελευταία λαμβάνουμε παρόμοια περίεργα μηνύματα.


Με εκτίμηση,


Θωμάς

Διευθυντής Επιχειρήσεων

https://spincastle.com



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Well, that's pretty sad. According to what I have seen, the safety index should drop even lower almost to zero. 

I guess that says it all and there's not much more to say.

vakah86
πριν από 1 μήνα

Επίσης, γράφεις σε λάθος email!

Γράφεις στον Σπινκάστλ. Αλλά το καζίνο είναι ο Σπινκάστλ. Με ένα «S»

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Σε παρακαλώ γράψε κάτι μόνο αν ξέρεις περί τίνος πρόκειται... Δεν είμαι ηλίθιος, ακόμα κι αν το παρουσιάζεις έτσι αρκετά συχνά.


Φυσικά, απάντησα στο email που μου έστελνε διαφημίσεις και προσφορές από αυτό το καζίνο. Δεν έγραψα απλώς ένα email. Απάντησα σε μια διαφήμιση!

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 1 μήνα

Και γιατί δεν γράφετε απλώς στη διεύθυνση email που παρέχεται απευθείας από το καζίνο ή στους όρους και τις προϋποθέσεις του;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Το έκανα, φυσικά! Και περιμένω επτά εβδομάδες, και δεν υπήρξε καμία απάντηση ή αντίδραση.

Έτσι, απλώς απάντησα σε ένα email με «προσφορά» και στη συνέχεια έλαβα αυτό το email από τον παραπάνω κύριο ως απάντηση.

Και συνέχισα να είμαι σε επαφή· μου έγραψε ότι αρκετοί άνθρωποι είχαν επικοινωνήσει μαζί του για μια πληρωμή μετρητών...

Απλώς προορίζεται για να μοιραστεί εδώ. Δεν με νοιάζει τι θα το κάνεις. Τα παράτησα τα χρήματα εδώ και πολύ καιρό.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Έλαβα σήμερα VIP πίστωση €50 από τον VIP manager μου, τον "Richard".

Δεν παίζω πλέον εκεί, όμως. Ίσως αυτό το email να σας βοηθήσει:

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

I've been waiting 12 business days now for a £2k withdrawal. Fingers crossed it appears. Fiona admits they're a chatbot. It's pretty sophisticated tbf.

πριν από 3 εβδομάδες

I've been waiting 12 business days now for a £2k withdrawal. Fingers crossed it appears. Fiona admits they're a chatbot. It's pretty sophisticated tbf.

πριν από 3 εβδομάδες

Hey, I really hope you get your money but I'm not so sure. When you go through the last posts from the players you will see how they are doing. 

Is this your first withdrawal or have you already been paid? Did you have to provide any documents to the casino?

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

This is my first withdrawal. I had to provide verification documents before I could submit the request.

loujack2222
πριν από 3 εβδομάδες

So you're verified, that's good. 

Let's try to wait a few more days and see what happens.

Judging by the safety index and warnings I'm not very positive but maybe things will be in your favor.

loujack2222
πριν από 3 εβδομάδες

Waiting on 4k. No chance I'm getting it, proper scam. Been 9 business days. The AI bot says 7-21 is a guide only. Can be longer.

Luckily didn't put too much in, but hate being scammed.

Carlos555
πριν από 3 εβδομάδες

In what state is your withdrawal, please?

Is your account fully verified, or are you waiting on the verification?

Romi
πριν από 3 εβδομάδες

Fully verified. Just says processing.

Withdrew on 08/06.

Talking to the AI bot yesterday, said 7-21 days is standard but can take longer.

How ridiculous.

No one to complain to as they have a fake license and no one overseeing.

I wouldn't be surprised if they make the games easy to win at the start.

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα