Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinrollz Casino - γενική συζήτηση

Spinrollz Casino - γενική συζήτηση

 από Torronter19
|
1.500 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Spinrollz Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Γειά σου!

Δυσκολεύομαι να κάνω ανάληψη...

Δικαιολογούνται ότι είναι προβλήματα με την τράπεζά μου...

Τι μπορώ να κάνω?

Αυτόματη μετάφραση:
Torronter19

Hello,

I'd say it depends on the excuses. May I know what you've been told so far? When has it occurred, please?

One way or another, we will try to help once we understand the situation as a whole. Care to help us with it, please? Just start from the beginning, like for instance is this your first withdrawal? Have you tried to contact your bank since you mentioned the bank, and so on?

We'll be here.

Έχω ένα σοβαρό πρόβλημα με το Spinrollz Casino και χρειάζομαι βοήθεια. Κέρδισα ένα μεγάλο ποσό, αλλά μετά από δύο αναλήψεις 500€ έκαστη, περίμενα τα υπόλοιπα εδώ και έξι εβδομάδες. Η υποστήριξη μου δίνει πάντα την ίδια τυπική απάντηση ότι το οικονομικό τμήμα το επεξεργάζεται και προσπαθεί να κάνει την ανάληψη. Όμως δεν γίνεται τίποτα. Αναρωτιέμαι γιατί ένα τέτοιο διαδικτυακό καζίνο δεν είναι μπλοκαρισμένο. Τι πρέπει να κάνω καλύτερα; Έχει κινηθεί κανείς νομικά; Ευχαριστώ!


Αυτόματη μετάφραση:
ZeksiMeksi

So they don't give you any explanation for this long delay; they just tell you that it will come soon?

Before you take any legal action, which could really cost a lot, you could try to file a complaint here. It is free of charge, and our team will do their best to resolve this issue.

It will be very important for the casino to communicate with our team, so together we can get to the bottom of this, though.

If you are eager to try it, please follow this link and explain the situation well in the description.

What do you say?

Το Spinrollz σίγουρα έχει πρόβλημα με την επεξεργασία των αναλήψεων.

Μπορεί να είστε τυχεροί και η πληρωμή να διεκπεραιωθεί "γρήγορα" σε 3-4 ημέρες. Ωστόσο, τις περισσότερες φορές η επεξεργασία διαρκεί πολύ περισσότερο.

Αυτή τη στιγμή περιμένω μια πληρωμή 330 € για 2 εβδομάδες.

Η λεγόμενη «εξυπηρέτηση πελατών» θυμίζει bot, με έτοιμες δικαιολογίες ή απαντήσεις. Μόλις ο πράκτορας δεν ενδιαφέρεται πλέον ή δεν έχει έτοιμα επιχειρήματα, η συνομιλία τερματίζεται.

Απολύτως δεν βοηθά!



Αυτόματη μετάφραση:
michaelazenker111

I just hope that our complaint team will be able to help you out with the withdrawal.

Let's wait to see how it will unfold. Please keep us informed.

Γεια σας, χρειάζομαι βοήθεια εδώ, το καζίνο μείωσε μόνο του τα κέρδη μου, αντί για 5027 € έκαναν 2000 € ως μέγιστο κέρδος. Οι όροι και οι προϋποθέσεις δεν αναφέρουν τίποτα σχετικά με τον περιορισμό ή τη δυνατότητα αλλαγής των κερδών. Ευτυχώς τράβηξα στιγμιότυπα οθόνης.


filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
vielleichtwichtig

Hello.

Did you play with some bonus there? It always should be stated in the terms of every bonus what the maximum withdrawal is.

Did they give you any explanation about the reduction of the money, though?

γεια, έγινε κάτι πολύ σοβαρό, ο λογαριασμός μου έκλεισε άδικα με περίπου 4000 ευρώ μέσα, όταν είχα ζητήσει ρητά να μην κλείσει ο λογαριασμός και το καζίνο μου απάντησε ότι ο λογαριασμός δεν θα κλείσει αν δεν το θέλω. Σήμερα έκλεισε με τα λεφτά μέσα. Όλα αυτά είναι αδιανόητα, έκλεισε παρά τη θέλησή μου, στην πραγματικότητα νομίζω ότι ήταν σφάλμα εξυπηρέτησης πελατών. Απαιτώ να ξανανοίξει άμεσα αλλιώς θα πρέπει να κινηθώ νομικά. Επισυνάπτω μια φωτογραφία της χθεσινής απάντησής σας στο αίτημά μου.

ο λογαριασμός μου πρέπει να ανοίξει ξανά, έκλεισε από αυτούς παρόλο που τους έστειλα email ανάκλησης και μου απάντησαν αναλόγως ότι δεν θα κλείσει

οπότε έγινε λάθος από μέρους τους

πώς πιστεύουν ότι μπορούν να κλείσουν τον λογαριασμό μου αν είχα και χρήματα σε ανάληψη; σου φαίνεται φυσιολογικό αυτό;


ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΣΤΙΣ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΝΑ EMAIL ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ, ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ, 18 ΜΑΡΤΙΟΥ, ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΝΑ EMAIL ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ, ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟ EMAIL ΠΟΥ ΕΠΙΣΥΝΔΩ, ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ...

ΕΠΙΣΥΝΑΦΩ ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ.


ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΚΤΗΣΩ ΤΟΝ ΑΔΙΚΑΙ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΕΣΑ

filefile

ΧΘΕΣ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΣΤΟΣ. ΜΕ 4000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΜΕΣΑ.


Αυτόματη μετάφραση:
antoniosalza1996

I'm sorry about this experience you're going through; just please know that we here are not working for the casino and are the forum administrators, as it looks like you made a mistake in the way you wrote your post.

I can see that our complaint team already reviewed your complaint and needs some answers from you here. Please update them as soon as possible, so we can move forward.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα