Γειά σου!,
Προσπάθησα να δώσω ένα μπόνους χωρίς κατάθεση σε αυτό το καζίνο, για πρώτη φορά όλα ήταν εντάξει, μέχρι που ρώτησα την υποστήριξη πελατών σχετικά με πληροφορίες σχετικά με τους κανόνες στοιχηματισμού και ανάληψης, μου απάντησαν τόσο συστηματικά όπως οι ρομποτικές απαντήσεις που δεν απαντούσαν πραγματικά σε μια ευθεία έκδοση, οπότε πίεσα λίγο περισσότερο για να δω τι εννοούσαν με τις συγκεχυμένες και ασαφείς ρομποτικές απαντήσεις τους, και αυτό είναι που πήρα στο τέλος….
Έτσι, από την αρχή υπάρχει μια τεράστια κόκκινη σημαία για μένα, καθώς δεν ήταν συγκεκριμένοι σε λεπτομέρειες, τότε η τελευταία μεγάλη εξήγηση για τη διαδικασία απόσυρσης ήταν η χειρότερη που έχω συναντήσει ποτέ, μέχρι στιγμής, εξαιρετικά μπερδεμένη και με μπερδεύει…
είναι κανείς που καταλαβαίνει αυτό το κομμάτι;… Δεν μπορώ.
hello!,
I tried to a non-deposit bonus in this casino, for the first time all was ok, until I asked customer support about info of wagering and withdrawal rules, they answered so systematically like robotic answers not really answering a straight version, so I pushed a bit more just to see what they meant with their confusing and vague robotic answers, and this is what I got at the end….
so right from the start there is a huge red flag for me, since they were not specific on details, then their last long explanation of the withdrawal process was the worst I have ever encounter, so far, extremely confusing and baffles me…
is anyone that understands that part?… I can’t.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: