ΦόρουμΚαζίνοSlottica Casino - γενική συζήτηση

Slottica Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Anonymized150
|
7248 προβολές 33 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Casino Guru

Can you give me an e-mail to the licensing authority where I can file a complaint against slottica? In case of a problem with uberlucky you gave me this email to write a complaint certria@gaminglicences.com

Is it possible to write to this email or to another email in the case of a complaint about slottica?

kickoff
πριν από 1 έτος

Hello there.

Nope, it won't work

Just mind you must check the casino's site first - to find out who issued the license.

filefilefile

In this case - it says "CIL" - that's bad, this license is easy to fake, and we consider it to be untrustable. 🙁

There's no contact info shown at all. Just a .pdf certificate.

I'm sorry.



Radka
πριν από 1 έτος

so I can't complain anywhere to the licensing issuer? 😕

kickoff
πριν από 1 έτος

Did you check the .pdf document?

Not a single hint of how to do that, I'm afraid. Furthermore, we deem CIL licenses as the less trustworthy among all at the moment. As I was recently told, no way to check its authenticity. Not a good sign either, if you ask me. 🙁

kickoff
πριν από 1 έτος


Website

does not have a website


Email

info@curacaolicensing.com


Phone

+5999 734 1000


Address

New Haven Office Center, Emancipatie Boulevard 31, Willemstad, Curaçao, Dutch Caribbean


Curacao Interactive Licensing (CIL) has N.V. 5536/JAZ registration number within the Curacao gambling jurisdiction. Actually, CIL Curacao is one of four regulatory bodies that are entitled to issue gambling licenses by the Curacao government.

Unfortunately, there is no much information about this regulatory body to be found online, This gambling commission does not even have an official website.

However, I will try my best to provide at least some information about CIL Curacao, which hopefully will be helpful.



you welcome 😉 how i find this in 5 sec? 🙂


Slottica.com provides eGaming services and it is officially licensed by CIL master gaming license nr.5536/JAZ. - this is masters license holder 😉

google license number plus complain 😉 you can try to call to them via skype if there is this kind possibility to ensure you thats they have you complain i think.


https://casino-howto.com/regulators/curacao-interactive-licensing-cil-nv-5536jaz/


This email is the only way to sent complain... i cannot find more info about this, sorry i dont have time 😕 regards and good luck!


kiziorro1984
πριν από 1 έτος

Frankly, the email probably doesn't support announcing any complaints. Last I was told, it also didn't provide a CIL license confirmation too.

I hope the situation has changed while we were "not looking"...👌

Good effort - thank you!


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 10 μήνες

Εννοώ slottica,

Επένδυσα 17.000 πέσος Χιλής, έπαιξα το επίμαχο παιχνίδι «Μινές».

Το υπόλοιπό μου είναι πάνω από 100.000, θα ήθελα να κάνω ανάληψη αλλά λαμβάνω "Η ανάληψη ακυρώθηκε: απαίτηση 3 φορές το ποσό της κατάθεσης" Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε να μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου; Εκ των προτέρων ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
billbur006
πριν από 10 μήνες

Hi, according to what you wrote it looks like you have to wager 3x the deposit and then you should probably be able to withdraw the money. However, if you are not sure about something, I always recommend asking support or live chat about such questions and they should be able to guide you on what to do in such a case. 

So will you try it this time to check if it's really as I wrote ? 

πριν από 5 μήνες

Καλησπέρα, δεν κατάφερα να επαληθεύσω τα στοιχεία μου για να μπορέσω να κάνω ανάληψη, έχω προσπαθήσει πολύ και απορρίπτει αυτό που ζήτησα να επαληθεύσω, ποιος μπορεί να με βοηθήσει σε αυτό το θέμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Silvia35
πριν από 5 μήνες

Hi, can we start with which casino you are trying to verify please ? Did the casino also tell you the reasons for the rejections on your documents ? How long has it taken you to go through this process. 

Please let me know so I have a better idea.  

πριν από 5 μήνες

Δεν ξέρω αν χρειάζεστε άλλους τύπους πληροφοριών, μόλις ξεκινώ με αυτό, οπότε αν χρειάζεστε κάτι άλλο, ρωτήστε με, ελπίζω να με καθοδηγήσετε, η slottica δεν μου δίνει τους λόγους για τους οποίους απορρίπτει τα έγγραφά μου και προσπαθώ σχεδόν 3 εβδομάδες

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Silvia35
πριν από 5 μήνες

I have moved your posts here to the official thread of the casino, where you can get more information from other players as well.

When exactly have you started with the verification process, and have you sent all the documents needed in the right format?

Romi
πριν από 5 μήνες

Ευχαριστώ, περίπου 15 ημέρες αφότου ξεκίνησα τη διαδικασία επαλήθευσης και απορρίπτει τα έγγραφα, τα στέλνω όπως μου ζητήθηκε, αλλά δεν μου δίνει λόγους για τους οποίους τα απορρίπτει

Αυτόματη μετάφραση:
Silvia35
πριν από 5 μήνες

If you need the help of our team, I would surely recommend that you file a complaint here. You can use this link to do so, and if you need any assistance or have any updates from the casino, please let us know.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα