Υπάρχει περίπτωση να έχουμε ήδη αυτή τη συνομιλία μέσω ενός προφίλ στο Facebook; 🙂
Αν όχι, ήταν απλώς μια σύμπτωση και θα υποθέσω ότι θα έπρεπε να διαβάσετε την κριτική του καζίνο , να ελέγξετε τις υποβληθείσες καταγγελίες και να περιηγηθείτε στις κριτικές χρηστών.
Σύμφωνα με την κριτική μας και το ιστορικό των παραπόνων, το καζίνο είναι αμφίβολο. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να παίζετε σε αμφισβητήσιμα καζίνο, περιηγηθείτε στον κώδικα δίκαιου τζόγου - Προτάσεις για παίκτες που παίζουν σε καζίνο που δεν ταξινομούνται ως "δίκαια" ή "δίκαια και ασφαλή"
Έλεγξα το παράπονό σας και φαίνεται ότι πρέπει να προσπαθήσετε να λύσετε το πρόβλημα με το καζίνο μέχρι να τελειώσουν αυτές οι 14 ολόκληρες ημέρες. 🙁 Μπορώ να ξέρω πότε υποβάλατε την ανάληψη, παρακαλώ;
Τέλος πάντων, θα ζητούσα την υποστήριξη σχετικά με το τι φαίνεται να είναι λάθος με το έγγραφό σας. Μπορείτε να το δοκιμάσετε;
Any chance that we already have that conversation via a Facebook profile? 🙂
If not, it was just a coincidence and I would assume you should read the casino review, check submitted complaints, and browse user reviews.
The according to our review and history of complaints, the casino is questionable. To learn more about how to play in questionable casinos, kindly browse our fair gambling codex - Recommendations for players playing at casinos not classified as 'fair' or 'fair and safe
I checked your complaint and it seems that you have to try to solve the problem with the casino until these 14 full days run out. 🙁 May I know when did you submit the withdrawal, please?
Anyway, I would ask the support about what seems to be wrong with your document. Can you try that?
Αυτόματη μετάφραση: