ΦόρουμΚαζίνοSlottica Casino - γενική συζήτηση

Slottica Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Anonymized150
|
6633 προβολές 33 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Slottica Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Τα χρήματα έχουν χαθεί 29 ημέρες. Ξανά και ξανά λέγεται ότι θα ελεγχθεί. Δεν υπάρχουν σχόλια από το καζίνο για το Casino Guru. Πολύ αμφίβολο!

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized150
πριν από 2 έτη

Hello,

not sure what kind of feedback would you like to see, since this is your very first post on the forum.

I suggest you have a problem with the pending withdrawal in the Slottica Casino, haven't you?

What has happened, please?



πριν από 2 έτη

Έχω ένα ανοιχτό παράπονο μαζί σας. Δυστυχώς, το καζίνο δεν έχει σχολιάσει. Τα χρήματά μου απλώς μου πήραν πίσω λόγω τεχνικών προβλημάτων. Το όλο θέμα συνέβη στις 13 Φεβρουαρίου 2022. Μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει καμία απάντηση από το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized150
πριν από 2 έτη

Hello,

may I know why did you switch profiles? Do you have any problem with the original one, maybe?

Is this the complaint you submitted, please?

If so, I'd wait for the complaint team because it seems you breached the rules and they need to investigate first.

The gaming history could help a lot.

Radka
πριν από 2 έτη

Ναι αυτό είναι το παράπονό μου. Δεν μπόρεσα να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου, οπότε έπρεπε να δημιουργήσω έναν νέο λογαριασμό μαζί σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized150
πριν από 2 έτη

Hello,

I read your complaint and it seems that you just ignore all the links included in the email received from Casino Guru.

Email verification is done via the clickable link as well, so I assume there may be some technical issue.

What problem exactly did you have with the verification, please?

I'll try to help 🙂

Radka
πριν από 2 έτη

Δυστυχώς δεν έλαβα άλλο email. Επίσης δεν υπάρχει στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Όταν θέλω να συνδεθώ και να κάνω κλικ στο "αποστολή συνδέσμου ξανά" δεν λαμβάνω σύνδεσμο για την επαλήθευση του λογαριασμού μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

may I know why did you switch profiles? Do you have any problem with the original one, maybe?

Is this the complaint you submitted, please?

If so, I'd wait for the complaint team because it seems you breached the rules and they need to investigate first.

The gaming history could help a lot.

πριν από 2 έτη

Έχω 2 προβλήματα με το slottica όχι μόνο ότι "έσπασα τους κανόνες"

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized150
πριν από 2 έτη

Hello,

regarding your unfinished registration here, I'm going to send you an email.

To your complaint: we are now waiting for the casino to join this complaint, so at this point, we have to wait a bit, I'm afraid.

πριν από 2 έτη

Hello,

regarding your unfinished registration here, I'm going to send you an email.

To your complaint: we are now waiting for the casino to join this complaint, so at this point, we have to wait a bit, I'm afraid.

πριν από 2 έτη

Ναι, το καταχωρημένο email ήταν: kaiser⋆⋆⋆@web.de αλλά δυστυχώς δεν λαμβάνω κανένα email από εσάς εκεί.

Έγινε επεξεργασία από Daniel πριν από 2 έτη
Αιτία: sensitive information
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

cashout pending since 5 days ... account verification is completed , payment method verification complete


cashout still pending ... same response from support no other updates

valorant21
πριν από 2 έτη

I'd wait a bit but keep constantly reminding the chat or support.

As we advised in your complaint:

"We advise players to be patient and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before they submit a complaint."


πριν από 1 έτος

Hello iam not able to complete the id verification in slottica they are rejecting immediately

πριν από 2 έτη

cashout pending since 5 days ... account verification is completed , payment method verification complete


cashout still pending ... same response from support no other updates

πριν από 1 έτος

Hello did ur withdrawal amount received into ur account?

πριν από 1 έτος

Hello iam not able to complete the id verification in slottica they are rejecting immediately

πριν από 1 έτος

Hello,

I fear that you have to find out what is wrong with the documents, ask the chat operator, or email the support and then try to provide the documents, or selfies specifically following the demands.

Nobody outside the casino can tell you what is the issue in your case, but something is obviously wrong. So try to identify the problem, then let us know, please.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

I have tried but when i uploaded the documents immediately they are rejecting it i can even send you the pics that they have rejected

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Raghuvaran
πριν από 1 έτος

Ask the support about he reason, please.

As I said, nobody outside the casino can tell you what is the issue in your case, but something is obviously wrong. So try to identify the problem.


πριν από 1 έτος

I want to know whether the slottica website is genuine or not...

Raghuvaran
πριν από 1 έτος

Any chance that we already have that conversation via a Facebook profile? 🙂

If not, it was just a coincidence and I would assume you should read the casino review, check submitted complaints, and browse user reviews.

filefile

The according to our review and history of complaints, the casino is questionable. To learn more about how to play in questionable casinos, kindly browse our fair gambling codex - Recommendations for players playing at casinos not classified as 'fair' or 'fair and safe


I checked your complaint and it seems that you have to try to solve the problem with the casino until these 14 full days run out. 🙁 May I know when did you submit the withdrawal, please?

Anyway, I would ask the support about what seems to be wrong with your document. Can you try that?


1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα