Γεια σας, νομίζω ότι η Radka εννοούσε ότι πρέπει πρώτα να περάσουν οι προαναφερθείσες 14 ημέρες για να παρέμβει η ομάδα στην κατάσταση, γιατί αυτή είναι η περίοδος που δίνουμε στα καζίνο για να επιλύσουν τη διαδικασία απόσυρσης.
Ωστόσο, θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι προσπαθούμε να βοηθήσουμε τους παίκτες και δεν παρέχουμε συνηγορία επειδή δεν είμαστε δικηγόροι.
Όπως και να έχει, σύμφωνα με την καταγγελία σου, η Πετρονέλα διαπιστώνει ποια είναι η κατάσταση και προσπαθεί να τα δει όλα σε βάθος. Οπότε σίγουρα θα σας έρθει και θα μάθετε για την επόμενη διαδικασία. Αν υπήρχε κάτι νέο, θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε;
Hello, I think that Radka meant that the aforementioned 14 days must first pass in order for the team to intervene in the situation, because that is the period we give the casinos to resolve the withdrawal process.
However, I would like to remind you that we try to help the players and we do not provide advocacy because we are not lawyers.
Anyway, according to your complaint, Petronela finds out what the situation is and tries to look at everything in depth. So she will definitely get to you and you will know about the next procedure. If there was something new, could you let us know?