Γεια σας, πρέπει να μεταφέρω τα άσχημα νέα, όμως. Δεν επεμβαίνουμε μόνο έτσι...
Στην πραγματικότητα, εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί επιτυχώς, το ιστορικό των παιχνιδιών σας έχει ελεγχθεί, η απόσυρσή σας εγκρίθηκε από το καζίνο και δεν έχετε λάβει ακόμα τα κέρδη σας για 14 ημέρες από τότε που ζητήσατε την ανάληψη, θα επέμβουμε και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε.
Προτείνω λοιπόν υπομονή. 🙏 για να αντιμετωπίσετε σωστά τη λειτουργία καταγγελίας, χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο: https://casino.guru/complaints/create
Hello, I have to pass on the bad news, though. We do not just intervene like this...
Actually, if your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you.
Thus, I suggest patience. 🙏 in order to address the complaint feature properly, kindly use this link: https://casino.guru/complaints/create
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: