Γειά σου.
Μια σύντομη ανακεφαλαίωση:
Βήμα 1 : Ο παίκτης συμπληρώνει μια φόρμα παραπόνου και την υποβάλλει.
Βήμα 2 : Αναλύουμε το παράπονο και τις απαντήσεις των παικτών στη φόρμα και εξετάζουμε το καζίνο και τους Όρους και Προϋποθέσεις του.
Βήμα 3 : Γράφουμε μια περιγραφή παραπόνου για το σύστημά μας και κάνουμε στον παίκτη τυχόν επιπλέον ερωτήσεις για να κατανοήσει τα πάντα καλά.
Βήμα 4 : Με βάση όλα όσα γνωρίζουμε, προσπαθούμε να δώσουμε συμβουλές στον παίκτη για να δούμε αν η κατάσταση μπορεί να επιλυθεί εύκολα, χωρίς να επικοινωνήσουμε με το καζίνο.
Βήμα 5 : Εάν χρειαστεί, προσκαλούμε το καζίνο να συμμετάσχει στη συζήτηση και να μας παρουσιάσει τη δική του εκδοχή της ιστορίας.
Βήμα 6 : Με βάση το αποτέλεσμα, κλείνουμε και ταξινομούμε την καταγγελία, κάτι που θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο θα επηρεαστεί ο Δείκτη Ασφάλειας του καζίνο.
Το χρονόμετρο παραπόνων υποδεικνύει ποιανού είναι η σειρά του. Το Καζίνο έχει απαντήσει, αλλά η Μαρτίνα δεν την έχει εγκρίνει ακόμα. Επομένως, δεν μπορείτε να δείτε τις ακριβείς λέξεις, αλλά μπορείτε να δείτε την ανάρτηση στην καταγγελία.
Περιμένετέ την ευγενικά.
Hello.
A brief recap:
"Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.
Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected."
Complaint timer indicates whose turn it is on. Casino has responded but Martina has not approved that yet. So you can't see the exact words, but you can see the post in the complaint.
Kindly wait for her.






