Γεια σου Bigboss528,
Χαίρομαι που ακούω ότι ο ιστότοπος είναι ξανά διαθέσιμος, αν και πιστεύω ότι δεν έχετε σημειώσει περαιτέρω πρόοδο περνώντας το KYC.
Όπως αναφέρθηκε στο άρθρο που σας έστειλα, η διαδικασία είναι εντελώς δωρεάν, ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα βήματα που πρέπει να περιμένετε, οπότε αν μου επιτρέπεται, σας συνιστώ να διαβάσετε τον οδηγό - απλώς κάντε κλικ στο πράσινο κείμενο.
Σε γενικές γραμμές, επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να εκπληρώσουν το KYC και την ανάληψη. Επομένως, εάν υποβάλετε το παράπονο νωρίτερα, πιθανότατα θα λάβετε αυτήν τη σημείωση:
"Ωστόσο, λάβετε υπόψη σας ότι είναι πολύ σύνηθες για τις αναλήψεις να χρειαστούν μερικές ημέρες ή ακόμα και εβδομάδες για να διεκπεραιωθούν πλήρως. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να εμφανιστούν τα χρήματά σας στον λογαριασμό σας. Αυτή η καθυστέρηση μπορεί να οφείλεται σε ημιτελή Επαλήθευση KYC ή μεγάλος όγκος αιτημάτων ανάληψης.
Γι' αυτό συμβουλεύουμε τους παίκτες να είναι υπομονετικοί, να συνεργάζονται πλήρως με το καζίνο και να περιμένουν τουλάχιστον 14 ημέρες αφού ζητήσουν τις αποσύρσεις τους προτού υποβάλουν παράπονο.
Εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί επιτυχώς, ελεγχθεί το ιστορικό των παιχνιδιών σας, η απόσυρσή σας εγκρίθηκε από το καζίνο και δεν έχετε λάβει ακόμα τα κέρδη σας για 14 ημέρες από τότε που ζητήσατε την ανάληψη, θα επέμβουμε και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να σας βοηθήσουμε."
Μην αφήσετε αυτό το γεγονός να σας σταματήσει, εάν αισθάνεστε ότι η κατάσταση χρειάζεται ώθηση, υποβάλετε ένα τώρα, ο ειδικός παραπόνων θα επικοινωνήσει μαζί σας τελικά.
Τι νομίζεις, είσαι μέσα;
Hello Bigboss528,
Nice to hear the website is available again, though I feel you have not made further progress passing the KYC.
As mentioned in the article I sent you the process is free completely, however, there are some steps you should expect, so if I may, I recommend you read the guide - just click the green text.
Generally speaking, we allow casinos 14 full days to fulfill the KYC and the withdrawal. So, if you submit the complaint sooner, you'll most likely get this note:
"However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Don't let this fact stop you, if you feel the situation needs a push, submit one now, the complaint specialist will get to you eventually.
What do you think, are you in?
Αυτόματη μετάφραση: