ΦόρουμΚαζίνοSlotimo Casino - γενική συζήτηση

Slotimo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από soldado101010
|
6029 προβολές 61 απαντήσεις |
|
1 2 34
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

εγγράφηκα. Κατέθεσε €1300 και κέρδισε καλά. Σύνολο 30 χιλ. Στον κουλοχέρη και σε ζωντανά παιχνίδια. Η πληρωμή των 5000€ καθυστερεί πάρα πολύ. Φοβάμαι ότι δεν θα δω καθόλου από τα χρήματα. Έχω υποβάλει όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για τον έλεγχο KYC. Έρχεται.. η σελίδα Slotimo είναι εκτός λειτουργίας. Δεν είναι πλέον διαθέσιμο. ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Bigboss528
πριν από 1 έτος

Hello there.

I was about to congratulate you for being so lucky. Sadly, it seems issues arise, so I will focus on a complaint instead because it seems to be a reasonable option.

Though I would like to clear up a few more details first.

Has your account been fully verified yet? If yes, when it was done, and since when is your withdrawal pending, please?

Furthermore, has the casino initiated a further security check? It is a rather standard procedure applied in case of bigger wins, so intentionally your account may be blocked or inaccessible due to an ongoing investigation.

I tried and am able to enter the casino and register, hence I believe the casino is not down completely.

If you prefer to submit the complaint just now, feel free to do so.

This article should explain what you should expect along the way.

For submitting the complaint - use this direct link




Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,

Ευχαριστώ για την απάντησή σας.

Ο ιστότοπος Slotimo1.com ήταν μόνο προσωρινά εκτός λειτουργίας.

Τώρα ο ιστότοπος λειτουργεί ξανά.

Επιβεβαίωσα τον εαυτό μου σε πολλά βήματα.

Έχω παράσχει στο Slotimo ένα αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού, έναν λογαριασμό κοινής ωφέλειας, ατομικές φωτογραφίες της ταυτότητάς μου, ατομικές φωτογραφίες του προσώπου μου και κοινές φωτογραφίες εμένα και την ταυτότητά μου.

Πάντα με παρηγορεί η ζωντανή συνομιλία που επεξεργάζεται αυτήν τη στιγμή. Η πληρωμή έχει ξεκινήσει από τις 12 Μαρτίου.

Εάν η απόσυρση δεν ολοκληρωθεί σήμερα, θα ήθελα να υποβάλω την καταγγελία.

Μου κοστίζει κάτι αυτό;

Ποια είναι η εμπειρία σας με τον χρόνο πληρωμής στο Slotimo;


Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Bigboss528
πριν από 1 έτος

Hello Bigboss528,

Nice to hear the website is available again, though I feel you have not made further progress passing the KYC.

As mentioned in the article I sent you the process is free completely, however, there are some steps you should expect, so if I may, I recommend you read the guide - just click the green text.

Generally speaking, we allow casinos 14 full days to fulfill the KYC and the withdrawal. So, if you submit the complaint sooner, you'll most likely get this note:

"However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.

That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.

If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."

Don't let this fact stop you, if you feel the situation needs a push, submit one now, the complaint specialist will get to you eventually.

What do you think, are you in?



πριν από 4 μήνες

Γεια σας, έχω μια ερώτηση. Περιμένω επιβεβαίωση της πληρωμής μου από το slotimo για περισσότερες από 2 εργάσιμες ημέρες. Δεν το γνωρίζω από άλλα καζίνο γιατί συνήθως επιβεβαιωνόταν και μεταφέρονταν μετά από λίγες ώρες το αργότερο. Δεν έχω λάβει ακόμη καμία ειδοποίηση, έχω ήδη επαληθεύσει τον εαυτό μου, αλλά η πληρωμή είναι ακόμα σε εκκρεμότητα και μου λένε συνεχώς στη ζωντανή συνομιλία ότι άλλο τμήμα το κάνει και μπορεί να πάρει λίγο χρόνο. Είναι φυσιολογικό αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hello. I moved your thread here.

Unfortunately the safety index of the casino is below average. You can see that some of the players has got similar issues to yours.

Do I understand it correctly that your request has not been confirmed yet by the casino?

Or you did not get the withdrawal confirmation yet?

Would you be so kind to explain it better to me please?

Will wait for your answer.

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, περίμενα μια επιβεβαίωση πληρωμής εδώ και 5 ημέρες, αυτό δεν είναι φυσιολογικό. Πόσος χρόνος χρειάζεται στο Slotimo; Ποτέ δεν περίμενα τόσο πολύ σε κανένα καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 4 μήνες

Τώρα περιμένω 5 μέρες, η πληρωμή είναι ακόμα σε εκκρεμότητα και μου λένε συνέχεια στο τσατ ότι το τμήμα είναι υποστελεχωμένο και να περιμένω. Θα στείλουν μια υπενθύμιση και ότι θα την επεξεργαστούν το συντομότερο δυνατό

Αυτόματη μετάφραση:
Chris2707k
πριν από 4 μήνες

Περιμένω λοιπόν μια πληρωμή 900 ευρώ, η οποία προφανώς δεν έχει διεκπεραιωθεί ακόμα γιατί είναι ακόμα σε εκκρεμότητα, οπότε έχω ήδη στείλει την ταυτότητα αλλιώς δεν θα μπορούσα να την πληρώσω καθόλου

Αυτόματη μετάφραση:
Chris2707k
πριν από 4 μήνες

Hello. Usually we allow casinos 14 full days to fulfill the KYC and the withdrawal. So if it's been 7 days now, it seems to be ok in my opinion. It is quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.

So have you already passed the verification process? Did you get any confirmation about that from the casino?

I can also see that you have successfully submitted your complaint and our team is working on it. So fingers crossed🤞.

πριν από 4 μήνες

Μόνο από τη ζωντανή συνομιλία μου είπαν ότι είχαν όλα τα έγγραφα και ήταν θέμα χρόνου να συνεχιστούν τα πράγματα. Ναι, ελπίζω να το πάρω μέσα στην εβδομάδα. Δεν ξέρω ότι σε κανένα άλλο καζίνο, μέχρι στιγμής τα χρήματα ήταν πάντα εκεί μέσα σε 1 ημέρα το αργότερο και μετά από 3 ημέρες το αργότερο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Chris2707k
πριν από 4 μήνες

That way I wouldn't be immediately negative. The casino has communicated with you and said it's understaffed, which means it's probably taking a little longer than usual. They also assured you that they have your documents under verification and that they are trying to verify them as soon as possible. 

So I would advise you to be patient and keep a cool head. I firmly believe that everything will be resolved in the near future. Good luck. ☘️

πριν από 4 μήνες

Ναι, κάνω υπομονή 8 μέρες, απλά δεν ξέρω πώς λειτουργεί, ευχαριστώ για την απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Chris2707k
πριν από 4 μήνες

You're to be commended for staying patient. We give casinos 14 days to sort out the process of the withdrawal and KYC as casinos take care of it. So I'd say there's no need to be skeptical right away. 

However, you also have an open complaint, so if it takes longer and the casino stops responding and doesn't give you any updates, our team will try to help you after that time. For now, all we can do is wait. 🙂

πριν από 4 μήνες

Εντάξει, τέλειο, ευχαριστώ, τότε θα περιμένω λίγες μέρες. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για αυτό, ελπίζω να το κάνουμε πριν από τις 14 ημέρες. Εάν όχι, θα ήθελα επίσης να σας ευχαριστήσω για τη βοήθειά σας. Χαιρετίσματα Χριστόφορε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Γεια σου Chris, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι τα χρήματα έρχονται. Ωστόσο, μερικές φορές πρέπει πραγματικά να περιμένετε 3 εβδομάδες. Μπορείτε να τσακίσετε τη ζωντανή συνομιλία. Οι ίδιες φράσεις ξανά και ξανά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Γεια σου bigboss528 ευχαριστώ για την απάντηση, δεν είναι ακριβώς ωραίο αλλά με καθησυχάζει ότι τουλάχιστον έρχεται. Απλά πρέπει να κάνω υπομονή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Εντάξει, τέλειο, ευχαριστώ, τότε θα περιμένω λίγες μέρες. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για αυτό, ελπίζω να το κάνουμε πριν από τις 14 ημέρες. Εάν όχι, θα ήθελα επίσης να σας ευχαριστήσω για τη βοήθειά σας. Χαιρετίσματα Χριστόφορε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

You're welcome, we're glad if we can help, but even better if it doesn't have to turn out that the player files a complaint, but eventually things will be resolved by then.

Anyway, let us know if you get a new response from the casino or if anything changes. 

I'll be waiting. 😉

πριν από 4 μήνες

Ευχαριστώ, ναι θα το μοιραστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Chris2707k
πριν από 3 μήνες

No problem, I will wait and hope that everything will turn out well. ☘️

1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
PragmaticGates_alt
Μπείτε στο τουρνουά μας στις Πύλες του Ολύμπου δωρεάν!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα