Γεια σας, πότε υποβάλατε την ανάληψη και ξεκινήσατε την επαλήθευση λογαριασμού; Έχετε στείλει ακόμη έγγραφα επαλήθευσης στο καζίνο; Χωρίς την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, δεν θα είναι δυνατή η ανάληψη, επομένως θα είναι σημαντικό το καζίνο να επικοινωνήσει μαζί σας με ό,τι χρειάζεται από εσάς και να γίνει αποδεκτό. Πόσο καιρό έχει περάσει από τότε που το καζίνο επικοινώνησε μαζί σας;
Ενημερώστε με για να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε αν είναι δυνατόν.
Hey, when did you submit the withdrawal and start the account verification ? Have you sent any verification documents to the casino yet ? Without successfully completing this process it will not be possible to withdraw, so it will be important that the casino gets back to you with what it needs from you and that it is accepted. How long has it been since the casino contacted you ?
Let me know so we can try to help if possible.
Αυτόματη μετάφραση: