Γεια!
Σε περίπτωση που οι άλλοι θα εκτιμούσαν μια άλλη περιγραφή, θα ήθελα να προσθέσω την επισκόπηση της καταγγελίας σε αυτό:
"Ο παίκτης από την Αλμπέρτα αντιμετωπίζει προβλήματα με το καζίνο καθώς κατά λάθος δημιούργησε έναν λογαριασμό με λανθασμένη διεύθυνση email, προκαλώντας προβλήματα στην επικοινωνία. Αφού αφιέρωσε σημαντικό χρόνο στην επαλήθευση και αντιμετώπισε πολλαπλές απορρίψεις πληρωμών, τα χρήματα του παίκτη παραμένουν σε κατάσταση εκκρεμότητας χωρίς εξήγηση."
Για να προχωρήσετε περαιτέρω με την καταγγελία, απαντήστε ευγενικά στον διαμεσολαβητή και συνεχίστε να παρέχετε λεπτομέρειες 👈
Για παράδειγμα, νομίζω ότι θα ήταν υπέροχο να αναφέρω ένα χρονοδιάγραμμα. Απλά μια ιδέα. Καλή τύχη να λάβετε την επίλυση σύντομα!
Ενημερώστε μας για τις λεπτομέρειες εδώ στο φόρουμ, φυσικά.
Hi!
Just in case the others would appreciate another description, I'd like to add the complaint's overview on this:
"The player from Alberta faces issues with the casino as they mistakenly created an account with an incorrect email address, causing problems with communication. After spending significant time on verification and facing multiple payout rejections, the player’s funds remain in pending status without explanation."
In order to proceed further with the complaint, kindly respond to the mediator and continue providing details 👈
I, for instance, think it would be great to mention a timeline. Just an idea. Good luck getting the resolution soon!
Keep us posted about the details here on the forum, of course.
Αυτόματη μετάφραση: