Γεια σου.
Διάβασα την καταγγελία και νομίζω ότι το κύριο θέμα είναι ότι έπαιξες την ισορροπία σου. Σε μια τέτοια περίπτωση, δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά. Φαίνεται επίσης ότι δεν κατάφερες να επαληθεύσεις τον εαυτό σου, κάτι που είναι απαραίτητο βήμα για να πάρεις τα χρήματα.
Επιπλέον, το αμφισβητούμενο ποσό ήταν 236 δολάρια και δηλώσατε: "Συγγνώμη που έκανα λάθος στο ποσό είναι 236 δολάρια"
Ο εκπρόσωπος του καζίνο εξήγησε:
"Είχα την ευκαιρία να αναθεωρήσω την κατάσταση και δεν μπορούσα να βρω καμία υποβληθείσα τεκμηρίωση, ο απλούστερος τρόπος για να συμπληρώσω την τεκμηρίωση είναι μέσα στη μονάδα εγγράφων στο ταμείο του καζίνο. Ωστόσο, πιστεύω ότι το πραγματικό ερώτημα εδώ σχετίζεται με την ανάληψη που αναφέρεται . Δεν έχει ζητηθεί ποτέ ανάληψη σε αυτόν τον λογαριασμό, το μόνο που βλέπω είναι η αντιστροφή κουπονιού όπου αφαιρούνται τα μη εξαργυρωμένα κεφάλαια σε ένα τσιπ. Σε αυτήν την περίπτωση το ποσό αφαιρέθηκε 236 $ αφήνοντας το υπόλοιπο με δυνατότητα εξαργύρωσης στο δωρεάν τσιπ $100. Αυτό το ποσό με δυνατότητα ανάληψης στη συνέχεια παίχτηκε στα $0, δεν υπάρχουν προς το παρόν ζητούμενες αναλήψεις ή αναλήψεις χρημάτων εντός του καζίνο.
Τα υποστηρικτικά έγγραφα έχουν προωθηθεί στην ομάδα του casino.guru για έλεγχο."
Λοιπόν, δεν θα έλεγα ότι δεν μας ένοιαζε. Θα έλεγα ότι παρακολουθούσαμε τη διαδικασία με βάση τις πληροφορίες που δόθηκαν και από τις δύο πλευρές.
Εάν είστε πεπεισμένοι ότι έχετε βρει κάτι νέο που αλλάζει την κατάσταση, μπορείτε να ζητήσετε να ανοίξει ξανά η καταγγελία. Απλώς ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο , κάντε κύλιση προς τα κάτω και κάντε την επιλογή, παρακαλώ.
Hey there.
I read the complaint, and I think the main point is that you played your balance away. In such a case, there isn't much we can do. It also seems like you failed to verify yourself, which is a necessary step for getting the money.
Additionally, the disputed amount was $236 and you stated: "I'm sorry I was wrong on amount it is 236 dollars"
The casino rep explained:
"I had the chance to review the situation and couldn't find any submitted documentation, the simplest way to complete documentation is within the documents module in the cashier of the casino. However I believe the real question here relates to the withdrawal which is mentioned. There has not ever been a requested withdrawal in this account, the only thing I see is the coupon reversal where the non-cashable funds on a chip are removed. In this case the amount was $236 removed leaving the cashable balance on the free chip of $100. This cashable amount was then played to $0, there are currently no requested withdrawals or withdrawable funds within the casino.
Supporting documentation has been forwarded to the casino.guru team for review."
Well, I would not say we didn't care. I'd say we were following the process based on the information given on both sides.
If you are convinced you've found something new that changes the situation, you are more than welcome to ask for the complaint to be reopened. Just follow this link, scroll down, and make the choice, please.
Αυτόματη μετάφραση: