Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Ξέρεις, το άλλο είναι ότι κολλάς με τις καταστάσεις κάποιου άλλου. Φαντάζομαι ότι οι προθέσεις σου είναι αγνές, αλλά ό,τι μας πέταξες είναι μεταχειρισμένο φαίνεται.
Υποθέτω ότι ήρθε η ώρα για τη δική σας διαδικασία καταγγελίας. Εδώ στο φόρουμ θα αποδείξεις πολύ λίγα στους συναδέλφους μου.
Εναλλακτικά, εάν προτιμάτε να είστε η φωνή του άλλου, ενημερώστε την Ομάδα Δεδομένων, παρακαλώ.
Έχετε αυτή την ευκαιρία 24/7

Εάν το καζίνο (όχι το αθλητικό βιβλίο) δεν ήταν δίκαιο απέναντί σας και έχετε διαθέσιμα αμφισβητούμενα ποσά, προχωρήστε.
You know, the other thing is that you stick with someone else's situations. I imagine your intentions are pure, but everything you threw at us is second-handed, it seems.
I guess time for your own complaint process has come. Here on the forum, you will prove very little to my colleagues.
Alternatively, if you prefer to be the other's voice, inform the Data Team, please.
You have that chance 24/7

If the casino (not sportsbook) has not been fair to you and you have disputed amounts available, go ahead.
Ξέρεις, το άλλο είναι ότι κολλάς με τις καταστάσεις κάποιου άλλου. Φαντάζομαι ότι οι προθέσεις σου είναι αγνές, αλλά ό,τι μας πέταξες είναι μεταχειρισμένο φαίνεται.
Υποθέτω ότι ήρθε η ώρα για τη δική σας διαδικασία καταγγελίας. Εδώ στο φόρουμ θα αποδείξεις πολύ λίγα στους συναδέλφους μου.
Εναλλακτικά, εάν προτιμάτε να είστε η φωνή του άλλου, ενημερώστε την Ομάδα Δεδομένων, παρακαλώ.
Έχετε αυτή την ευκαιρία 24/7

Εάν το καζίνο (όχι το αθλητικό βιβλίο) δεν ήταν δίκαιο απέναντί σας και έχετε διαθέσιμα αμφισβητούμενα ποσά, προχωρήστε.
You know, the other thing is that you stick with someone else's situations. I imagine your intentions are pure, but everything you threw at us is second-handed, it seems.
I guess time for your own complaint process has come. Here on the forum, you will prove very little to my colleagues.
Alternatively, if you prefer to be the other's voice, inform the Data Team, please.
You have that chance 24/7

If the casino (not sportsbook) has not been fair to you and you have disputed amounts available, go ahead.
Δεν θα εξετάσετε καν την κατάστασή μου για την οποία ήρθα σε εσάς πολύ νωρίς ζητώντας σας να ενεργήσετε ως ενδιάμεσος, αν και αρνηθήκατε να αναγνωρίσετε ακόμη και τους ισχυρισμούς μου, κύριε, επειδή δεν είχατε εξουσία να παρέμβετε. Γι' αυτό και πάλι πιστεύω ότι το χρησιμοποιείτε αδικαιολόγητα για άλλη μια φορά ως τρόπο για να αποστασιοποιήσετε τη λογοδοσία σας από την κατοχή γνώσης ή ελέγχου, ωστόσο σας έχω ζητήσει επανειλημμένα να εξετάσετε και να επανεξετάσετε αυτή τη θέση, ωστόσο αρνηθήκατε να ενεργήσετε ακόμη και με καλή πίστη για μια φιλική λύση και όμως εδώ εξακολουθούμε να διαφωνούμε: το ανακάτεμα είναι ακόμη και μια πραγματική επιχείρηση ή είναι πάλι μια ακόμη αρπαγή μετρητών και ξεκάθαρη απάτη με επικεφαλής τους ίδιους ανθρώπους που διαχειρίζονται την καταστροφή του FTX πλοίο, καταλήγοντας σε ποινή φυλάκισης 40 ετών που επιβλήθηκε στον αρχηγό.
Η απάντηση για μένα είναι ξεκάθαρη. Μπορείτε να εντοπίσετε αυτό το αρχείο αιτημάτων πολύ μακριά.
Οπότε και πάλι για 10η φορά κατ' εκτίμηση: θα πας ή δεν θέλεις να πας την υπόθεσή μου στον χειριστή για λογαριασμό μου, ανεξάρτητα από την υπάρχουσα συμφωνία σου μαζί του, σου ζητώ να ενεργήσεις ως μεσολαβητής μου προς όφελος όλων μας ως να αναλάβει την πρωτοβουλία.
You will not even consider my situation which I came to you very early on asking you to act as an intermediary though you refused to even acknowledge my claims sir on the basis of not having authority over intervening. So I again believe you are yet again unreasonably using this as a way to distance your accountability to having knowledge or control over, yet I have repeatedly asked you to consider and reconsider this position yet you refused to even act in good faith for an amicable resolution and yet here we are still at a disagreement over: is shuffle even a real business or is this yet again just another cash grab and outright fraud led by the same people running the FTX disaster of ship, ending in a 40 year prison term being handed down to the leader.
The answer to me is clear. You can trace this record of requests back very far.
So again for the 10th time by estimate: will you or wont you take my case to the operator on my behalf, regardless of your existing agreement with them, I am asking you to act as my intermediary for the benefit of all of us as a collective to please take up the initiative.
Θέλω να επαναλάβω ότι δεν είμαι μέλος της Ομάδας Παραπόνων. Συνεχίζετε να χρησιμοποιείτε αυτό το φόρουμ για να απαιτήσετε μια πιο διεξοδική συζήτηση για το παράπονό σας, το οποίο δεν μπορώ να παράσχω με τον τρόπο που ζητήσατε.
Εφόσον ο παίκτης, όχι εμείς, έχει συμφωνία με το καζίνο μέσω της δημιουργίας του λογαριασμού του καζίνο, ουσιαστικά δεν εκπροσωπούμε ποτέ τις υποθέσεις των παικτών ενώπιον των αρχών. Το Casino Guru, ως ανεξάρτητη εταιρεία, δεν έχει θέση σε σχέση με τις αρχές.
Αυτό δεν είναι μέρος για ένα τέτοιο αίτημα. επικοινωνήστε ευγενικά με τον πρώην διαμεσολαβητή σας.
Καταθέτω τις απόψεις μου, που πιστεύω ότι δεν είναι αυτό που αναζητάτε.
I want to reiterate that I am not a member of the Complaint Team. You continue to use this forum to demand a more thorough discussion of your complaint, which I am unable to provide in the manner that you have requested.
Since the player, not us, has an agreement with the casino through the creation of the casino account, we essentially never represent players' cases before the authorities. Casino Guru, as an independent company, has no position in dealing with authorities.
This is not a place for such a request; kindly communicate with your former mediator instead.
I am presenting my opinions, which I believe is not what you have been seeking.
Καλημέρα. Κέρδισα χρήματα από τον στοιχηματισμό Shuffle, στην αρχή πλήρωσαν χωρίς προβλήματα. Στη συνέχεια η συναλλαγή πάγωσε, έγραψα για υποστήριξη, ζήτησαν πρόσθετη επαλήθευση, με τη μορφή δήλωσης, στον λογαριασμό ανέβασα όλα όσα απαιτούνταν από εμένα, με αποτέλεσμα, σιωπή για τρεις ημέρες, απλά με αγνοούν, είναι αδύνατο να γράψετε για να στηρίξετε, τα κεφάλαια που έμειναν στο υπόλοιπο, στο ποσό των 500 δολαρίων + 250 σε ανάληψη, απλά δεν δίνουν.
Good day. I won funds from the bookmaker Shuffle, at first they paid without problems. Then the transaction froze, I wrote to support, they asked for additional verification, in the form of a statement, in the account I uploaded everything that was required of me, as a result, silence for three days, they simply ignore me, it is impossible to write to support, the funds that remained on the balance, in the amount of 500 dollars + 250 on withdrawal, they simply do not give.
Добрый день. Выиграл у букмекера Shuffle средства, сначала платили без проблем. Потом транзакция зависла, написал в поддержку, попросили дополнительную верификацию, в виде выписке, в аккаунте я загрузил все, что от меня требовали, по итогу тишина в течении трех дней, меня просто игнорируют, в поддержке дописаться невозможно, средства, которые остались на балансе, в размере 500 долларов + 250 на выводе, просто не отдают.
Γεια σου, αφού έπρεπε να στείλεις ένα έγγραφο και νομίζω ότι τα καζίνο δεν λειτουργούν συχνά τα Σαββατοκύριακα σε τέτοια πράγματα, θα έκανα λίγο περισσότερη υπομονή. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για επαλήθευση ή ανάληψη, αν και θα ήμουν ευτυχής αν δεν έπαιρνε τόσο πολύ.
Ωστόσο, εάν η συνομιλία δεν σας απαντήσει, δοκιμάσατε να τους στείλετε και email; Εάν το καζίνο υπερβαίνει τον χρόνο που ανέφερα, μπορείτε να έρθετε σε επαφή και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Νομίζεις ότι θα μείνεις εκεί;
Hey, since you had to send a document and I think casinos don't often work on weekends on things like this, I'd be a bit more patient. We give casinos 14 days to verify or withdraw although I would be happy if it didn't take that long.
However, if the chat doesn't write you back, have you tried emailing them as well? If the casino exceeds the time I mentioned, you can get in touch and we will try to assist you.
Do you think you'll hang in there?
Καλησπέρα! Το καζίνο συνεχίζει να με αγνοεί, επικαλούμενος έναν υποτιθέμενο χειροκίνητο έλεγχο, μου απαντούν το ίδιο πράγμα. Αμφιβάλλω ότι θέλουν να με πληρώσουν, τους έστειλα ό,τι μου ζήτησαν(
Good evening! The casino continues to ignore me, citing an alleged manual check, they answer me the same thing. I doubt that they want to pay me, I sent them everything they asked me for(
Добрый вечер! Казино продолжает меня игнорировать, ссылаясь якобы на ручную проверку, мне отвечают одно и тоже. Сомневаюсь, что они хотят мне заплатить, я отправил им все, что они просили у меня(
Εντάξει, πόσο καιρό συνεχίζεται η κατάστασή σας; Παίζετε κουλοχέρηδες ή απλά αθλητικά στοιχήματα;
Παρακαλώ ενημερώστε με.
Okay, so how long has your situation been going on? Have you been playing slots or just sports betting?
Please let me know.
Η κατάσταση συνεχίζεται από τις 29 Ιανουαρίου, δεν έχω λάβει τα κεφάλαιά μου και από τότε έστειλα ό,τι μου ζήτησαν, αλλά δεν υπάρχει απάντηση για το πότε θα αποσύρουν τα κεφάλαιά μου. Δεν έπαιζα στο καζίνο, ποντάρω μόνο σε διάφορα αθλήματα, βόλεϊ, ποδόσφαιρο, μπάσκετ
The situation has been going on since January 29, I have not received my funds, and since then I have sent everything they asked for, but there is no answer as to when they will withdraw my funds. I did not play in the casino, I only bet on various sports, volleyball, football, basketball
Ситуация длится с 29 января, мне не вывели средства, и с этого момента я отправил все, что они попросили, но ответа никакого нет, когда мне выведут средства. Я не играл в казино, делал только ставки, на различные виды спорта, волейбол, футбол, баскетбол
Ω, σε αυτήν την περίπτωση μάλλον δεν θα μπορούμε να σας βοηθήσουμε επειδή δεν έχουμε ειδικούς στα αθλητικά στοιχήματα.
Τέλος πάντων, μπορώ τουλάχιστον να σε βοηθήσω παρέχοντας μερικούς συνδέσμους όπου θα μπορούσαν θεωρητικά να σε βοηθήσουν.
Μπορείτε να τα βρείτε εδώ:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ελπίζω να λυθεί η κατάσταση και τελικά να πάρεις τα χρήματά σου.
Oh in that case we probably won't be able to help you because we don't have any experts in sports betting.
Anyway, I can at least help you by providing some links where they could theoretically help you.
You can find them here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope the situation will be resolved and you will eventually get your money.
είχα κάνει ανάληψη 500 $ στις 16 Μαρτίου στο solana blockchain αφού κέρδισα αθλητικά στοιχήματα και μετά είχε περάσει σχεδόν μια εβδομάδα από τότε που είπαν ότι έπρεπε να ελέγξουν με μη αυτόματο τρόπο το KYC μου, ωστόσο όλο το KYC μου πέρασε χωρίς προβλήματα, χρειάστηκε ακόμη και να υποβάλω μια τραπεζική κίνηση που είναι έγκυρη και επαληθευμένη. Δεν θα μου δώσουν έναν εκτιμώμενο χρόνο για την απόσυρση.
Αυτό είπαν πριν από 2 ημέρες: "Δυστυχώς, δεν μπορούμε να παρέχουμε ΕΤΑ καθώς δεν έχουμε επίβλεψη του φόρτου εργασίας της ομάδας Συμμόρφωσης. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος ή εάν απαιτηθούν πρόσθετες πληροφορίες."
Χρειάζομαι βοήθεια το συντομότερο 

Ορίστε ένα στιγμιότυπο οθόνης, αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει θα ήταν καταπληκτικό, είμαι στις Μαλδίβες αυτή τη στιγμή για διακοπές και δεν μπορώ να είμαι στο φορητό υπολογιστή μου για πολύ
Η υποστήριξη δεν βοηθά καθόλου, ήταν ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
η απάντησή τους:
Nate
• Πριν από 1μ
Δώστε λίγο χρόνο στην ομάδα συμμόρφωσης με το KYC για να ελέγξει μη αυτόματα τα έγγραφα που έχετε υποβάλει. Ενώ δεν μπορούμε
Η ομάδα συμμόρφωσης έχει προγραμματιστεί να ελέγξει τον λογαριασμό σας και τα έγγραφα που έχετε παράσχει με μη αυτόματο τρόπο. Θα σας στείλουμε μήνυμα μόλις έχουμε ενημέρωση ή εάν απαιτηθούν πρόσθετες πληροφορίες ή έγγραφα.
i had withdrawn $500 on march 16 on the solana blockchain after winning sport bettings and then its been almost a week since they said they have to manually fcheck my KYC however all my KYC went thru with no issues, I even had to submit a bank statement which is valid and verified. They wont give me an estimate time for the withdrawal.
this is what they sadi 2 days ago: "Unfortunately, we can't provide an ETA as we do not have oversight of the Compliance team's workload. We will reach out to you once review is concluded or if any additional information is required."
I need help asap

heres a screenshot, if anyone can help me it would be amazing, I am in the maldives right now for vacation and cant be on my laptop for long
The support is not helping at all, its been A WEEK
their response:
Nate
• 1m ago
Please allow some time for our KYC compliance team to manually review the documents you have submitted. While we cannot
Our Compliance team is scheduled to review your account and documents you have provided manually. We will message you once we have an update or if any additional information or documents are required.
είχα κάνει ανάληψη 500 $ στις 16 Μαρτίου στο solana blockchain αφού κέρδισα αθλητικά στοιχήματα και μετά είχε περάσει σχεδόν μια εβδομάδα από τότε που είπαν ότι έπρεπε να ελέγξουν με μη αυτόματο τρόπο το KYC μου, ωστόσο όλο το KYC μου πέρασε χωρίς προβλήματα, χρειάστηκε ακόμη και να υποβάλω μια τραπεζική κίνηση που είναι έγκυρη και επαληθευμένη. Δεν θα μου δώσουν έναν εκτιμώμενο χρόνο για την απόσυρση.
Αυτό είπαν πριν από 2 ημέρες: "Δυστυχώς, δεν μπορούμε να παρέχουμε ΕΤΑ καθώς δεν έχουμε επίβλεψη του φόρτου εργασίας της ομάδας Συμμόρφωσης. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος ή εάν απαιτηθούν πρόσθετες πληροφορίες."
Χρειάζομαι βοήθεια το συντομότερο
Είμαι το @harm στο shuffle.com
i had withdrawn $500 on march 16 on the solana blockchain after winning sport bettings and then its been almost a week since they said they have to manually fcheck my KYC however all my KYC went thru with no issues, I even had to submit a bank statement which is valid and verified. They wont give me an estimate time for the withdrawal.
this is what they sadi 2 days ago: "Unfortunately, we can't provide an ETA as we do not have oversight of the Compliance team's workload. We will reach out to you once review is concluded or if any additional information is required."
I need help asap
i am @harm on shuffle.com

Ορίστε ένα στιγμιότυπο οθόνης, αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει θα ήταν καταπληκτικό, είμαι στις Μαλδίβες αυτή τη στιγμή για διακοπές και δεν μπορώ να είμαι στο φορητό υπολογιστή μου για πολύ

heres a screenshot, if anyone can help me it would be amazing, I am in the maldives right now for vacation and cant be on my laptop for long
Nate
• Πριν από 1μ
Δώστε λίγο χρόνο στην ομάδα συμμόρφωσης με το KYC για να ελέγξει μη αυτόματα τα έγγραφα που έχετε υποβάλει. Ενώ δεν μπορούμε
Η ομάδα συμμόρφωσης έχει προγραμματιστεί να ελέγξει τον λογαριασμό σας και τα έγγραφα που έχετε παράσχει με μη αυτόματο τρόπο. Θα σας στείλουμε μήνυμα μόλις έχουμε ενημέρωση ή εάν απαιτηθούν πρόσθετες πληροφορίες ή έγγραφα.
Nate
• 1m ago
Please allow some time for our KYC compliance team to manually review the documents you have submitted. While we cannot
Our Compliance team is scheduled to review your account and documents you have provided manually. We will message you once we have an update or if any additional information or documents are required.
Λοιπόν λες ότι σου πλήρωσαν πρόσφατα την ανάληψη και τώρα υπάρχουν κάποιες καθυστερήσεις με τον άλλον. Δικαίωμα;
Σε αυτήν την περίπτωση, και ειδικά όταν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως, θα πρέπει απλώς να προσπαθήσετε να είστε υπομονετικοί. Ίσως αντιμετωπίζουν πραγματικά κάποιου είδους καθυστερήσεις που προκαλούνται από πολλά αιτήματα ανάληψης, ξέρετε.
Δοκιμάστε το και βεβαίως ενημερώστε μας για το πώς πάει.
Επίσης, πότε ακριβώς ζητήσατε την τελευταία ανάληψη, παρακαλώ;
So you say that they have paid you your withdrawal recently, and now there are some delays with the other one. Right?
In this case, and especially also when your account is fully verified, you should just try to be patient. Maybe they really experience some kind of delays caused by many withdrawal requests, you know.
Please try that, and surely keep us informed about how it goes.
Also, when exactly did you request the last withdrawal, please?
πλήρωσαν τις αναλήψεις μου από πριν, δεν μου ζήτησαν kyc. Κέρδισα $700 και έβγαλα $500, μετά μου ζήτησαν KYC. Ολοκλήρωσα το KYC στις 16 Μαρτίου. Σήμερα είναι 26 Μαρτίου. Έχουν περάσει 10 μέρες.
Δεν χρειάζονται 10 ημέρες για ένα καζίνο για να επεξεργαστεί μια ανάληψη.
δείτε τα στιγμιότυπα οθόνης που επισυνάπτονται για το περιεχόμενο
they paid my withdrawals from before, they didnt ask me for kyc. I won $700 and i withdrew $500, then they asked me for KYC. I completed the KYC on march 16. Today is march 26. Its been 10 days.
it does not take 10 days for a casino to process a withdrawal.
please see the screenshots attached for context
Έχεις δίκιο ότι δεν πρέπει να πάρει τόσο πολύ, σίγουρα.
Εάν ενδιαφέρεστε να υποβάλετε καταγγελία, κάντε το. Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να παρέμβει στην περίπτωσή σας και ελπίζουμε ότι θα βοηθήσει να προχωρήσουμε τα πράγματα πιο γρήγορα.
Εδώ είναι ο σύνδεσμος για εσάς. Περιγράψτε τα όλα καλά και θα το διερευνήσουμε το συντομότερο δυνατό.
Θα μας ενημερώσετε επίσης πώς πάει, παρακαλώ;
You are right that it shouldn't take that long, for sure.
If you are interested in filing a complaint, please do so. Our team will try to intervene in your case, and hopefully it'll help to move things faster.
Here is the link for you. Please describe everything well, and we'll investigate it as soon as possible.
Will you let us know how it goes as well, please?
Γεια σας ομάδα CasinoGuru,
Πρόσφατα σκέφτηκα να ανοίξω έναν λογαριασμό στο Shuffle Casino, κάτι που με οδήγησε να εξερευνήσω το προφίλ τους και τις συζητήσεις χρηστών εδώ στην πλατφόρμα σας. Καθώς διάβαζα το φόρουμ, έπεσα πάνω σε μια ανάρτηση του χρήστη SupltsJ, ο οποίος μοιράστηκε ένα επίσημο δικαστικό έγγραφο (αριθμός αρχείου: gov.uscourts.njd.556587.1.0) από μια ομοσπονδιακή υπόθεση των ΗΠΑ.
Αφού εξέτασα ο ίδιος το αρχείο, σημείωσα ότι περιγράφει μια έρευνα του FBI για παράνομες δραστηριότητες διαδικτυακού τζόγου που εμπλέκουν μια οντότητα με το όνομα "Shuffler", η οποία μπορεί να συνδέεται ή να σχετίζεται με τον εν λόγω χειριστή. Το έγγραφο αναφέρεται σε υποτιθέμενα συστήματα απάτης, δραστηριότητες χωρίς άδεια και ξέπλυμα χρήματος.
Δεδομένης της σοβαρότητας τέτοιων ισχυρισμών και της δημόσιας διαθεσιμότητας αυτού του εγγράφου, θα ήθελα να ρωτήσω με σεβασμό εάν αυτές οι πληροφορίες έχουν ληφθεί υπόψη κατά τον προσδιορισμό της τρέχουσας βαθμολογίας 8,2/10 και του δείκτη ασφάλειας ΥΨΗΛΟ.

Για το πλαίσιο, επισυνάπτω επίσης ένα στιγμιότυπο οθόνης που δείχνει ότι η AskGamblers αξιολογεί αυτήν τη στιγμή τον ίδιο χειριστή σημαντικά χαμηλότερα (2,6/10), γεγονός που ενισχύει την ανησυχία μου.
Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο σας και τη δουλειά που κάνετε για την κοινότητα των παικτών.
Hello CasinoGuru team,
I’ve recently been considering opening an account with Shuffle Casino, which led me to explore their profile and user discussions here on your platform. While reading through the forum, I came across a post by user SupltsJ, who shared an official court document (file number: gov.uscourts.njd.556587.1.0) from a U.S. federal case.
After reviewing the file myself, I noted that it outlines an FBI investigation into unlawful online gambling activities involving an entity named "Shuffler," which may be linked to or associated with the operator in question. The document refers to alleged fraudulent schemes, unlicensed operations, and money laundering.
Given the seriousness of such allegations and the public availability of this document, I would like to respectfully ask whether this information has been taken into account when determining the current 8.2/10 rating and HIGH safety index.

For context, I’m also attaching a screenshot showing that AskGamblers currently rates the same operator significantly lower (2.6/10), which adds to my concern.
Thank you for your time and the work you do for the player community.
Γεια σας, ευχαριστώ για την πρόταση!
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επιλογή που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την ενημέρωση των συναδέλφων μου, παρακαλώ;
https://casino.guru/shuffle-casino-review

Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μέσω email: , αλλά θυμάμαι ότι προτιμούν τη λειτουργία "ενημερώστε μας" 🙏.
Από όσο μπορώ να πω, οι συνάδελφοί μου έχουν τον τρόπο τους να αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους ειδήσεις. Δεν είμαι εξοικειωμένος με λεπτομέρειες, αλλά υποθέτω ότι επικεντρώνονται κυρίως στον άμεσο αντίκτυπο στους παίκτες. Το οποίο, κατά τη γνώμη μου, θεωρεί την τελική ετυμηγορία κατά του καζίνο. Θα παρευρεθούμε σε ένα εργασιακό συγκρότημα ομάδας την επόμενη εβδομάδα, οπότε θα ρωτήσω προσωπικά τον επικεφαλής της Ομάδας Δεδομένων.
Έντονα μάτια έχεις. 👍
Hello, thanks for the suggestion!
Can you use the option specifically designed for updating my colleagues, please?
https://casino.guru/shuffle-casino-review

You may also get in touch via email: [email protected], but I recall they prefer the "update us" feature 🙏.
As far as I can tell, my colleagues have their way of dealing with such kinds of news; I'm not familiar with details but I guess they primarily focus on the direct impact on players instead. Which, in my opinion, considers the final verdict against the casino. We're attending a working team-building next week, so I will ask the head of the Data Team personally.
Keen eyes you have. 👍
Γειά σου. Από τις 17 Μαρτίου shuffle.com δεν πληρώνομαι 5.000 $! Έχω περάσει από όλα τα βήματα επαλήθευσης, αλλά τα χρήματα δεν αποσύρονται ακόμα. Το όνομα χρήστη μου βρίσκεται στο shuffle.com : zvrrw1x3113ZxV
Παρακαλώ βοηθήστε με να λύσω το πρόβλημα.


Hello. From March 17 shuffle.com I don't get paid $5,000! I've gone through all the verification steps, but the money is still not being withdrawn. My username is on shuffle.com : zvrrw1x3113ZxV
Please help me solve the problem.


Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.