οπότε με ποια αρχή αδειοδότησης προτείνετε να επικοινωνήσουμε; Το Κουρασάο δεν απαντά στα email παραπόνων (τουλάχιστον εδώ και ένα μήνα) και η άδεια ήταν ούτως ή άλλως ψεύτικη, όχι;
so what licensing authority you suggest us to contact then? Curacao isn't answering to complaints emails(at least it hasn't for a month) and license was fake anyways, no?
Λοιπόν, δεδομένου ότι δεν έχουν καμία άδεια πια, η αρχή αδειοδότησης μάλλον δεν μπορεί να επικοινωνήσει με την αρχή αδειοδότησης επειδή δεν υπάρχει. Αυτή είναι μια πολύ θλιβερή κατάσταση και θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν μπορούσε να λυθεί με κάποιο τρόπο, αλλά είμαι αρκετά δύσπιστος γιατί έχω την αίσθηση ότι δεν υπάρχουν πολλά να κάνω. 😥
Well, since they don't have any license anymore, the licensing authority probably can't be contacted because there isn't one. This is a very sad situation and I would be very happy if it could be solved somehow, but I am quite skeptical because I have the feeling that there is not much to do. 😥
"Καταλαβαίνω ότι αφήνει μια πικρή γεύση, αλλά για να είμαστε δίκαιοι, δεν μπορούμε να αλλάξουμε σκόπιμα τον δείκτη ασφάλειας του καζίνο αποκλειστικά με βάση τα συναισθήματά σας. Για να το κάνουμε αυτό, θα χρειαζόμασταν ρητές αποδείξεις που σίγουρα θα άλλαζαν το αποτέλεσμα της καταγγελίας . Κλείνουμε και ταξινομούμε την καταγγελία, η οποία θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο θα επηρεαστεί ο Δείκτης Ασφάλειας του καζίνο. Έτσι λειτουργεί."
την επόμενη φορά ακούστε τους αναγνώστες του φόρουμ,
Καταλαβαίνω ότι για σένα τώρα, δεν είναι υπέροχη εμφάνιση
αλλά σας προειδοποίησα ότι το καζίνο ήταν ανώμαλο
Ωστόσο, αυτό το καζίνο εξακολουθεί να έχει καλή βαθμολογία
"I get it leaves a bitter taste, but to be fair and square, we can't deliberately change the casino's safety index solely based on your feelings. To do that, we would need explicit proof that would certainly change the result of the complaint. We close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected. That's how it works."
next time listen to the forum readers,
I understand that for you now, it's not a great look
but I warned you that the casino was anomalous
however this casino still has a good rating
Η αρμόδια αρχή για τα τυχερά παιχνίδια είναι η Antilephone NV (Κουρασάο) και σχεδόν όλα τα καζίνο της είναι απάτες. Μην παίζετε και μην εγγραφείτε μαζί τους. Συνεργάζονται για να εξαπατήσουν και να κλέψουν χρήματα από παίκτες
The responsible gambling authority is Antilephone NV (Curacao) and almost all of its casinos are scams. Do not play or register with them. They work together to deceive and steal money from players
Γεια σας μέλη του φόρουμ. Αυτό το καζίνο δεν μου πλήρωσε $23.000 και όπως βλέπω πολλοί παίκτες έμειναν χωρίς τίποτα
Hello forum members. This casino did not pay me $23,000 and as I see many players were left with nothing
CasinoGuru η πλατφόρμα είναι κλειστή
ο διαδικτυακός τομέας είναι προς πώληση
εξαφανίστηκαν με τα λεφτά
είναι άχρηστο να παραταθεί ο χρόνος για την επίλυση διαφορών
είναι άχρηστο να εκχωρήσετε μια βαθμολογία 6,8 scoobybet είναι απατεώνες
CasinoGuru the platform is closed
the web domain is for sale
they vanished with the money
it is useless to extend the time for resolving disputes
it is useless to assign a raking of 6.8 scoobybet are scammers
Μπορείτε να μας στείλετε αποδείξεις στο data@casino.guru ?
Ξέρω ότι είναι δύσκολο να το καταλάβουμε, αλλά αυτή είναι η ίδια προσέγγιση που εξήγησα σχετικά με τις δημοσιεύσεις του φόρουμ.
Can you please send us proof to data@casino.guru ?
I know this is hard to understand, but this is the same approach as I explained regarding the forum posts.
"Καταλαβαίνω ότι αφήνει μια πικρή γεύση, αλλά για να είμαστε δίκαιοι, δεν μπορούμε να αλλάξουμε σκόπιμα τον δείκτη ασφάλειας του καζίνο αποκλειστικά με βάση τα συναισθήματά σας. Για να το κάνουμε αυτό, θα χρειαζόμασταν ρητές αποδείξεις που σίγουρα θα άλλαζαν το αποτέλεσμα της καταγγελίας . Κλείνουμε και ταξινομούμε την καταγγελία, η οποία θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο θα επηρεαστεί ο Δείκτης Ασφάλειας του καζίνο. Έτσι λειτουργεί."
την επόμενη φορά ακούστε τους αναγνώστες του φόρουμ,
Καταλαβαίνω ότι για σένα τώρα, δεν είναι υπέροχη εμφάνιση
αλλά σας προειδοποίησα ότι το καζίνο ήταν ανώμαλο
Ωστόσο, αυτό το καζίνο εξακολουθεί να έχει καλή βαθμολογία
"I get it leaves a bitter taste, but to be fair and square, we can't deliberately change the casino's safety index solely based on your feelings. To do that, we would need explicit proof that would certainly change the result of the complaint. We close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected. That's how it works."
next time listen to the forum readers,
I understand that for you now, it's not a great look
but I warned you that the casino was anomalous
however this casino still has a good rating
Γειά σου,
Το βλέπω δύσκολο να το καταλάβω, αλλά απλά δεν μπορούμε να πιστέψουμε όλα όσα γράφει κάποιος στο φόρουμ. Ειλικρινά, οι δείκτες ασφαλείας μας δεν υπολογίζονται βάσει προβλέψεων.
Μην με παρεξηγείτε, καταλαβαίνω ότι νιώθετε ότι τα πράγματα πρέπει να ληφθούν διαφορετικά. Αλλά μέχρι στιγμής, δεν έχουμε βρει καλύτερη προσέγγιση.
Από την άλλη, τι θα συνέβαινε αν η πρόβλεψή σας δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα; Πώς πρέπει να αποφασίσουμε πότε και πώς θα προσαρμόσουμε ξανά τον δείκτη ασφαλείας;
Αυτά είναι ερωτήματα που πρέπει να λύσουμε πριν αλλάξουμε τη διαδικασία. 🤷♀️
Hello,
I see this as hard to comprehend, but we just can't believe everything anyone writes on the forum. Frankly, our safety indexes are not calculated based on predictions.
Don't get me wrong, I understand you feel like things should be held differently. But so far, we have not found a better approach.
On the other hand, what would happen if your prediction didn't meet reality? How should we decide when and how to somehow adjust the safety index again?
These are questions we have to solve before we change the process. 🤷♀️
Γεια σου αγαπητέ παίχτη.
Λυπάμαι που το ακούω αυτό. Όπως πιθανότατα έχετε ανακαλύψει μέχρι τώρα, αυτό το καζίνο είναι, σύμφωνα με άλλο παίκτη, εκτός λειτουργίας. Με βάση τις δικές μας πληροφορίες, το καζίνο δεν δέχεται παίκτες για αρκετό καιρό από τότε που έγινε ανενεργό. Μπορώ να ξέρω πότε ήταν η τελευταία φορά που ήρθατε σε επαφή με κάποιον από εκεί;
Hello, dear player.
I'm sorry to hear that. As you probably found out by now, this casino is, according to another player, out of business. Based on our own information, the casino has not accepted players for quite some time since it became inactive. May I know when was the last time you were in touch with anyone from there?
Η αρμόδια αρχή για τα τυχερά παιχνίδια είναι η Antilephone NV (Κουρασάο) και σχεδόν όλα τα καζίνο της είναι απάτες. Μην παίζετε και μην εγγραφείτε μαζί τους. Συνεργάζονται για να εξαπατήσουν και να κλέψουν χρήματα από παίκτες
The responsible gambling authority is Antilephone NV (Curacao) and almost all of its casinos are scams. Do not play or register with them. They work together to deceive and steal money from players
Μια τέτοια γενική κατηγορία δεν θα βοηθήσει κανέναν. Θυμάμαι περιπτώσεις όπου οι παίκτες έλαβαν απάντηση από αυτήν την αρχή, για παράδειγμα.
Ξέρω ότι δεν σας αρέσει η ιδέα, αλλά αν είστε πεπεισμένοι ότι η πλειονότητα των καζίνο, παρά τις άλλες πτυχές, απλώς εξαπατούν όλους τους παίκτες χωρίς διαφορά, θα πρέπει πραγματικά να σταματήσετε να παίζετε σε καζίνο.
Σας φαίνεται λογικό αυτό; Παρακαλώ πάρτε το ως μια ειλικρινή ερώτηση. Φυσικά, ξέρω για συγκεκριμένες καταγγελίες που κατέληξαν νεκρές. Απλώς λέω ότι όλα τα καζίνο και οι αρχές αδειοδότησης δεν είναι ίδιες. Οι παίκτες είναι επίσης διαφορετικοί.
Such a general accusation won't help anyone. I recall cases where players got a response from this authority, for instance.
I know you are not fond of the idea, but if you are convinced the majority of casinos, despite other aspects, are simply scamming all players without a difference, you should really stop playing in casinos.
Does this sound reasonable to you? Please take that as an honest question. Of course, I know about concrete complaints that ended up dead. I'm just saying all casinos and licensing authorities are not the same. Players are also different.
Δείτε όλα τα παράπονά μου που δεν έχουν επιλυθεί, με άδεια ειδικά από την Antilephone NV (Κουρασάο). Πιστεύετε ότι αυτό είναι σύμπτωση; Η αρχή αδειοδότησης εμπλέκεται ευθαρσώς σε απάτη μαζί με τα καζίνο απάτης της. Σε αυτή την περίπτωση έγιναν θρασύδειλοι και απλά έφυγαν μαζί με τα λεφτά των παικτών. Τι ευθύνη έχει ο φορέας που εξέδωσε άδεια σε απατεώνες; Η απάντηση είναι καμία. Γιατί χρειάζεται τότε;
Look at all my complaints that are unresolved, licensed specifically by Antilephone NV (Curacao). Do you think this is a coincidence? The licensing authority is brazenly engaged in fraud along with its scam casinos. In this case, they became insolent and simply left along with the players’ money. What responsibility does the body that issued a license to fraudsters have? The answer is none. Why is it needed then?
Посмотрите все мои жалобы , которые нерешенные, лицензировал именно - Antilephone NV (Curacao). Вы думаете это совпадение? Лицензирующий орган нагло занимается мошенничеством вместе со своими скам казино. В данном случае они вообще обнаглели и просто удалились вместе с деньгами игроков. Какую ответственность имеет орган выдавший мошенникам лицензию? Ответ- никакой. Для чего он тогда нужен?
πριν από την ανάθεση υψηλών βαθμολογιών
θα ήταν αρκετό να δημιουργήσετε «μυστήριους πελάτες» με τη βοήθεια αξιόπιστων χρηστών του φόρουμ
και ελέγχονται οι υπηρεσίες που προσφέρει το καζίνο, η ταχύτητα πληρωμής, η υποστήριξη, η δυνατότητα αναπαραγωγής και τα προβλήματα
before assigning high ratings
it would be enough to create "mystery clients" with the help of trusted users of the forum
and the services offered by the casino, payment speed, support, playability and problems are tested
Έχω επικοινωνήσει μαζί τους πολύ και σε διαφορετικές πλατφόρμες και φόρουμ. Όλα ξεκίνησαν τον Δεκέμβριο. Αυτή η άδεια πραγματικά αγνοεί τους παίκτες. Έστειλα πολλά παράπονα, παρείχα στοιχεία για την απάτη τους, έστειλα στιγμιότυπα οθόνης, επαναλήψεις παιχνιδιών. Η άδεια καθυστέρησε μέχρι την τελευταία στιγμή από την επίλυση της καταγγελίας και το καζίνο κατάφερε να διαφύγει. Θα μπορούσαν να τους βάλουν να πληρώσουν, αλλά δεν έκαναν τίποτα. Δεν εξέτασαν καν τα στοιχεία μου και όλα μου τα επιχειρήματα πήγαν στο καμίνι. Αν χρειάζομαι περισσότερες λεπτομέρειες, μπορώ να δημοσιεύσω μια τεράστια ανάρτηση με δεκάδες στιγμιότυπα οθόνης και αποδείξεις, αλλά γιατί είναι τώρα; Το καζίνο εξαπατά τους παίκτες από τις αρχές Δεκεμβρίου 2023, αλλά η άδεια δεν ένοιαζε. Δεν μας προστατεύει. Ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση σε τίποτα, απλώς αγνοούν τα email στο μέγιστο. Και όταν απάντησαν 1 φορά, το καζίνο τους είπε ότι δεν έχεις κέρδος, αλλά είχα μια πραγματική απόδειξη + επανάληψη από το site αλλά το όριο και από την κεντρική σελίδα. Με λίγα λόγια, δεν πιστεύω πλέον στην άδεια, γιατί δεν προστατεύει τους παίκτες.
I have communicated with them a lot and on different platforms and forums. It all started back in December. This license really ignores the players. I sent a lot of complaints, provided evidence of their scam, sent screenshots, replays of games. The license was delayed until the last moment by the resolution of the complaint and the casino managed to escape. They could have made them pay, but they didn't do anything. They didn't even examine my evidence and all my arguments went into the furnace. If I need more details, I can roll out a huge post with dozens of screenshots and proofs, but why is it now? The casino has been cheating players since the beginning of December 2023, but the license didn't care. She's not protecting us. I still haven't received a response to anything, they just ignore the emails to the maximum. And when they answered 1 time, the casino told them you don't have a win, but I had a real proof + replay from the site but the limit and from the main page. In short, I no longer believe in the license, because it does not protect the players.
είναι ένα ασφαλές καζίνο
μόνο για το Casinoguru
το καζίνο δεν υπάρχει
εξαφανίστηκαν με τα λεφτά
ο τομέας του καζίνο είναι προς πώληση
Μπορεί κάποιος να σας συμβουλεύσει να ενημερώσετε τη βαθμολογία σας, τουλάχιστον σε σχέση με όσους έχουν υποστεί απάτη
it is a safe casino
only for Casinoguru
the casino does not exist
they vanished with the money
the casino domain is for sale
Can someone advise you to update your rating, at least with respect to those who have been scammed
πριν από την ανάθεση υψηλών βαθμολογιών
θα ήταν αρκετό να δημιουργήσετε «μυστήριους πελάτες» με τη βοήθεια αξιόπιστων χρηστών του φόρουμ
και ελέγχονται οι υπηρεσίες που προσφέρει το καζίνο, η ταχύτητα πληρωμής, η υποστήριξη, η δυνατότητα αναπαραγωγής και τα προβλήματα
before assigning high ratings
it would be enough to create "mystery clients" with the help of trusted users of the forum
and the services offered by the casino, payment speed, support, playability and problems are tested
Ευχαριστώ. Είναι σίγουρα μια υπέροχη ιδέα!
Γνωρίζατε ότι έχουμε ήδη ενεργούς δοκιμαστές σε όλο τον κόσμο, συγκεντρωμένους από αξιόπιστους παίκτες;
Δεν θα βοηθήσει στην πρόβλεψη του μέλλοντος, φοβάμαι. 🤷♀️
Thank you. That's definitely a great idea!
Did you know we already have active testers all around the world, assembled from trustworthy players?
It won't help predict the future, I'm afraid. 🤷♀️
είναι ένα ασφαλές καζίνο
μόνο για το Casinoguru
το καζίνο δεν υπάρχει
εξαφανίστηκαν με τα λεφτά
ο τομέας του καζίνο είναι προς πώληση
Μπορεί κάποιος να σας συμβουλεύσει να ενημερώσετε τη βαθμολογία σας, τουλάχιστον σε σχέση με όσους έχουν υποστεί απάτη
it is a safe casino
only for Casinoguru
the casino does not exist
they vanished with the money
the casino domain is for sale
Can someone advise you to update your rating, at least with respect to those who have been scammed
Κοίτα, ξέρω ότι νιώθεις ότι είσαι ο μόνος λογικός άνθρωπος εδώ. Αυτή η κριτική περιμένει να ενημερωθεί - τόσο απλή.
Όπως είπατε ήδη, το καζίνο δεν υπάρχει πλέον. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει πιθανή ζημιά για πιθανούς νέους παίκτες αφού ο ιστότοπος έκλεισε;
Λοιπόν, σκέψου πρώτα.
Look, I know you feel like you are the only reasonable person here. This review is waiting to be updated - simple as that.
As you already said, the casino no longer exists. Doesn't that mean that there is no possible harm for potential new players since the site has closed?
So, please think first.
Έχω επικοινωνήσει μαζί τους πολύ και σε διαφορετικές πλατφόρμες και φόρουμ. Όλα ξεκίνησαν τον Δεκέμβριο. Αυτή η άδεια πραγματικά αγνοεί τους παίκτες. Έστειλα πολλά παράπονα, παρείχα στοιχεία για την απάτη τους, έστειλα στιγμιότυπα οθόνης, επαναλήψεις παιχνιδιών. Η άδεια καθυστέρησε μέχρι την τελευταία στιγμή από την επίλυση της καταγγελίας και το καζίνο κατάφερε να διαφύγει. Θα μπορούσαν να τους βάλουν να πληρώσουν, αλλά δεν έκαναν τίποτα. Δεν εξέτασαν καν τα στοιχεία μου και όλα μου τα επιχειρήματα πήγαν στο καμίνι. Αν χρειάζομαι περισσότερες λεπτομέρειες, μπορώ να δημοσιεύσω μια τεράστια ανάρτηση με δεκάδες στιγμιότυπα οθόνης και αποδείξεις, αλλά γιατί είναι τώρα; Το καζίνο εξαπατά τους παίκτες από τις αρχές Δεκεμβρίου 2023, αλλά η άδεια δεν ένοιαζε. Δεν μας προστατεύει. Ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση σε τίποτα, απλώς αγνοούν τα email στο μέγιστο. Και όταν απάντησαν 1 φορά, το καζίνο τους είπε ότι δεν έχεις κέρδος, αλλά είχα μια πραγματική απόδειξη + επανάληψη από το site αλλά το όριο και από την κεντρική σελίδα. Με λίγα λόγια, δεν πιστεύω πλέον στην άδεια, γιατί δεν προστατεύει τους παίκτες.
I have communicated with them a lot and on different platforms and forums. It all started back in December. This license really ignores the players. I sent a lot of complaints, provided evidence of their scam, sent screenshots, replays of games. The license was delayed until the last moment by the resolution of the complaint and the casino managed to escape. They could have made them pay, but they didn't do anything. They didn't even examine my evidence and all my arguments went into the furnace. If I need more details, I can roll out a huge post with dozens of screenshots and proofs, but why is it now? The casino has been cheating players since the beginning of December 2023, but the license didn't care. She's not protecting us. I still haven't received a response to anything, they just ignore the emails to the maximum. And when they answered 1 time, the casino told them you don't have a win, but I had a real proof + replay from the site but the limit and from the main page. In short, I no longer believe in the license, because it does not protect the players.
Γειά σου,
Συμφωνώ ότι αυτές οι άδειες δεν είναι η καλύτερη επιλογή. Η υποστήριξη και η αντικειμενικότητα είναι και τα δύο, ας πούμε, τυχαία στην καλύτερη περίπτωση.
Hello,
I agree that those licenses are not the best choice. Support and objectivity are both, let's say, random at best.
Προφανώς τώρα δεν υπάρχει άλλο κακό για τους νέους παίκτες
αλλά υπάρχουν και παίκτες που έχουν χάσει έως και $20.000
και η ανάγνωση ότι το καζίνο θεωρείται ασφαλές από το Casinoguru είναι ασέβεια προς αυτούς τους ανθρώπους
obviously now there is no more harm for new players
but there are also players who have lost up to $20,000
and reading that the casino is considered safe by Casinoguru is disrespectful towards these people
Δεν είμαι ο μόνος λογικός άνθρωπος εδώ
αλλά η scoobybet χρησιμοποίησε το λογότυπο του casinoguru στην αρχική σελίδα
Το casinoguru δίνει βαθμολογία 8
Οπότε νομίζω ότι το παίζω με ασφάλεια, αλλά αντίθετα ήταν απάτη
Radka σου θυμίζω, σε ένα καζίνο παίζεις για χρήματα
και λόγω του λάθους σας, πολλοί άνθρωποι έχασαν χιλιάδες $
Θα ήταν λοιπόν σωστό να ζητήσουμε συγγνώμη από τους αναγνώστες
αντί να υπερασπιστεί το αδύνατο
I'm not the only reasonable person here
but scoobybet used the casinoguru logo on the home page
casinoguru gives a rating of 8
So I think I'm playing it safe, but instead it was a scam
Radka I remind you, in a casino you gamble for money
and due to your mistake, several people lost thousands of $
So it would also be right to apologize to the readers
instead defend the impossible
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.