πριν από 1 έτος
0
Νομίζω ότι δεν υπάρχει άλλη ελπίδα, δεν θα πληρώσουν!
I think there is no more hope, they won't pay!
Ich denke da gibt es keine Hoffnung mehr , die werden nicht bezahlen!
Νομίζεις ότι μου δίνουν τα λεφτά μου;
Do you think they give me my money?
Crees que me dan mi dinero?
Κανείς δεν λέει ότι το έκαναν για πάντα 🙂
Για αρχή, για να προσελκύσετε πελάτες, είναι μια εξαιρετική ιδέα.
Το ερώτημα είναι πάντα αν υπάρχουν άνθρωποι στο παρασκήνιο που χρησιμοποιούν αυτή τη στρατηγική για να κερδίσουν μακροπρόθεσμους πελάτες ή, όπως ο Scatterhall, το άθλιο αγέλη για να δελεάσουν τους ανθρώπους ώστε να τους ληστέψουν.
Κατά τη γνώμη μου, υπάρχουν μερικά απίστευτα αξιόπιστα καζίνο που στην αρχή πρόσφεραν καλά μπόνους κάθε μέρα, τα οποία γίνονταν όλο και λιγότερα μετά από μήνες, αλλά έτσι ήταν κανείς ικανοποιημένος για να μην χάσει τους πελάτες.
Αν έχετε το κεφάλαιο, αυτή η ιδέα είναι καλή, αλλά είναι απλώς ο τρόπος σκέψης μου.
Αλλά δυστυχώς υπάρχουν πολλοί που το εκμεταλλεύονται, όπως μπορείτε να δείτε πολύ καλά εδώ.
Αν οι άνθρωποι έδιναν προσοχή στις λεπτομέρειες, δεν θα είχαν τέτοια προβλήματα και δεν θα έπρεπε να υποφέρουν.
Ο Wild Pharaoh aka Scatterhall/Spinpirate ήταν καλός στο να πληρώνει για μερικούς μήνες και μετά αγνόησαν τα πάντα και πριν από αυτό είχαν καλές προσφορές μπόνους κάθε μέρα για πολλές εβδομάδες και πλήρωναν τους παίκτες μέχρι να ξεκινήσει ο τρόμος για πολλούς.
Ευτυχώς, εξακολουθούν να υπάρχουν καλοί πάροχοι που δεν σας κοροϊδεύουν, όσο υψηλή και αν είναι η πληρωμή.
Συνιστώ πάντα να προσέχετε τις λεπτομέρειες, σας γλιτώνει από πολλές ανησυχίες.
Ελπίζω όλοι να μπορέσετε να γλιτώσετε από κάτι σαν αυτό στο μέλλον, αλλά δεν μπορείτε ποτέ να είστε 100% σίγουροι, αλλά αν προσέχετε πραγματικά τη λεπτομέρεια και δεν μπορώ να το λέω αρκετά συχνά, μπορείτε να γλιτώσετε από πολλά προβλήματα .
Υπάρχουν αξιόπιστοι κάτοχοι που πληρώνουν 5ψήφια ποσά μέσα σε λίγες ώρες, παρόλο που κερδίσατε περισσότερα από όσα καταθέσατε.
Δυστυχώς, για κάποια καζίνο τώρα, αυτή είναι η (πάντα λέω ΔΡΑΜΙΚΗ στιγμή) που σε κάποιους αρέσει να προκαλούν άγχος και να το καθυστερούν μέχρι να αρρωστήσουν ή να μην πληρώσουν καθόλου και απλά να μπλοκάρουν τους λογαριασμούς των αντίστοιχων παικτών.
Υπάρχουν επίσης εκείνοι που παραποιούν αυθάδεια στοιχεία για να μην πληρώσουν.
Υπάρχουν πολλά πράγματα σε αυτόν τον κλάδο, αλλά το γνωρίζετε ήδη 🙂✌🏼
Έχετε ακόμα πληρωμές από αυτούς;
Nobody says they did it forever 🙂
For starters, to lure customers, it's an excellent idea.
The question is always whether there are people in the background who use this strategy to win long-term customers or, like Scatterhall, the miserable pack to lure people so that they can be robbed.
In my opinion, there are some incredibly reputable casinos that initially offered good bonuses every day, which became less and less after months, but so that one was satisfied in order not to lose the customers.
If you have the capital, this idea is a good one, but it's just my way of thinking.
But unfortunately there are many who take advantage of it, as you can see very well here.
If people paid attention to details, they would not have such problems and would not have to suffer.
Wild Pharaoh aka Scatterhall/Spinpirate was good at paying for a few months and then they ignored everything and before that they had good bonus offers every day for many weeks and paid the players until the horror started for many.
Fortunately, there are still good providers who don't fool you, no matter how high the payout may be.
I always recommend paying attention to the details, it saves you a lot of worries.
I hope you all can save yourself some crap like this in the future, but you can never be 100% sure, but if you really pay attention to detail and I can't say this often enough, you can save yourself a lot of trouble.
There are reputable holders who pay out 5-digit sums within a few hours, even though you won more than you deposited.
Unfortunately, for some casinos now, this is the (I always say DRAMA moment) where some like to cause stress and delay it until they get sick or don't pay out at all and simply block the accounts of the respective players.
There are also those who brazenly falsify evidence so they don't have to pay out.
There are all sorts of things in this industry, but you already know that 🙂✌🏼
Do you still have payments from them?
Sagt ja niemand, dass sie es ewig gemacht hätten 🙂
Für den Anfang, um Kunden zu locken ist es eine hervorragende Idee.
Die Frage ist immer, ob im Hintergrund Menschen stecken, die diese Strategie anwenden, um langfristig Kunden zu gewinnen oder wie Scatterhall das elendige Pack um Leute zu locken, damit man sie ausrauben kann.
Es gibt meiner Meinung nach einige unglaublich seriöse Casinos, die anfangs täglich gute Bonus angeboten haben, die nach Monaten immer weniger wurden, aber sodass man zufrieden war, um die Kunden nicht zu verlieren.
Wenn, das gewisse Kapital vorhanden ist, ist diese Idee durchaus gut, ist aber nur meine Denkweise.
Aber leider gibt es viele, die es ausnutzen, wie man hier sehr gut erkennen kann.
Wenn die Menschen auf Details achten würden, hätten sie solche Probleme nicht und müssten nicht leiden.
Wild Pharao alias Scatterhall/Spinpirate war auch einige Monate brav am Zahlen und dann haben sie alles ignoriert und hatten davor echt lang gute Bonus Angebote täglich über viele Wochen und haben die Spieler bezahlt bis der Horror für viele anfing.
Es gibt noch zum Glück gute Anbieter, die einem nicht verarschen, egal wie hoch die Auszahlung auch sein mag.
Ich empfehle immer auf Details zu achten, so spart man sich wirklich große Sorgen.
Ich hoffe, ihr alle könnt euch in Zukunft so ein Mist ersparen, aber sicher ist man nie zu 100 %, aber wenn man wirklich detailliert darauf achtet und das kann ich nicht oft genug sagen erspart man sich viel Ärger.
Es gibt seriöse Inhaber, die auch 5-stellige Summen innerhalb weniger Stunden auszahlen, obwohl man mehr gewonnen hat als man eingezahlt hat.
Für einiger leider mittlerweile vieles Casino ist dies der (Ich sage immer DRAMA Moment) wo einige gerne Stress machen und es hinauszögern bis einem schlecht wird oder gar nicht erst auszahlen und einfach die Konten der jeweiligen Spieler sperren.
Es gibt auch welche, die dreist Beweise fälschen, damit sie nicht auszahlen müssen.
In dieser Branche gibt es alles Mögliche, aber das weißt du ja bereist 🙂✌🏼
Hast du bei denen eigentlich noch Auszahlungen?
900 ευρώ έχω κάνει καταγγελία
900 euros I have filed a complaint
900euros he presentado una denuncia
Τελείωσε, κανείς δεν παίρνει τα λεφτά του. Τα καζίνο στο τέλος του παιχνιδιού τους, τα καθημερινά μπόνους είναι έως και 500% τώρα. Μάλλον θα κλείσει το μαγαζί σύντομα.
It’s over, no one’s getting their money. Casinos’s at their endgame, daily bonuses are up to 500% now. Probably closing shop soon.
Λοιπόν, αυτό πραγματικά αξίζει 500% δεν είναι κακό
Well, that's really worth it 500% not bad
Na das lohnt sich ja richtig 500% nicht schlecht
Έκανα μια καταγγελία ότι δεν μπορούν απλώς να μου κλέψουν τα χρήματά μου γιατί παρακαλώ;
I made a complaint they can't just steal my money why please?
hice una denuncia no pueden simplemente robar mi dinero por qué, por favor?
Πολλοί άνθρωποι έκαναν παράπονα και κανένας από αυτούς δεν είχε αποτέλεσμα, αυτό συνεχίζεται για περίπου 6 εβδομάδες. Θα χρειαζόμουν επίσης τα λεφτά που μου χρωστάνε 2,5 χιλιάδες, όμως έχουν φύγει. Πολύ λυπηρό
Many people made complaints and none of them had results, this has been going on for like 6 weeks. I’d also need the money they owe me 2.5k, it’s gone though. Very sad
Ανεξάρτητα από το ποιος σε προσβάλλει εδώ ή σε κατηγορεί, μην το παίρνεις τόσο σοβαρά αγαπητή Ράντκα🌴
Πολλοί πιστεύουν ότι κάθε καζίνο που αναφέρεται από εσάς είναι αυτόματα 100% συνδεδεμένο με εσάς, δυστυχώς δεν καταλαβαίνουν ότι είστε μια πύλη που μεσολαβεί και άλλα.
Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι εάν ένα καζίνο εμφανίζεται εδώ, συνδέεστε αυτόματα με το αντίστοιχο καζίνο και έχετε λόγο, κάτι που δεν ισχύει.
Όταν οι άνθρωποι είναι απογοητευμένοι, είναι εύκολο να κατηγορήσεις τους άλλους 🙂
Ούτως ή άλλως δεν θα έπαιρνα πολύ σοβαρά όλες αυτές τις απειλές και προσβολές εναντίον σου.
Είναι απολύτως δικό σου λάθος αν οι άλλοι δεν διαβάζουν!
Όπως μπορείτε να δείτε πολύ καλά σε αυτό εδώ το φόρουμ, υπάρχουν πολλοί που μιλάνε χωρίς να διαβάζουν, οπότε μην το αφήσετε να σας ενοχλήσει.
Για όλα τα μέλη και τους παίκτες, η ομάδα Guru δεν είναι υπεύθυνη για τις αποτυχίες του καζίνο!
Δεν μπορείτε να δώσετε σε ένα καζίνο μια κακή κριτική με βάση εικασίες επειδή ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ποιος είναι πίσω από αυτό.
Αυτό συμβαίνει με πολλά καζίνο και ο γκουρού δεν είναι το FBI 😉
Η πρόταση ότι προέρχονται από τον Άγριο Φαραώ είναι μια εικασία, αλλά κανείς εδώ δεν έχει αδιάσειστα στοιχεία για αυτό.
Για παράδειγμα, ο περιζήτητος δικηγόρος του Διαδικτύου είπε πριν από εβδομάδες ότι το Skype του είχε αλλάξει από Wildpharaoh σε Scatterhall, αλλά δεν ανέβασε αποδείξεις μία φορά, απλώς μίλησε ξανά.
Προειδοποίησα τους παίκτες για αυτό πριν από 4-5 μήνες γιατί το υποψιαζόμουν πολύ έντονα, αλλά ΔΕΝ είχα βάσιμες αποδείξεις!
Για παράδειγμα, επειδή τώρα έχω αυτή την υποψία, ακόμα κι αν είναι ισχυρή, δεν μπορώ να βλάψω ένα καζίνο μόνο και μόνο επειδή το «υποψιάζομαι».
Φανταστείτε να ζούσαμε σε έναν κόσμο όπου βάζατε ανθρώπους στη φυλακή μόνο και μόνο επειδή υποψιάζεστε κάτι. ^^
Καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ την απογοήτευση των παικτών! Γι' αυτό ήταν σημαντικό για μένα να διαφωτίσω τους ανθρώπους, αλλά εδώ σχεδόν κανείς δεν διαβάζει σωστά και μετά παραπονιέται στους άλλους, αν και ο καθένας είναι υπεύθυνος μόνος του.
Τα φρέσκα καζίνο είναι πάντα ένα ρίσκο, γι' αυτό και η ομάδα των Guru γράφει επίσης "Είναι ένα φρέσκο καζίνο και η ZEIT θα δείξει τι βαθμολογία θα πάρει".
Αρχικά πηγαίνεις στους όρους και τις προϋποθέσεις και βλέπεις πόσο δίκαιοι είναι, γενικά ελέγχεις τον ιστότοπο και αν πιστεύεις ότι έχει καλή εξυπηρέτηση και φαίνεται δίκαιο δίνεις μια βαθμολογία ανάλογα, αλλά λες ότι είναι ένα φρέσκο καζίνο και κανείς δεν ξέρει τίποτα πραγματικά σχετικά με αυτό.
Διαμαρτυρηθείτε στα καζίνο, όχι στον Γκουρού.
Υπάρχουν ακόμα τόσα πολλά καζίνο εκεί έξω που δεν είναι καταχωρημένα στο Guru επειδή επίσης δεν γνωρίζουν 100% πότε ανοίγουν νέα καζίνο και τι άλλο.
Κάποιοι τα βρίσκουν προσωπικά, άλλοι ως συμβουλές από παίκτες ή τα καζίνο στέλνουν τα ίδια ερωτήματα.
Αλλά στο τέλος της ημέρας, ο Guru είναι ένας ιστότοπος που κυρίως ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΕΙ και όχι όπως λέει το ίδιο το καζίνο.
Όπως είπα και πριν, τα φρέσκα καζίνο είναι πάντα ένας κίνδυνος.
Στο μέλλον, περιμένετε να δείτε και μην βιαστείτε σε όλα τα καζίνο μόνο και μόνο επειδή προσφέρουν μπόνους 250%.
Δεν είναι ό,τι λάμπει είναι χρυσός.
Θα σας παρακαλούσα να ρίξετε μια προσεκτική ματιά στο πώς λειτουργεί αυτή η πλατφόρμα εδώ και να σταματήσετε να προσβάλλετε τους εργαζόμενους ή να τους απειλείτε με δικηγόρους.
Δεν θα πάτε πολύ μακριά ούτε με τους δικηγόρους, καθώς αυτοί οι δικηγόροι θα σας πουν ότι φταις μόνος σου.
Φτιάξτε τους ιδιοκτήτες από καρδιάς και παραπονεθείτε, γιατί εκτός από τους ιδιοκτήτες, κανείς δεν μπορεί πια να σας βοηθήσει.
No matter who insults you here or blames you, don't take it so seriously dear Radka🌴
many think that every casino listed by you is automatically 100% affiliated with you, unfortunately they do not understand that you are a portal that mediates and some more.
Most think that if a casino is listed here, you are automatically affiliated with the respective casino and have a say, which is not the case.
When people are frustrated, it's easy to blame others 🙂
I wouldn't take all these threats and insults against you too seriously anyway.
It's absolutely your fault if others don't READ!
As you can see very well in this forum here, there are many who talk without reading, so don't let that bother you.
To all members & players, the Guru team is not responsible for the casino's failures!
You can't give a casino a bad review based on guesswork because you DON'T KNOW who is behind it.
This is the case with many casinos and Guru is not the FBI 😉
The suggestion that they're from Wild Pharaoh is a guess, but no one here has hard evidence for that.
For example, the wannabe Internet lawyer said weeks ago that his Skype had been changed from Wildpharaoh to Scatterhall, but didn't upload proof once, just talked again.
I warned players about this 4-5 months ago because I suspected it very strongly but had NO hard evidence!
For example, just because I now have that suspicion, even if it's strong, I can't just hurt a casino just because I "suspect" it.
Imagine if we lived in a world where you put people in jail just for suspecting something. ^^
I ABSOLUTELY understand the players' frustration! That's why it was important to me to enlighten people, but here almost nobody reads correctly and then complains to others, although everyone is responsible themselves.
Fresh casinos are always a risk, that's why the Guru team also writes "It's a fresh casino and ZEIT will show what rating it will get".
Initially you go to the terms and conditions and see how fair they are, you generally check the site and if you feel that it has good service and seems fair you give a rating accordingly but say it's a fresh casino is and no one really knows anything about it.
Complain to the casinos, not Guru.
There are still so many casinos out there that aren't listed on Guru because they also don't know 100% when new casinos are opening and whatnot.
Some find them personally, others as tips from players or the casinos send inquiries themselves.
But at the end of the day, Guru is a site that mainly INTERMEDIES and not as the casino itself has any say.
As I said before, fresh casinos are always a risk.
In the future, wait and see and don't rush to all casinos just because they offer 250% bonuses.
Not everything that glitters is gold.
I would ask you to take a close look at how this platform works here and stop insulting the employees or threatening them with lawyers.
You won't get very far with lawyers either, as these lawyers will tell you that it's your own fault.
Make the owners by heart and complain to them, because apart from the owners, nobody can help you anymore.
Egal wer euch hier auch beleidigt oder euch die Schuld gebt, nehmt es nicht so ernst liebe Radka🌴
viele denken, dass jedes Casino, das bei euch aufgelistet ist, automatisch mit euch zu 100 % verbunden ist, sie verstehen leider nicht, dass ihr ein Portal seid, das vermittelt und einiges mehr.
Die meisten denken das, wenn ein Casino hier aufgelistet ist, ihr automatisch Partner mit den jeweiligen Casinos seid und Mitspracherecht hättet, was nicht der Fall ist.
Wenn, Menschen frustriert sind, gibt man anderen gerne die schuld 🙂
Ich würde all diese Drohungen und Beleidigungen gegen euch sowieso nicht allzu ernst nehmen.
Ihr könnt absolut nichts dafür, wenn andere nicht LESEN!
Wie man in diesem Forum hier sehr gut erkennen kann, gibt es viele, die reden ohne zu lesen, deswegen lasst euch davon nicht ärgern.
An alle Mitglieder & Spieler, das Guru Team ist für das Versagen des Casinos nicht verantwortlich!
Sie können nicht aufgrund von Vermutungen einem Casino eine schlechte Bewertung geben, da sie NICHT WISSEN, wer dahinter steckt.
Das ist bei sehr vielen Casinos nämlich der Fall und Guru ist nicht das FBI 😉
Die Vermutung, dass sie von Wild Pharao sind, ist eine Vermutung, aber keiner hier hat handfeste Beweise dafür.
Der Möchtegern Internet Anwalt sagte zum Beispiel vor Wochen das sein Skype von Wildpharao auf Scatterhall geändert wurde, aber hat nicht 1-mal einen Beweis hochgeladen, sondern wiedermal nur geredet.
Ich habe die Spieler vor 4–5 Monaten davor gewarnt, weil ich es sehr stark vermutet habe, aber KEINE handfesten Beweise hatte!
Nur weil ich jetzt zum Beispiel diese Vermutung habe, auch wenn sie stark ist, kann ich nicht einfach einem Casino schaden, nur weil ich es „Vermute".
Stellt euch mal vor, wir würden in einer Welt leben, wo man Menschen ins Gefängnis steckt, nur weil man etwas vermutet. ^^
Ich verstehe den Frust der Spieler ABSOLUT! Deswegen war es mir wichtig, die Leute aufzuklären, aber hier liest fast keiner richtig und beschwert sich dann bei anderen, obwohl jeder selber verantwortlich ist.
Frische Casinos sind immer ein Risiko, deswegen schreibt das Guru Team auch „Es ist ein frisches Casino und die ZEIT wird zeigen, welches Bewertung es bekommen wird".
Anfangs geht man auf die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und schaut wie fair sie sind, man kontrolliert allgemein die Seite und wenn man den Eindruck hat das es gute Bedienungen hat und fair zu sein scheint, gibt man dementsprechend eine Bewertung, aber sagt dazu das es ein frisches Casino ist und niemand wirklich etwas darüber weiß.
Beschwert euch bei den Casinos, nicht bei Guru.
Es gibt noch so viele Casinos da draußen, die bei Guru nicht gelistet sind, weil sie auch nicht zu 100 % wissen, wann neue Casinos eröffnen und so weiter.
Einige finden sie persönlich, andere wiederum als Tipps von Spielern oder die Casinos senden selber anfragen.
Aber am Ende des Tages ist Guru eine Seite, die hauptsächlich VERMITTELT und nicht da Casino selbst welches Mitspracherecht hat.
Frische Casinos sind, wie ich bereits sagte, immer ein Risiko.
Wartet in Zukunft ab und stürzt euch nicht gleich auf alle Casinos, nur weil sie 250 % Bonusse anbieten.
Nicht alles, was glänzt, ist Gold.
Ich würde euch bitten genau anzuschauen wie diese Plattform hier funktioniert und aufhören die Mitarbeiter zu beleidigen oder ihnen mit Anwälten zu drohen.
Mit Anwälten werdet ihr auch nicht weit kommen, da diese Anwälte euch sagen werden, dass ihr selber schuld seid.
Macht die Inhaber auswendig und beschwert euch bei denen, den außer den Inhabern kann euch keiner mehr helfen.
Γεια σας 🦸♂️✨🙂.
Μην ανησυχείτε, δεν είμαι προσβεβλημένος, και σίγουρα δεν νιώθω απωθημένος.
Αντίθετα, μάλλον θα έπρεπε να αναπτύξω την ικανότητά μου να αντιμετωπίζω την αλαζονεία πολύ περισσότερο. 🙂
Θα το παραδεχτώ - Είναι κάπως δύσκολο να είσαι σχεδόν ο μόνος που υποτίθεται ότι συνεχίζει να εξηγεί την προσέγγιση και τις επιλογές μας καθημερινά στο φόρουμ. Μερικές φορές απλώς αλλάζω στην άμυνα, οπότε μπορεί να φαίνεται σαν να κάνω κλωτσιές. Λυπάμαι για αυτό, όχι την πρόθεσή μου! 🙂
Σας ευχαριστώ που είστε τόσο λογικοί και υποστηρικτικοί, όπως πάντα.
Ευχαριστώ όλους τους παίκτες που τείνουν να αφιερώνουν χρόνο για να σκεφτούν μπροστά, που επέλεξαν να μάθουν ενώ παλεύουν με ένα πρόβλημα αντί να δείχνουν με το δάχτυλο. 💚🙌🙏
Hello there 🦸♂️✨🙂.
Don't worry, I'm not offended, and I certainly don't feel threthened.
Instead, I should probably develop my ability to face arrogance much further. 🙂
I'll admit it - It's kind of challenging being almost the only one who is supposed to keep explaining our approach and options daily on the forum. Sometimes I just switch to the defense, so it may seem like I'm just kicking around. I'm sorry for that, not my intention! 🙂
Thank you for being so reasonbale and supportive, as you always are.
Thanks to all players who tend to take the time to think ahead, who chose to learn while struggling with an issue instead of pointing fingers around. 💚🙌🙏
Όλοι εδώ έχουν χρήματα που δεν παίρνουν από το site ανοιχτά. Δεν πληρώνουν άλλα χρήματα. Την βάψαμε
Everyone here has money that they don't get from the site openly. They don't pay out any more money. We're screwed
Jeder hier hat Geld was er nicht von der Seite bekommt offen. Die zahlen kein Geld mehr aus. Wir sind am arsch
Το 400% τα προσφέρει τώρα για να εξαπατήσουν όλους πριν κλείσουν και ανοίξουν ένα νέο.
Παίξτε σε καζίνο που εμπιστεύεστε στο μέλλον.
Αυτοί οι δειλοί 🪰 σίγουρα θα συνεχίσουν και θα ανοίξουν περισσότερα καζίνο και συνεχώς αστειευόμενους ανθρώπους για να πλουτίσουν.
400% are offering these now to scam everyone before they shut down and open a new one.
Play at casinos you trust in the future.
These cowardly 🪰 will definitely continue & open more casinos and constantly kidding people to enrich themselves.
400 % bieten die jetzt an, um alle zu betrügen, bevor sie dicht machen und ein neues wieder aufmachen.
Spielt in Zukunft bei Casinos eures Vertrauens.
Diese feigen 🪰 werden bestimmt weiter machen & weitere Casinos eröffnen und die Leute laufend zu verarschen, um sich selber zu bereichern.
Φοβάμαι ότι έχεις δίκιο. Απλώς αναρωτιέμαι πώς να ξεχωρίσω σίγουρα μια άλλη σχετική απάτη;... 🙁
I fear you're right. Just asking myself how to distinguish another related scam for sure?... 🙁
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.