Καλώς ήρθατε στο LiveChat
Σήμερα
Bianca 16:41
Γειά σου. Πώς μπορώ να σας βοηθήσω?
Γεια, ακόμα περιμένω εδώ και 6 εβδομάδες για τις δύο αναλήψεις μου οποιαδήποτε ενημέρωση
Bianca 16:42
Λάβετε υπόψη ότι ως εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών, δεν επεξεργάζομαι πληρωμές. Αυτό το χειρίζεται το οικονομικό μας τμήμα. Ωστόσο, θα χαρώ να προωθήσω την περίπτωσή σας σε αυτούς για περαιτέρω βοήθεια. Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να στείλετε ένα email απευθείας στη διεύθυνση finance@scatterhall.com . Θα μπορούν να σας βοηθήσουν με τυχόν απορίες ή προβλήματα που σχετίζονται με τις πληρωμές. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
16:43
Εντάξει θα τα γράψω
Παρακαλώ προωθήστε ξανά την υπόθεσή μου και θα γράψω κι εγώ
Bianca 16:43
Εντάξει θα
Bianca 16:44
Χάρηκα που μιλήσαμε. Να έχεις μια υπέροχη μέρα!
Σας ευχαριστούμε και διασκεδάστε στο Καζίνο μας
Σας συμβουλεύουμε να διαβάσετε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις μας για να διασφαλίσετε ότι θα απολαύσετε το Καζίνο μας στο έπακρο
Η Bianca έκλεισε τη συνομιλία.
13:34
Amaya Springs 13:35
Γειά σου. Πώς μπορώ να σας βοηθήσω?
13:36
Γεια σου amaya έχεις ενημερώσεις για μένα. Έγραψα το τμήμα οικονομικών πριν από δύο μέρες αλλά δεν έχω απαντήσει ακόμα
Amaya Springs 13:36
Γειά σου
Δεν υπάρχουν νέες πληροφορίες αυτή τη στιγμή
13:37
Στο φόρουμ των γκουρού του καζίνο λένε ότι το καζίνο θα κλείσει γι' αυτό προσφέρουν υψηλά μπόνους τώρα και οι μισοί πάροχοι έχουν φύγει είναι έτσι;
13:37
Όχι, δεν είναι σωστό
13:38
Είμαι πραγματικά απογοητευμένος τι να κάνω;
Amaya Springs 13:38
Δεν έχετε παρά να περιμένετε
Μόλις λάβω νέες πληροφορίες, θα σας στείλω ένα email
Welcome to LiveChat
Today
Bianca 16:41
Hello. How may I help you?
Hi I am still waiting since 6 weeks for my two withdrawal s any Update
Bianca 16:42
Please note that as a customer service representative, I do not process payments. This is handled by our finance department. However, I'd be happy to forward your case to them for further assistance. Alternatively, you can also send an email directly to finance@scatterhall.com. They will be able to assist you with any payment-related queries or issues you may have. Thank you for your understanding.
16:43
Ok I will write them
Please forward my case again and I will write as well
Bianca 16:43
Okay O will
Bianca 16:44
It was nice talking to you. Have a great day!
Thank you and have fun in our Casino
Please be advised to read thru our Terms and conditions to ensure that enjoy our Casino to the fullest
Bianca has closed the chat.
13:34
Amaya Springs 13:35
Hello. How may I help you?
13:36
Hi amaya do you have any Updates for me .I wrote finance department two days ago but no answer yet
Amaya Springs 13:36
Hello
There's no any new info at the moment
13:37
In the casino guru forum they say casino will close thats why they offer high bonuses now and half providers are gone is that right ?
13:37
No, that's not right
13:38
I'm really frustrated what shall I do ?
Amaya Springs 13:38
You can only wait
As soon as I get new info, I'll send you an email