ΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 19)

πριν από 1 έτος από Fabi84
|
122876 προβολές 1846 απαντήσεις |
|
1...18 19 20...93
Προσθήκη ανάρτησης
topgk
πριν από 1 έτος

οι εισφορές που είναι υψηλότερες; 500€ είναι δυστυχώς το μέγιστο 🙁

Έχω επίσης 2500€ εκκρεμότητες και φοβάμαι να μην πάρω τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
Chasiti
πριν από 1 έτος

Έχω 7900 BRL και έχω τον ίδιο φόβο αλλά καλά ακόμα περιμένω απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
Chasiti
πριν από 1 έτος

Ναι, αυτό είναι το μέγιστο.. Λοιπόν, θα κρατήσω την κοινότητα ενημερωμένη, αλλά προφανώς διστάζουν να το κάνουν πολύ, πολύ έντονα με "επιτυχημένους" παίκτες... Δυστυχώς, η ζωντανή συνομιλία δεν βοηθάει καθόλου και κάνει ψεύτικες υποσχέσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

filefile

και τα δύο δεν είναι ακόμα στο λογαριασμό; Ποια είναι τα νέα σου ?

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 1 έτος

Δεν μου έχει συμβεί τίποτα από την Πέμπτη την περασμένη εβδομάδα, ούτε καν η πληρωμή έχει διεκπεραιωθεί...


@ Scatterhall τι γίνεται πάλι;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πιστεύω ότι δεν θα λάβετε ποτέ όλες τις αναλήψεις από αυτό το καζίνο! Μπορεί να πληρώσουν μία ή δύο φορές και σύντομα να σταματήσουν να ανταποκρίνονται σε οτιδήποτε.


Ο ίδιος έχω λάβει ανάληψη μία φορά, αλλά οι νέες αναλήψεις δεν κινούνται πλέον, χωρίς να λάβω 1.900€

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

αλλά τότε δεν πρέπει να δηλώσεις ότι μπορείς να πληρώνεις 500 ευρώ κάθε μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey, there - actually we don't.

The casino has set such limits. I would prefer higher ones myself.

πριν από 1 έτος

Τι θέλω να πετύχω; Όπως μπορείτε να δείτε, το γεγονός ότι το καζίνο συμμορφώνεται με τους όρους και τις προϋποθέσεις τους επηρεάζει επίσης μεγάλο αριθμό παικτών που δεν λαμβάνουν τις πληρωμές τους στις καθορισμένες περιόδους και μόνο πιο γρήγορα (πολύ αργά) εάν εισάγουν το όνομα χρήστη τους. Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί κάποιος να είναι τόσο ευκολόπιστος. Οι παίκτες που δεν γνωρίζουν ούτε το Casinoguru ούτε το Askgambler σίγουρα δεν θα λάβουν τα χρήματά τους επειδή δεν δημοσιοποιούνται.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello yasin61, 

you are right! 🙂 Casino Guru is the best platform where you can escalate your problem with casinos. I see you have already some complaints. For newcomers, it is best to go to the section complaint on this link. We are doing our best to help people solve their problems. 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
TinoElina
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς, ο scatterhall δεν σχολιάζει πλέον αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Εάν συμφωνείτε εδώ, γιατί δεν γίνεται τίποτα; Αρνητικούς πόντους για το καζίνο ή αίτημα για τα κεφάλαια που δεν θα έπρεπε να έχει λάβει το Scatterhall κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Απλώς κρίθηκε υπέρ του καζίνο χωρίς επιπτώσεις. Με βαθμολογία 7,2 αλλά η προστασία του παίκτη και ακόμη περισσότερο είναι περίγελος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I discussed this case even with our Complaints department today. It's complicated, but I'll try to explain it. I agree they should stick to the terms and conditions. The question is - why didn't we punish them? The approach was following: If the player mentioned the gambling problem / addiction, then it would be clear that the casino harmed the player by allowing her to reopen the account on the next day since it's their duty to protect the player against losing money due to their addiction when they're aware of the fact that the player is addicted to gambling.

In the case we had, the gambling problem wasn't mentioned. It means that the self-exclusion didn't work as it supposed to work. It was a bad user experience for the player and I agree with it. On the other hand, the player didn't ask us to decide whether is was a bad user experience, but the player asked for a refund. In that case, it's difficult to find support for the refund since based on the info we have, the player's mental condition is fine and we have a reason to believe that the player knew what she was doing when she lost the money on gambling.

Daniel
πριν από 1 έτος

Αλλά γιατί δεν γίνεται τίποτα εάν το καζίνο δεν τηρεί τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις. Αντίθετα, αυτό σημαίνει ότι μπορεί να υπάρχουν γενικοί όροι και προϋποθέσεις, αλλά δεν τηρούνται και εσείς ως επιχειρηματικός συνεργάτης των εταιρειών Scatterhall δεν επηρεάζεστε σε καμία περίπτωση. Τι λέει ο scatterhall που δεν πληρούσαν τουλάχιστον την περίοδο ξεκλειδώματος των 7 ημερών; Ο Scatterhall δεν θα μου μιλήσει, αλλά μπορείτε να ρωτήσετε και να δημοσιεύσετε την απάντηση εδώ. Κατά τα άλλα, ο εκπρόσωπος είναι πάντα ενεργός στα πολλά παράπονα πληρωμής. Δεν έχει να κάνει με το αν κάποιος έχει πρόβλημα με το παιχνίδι, αλλά ότι κατά την περίοδο που ο λογαριασμός θα έπρεπε να είχε αποκλειστεί σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις, θα μπορούσαν να κατατεθούν χρήματα και να χρησιμοποιηθεί ο ιστότοπος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Λοιπόν... Ήρθε η ώρα ακόμα;


Θα σταματήσετε να απαντάτε;


Παρεμπιπτόντως, άλλη μια απόδειξη ότι πρόκειται για άγριο κλώνο φαραώ.


Παραμένουμε σε:



Ίδιοι χρόνοι συνομιλίας (ασυνήθιστο σε καλά καζίνο)

Τα ίδια μπόνους

Ίδια όρια ανάληψης (ασυνήθιστο)

Και τα δύο ΔΕΝ τηρούν τα όρια ανάληψης

Μπορείτε να καταθέσετε μόνο αφού εξοφληθούν όλα και αυτό μπορεί να γίνει μόνο βήμα προς βήμα

Η ζωντανή συνομιλία δεν βοηθά καθόλου στα προβλήματα πληρωμών

Το οικονομικό τμήμα δεν απαντά ποτέ σε email

Οι πληρωμές καθυστερούν για λόγους ασυνήθιστους στον κλάδο (προβλήματα διακομιστή, πόλεμος στην Ουκρανία κ.λπ.)

Οι πληρωμές θα διεκπεραιώνονται μόνο εάν διαμαρτυρηθείτε δημόσια

Και τώρα μια νέα απόδειξη. Το email με την επιβεβαίωση πληρωμής είναι βασικά το ίδιο. Εδώ είναι το email από το Wildpharao:

file


Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer
πριν από 1 έτος

Είναι λυπηρό, ελπίζω να μην διαγράψουμε όλοι τα χρήματά μας!

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 1 έτος

Με λίγη τύχη θα πληρωθούν μερικά ακόμα και μετά θα γίνει σίγαση

Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer
πριν από 1 έτος

Υποτίθεται ότι μου έγιναν 2 πληρωμές, αλλά δεν είσαι στο λογαριασμό σήμερα, πέρασε μια εβδομάδα σήμερα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ούτε ο Scatterhall απαντά πια, αλλιώς θα είχαν ανακοινωθεί εδώ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μόλις μου έχουν πιστωθεί 400 ευρώ. Δεδομένου ότι κάνω κατάθεση και ανάληψη μόνο μέσω κρυπτογράφησης, τα χρήματα ήταν επίσης άμεσα στο πορτοφόλι μου.

Ίσως κάτι συμβαίνει τώρα για όλους τους άλλους που ακόμα περιμένουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Sebst1986
πριν από 1 έτος

Ας ελπίσουμε

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 1 έτος

η υποστήριξη με την οποία επικοινωνούμε εδώ δεν ζει (νομίζω^^) στην ίδια ζώνη ώρας. 😀

Αυτόματη μετάφραση:
Sebst1986
πριν από 1 έτος

πόσο καιρό πήρε η επεξεργασία;

Αυτόματη μετάφραση:
1...18 19 20...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα