ΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 18)

πριν από 1 έτος από Fabi84
|
126663 προβολές 1846 απαντήσεις |
|
1...17 18 19...93
Προσθήκη ανάρτησης
yasin61
πριν από 1 έτος

Να σε ρωτήσω τι ακριβώς θέλεις να πετύχεις με αυτό; Δεν σημαίνει προσβολή, απλά ακολουθήστε τις αναρτήσεις σας και ρωτήστε με αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
Chasiti
πριν από 1 έτος

Ναι, ούτε εγώ καταλαβαίνω, μπορείς επιτέλους να το αφήσεις!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω αρχίσει να έχω αμφιβολίες για την ομάδα του Casinoguru. Πώς μπορείτε να πιστεύετε ότι είναι σωστό για το Scatterhall να ανοίξει ξανά έναν μόνιμα αυτο-αποκλεισμένο λογαριασμό χωρίς να ανοίξει ξανά την επόμενη κιόλας μέρα; Πώς μπορείτε να αποδεχτείτε ότι όλοι οι όροι και προϋποθέσεις έχουν παραβιαστεί από τη Scatterhall και απλώς απορρίπτετε την καταγγελία μου ως αβάσιμη;

Οποιοσδήποτε παίκτης καταλαβαίνει λίγο από τους Όρους και τις Προϋποθέσεις θα πρέπει να εξετάσει το παράπονό μου για το Scatterhall Casino και θα καταλάβει ότι έχω δίκιο, αλλά η ομάδα του Casinoguru είναι αβάσιμη εναντίον μου με επιχειρήματα που δεν είναι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, I'm not the complaints specialist, but your cases seems to be very clear to me. We didn't penalize the casino since you didn't mention the gambling addiction or generally problems with gambling when you asked for the account closure.

I'm aware it may sound like a small detail, but that's something that really matters in the online gambling business. I worked in a casino on my own and many people (long-term customers) asked us to close their accounts simply because I refused to give them a bonus. Then they regretted the decision on the next day, because they wanted to play again and they knew our casino is great.

I agree that it would be better if you couldn't reopen your account straight away. Some players even use the self-exclusion as a protection against losing their winnings. They sometimes request the withdrawal and self-exclude themselves until they receive the payment. Some cool-off period would be nice to have, but it's rather a feature that improves the player's quality of life then something that the casino must have.


Contrary to this, I agree that everyone should stick to their terms and conditions and it really looks like they state:

7.5.3 A self-exclusion implemented by means of this clause will only be removed at your request with a 7-day cooling-off period or after the specified duration of the self-exclusion period.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
TinoElina
πριν από 1 έτος

Since there was a weekend on 11th and 12th, I'm not surprised the second payment hasn't reached your account, but when it comes to the first one, it's a bit longer, but I know that even when you process the international payment immediately, it can take up to 5 business days.

Daniel
πριν από 1 έτος

Ναι, μπορεί να είναι, αλλά την τελευταία φορά ήταν πάντα την ίδια μέρα ή το αργότερο την επόμενη μέρα, απλά εκπλήσσομαι

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 1 έτος

Στο masa341 είναι ήδη 10 μέρες, κάτι που είναι πολύ ασυνήθιστο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω αρχίσει να έχω αμφιβολίες για την ομάδα του Casinoguru. Πώς μπορείτε να πιστεύετε ότι είναι σωστό για το Scatterhall να ανοίξει ξανά έναν μόνιμα αυτο-αποκλεισμένο λογαριασμό χωρίς να ανοίξει ξανά την επόμενη κιόλας μέρα; Πώς μπορείτε να αποδεχτείτε ότι όλοι οι όροι και προϋποθέσεις έχουν παραβιαστεί από τη Scatterhall και απλώς απορρίπτετε την καταγγελία μου ως αβάσιμη;

Οποιοσδήποτε παίκτης καταλαβαίνει λίγο από τους Όρους και τις Προϋποθέσεις θα πρέπει να εξετάσει το παράπονό μου για το Scatterhall Casino και θα καταλάβει ότι έχω δίκιο, αλλά η ομάδα του Casinoguru είναι αβάσιμη εναντίον μου με επιχειρήματα που δεν είναι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

what I found as the most crucial part of the complaint - is this:

"I am sorry, but I don't see any message in which you clearly stated that you want to close your account due to gambling addiction. If you saved such a message, please forward it to me in a separate email. Thank you."

Additionally:

"Please note that stating a gambling problem as a reason for account closure is a basic requirement for us to proceed with a complaint like this and request a refund. Many players use an option to close their accounts just to take a break from playing, but that doesn't mean that gambling is a serious problem for them. Since you didn't clearly state you have a gambling problem, the casino was allowed to reopen your account and I am afraid that there is not much more we can do in this situation.

Since your account has been closed without an option to reopen it in the meantime, I am afraid that in this case, we are not able to proceed further with your complaint and ask the casino for a refund of your deposits. We would really like to help, but it is impossible for us this time."

πριν από 1 έτος

@scatterhall, στις 03/08 και 03/10 οι πληρωμές έχουν βγει αλλά όχι ακόμα στον λογαριασμό, τις τελευταίες φορές ήταν πάντα την ίδια μέρα ή την επόμενη κιόλας μέρα στον λογαριασμό! Μπορείτε να το συνεχίσετε ξανά; Υπάρχουν πάλι προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών; τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there.

Just a kind note: use the reply button instead of using @ - it does not tag profiles here.

Thank you 🙂

πριν από 1 έτος

Ναι, μπορεί να είναι, αλλά την τελευταία φορά ήταν πάντα την ίδια μέρα ή το αργότερο την επόμενη μέρα, απλά εκπλήσσομαι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

If you feel it takes far too long, try to reply to the representative. It seems to be the best option at the moment, I mean here on the forum.

TinoElina
πριν από 1 έτος

Τι θέλω να πετύχω; Όπως μπορείτε να δείτε, το γεγονός ότι το καζίνο συμμορφώνεται με τους όρους και τις προϋποθέσεις τους επηρεάζει επίσης μεγάλο αριθμό παικτών που δεν λαμβάνουν τις πληρωμές τους στις καθορισμένες περιόδους και μόνο πιο γρήγορα (πολύ αργά) εάν εισάγουν το όνομα χρήστη τους. Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί κάποιος να είναι τόσο ευκολόπιστος. Οι παίκτες που δεν γνωρίζουν ούτε το Casinoguru ούτε το Askgambler σίγουρα δεν θα λάβουν τα χρήματά τους επειδή δεν δημοσιοποιούνται.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 1 έτος

Εάν συμφωνείτε εδώ, γιατί δεν γίνεται τίποτα; Αρνητικούς πόντους για το καζίνο ή αίτημα για τα κεφάλαια που δεν θα έπρεπε να έχει λάβει το Scatterhall κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Απλώς κρίθηκε υπέρ του καζίνο χωρίς επιπτώσεις. Με βαθμολογία 7,2 αλλά η προστασία του παίκτη και ακόμη περισσότερο είναι περίγελος.

Αυτόματη μετάφραση:
Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Οι πληρωμές @ scatterhall 2 έληξαν πριν από μια εβδομάδα και δεν είναι ακόμα στον λογαριασμό μου, υπάρχουν ξανά προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών;

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 1 έτος

αλλά τότε δεν πρέπει να δηλώσεις ότι μπορείς να πληρώνεις 500 ευρώ κάθε μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της απόσυρσής μου; Το όνομα χρήστη μου είναι Mayk

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς, φαίνεται να διαρκεί λίγο περισσότερο αυτή τη στιγμή - έχω ακόμα πληρωμές να κάνω...

Ελπίζουμε ότι μπορείτε να το θέσετε ξανά υπό έλεγχο - θα ήταν τόσο κρίμα για αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Marzi
πριν από 1 έτος

Λειτουργούσε τόσο καλά μόλις πριν από λίγο. Κάτι τέτοιο αφήνει πολύ αρνητικές εντυπώσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Γεια σας scatter, δεν έχει έρθει ακόμα η πληρωμή, μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε τι συμβαίνει και αν όντως μου πλήρωσαν τα χρήματα, μου είπαν ότι σήμερα θα διαπιστευόμουν και δεν έχω λάβει τίποτα και είναι ακόμα σε εκκρεμότητα, είμαι αρχίζουν να απελπίζονται filefile

Αυτόματη μετάφραση:
nightm4
πριν από 1 έτος

Ναι, όπως ακριβώς λέτε, οι τελευταίες 3 εβδομάδες ήταν υπέροχες - τώρα η πληρωμή μου δεν έχει διεκπεραιωθεί από την Πέμπτη και έχω ακόμα 4 πληρωμές μπροστά μου....

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 1 έτος

Hi, Yasin. I have closed several casino accounts due to reasons not related with a gambling problem/addiction, sometimes it's because I found something unfair about each casino or I deemed the whole experience as mediocre, so the natural consequence is requesting an account closure. There is something to have in mind: if you approach support and order a PERMANENT account closure, the casino will likely ask you why you are taking such decision and if you mention the reason to request a permanent closure is a gambling problem, the casino MUST try it's best to ignore all sort of requests to reopen said account and BAN you from its sister casinos if possible, but if you close permanently an account for other reasons besides addiction, then the casinos can consider reopening your account if you ask for it. Briefing: if you didn't explicitly tell them you have a gambling problem, then they can reopen your account if you ask for it and reject refund requests, that's why you must always make sure to mention the reason for the closure, specially if it's addiction related. If casinos reopens accounts knowing the users are addicts, said casinos deserves to be labeled as predators.

πριν από 1 έτος

Γεια σας αγαπητή κοινότητα, οι πληρωμές παίρνουν για πάντα εδώ. Μερικές φορές τα χρήματα ήρθαν στον λογαριασμό μου μόνο 10 ημέρες μετά την υποτιθέμενη επεξεργασία. Για την επεξεργασία των υψηλότερων ποσών θα χρειαστούν 5+ ημέρες. Το καζίνο το κατηγορεί για υποτιθέμενα προβλήματα συστήματος ή για πάρα πολλές πληρωμές... οπότε έχω ένα κακό προαίσθημα για τις πληρωμές μου.. περίπου 2000€ υπάρχουν στο δωμάτιο.

Αυτόματη μετάφραση:
1...17 18 19...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα