Γεια, δεν είμαι ο ειδικός στα παράπονα, αλλά οι υποθέσεις σας μου φαίνονται πολύ ξεκάθαρες. Δεν τιμωρήσαμε το καζίνο, καθώς δεν αναφέρατε τον εθισμό στον τζόγο ή γενικά προβλήματα με τον τζόγο όταν ζητήσατε το κλείσιμο του λογαριασμού.
Γνωρίζω ότι μπορεί να ακούγεται σαν μια μικρή λεπτομέρεια, αλλά αυτό είναι κάτι που έχει πραγματικά σημασία στην επιχείρηση διαδικτυακού τζόγου. Δούλεψα μόνος μου σε ένα καζίνο και πολλοί άνθρωποι (μακροχρόνιοι πελάτες) μας ζήτησαν να κλείσουμε τους λογαριασμούς τους απλώς και μόνο επειδή αρνήθηκα να τους δώσω μπόνους. Μετά μετάνιωσαν για την απόφαση την επόμενη μέρα, γιατί ήθελαν να παίξουν ξανά και ήξεραν ότι το καζίνο μας ήταν υπέροχο.
Συμφωνώ ότι θα ήταν καλύτερο να μην μπορούσατε να ανοίξετε ξανά τον λογαριασμό σας αμέσως. Μερικοί παίκτες χρησιμοποιούν ακόμη και τον αυτο-αποκλεισμό ως προστασία έναντι της απώλειας των κερδών τους. Μερικές φορές ζητούν την απόσυρση και αυτοαποκλείονται μέχρι να λάβουν την πληρωμή. Θα ήταν ωραίο να έχουμε κάποια περίοδο χαλάρωσης, αλλά είναι μάλλον ένα χαρακτηριστικό που βελτιώνει την ποιότητα ζωής του παίκτη παρά κάτι που πρέπει να έχει το καζίνο.
Σε αντίθεση με αυτό, συμφωνώ ότι όλοι πρέπει να τηρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις τους και φαίνεται πραγματικά ότι δηλώνουν:
7.5.3 Ένας αυτο-αποκλεισμός που εφαρμόζεται μέσω αυτής της ρήτρας θα καταργηθεί μόνο κατόπιν αιτήματός σας με περίοδο υπαναχώρησης 7 ημερών ή μετά την καθορισμένη διάρκεια της περιόδου αυτοαποκλεισμού.
Hi, I'm not the complaints specialist, but your cases seems to be very clear to me. We didn't penalize the casino since you didn't mention the gambling addiction or generally problems with gambling when you asked for the account closure.
I'm aware it may sound like a small detail, but that's something that really matters in the online gambling business. I worked in a casino on my own and many people (long-term customers) asked us to close their accounts simply because I refused to give them a bonus. Then they regretted the decision on the next day, because they wanted to play again and they knew our casino is great.
I agree that it would be better if you couldn't reopen your account straight away. Some players even use the self-exclusion as a protection against losing their winnings. They sometimes request the withdrawal and self-exclude themselves until they receive the payment. Some cool-off period would be nice to have, but it's rather a feature that improves the player's quality of life then something that the casino must have.
Contrary to this, I agree that everyone should stick to their terms and conditions and it really looks like they state:
7.5.3 A self-exclusion implemented by means of this clause will only be removed at your request with a 7-day cooling-off period or after the specified duration of the self-exclusion period.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: