ΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 17)

πριν από 1 έτος από Fabi84
|
240527 προβολές 1852 απαντήσεις |
|
1...16 17 18...93
πριν από 1 έτος

Σήμερα θα πρέπει να φτάσει η πληρωμή, θα ενημερώσω αν έρθει κάτι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I hope it will be all done today! 🙂

Honza
πριν από 1 έτος

Θα συνεχίσω να ενημερώσω την υπόθεση το συντομότερο δυνατό, εκκρεμώ πολύ την πληρωμή

Αυτόματη μετάφραση:
Tomixts
πριν από 1 έτος

I believe in a happy end to your case 🙂. Do you still want to continue playing in this casino after all?

Honza
πριν από 1 έτος

Το να είμαι απόλυτα ειλικρινής εξαρτάται από το αν με πληρώσουν ή όχι γιατί αν δεν μου πληρώσουν τα χρήματα δεν θα εμπιστευτώ ξανά και αν οι ακόλουθες πληρωμές είναι πιο γρήγορες ναι αλλά καμία δεν έχει φτάσει ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
Klarck
πριν από 1 έτος

Dear Klarck,

Please send me your Player username so that I can follow up on this in our system.

Thank you,

Scatterhall

Chasiti
πριν από 1 έτος

Hi Chasiti,


I hope this message finds you well. I just wanted to let you know that I have sent you an email regarding our previous conversation. Please check your inbox and let me know if you have any questions or concerns.


Thank you,

Scatterhall


Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Γεια σου @scatterhall Ήθελα να σε ρωτήσω τι ώρα θα φτάσει η ανάληψη υπολοίπου μου, η οποία μου είπαν ότι θα φτάσει αυτή τη Δευτέρα, δηλαδή σήμερα γιατί στον λογαριασμό μου στο scatter hall εξακολουθεί να με επισημαίνει ως σε εκκρεμότητα, αλλά μου είχαν στείλει ένα email ότι Θα έπρεπε να το παραλάβω σήμερα αφού το οικονομικό τμήμα θα φρόντιζε να το στείλει σήμερα

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Apologize! New here

πριν από 1 έτος

Dear valued players,

I wanted to take a moment to extend my heartfelt congratulations to all of our lucky winners! Your patience and persistence have paid off, and we are thrilled to see your efforts rewarded.

I also wanted to let everyone know that our processing continues today as normal. Rest assured that we are working hard to make sure that everyone who is owed a prize receives it as quickly as possible. We understand that some of you may have experienced delays or missed replies from our team, and for that, we sincerely apologise. If you still need assistance, please don't hesitate to make yourselves known to us. We're here to help you in any way we can.

Once again, congratulations to all of our winners, and thank you to all of our players for your continued support. We couldn't do it without you, and we look forward to many more exciting opportunities to come!

Best regards,

Scatterhall

Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Ευχαριστούμε πολύ, ελπίζουμε πραγματικά να πάνε όλα καλά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω αρχίσει να έχω αμφιβολίες για την ομάδα του Casinoguru. Πώς μπορείτε να πιστεύετε ότι είναι σωστό για το Scatterhall να ανοίξει ξανά έναν μόνιμα αυτο-αποκλεισμένο λογαριασμό χωρίς να ανοίξει ξανά την επόμενη κιόλας μέρα; Πώς μπορείτε να αποδεχτείτε ότι όλοι οι όροι και προϋποθέσεις έχουν παραβιαστεί από τη Scatterhall και απλώς απορρίπτετε την καταγγελία μου ως αβάσιμη;

Οποιοσδήποτε παίκτης καταλαβαίνει λίγο από τους Όρους και τις Προϋποθέσεις θα πρέπει να εξετάσει το παράπονό μου για το Scatterhall Casino και θα καταλάβει ότι έχω δίκιο, αλλά η ομάδα του Casinoguru είναι αβάσιμη εναντίον μου με επιχειρήματα που δεν είναι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έκανα λοιπόν μόνιμο αυτοαποκλεισμό χωρίς να ξανανοίξω, ο οποίος απλώς διαγράφηκε την επόμενη μέρα.

Εδώ είναι οι όροι και οι όροι του Scatterhall όπου μπορείτε να δείτε πώς παραβαίνουν τους δικούς τους κανόνες και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου η προστασία των παικτών.

Σας ευχαριστώ για το παράπονό σας. Λυπάμαι πολύ που ακούω για την αρνητική σας εμπειρία. Έλεγξα τους όρους και τις προϋποθέσεις και βρήκα τα εξής:

«7.5 ΑΥΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ

7.5.1 Μπορείτε να επιλέξετε να εξαιρεθείτε από το να παίζετε παιχνίδια στον ιστότοπό μας για ορισμένο ή αόριστο χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που αποφασίσετε να εξαιρεθείτε μόνιμα ή επ' αόριστον, δεν θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση στις υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών μας μέσω της Ιστοσελίδας. Μόλις τεθεί σε ισχύ ο αυτο-αποκλεισμός, θα μπορείτε να συνδεθείτε μόνο μετά τη λήξη της περιόδου και αφού επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών.

7.5.2 Κατά τη διάρκεια του αυτο-αποκλεισμού σας, είτε για ορισμένο είτε για αόριστο χρονικό διάστημα, δεν θα λάβετε κανένα υλικό μάρκετινγκ από εμάς.

7.5.3 Ένας αυτο-αποκλεισμός που εφαρμόζεται μέσω αυτής της ρήτρας θα καταργηθεί μόνο κατόπιν αιτήματός σας με περίοδο υπαναχώρησης 7 ημερών ή μετά την καθορισμένη διάρκεια της περιόδου αυτοαποκλεισμού.

7.5.4 Οποιοδήποτε αίτημα για παράταση της περιόδου αυτοαποκλεισμού θα ισχύει αμέσως μετά την παραλαβή του αιτήματος.

7.6 Λάβετε υπόψη ότι δεν έχουμε πρόσβαση σε οποιουσδήποτε αυτο-εξαιρέσεις ή περιορισμούς που μπορεί να έχετε επιβάλει σε άλλους φορείς τυχερών παιχνιδιών και ως εκ τούτου είναι δική σας ευθύνη να μας ενημερώσετε για τυχόν αυτο-αποκλεισμό που θέλετε να εφαρμόσετε στον λογαριασμό σας. Επιπλέον, κάθε όριο ισχύει μόνο για την επωνυμία που σχετίζεται με το ερώτημα στο οποίο είστε εγγεγραμμένος αυτήν τη στιγμή και δεν περιλαμβάνει επιπλέον ιστότοπους που διαχειριζόμαστε ή/και ανήκουν σε εμάς. Εάν έχετε αυτο-αποκλειστεί λόγω προβλημάτων τζόγου, θα κλείσουμε τον λογαριασμό σας για όλες τις άλλες επωνυμίες μας και το οφειλόμενο υπόλοιπο προς ανάληψη θα σας επιστραφεί.

7.7 Παρά τα προαναφερθέντα, διατηρούμε το δικαίωμα να κλείσουμε τον λογαριασμό σας για μέτρα υπεύθυνου παιχνιδιού, εάν προσδιορίσουμε, κατά την αποκλειστική και απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια, ότι η δραστηριότητά σας περιλαμβάνει οποιαδήποτε μορφή εθισμού στον τζόγο. Ωστόσο, δεν δεχόμαστε καμία ευθύνη εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με σκοπό να παρακάμψετε τα μέτρα που διαθέτουμε σε εσάς. Επομένως, είναι δική σας και πλήρης ευθύνη να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν πιστεύετε ότι θα ήταν καλύτερο να βάλετε ένα όριο στη δραστηριότητα ή/και στον λογαριασμό σας.

7.8 Εάν ζητήσετε αυτο-αποκλεισμό, συμφωνείτε να παρέχετε πλήρεις και ακριβείς προσωπικές πληροφορίες τώρα και στο μέλλον, έτσι ώστε να περιοριστεί η πρόσβασή σας/χρήση της Ιστοσελίδας και των Υπηρεσιών. Εάν επιλέξετε να αυτο-αποκλειστείτε, θα καταβάλουμε κάθε εύλογη προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι συμμορφωνόμαστε με τον αυτο-αποκλεισμό σας. Ωστόσο, συμφωνώντας στον αυτο-αποκλεισμό, αποδέχεστε ότι έχετε επίσης υποχρέωση να μην επιχειρήσετε να παρακάμψετε τον αυτο-αποκλεισμό. Συνεπώς, δεν δεχόμαστε καμία ευθύνη ή ευθύνη για τυχόν επακόλουθες συνέπειες ή απώλειες, για οποιονδήποτε λόγο, που υποφέρετε ή υποστείτε ως αποτέλεσμα της έναρξης ή της συνέχισης του παιχνιδιού μέσω πρόσθετων διαδικτυακών λογαριασμών όπου έχετε αλλάξει τα στοιχεία εγγραφής ή παρείχατε παραπλανητικές, ανακριβείς ή ελλιπείς πληροφορίες παρέχουν λεπτομέρειες ή επιχειρούν με άλλον τρόπο να παρακάμψουν τον συμφωνημένο αυτο-αποκλεισμό. Εάν αποκλείσετε τον εαυτό σας από έναν ιστότοπο που λειτουργεί από τη Zeus Lightning NV λόγω προβλημάτων τζόγου, αυτό ισχύει για όλες τις άλλες επωνυμίες. Ως παίκτης που αποκλείεται από τον εαυτό σας, δεν θα πρέπει να ανοίξετε άλλο λογαριασμό σε οποιονδήποτε άλλο ιστότοπο κατά την επιλεγμένη περίοδο. Εάν ανοίξετε άλλον λογαριασμό σε οποιονδήποτε ιστότοπο που λειτουργεί από τη Zeus Lightning NV, διατηρούμε το δικαίωμα να τον κλείσουμε αμέσως χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και να ακυρώσουμε τυχόν κέρδη. Οποιαδήποτε υπόλοιπα πραγματικών χρημάτων θα επιστραφούν, αλλά υπόκεινται σε διαχειριστική χρέωση έως και 10%.

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 1 έτος

Dear Yasin,

I understand that you closed your account due to anger, and then the very next day, you came back to reopen it because you regret your decision. However, it's essential to consider your actions carefully, especially when it comes to online accounts and finances. You did not mention any gambling problems when you closed your account, which is crucial information for us to consider before reopening an account.

We take responsible gambling very seriously, and if we had known about any issues you were facing, we would have never reopened your account. It's important to recognize and address any gambling problems you may have to ensure that you don't suffer any further negative consequences.

We want to let you know again that your accounts with us are permanently closed and will never be reopened.

We wish you all the best in your future endeavours.

https://www.begambleaware.org/

Best regards,

Scatterhall


Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Ελπίζω πραγματικά ότι θα λάβω μια πληρωμή στο εγγύς μέλλον, το Σαββατοκύριακο έχει περάσει και τα χρήματα δεν έχουν ληφθεί ακόμη

Αυτόματη μετάφραση:
Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Περίπου τι ώρα θα φτάσει η πρώτη πληρωμή σήμερα Περιμένω όλη μέρα συγνώμη για την επιμονή μου αλλά χρωστάω χρήματα στο πανεπιστήμιο και πρέπει να τα πληρώσω και αυτά τα χρήματα θα μου γλίτωναν το χρέος άνω των 2 μηνών

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, καλησπέρα, περίμενα όλη μέρα την πληρωμή που μου είπαν ότι θα έρθει σήμερα, αλλά παρόλα αυτά, η πληρωμή συνεχίζει να εμφανίζεται σε εκκρεμότητα και ήδη με φοβίζει πάρα πολύ. Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να μου δώσετε μια λύση στο πρόβλημα ή τουλάχιστον να μου πείτε πότε πραγματικά θα πιστωθεί; την αντίστοιχη πληρωμή

Αφήνω τα στιγμιότυπα οθόνης ώστε το scatterhall να καταλάβει καλύτερα την κατάσταση filefile

.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

@scatterhall, στις 03/08 και 03/10 οι πληρωμές έχουν βγει αλλά όχι ακόμα στον λογαριασμό, τις τελευταίες φορές ήταν πάντα την ίδια μέρα ή την επόμενη κιόλας μέρα στον λογαριασμό! Μπορείτε να το συνεχίσετε ξανά; Υπάρχουν πάλι προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών; τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Scatterhall δεν χρειάζεται να μιλήσουν για να βγουν. Ανοίξατε ξανά απευθείας έναν μόνιμα αποκλεισμένο λογαριασμό χωρίς να τον ανοίξετε ξανά χωρίς να τηρήσετε τις προθεσμίες στους Όρους και Προϋποθέσεις του. Δεν μπορούν να διαβάσουν οι ίδιοι τους όρους και τις προϋποθέσεις τους; Δεν κολλάνε σε τίποτα. Η περίοδος των 7 ημερών θα ήταν η ελάχιστη, αν και ήταν μόνιμα χωρίς επαναλειτουργία, επομένως δεν θα έπρεπε να είχε ξανανοίξει. Να είστε δίκαιοι και μην προσποιείστε μόνο με τα κενά σας λόγια.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Scatterhall μπορείτε να αναφέρετε με επιχειρήματα πώς τηρήσατε τους όρους και τις προϋποθέσεις σας στην περίπτωσή μου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ακόμα περιμένω τις πληρωμές μου. Έχουν περάσει 10 ημέρες από την αίτηση πληρωμής. Έλαβα email ότι τα χρήματα ήταν καθ' οδόν, αλλά τίποτα δεν έχει φτάσει μέχρι στιγμής. Συνολικά εκκρεμούν 4.000 ευρώ


Αυτόματη μετάφραση:
1...16 17 18...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα