Θα συνεχίσω να ενημερώσω την υπόθεση το συντομότερο δυνατό, εκκρεμώ πολύ την πληρωμή
I will still update the case as soon as possible, I am very pending payment
Yo igual actualizaré el caso apenas me sea posible estoy muy pendiente al pago
Πιστεύω σε αίσιο τέλος στην περίπτωσή σου 🙂. Εξάλλου θέλετε να συνεχίσετε να παίζετε σε αυτό το καζίνο;
I believe in a happy end to your case 🙂. Do you still want to continue playing in this casino after all?
Το να είμαι απόλυτα ειλικρινής εξαρτάται από το αν με πληρώσουν ή όχι γιατί αν δεν μου πληρώσουν τα χρήματα δεν θα εμπιστευτώ ξανά και αν οι ακόλουθες πληρωμές είναι πιο γρήγορες ναι αλλά καμία δεν έχει φτάσει ακόμα
being totally honest that depends on whether they pay me or not because if they don't pay me the money I won't trust again and if the following payments are faster yes but none have arrived yet
siendo totalmente sincero ese depende de si me pagan o no porque si no me pagan el dinero no confiare denuevo y si los siguientes pagos son mas rapidos si pero aun no me ah llegado ninguno
Αγαπητέ Klarck,
Στείλτε μου το όνομα χρήστη παίκτη σας για να μπορέσω να το παρακολουθήσω στο σύστημά μας.
Ευχαριστώ,
Scatterhall
Dear Klarck,
Please send me your Player username so that I can follow up on this in our system.
Thank you,
Scatterhall
Γεια σου Chasiti,
Ελπίζω αυτό το μήνυμα να σας βρει καλά. Ήθελα απλώς να σας ενημερώσω ότι σας έστειλα ένα email σχετικά με την προηγούμενη συνομιλία μας. Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και ενημερώστε με εάν έχετε ερωτήσεις ή απορίες.
Ευχαριστώ,
Scatterhall
Hi Chasiti,
I hope this message finds you well. I just wanted to let you know that I have sent you an email regarding our previous conversation. Please check your inbox and let me know if you have any questions or concerns.
Thank you,
Scatterhall
Γεια σου @scatterhall Ήθελα να σε ρωτήσω τι ώρα θα φτάσει η ανάληψη υπολοίπου μου, η οποία μου είπαν ότι θα φτάσει αυτή τη Δευτέρα, δηλαδή σήμερα γιατί στον λογαριασμό μου στο scatter hall εξακολουθεί να με επισημαίνει ως σε εκκρεμότητα, αλλά μου είχαν στείλει ένα email ότι Θα έπρεπε να το παραλάβω σήμερα αφού το οικονομικό τμήμα θα φρόντιζε να το στείλει σήμερα
Hello @scatterhall I wanted to ask you what time my balance withdrawal will be arriving, which they told me would arrive this Monday, that is, today because in my scatter hall account it still marks me as pending but they had sent me an email that I would have to receive it today since the finance department would take care of sending it today
Hola @scatterhall queria consultarte a que hora estara llegando mi retirada de saldo que me dijieron que llegaria este lunes osea hoy porque en mi cuenta de scatter hall me marca aun como pendiente pero me habian enviado un correo electronico que hoy me tendria que llegar ya que el departamento de finanzas se encargaria de mandarlo hoy
Αγαπητοί παίκτες,
Ήθελα να αφιερώσω λίγο χρόνο για να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους τους τυχερούς μας! Η υπομονή και η επιμονή σας απέδωσαν καρπούς και είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τις προσπάθειές σας να ανταμείβονται.
Ήθελα επίσης να ενημερώσω όλους ότι η επεξεργασία μας συνεχίζεται κανονικά σήμερα. Να είστε βέβαιοι ότι εργαζόμαστε σκληρά για να διασφαλίσουμε ότι όλοι όσοι οφείλονται ένα βραβείο το λάβουν το συντομότερο δυνατό. Κατανοούμε ότι μερικοί από εσάς ενδέχεται να αντιμετωπίσατε καθυστερήσεις ή χαμένες απαντήσεις από την ομάδα μας και γι' αυτό ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη. Εάν εξακολουθείτε να χρειάζεστε βοήθεια, μη διστάσετε να μας γνωστοποιήσετε τον εαυτό σας. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε με όποιον τρόπο μπορούμε.
Για άλλη μια φορά, συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές μας και ευχαριστούμε όλους τους παίκτες μας για τη συνεχή υποστήριξή σας. Δεν θα μπορούσαμε να τα καταφέρουμε χωρίς εσάς και ανυπομονούμε να έρθουμε πολλές ακόμα συναρπαστικές ευκαιρίες!
Τις καλύτερες ευχές,
Scatterhall
Dear valued players,
I wanted to take a moment to extend my heartfelt congratulations to all of our lucky winners! Your patience and persistence have paid off, and we are thrilled to see your efforts rewarded.
I also wanted to let everyone know that our processing continues today as normal. Rest assured that we are working hard to make sure that everyone who is owed a prize receives it as quickly as possible. We understand that some of you may have experienced delays or missed replies from our team, and for that, we sincerely apologise. If you still need assistance, please don't hesitate to make yourselves known to us. We're here to help you in any way we can.
Once again, congratulations to all of our winners, and thank you to all of our players for your continued support. We couldn't do it without you, and we look forward to many more exciting opportunities to come!
Best regards,
Scatterhall
Ευχαριστούμε πολύ, ελπίζουμε πραγματικά να πάνε όλα καλά
Thank you very much, we are really hoping that everything goes well
Muchísimas gracias en verdad estamos esperando que todo vaya bien
Έχω αρχίσει να έχω αμφιβολίες για την ομάδα του Casinoguru. Πώς μπορείτε να πιστεύετε ότι είναι σωστό για το Scatterhall να ανοίξει ξανά έναν μόνιμα αυτο-αποκλεισμένο λογαριασμό χωρίς να ανοίξει ξανά την επόμενη κιόλας μέρα; Πώς μπορείτε να αποδεχτείτε ότι όλοι οι όροι και προϋποθέσεις έχουν παραβιαστεί από τη Scatterhall και απλώς απορρίπτετε την καταγγελία μου ως αβάσιμη;
Οποιοσδήποτε παίκτης καταλαβαίνει λίγο από τους Όρους και τις Προϋποθέσεις θα πρέπει να εξετάσει το παράπονό μου για το Scatterhall Casino και θα καταλάβει ότι έχω δίκιο, αλλά η ομάδα του Casinoguru είναι αβάσιμη εναντίον μου με επιχειρήματα που δεν είναι.
I'm starting to have doubts about the Casinoguru team. How can you think it is right for Scatterhall to re-open a permanently self-excluded account without reopening the very next day? How can you accept that all of the terms and conditions have been broken by Scatterhall and you simply dismiss my complaint as unfounded?
Any player who understands a little about T&Cs should look at my complaint about Scatterhall Casino and will understand that I'm right, but the team at Casinoguru are unfounded against me with arguments that aren't.
Ich Zweifel so langsam auch an dem Team von Casinoguru. Wie können sie es für richtig halten das Scatterhall ein permanent Selbstausgeschlossenes Konto ohne Wiedereröffnung gleich am nächsten Tag wieder eröffnet wird? Wie können Sie es gutheißen das sämtlich AGB seitens Scatterhall gebrochen wurden und sie einfach meine Beschwerde als ungerechtfertigt einstufen?
Jeder Spieler der ein wenig von AGB versteht sollte sich meine Beschwerde über das Scatterhall Casino anschauen und wird verstehen das ich Recht habe, aber das Team von Casinoguru sich unbegründet gegen mich stellt, mit Argumenten die keine sind.
Έκανα λοιπόν μόνιμο αυτοαποκλεισμό χωρίς να ξανανοίξω, ο οποίος απλώς διαγράφηκε την επόμενη μέρα.
Εδώ είναι οι όροι και οι όροι του Scatterhall όπου μπορείτε να δείτε πώς παραβαίνουν τους δικούς τους κανόνες και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου η προστασία των παικτών.
Σας ευχαριστώ για το παράπονό σας. Λυπάμαι πολύ που ακούω για την αρνητική σας εμπειρία. Έλεγξα τους όρους και τις προϋποθέσεις και βρήκα τα εξής:
«7.5 ΑΥΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ
7.5.1 Μπορείτε να επιλέξετε να εξαιρεθείτε από το να παίζετε παιχνίδια στον ιστότοπό μας για ορισμένο ή αόριστο χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που αποφασίσετε να εξαιρεθείτε μόνιμα ή επ' αόριστον, δεν θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση στις υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών μας μέσω της Ιστοσελίδας. Μόλις τεθεί σε ισχύ ο αυτο-αποκλεισμός, θα μπορείτε να συνδεθείτε μόνο μετά τη λήξη της περιόδου και αφού επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών.
7.5.2 Κατά τη διάρκεια του αυτο-αποκλεισμού σας, είτε για ορισμένο είτε για αόριστο χρονικό διάστημα, δεν θα λάβετε κανένα υλικό μάρκετινγκ από εμάς.
7.5.3 Ένας αυτο-αποκλεισμός που εφαρμόζεται μέσω αυτής της ρήτρας θα καταργηθεί μόνο κατόπιν αιτήματός σας με περίοδο υπαναχώρησης 7 ημερών ή μετά την καθορισμένη διάρκεια της περιόδου αυτοαποκλεισμού.
7.5.4 Οποιοδήποτε αίτημα για παράταση της περιόδου αυτοαποκλεισμού θα ισχύει αμέσως μετά την παραλαβή του αιτήματος.
7.6 Λάβετε υπόψη ότι δεν έχουμε πρόσβαση σε οποιουσδήποτε αυτο-εξαιρέσεις ή περιορισμούς που μπορεί να έχετε επιβάλει σε άλλους φορείς τυχερών παιχνιδιών και ως εκ τούτου είναι δική σας ευθύνη να μας ενημερώσετε για τυχόν αυτο-αποκλεισμό που θέλετε να εφαρμόσετε στον λογαριασμό σας. Επιπλέον, κάθε όριο ισχύει μόνο για την επωνυμία που σχετίζεται με το ερώτημα στο οποίο είστε εγγεγραμμένος αυτήν τη στιγμή και δεν περιλαμβάνει επιπλέον ιστότοπους που διαχειριζόμαστε ή/και ανήκουν σε εμάς. Εάν έχετε αυτο-αποκλειστεί λόγω προβλημάτων τζόγου, θα κλείσουμε τον λογαριασμό σας για όλες τις άλλες επωνυμίες μας και το οφειλόμενο υπόλοιπο προς ανάληψη θα σας επιστραφεί.
7.7 Παρά τα προαναφερθέντα, διατηρούμε το δικαίωμα να κλείσουμε τον λογαριασμό σας για μέτρα υπεύθυνου παιχνιδιού, εάν προσδιορίσουμε, κατά την αποκλειστική και απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια, ότι η δραστηριότητά σας περιλαμβάνει οποιαδήποτε μορφή εθισμού στον τζόγο. Ωστόσο, δεν δεχόμαστε καμία ευθύνη εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με σκοπό να παρακάμψετε τα μέτρα που διαθέτουμε σε εσάς. Επομένως, είναι δική σας και πλήρης ευθύνη να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν πιστεύετε ότι θα ήταν καλύτερο να βάλετε ένα όριο στη δραστηριότητα ή/και στον λογαριασμό σας.
7.8 Εάν ζητήσετε αυτο-αποκλεισμό, συμφωνείτε να παρέχετε πλήρεις και ακριβείς προσωπικές πληροφορίες τώρα και στο μέλλον, έτσι ώστε να περιοριστεί η πρόσβασή σας/χρήση της Ιστοσελίδας και των Υπηρεσιών. Εάν επιλέξετε να αυτο-αποκλειστείτε, θα καταβάλουμε κάθε εύλογη προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι συμμορφωνόμαστε με τον αυτο-αποκλεισμό σας. Ωστόσο, συμφωνώντας στον αυτο-αποκλεισμό, αποδέχεστε ότι έχετε επίσης υποχρέωση να μην επιχειρήσετε να παρακάμψετε τον αυτο-αποκλεισμό. Συνεπώς, δεν δεχόμαστε καμία ευθύνη ή ευθύνη για τυχόν επακόλουθες συνέπειες ή απώλειες, για οποιονδήποτε λόγο, που υποφέρετε ή υποστείτε ως αποτέλεσμα της έναρξης ή της συνέχισης του παιχνιδιού μέσω πρόσθετων διαδικτυακών λογαριασμών όπου έχετε αλλάξει τα στοιχεία εγγραφής ή παρείχατε παραπλανητικές, ανακριβείς ή ελλιπείς πληροφορίες παρέχουν λεπτομέρειες ή επιχειρούν με άλλον τρόπο να παρακάμψουν τον συμφωνημένο αυτο-αποκλεισμό. Εάν αποκλείσετε τον εαυτό σας από έναν ιστότοπο που λειτουργεί από τη Zeus Lightning NV λόγω προβλημάτων τζόγου, αυτό ισχύει για όλες τις άλλες επωνυμίες. Ως παίκτης που αποκλείεται από τον εαυτό σας, δεν θα πρέπει να ανοίξετε άλλο λογαριασμό σε οποιονδήποτε άλλο ιστότοπο κατά την επιλεγμένη περίοδο. Εάν ανοίξετε άλλον λογαριασμό σε οποιονδήποτε ιστότοπο που λειτουργεί από τη Zeus Lightning NV, διατηρούμε το δικαίωμα να τον κλείσουμε αμέσως χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και να ακυρώσουμε τυχόν κέρδη. Οποιαδήποτε υπόλοιπα πραγματικών χρημάτων θα επιστραφούν, αλλά υπόκεινται σε διαχειριστική χρέωση έως και 10%.
So I made a permanent self-exclusion without reopening, which was simply deleted the next day.
Here are Scatterhall's T&Cs where you can see how they break their own rules and they don't care at all about player protection.
Thank you for your complaint. I am very sorry to hear about your negative experience. I checked the terms and conditions and found the following:
"7.5 SELF EXCLUSION
7.5.1 You can choose to exclude yourself from playing games on our website for a definite or indefinite period of time. In the event that you decide to exclude yourself permanently or indefinitely, you will not be able to access our gaming services through the Website. Once the self-exclusion is in effect, you will only be able to log in after the period has expired and after contacting customer service.
7.5.2 During your self-exclusion, whether for a definite or indefinite period, you will not receive any marketing material from us.
7.5.3 A self-exclusion implemented by means of this clause will only be removed at your request with a 7-day cooling-off period or after the specified duration of the self-exclusion period.
7.5.4 Any request to extend the self-exclusion period will be effective immediately upon receipt of the request.
7.6 Please note that we do not have access to any self-exclusions or restrictions that you may have imposed on other gambling operators and as such it is your responsibility to inform us of any self-exclusion you wish to implement on your account. In addition, each limit applies only to the brand related to the query you are currently registered with and does not include any additional websites managed and/or owned by us. If you have self-excluded due to gambling problems we will close your account for all our other brands and the outstanding withdrawable balance will be refunded to you.
7.7 Notwithstanding the foregoing, we reserve the right to close your account for responsible gaming measures if we determine, in our sole and absolute discretion, that your activity involves any form of gambling addiction. However, we accept no responsibility if you continue to use our website with the intention of circumventing the measures that we make available to you. Therefore, it is your own and full responsibility to contact us if you feel it would be best to put a limit on your activity and/or account.
7.8 If you request self-exclusion, you agree to provide complete and accurate personal information now and in the future so that your access/use of the Website and Services may be restricted. If you choose to self-exclude, we will use all reasonable efforts to ensure that we comply with your self-exclusion. However, by agreeing to self-exclusion, you accept that you also have an obligation not to attempt to circumvent self-exclusion. Accordingly, we accept no responsibility or liability for any consequential consequences or losses, for whatever reason, that you suffer or suffer as a result of starting or continuing to play via additional online accounts where you have changed registration details or provided misleading, inaccurate or incomplete information provide details or otherwise attempt to circumvent the agreed self-exclusion. If you self-exclude yourself from a site operated by Zeus Lightning NV because of gambling issues, this applies to all other brands. As a self-excluded player, you should not open another account with any other website during the selected period. Should you open another account with any website operated by Zeus Lightning NV, we reserve the right to close it immediately without prior notice and void any winnings. Any remaining real money balances will be refunded but are subject to an administration fee of up to 10%.
So ich habe einen Permanenten Selbstauschluss ohne Wiedereröffnung gemacht der am nächsten Tag einfach wieder gelöscht wurde.
Hier die AGB von Scatterhall wo man sieht wie sie ihre eigenen Regeln brechen und sie es überhaupt nicht interessiert einen Spielerschutz zu haben.
Vielen Dank für Ihre Beschwerde. Es tut mir sehr leid, von Ihren negativen Erfahrungen zu hören. Ich habe die Allgemeinen Geschäftsbedingungen überprüft und Folgendes gefunden:
„7.5 SELBSTAUSSCHLUSS
7.5.1 Sie können sich entscheiden, sich für einen bestimmten oder unbestimmten Zeitraum von der Teilnahme an Spielen auf unserer Website auszuschließen. Für den Fall, dass Sie sich entscheiden, sich endgültig oder auf unbestimmte Zeit auszuschließen, können Sie über die Website keinen Zugang zu unseren Spieldiensten erhalten. Sobald der Selbstausschluss in Kraft ist, können Sie sich erst nach Ablauf des Zeitraums und nach Kontaktaufnahme mit dem Kundendienst anmelden.
7.5.2 Während Ihres Selbstausschlusses, sei es für einen bestimmten oder unbestimmten Zeitraum, erhalten Sie kein Marketingmaterial von unserer Seite.
7.5.3 Ein mittels dieser Klausel implementierter Selbstausschluss wird nur auf Ihre Anfrage mit einer 7-tägigen Widerrufsfrist oder nach Ablauf der festgelegten Dauer der Selbstausschlussfrist entfernt.
7.5.4 Jeder Antrag auf Verlängerung des Selbstausschlusszeitraums wird sofort nach Eingang des Antrags wirksam.
7.6 Wir weisen darauf hin, dass wir keinen Zugriff auf Selbstausschlüsse oder Beschränkungen haben, die Sie anderen Glücksspielbetreibern auferlegt haben, und daher liegt es in Ihrer Verantwortung, uns über jeden Selbstausschluss zu informieren, den Sie auf Ihrem Konto implementieren möchten. Darüber hinaus gilt jedes Limit nur für die Marke, auf die sich die Anfrage bezieht, bei der Sie derzeit registriert sind, und schließt keine zusätzlichen Websites ein, die von uns verwaltet und/oder besessen werden. Wenn Sie sich wegen Glücksspielproblemen selbst ausgeschlossen haben, werden wir Ihr Konto für alle unsere anderen Marken schließen und das ausstehende auszahlbare Guthaben wird Ihnen zurückerstattet.
7.7 Ungeachtet des Vorstehenden behalten wir uns das Recht vor, Ihr Konto für Maßnahmen zum verantwortungsbewussten Spielen zu schließen, wenn wir nach unserem eigenen und absoluten Ermessen der Ansicht sind, dass Ihre Aktivität eine Form von Spielsucht aufweist. Dennoch übernehmen wir keine Verantwortung, wenn Sie unsere Website weiterhin mit der Absicht nutzen, die Maßnahmen zu umgehen, die wir Ihnen zur Verfügung stellen. Daher liegt es in Ihrer eigenen und uneingeschränkten Verantwortung, sich an uns zu wenden, falls Sie der Meinung sind, dass es am besten wäre, eine Begrenzung Ihrer Aktivität und/oder Ihres Kontos einzuführen.
7.8 Wenn Sie einen Selbstausschluss beantragen, erklären Sie sich damit einverstanden, jetzt und in Zukunft vollständige und genaue persönliche Daten anzugeben, damit Ihr Zugang/Ihre Nutzung der Website und der Dienste eingeschränkt werden kann. Wenn Sie sich für einen Selbstausschluss entscheiden, werden wir alle angemessenen Anstrengungen unternehmen, um sicherzustellen, dass wir Ihren Selbstausschluss einhalten. Indem Sie dem Selbstausschluss zustimmen, akzeptieren Sie jedoch, dass Sie gleichzeitig verpflichtet sind, nicht zu versuchen, den Selbstausschluss zu umgehen. Dementsprechend übernehmen wir keine Verantwortung oder Haftung für Folgefolgen oder Verluste aus welchen Gründen auch immer, die Sie erleiden oder erleiden, wenn Sie mit dem Spielen über zusätzliche Online-Konten beginnen oder fortfahren, bei denen Sie Registrierungsdaten geändert oder irreführende, ungenaue oder unvollständige Angaben gemacht haben Einzelheiten bekannt geben oder anderweitig versuchen, den vereinbarten Selbstausschluss zu umgehen. Wenn Sie sich wegen Glücksspielproblemen auf einer von Zeus Lightning NV betriebenen Website selbst ausschließen, gilt dies für alle anderen Marken. Als selbstausgeschlossener Spieler sollten Sie während des ausgewählten Zeitraums kein weiteres Konto bei einer anderen Website eröffnen. Sollten Sie ein weiteres Konto bei einer von Zeus Lightning NV betriebenen Website eröffnen, behalten wir uns das Recht vor, dieses ohne vorherige Benachrichtigung sofort zu schließen und alle Gewinne für ungültig zu erklären. Alle verbleibenden Echtgeldguthaben werden zurückerstattet, unterliegen jedoch einer Verwaltungsgebühr von bis zu 10 %.
Αγαπητέ Yasin,
Καταλαβαίνω ότι έκλεισες τον λογαριασμό σου λόγω θυμού και μετά την επόμενη κιόλας μέρα επέστρεψες για να τον ανοίξεις ξανά γιατί μετανιώνεις για την απόφασή σου. Ωστόσο, είναι απαραίτητο να εξετάσετε προσεκτικά τις ενέργειές σας, ειδικά όταν πρόκειται για διαδικτυακούς λογαριασμούς και οικονομικά. Δεν αναφέρατε προβλήματα τζόγου όταν κλείσατε τον λογαριασμό σας, κάτι που είναι κρίσιμης σημασίας πληροφορίες που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας πριν ανοίξουμε ξανά έναν λογαριασμό.
Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη τον υπεύθυνο τζόγο και αν γνωρίζαμε τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζατε, δεν θα είχαμε ανοίξει ξανά τον λογαριασμό σας. Είναι σημαντικό να αναγνωρίσετε και να αντιμετωπίσετε τυχόν προβλήματα τζόγου που μπορεί να έχετε για να διασφαλίσετε ότι δεν θα υποστείτε περαιτέρω αρνητικές συνέπειες.
Θέλουμε να σας ενημερώσουμε ξανά ότι οι λογαριασμοί σας μαζί μας είναι οριστικά κλειστοί και δεν θα ανοίξουν ποτέ ξανά.
Σας ευχόμαστε ό,τι καλύτερο στις μελλοντικές σας προσπάθειες.
https://www.begambleaware.org/
Τις καλύτερες ευχές,
Scatterhall
Dear Yasin,
I understand that you closed your account due to anger, and then the very next day, you came back to reopen it because you regret your decision. However, it's essential to consider your actions carefully, especially when it comes to online accounts and finances. You did not mention any gambling problems when you closed your account, which is crucial information for us to consider before reopening an account.
We take responsible gambling very seriously, and if we had known about any issues you were facing, we would have never reopened your account. It's important to recognize and address any gambling problems you may have to ensure that you don't suffer any further negative consequences.
We want to let you know again that your accounts with us are permanently closed and will never be reopened.
We wish you all the best in your future endeavours.
https://www.begambleaware.org/
Best regards,
Scatterhall
Ελπίζω πραγματικά ότι θα λάβω μια πληρωμή στο εγγύς μέλλον, το Σαββατοκύριακο έχει περάσει και τα χρήματα δεν έχουν ληφθεί ακόμη
I really hope that I will receive a payment in the near future, the weekend has passed, and the money has not yet been received
Очень надеюсь что получу выплату в ближайшее время, выходные прошли, а деньги пока ещё не получены
Περίπου τι ώρα θα φτάσει η πρώτη πληρωμή σήμερα Περιμένω όλη μέρα συγνώμη για την επιμονή μου αλλά χρωστάω χρήματα στο πανεπιστήμιο και πρέπει να τα πληρώσω και αυτά τα χρήματα θα μου γλίτωναν το χρέος άνω των 2 μηνών
Around what time will the first payment arrive today I've been waiting all day sorry for my insistence but I owe money at the university and I must pay it and this money would really be saving me the debt of more than 2 months
al rededor de que hora llegaria el primer pago hoy llevo esperandolo todo el dia disculpe mi insistencia pero debo dinero en la universidad y debo pagarlo y en verdad este dinero me estaria salvando la deuda de mas de 2 meses
Γεια σας, καλησπέρα, περίμενα όλη μέρα την πληρωμή που μου είπαν ότι θα έρθει σήμερα, αλλά παρόλα αυτά, η πληρωμή συνεχίζει να εμφανίζεται σε εκκρεμότητα και ήδη με φοβίζει πάρα πολύ. Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να μου δώσετε μια λύση στο πρόβλημα ή τουλάχιστον να μου πείτε πότε πραγματικά θα πιστωθεί; την αντίστοιχη πληρωμή
Αφήνω τα στιγμιότυπα οθόνης ώστε το scatterhall να καταλάβει καλύτερα την κατάσταση
.
Hello, good evening, I have been waiting for the payment that they had told me would arrive today all day, but even so, the payment continues to appear pending and it is already giving me too much fear. Could you please give me a solution to the problem or at least tell me when it will really be credited? the corresponding payment
I leave the screenshots so scatterhall can better understand the situation
Hola buenas noches eh estado esperando el pago que me habían dicho que llegaría hoy todo el dia pero aun así el pago me sigue apareciendo en pendiente y ya me esta dando demasiado miedo podrían por favor darme una solución al problema o amenos decirme cuando verdaderamente se acreditará el pago correspondiente
Dejo las capturas así scatterhall puede comprender mejor la situación
@scatterhall, στις 03/08 και 03/10 οι πληρωμές έχουν βγει αλλά όχι ακόμα στον λογαριασμό, τις τελευταίες φορές ήταν πάντα την ίδια μέρα ή την επόμενη κιόλας μέρα στον λογαριασμό! Μπορείτε να το συνεχίσετε ξανά; Υπάρχουν πάλι προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών; τις καλύτερες ευχές
@scatterhall, on 03/08 and 03/10 payments have gone out but not yet on the account, the last times it was always on the same day or the very next day on the account! Can you follow up on that again? Are there problems with the payment provider again? Best regards
@scatterhall , am 8.03 und am 10.03 sind Zahlungen rausgegangen bisher aber noch nicht auf dem Konto , die letzen Male war es immer am selben oder gleich am nächsten Tag auf den Konto ! Könnt ihr da nochmal nachhaken ? Gibt es wieder Probleme mit dem zahlungs Anbieter ? Liebe Grüße
Scatterhall δεν χρειάζεται να μιλήσουν για να βγουν. Ανοίξατε ξανά απευθείας έναν μόνιμα αποκλεισμένο λογαριασμό χωρίς να τον ανοίξετε ξανά χωρίς να τηρήσετε τις προθεσμίες στους Όρους και Προϋποθέσεις του. Δεν μπορούν να διαβάσουν οι ίδιοι τους όρους και τις προϋποθέσεις τους; Δεν κολλάνε σε τίποτα. Η περίοδος των 7 ημερών θα ήταν η ελάχιστη, αν και ήταν μόνιμα χωρίς επαναλειτουργία, επομένως δεν θα έπρεπε να είχε ξανανοίξει. Να είστε δίκαιοι και μην προσποιείστε μόνο με τα κενά σας λόγια.
Scatterhall they don't need to talk their way out. You directly reopened a permanently banned account without reopening without following the deadlines in their T&Cs. Can't they read their terms and conditions themselves? They don't stick to anything. The 7 day period would have been the minimum, although it was permanently without reopening, so it should not have been reopened. Be fair and don't just pretend with your empty words.
Scatterhall sie brauchen sich nicht raus reden. Sie haben ein permanent ausgeschlossenes Konto Ohne Wiedereröffnung direkt wieder geöffnet ohne sich an die Fristen in ihren AGB zu halten. Können sie selber nicht ihre AGB lesen? Sie halten sich an gar nichts. Die 7 Tage Frist wäre die Mindeste gewesen wobei es ja permanent ohne Wiedereröffnung war, somit hätte nicht wieder eröffnet werden dürfen. Seien Sie doch fair und tun sie nicht nur so mit Ihren leeren Worten.
Scatterhall μπορείτε να αναφέρετε με επιχειρήματα πώς τηρήσατε τους όρους και τις προϋποθέσεις σας στην περίπτωσή μου;
Scatterhall can you mention with arguments how you kept your terms and conditions in my case?
Scatterhall können Sie mit Argumenten erwähnen wie Sie sich an Ihre AGB in meinem Fall gehalten haben?
Ακόμα περιμένω τις πληρωμές μου. Έχουν περάσει 10 ημέρες από την αίτηση πληρωμής. Έλαβα email ότι τα χρήματα ήταν καθ' οδόν, αλλά τίποτα δεν έχει φτάσει μέχρι στιγμής. Συνολικά εκκρεμούν 4.000 ευρώ
I'm still waiting for my payouts. 10 days have now passed since the request for payment. I received emails that the money was on the way, but nothing has arrived so far. A total of 4,000 euros is still outstanding
Ich warte auch weiterhin auf meine Auszahlungen. Inzwischen sind 10 Tage seit Beantragung der Auszahlung vergangen. Habe zwar Mails erhalten dass das Geld auf dem Weg sei, bislang ist aber nichts eingetroffen. Insgesamt stehen noch 4.000 euro aus
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.