Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 12)

 από Fabi84
|
335.767 προβολές 1.852 απαντήσεις |
|
1...11 12 13...93
Xarocks

Dear Xarocks,

Thank you for bringing up your username and reaching out to us. We understand that there have been some delays in your payments, and we apologise for any inconvenience this may have caused.

I can inform you that your  past withdrawals from Feb 16th and Feb 27th have been paid, and I have requested proof of payment, which I will send to your email shortly.

Moreover, the remaining balance, and I would like to assure you that we will process it as per your request.

Additionally, I would like to clarify the withdrawal process. Once a withdrawal is initiated, it may take up to 24 hours to enter the processing stage, depending on the time of withdrawal. After entering the processing stage, the payment is sent to the payment system for payout, and bank transfers can take anywhere from 1-5 business days.

We appreciate your understanding regarding the backlog due to some system issues, and we value you as a player. We wish you all the best and hope you enjoy your experience at our casino.

Best regards,

Scatterhall

Scatterhall Casino

Που την εκβίασα;😂 και ποια νομική ομάδα;;;; Σταματήστε να μιλάτε για εκβιασμό ή οτιδήποτε άλλο. Εάν δίνετε μπόνους, μπορείτε να αποφασίσετε ότι εσείς ή είμαι εγώ ο ιδιοκτήτης του καζίνο. Κανένα καζίνο δεν μπορεί να αντέξει το 200% κάθε μέρα, ούτε καν μαθηματικά... κάτι δεν πάει καλά.

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61

Dear Yasin61,

When you tell someone that you will post something bad about them if they don't give you a bonus, it is already considered blackmail. This is because you are using threatening or coercive tactics to force someone to give you something that they would not have otherwise given you willingly.

By threatening to post something bad about the person, you are essentially using their fear of humiliation or damage to their reputation as leverage to get what you want. This is a clear violation of their personal rights and is considered illegal in most countries.

It's important to remember that blackmail is a serious crime, and if you engage in such behaviour, you could face severe legal consequences. Instead of resorting to blackmail, it's always better to communicate your concerns or requests in a respectful and professional manner. If you feel that you deserve a bonus or a raise, you can discuss this with your employer or manager and make a case for why you believe you should receive it. But threatening or blackmailing them is not the right way to go about it.

Regards,

Scatterhall

Scatterhall Casino

Μην λες ψέματα, δεν είπα ποτέ! Ορκιστείτε στην οικογένειά σας ότι δεν έχετε καμία σχέση με τον άγριο Φαραώ. Αυτό θα ήταν ενδιαφέρον😉 Ξέρω την αλήθεια;

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Η κοινότητα του Gamble Joe γνωρίζει επίσης γι 'αυτούς😉 μερικοί από αυτούς έχουν ήδη αποφασίσει😉

Αυτόματη μετάφραση:

Just a note:

To anyone concerned, the whole complaint is available here.

yasin61 complains about Scatterhall Casino



Radka

Ναι, ωραία, ευχαριστώ που το αναφέρατε. Σας έγραψα ένα πολύ σημαντικό email ιδιωτικά, ελπίζω να πάρετε σοβαρά ζητήματα όπως η προστασία δεδομένων😉

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Έτσι έχω λάβει όλες τις πληρωμές μέχρι στιγμής και όλα πάνε πολύ γρήγορα αυτή τη στιγμή! Πρέπει να πω ότι είμαι απλά ικανοποιημένος με το πώς πάνε τα πράγματα στο @scatterhall, τα παιχνίδια είναι υπέροχα, πάντα ωραία μπόνους και οι πληρωμές έρχονται στον λογαριασμό πολύ γρήγορα αυτή τη στιγμή! Οπότε υποθέτω ότι ήταν πραγματικά ένα πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών πριν από αυτό!

Ευχαριστούμε scatterhall για τα υπέροχα μπόνους και τις γρήγορες πληρωμές!

για μένα αυτή τη στιγμή το νούμερο ένα από άποψη διασκέδασης και υποστήριξης!

Αυτόματη μετάφραση:

Hello Gmbl,

It's important for users to provide their username in order for us to assist them effectively on this platform. As mentioned about 1 week ago, if you wish to receive support here, you will need to provide your username since it seems to be different in our casino than on Guru. Without this information, I won't be able to access his account and help him with his concerns.

However, if you do not provide your username, the only support option available to him would be to use the live chat feature. The live chat support team can help with a variety of issues and will be able to assist him further.

I hope this helps!

Scatterhall

yasin61

Το email μου πήγε στην Kristina, ελέγξτε το νωρίς, εάν δημοσιεύονται προσωπικά δεδομένα στον ιστότοπό σας, δεν είναι εντάξει ή τι γνώμη έχετε για την προστασία δεδομένων. Και είναι ξεκάθαρο για μένα γιατί ο Scatterhall συμπεριφέρεται έτσι...

Αυτόματη μετάφραση:

Dear Gmbl,

Thank you for your email and for providing us with your username. I am pleased to inform you that the payment has been sent to you today.

I apologise for any inconvenience caused by the backlog we are currently working through. Rest assured that we are doing everything we can to address the issue as quickly as possible.

To clarify the withdrawal process, please note that processing of withdrawals only takes place on business days. Once a withdrawal is initiated, it may take up to 24 hours to enter the processing stage, depending on the time it was requested. Once it enters the processing stage, the payment is sent to the payment system for payout. Please note that bank transfers may take anywhere from 1-5 business days to complete.

Please do not hesitate to contact us if you have any further questions or concerns.

Best regards,

Scatterhall

yasin61

Και γιατί δεν ποστάρουν τα μηνύματα όλων των άλλων που διαμαρτύρονται; Πολύ πολύ αστείο ήταν το τζετ τόσο σημαντικό wow έκανε μια καταγγελία, δείξε επίσης όλα τα παράπονα για το πρόβλημα πληρωμών και δημοσιεύστε το εδώ

Αυτόματη μετάφραση:

Casinoguru Team Βλέπω ότι η ανάρτηση στην καταγγελία με τα στοιχεία μου είναι ορατή μόνο σε εμένα/Scatterhall και σε αυτούς. Αυτό ταιριάζει

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina

100% ίδια γνώμη 👍

και σήμερα ενεργοποιήθηκε η επόμενη πληρωμή μου...

@ Scatterhall: Μου φαίνεται ότι οι άνθρωποι που είναι στενοχωρημένοι εδώ έχουν πραγματικό πρόβλημα με το παιχνίδι...

Αυτόματη μετάφραση:

Ναι, ωραία, ευχαριστώ που το αναφέρατε. Σας έγραψα ένα πολύ σημαντικό email ιδιωτικά, ελπίζω να πάρετε σοβαρά ζητήματα όπως η προστασία δεδομένων😉

Αυτόματη μετάφραση:

No problem at all.

We believe in transparency.

Sadly, I'm not the proper person to deal with your important email. Include that in your complaint, please. 🙂

That would be best.

Alternatively, mind this "update feature":

file

Just scroll down in the "overview tab" - it's under the positives/negatives/interesting facts.

The data team can surely handle that too.

Casinoguru Team Βλέπω ότι η ανάρτηση στην καταγγελία με τα στοιχεία μου είναι ορατή μόνο σε εμένα/Scatterhall και σε αυτούς. Αυτό ταιριάζει

Αυτόματη μετάφραση:

We value privacy. If you ever feel more posts should be hidden in the complaint, don't hesitate to inform Kristina, please.

Έτσι έχω λάβει όλες τις πληρωμές μέχρι στιγμής και όλα πάνε πολύ γρήγορα αυτή τη στιγμή! Πρέπει να πω ότι είμαι απλά ικανοποιημένος με το πώς πάνε τα πράγματα στο @scatterhall, τα παιχνίδια είναι υπέροχα, πάντα ωραία μπόνους και οι πληρωμές έρχονται στον λογαριασμό πολύ γρήγορα αυτή τη στιγμή! Οπότε υποθέτω ότι ήταν πραγματικά ένα πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών πριν από αυτό!

Ευχαριστούμε scatterhall για τα υπέροχα μπόνους και τις γρήγορες πληρωμές!

για μένα αυτή τη στιγμή το νούμερο ένα από άποψη διασκέδασης και υποστήριξης!

Αυτόματη μετάφραση:

Glad to hear that! 🙂

On the other hand, I was just informed about the rising number of newly submitted complaints. I hope the casino will support all players in need. I guess it's time costly.


Και γιατί δεν ποστάρουν τα μηνύματα όλων των άλλων που διαμαρτύρονται; Πολύ πολύ αστείο ήταν το τζετ τόσο σημαντικό wow έκανε μια καταγγελία, δείξε επίσης όλα τα παράπονα για το πρόβλημα πληρωμών και δημοσιεύστε το εδώ

Αυτόματη μετάφραση:

Check out the complaint section. Generally speaking, many players simply prefer submitting one without posting on the forum. Not everybody is as active as you. 😀

Θα κρατάω όλους ενήμερους για το πώς πάει αυτό και εάν τα πράγματα συνεχίσουν να πάνε καλά με τις πληρωμές, αλλά δεν νομίζω ότι θα υπάρξουν προβλήματα

Αυτόματη μετάφραση:

Πήρα την επόμενη πληρωμή μου σήμερα - είναι πραγματικά υπέροχο αυτή τη στιγμή 🙌


εντός 3 ημερών διεκπεραιώθηκε η πληρωμή και τα χρήματα στον λογαριασμό


Μπορεί να συνεχιστεί έτσι - ευχαριστώ @ Scatterhall που αλλάξατε κάτι εδώ 👍

Αυτόματη μετάφραση:
1...11 12 13...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα