ΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 13)

πριν από 1 έτος από Fabi84
|
240333 προβολές 1852 απαντήσεις |
|
1...12 13 14...93
πριν από 1 έτος
Μπορώ να αναφέρω ότι οι προηγούμενες αναλήψεις σας της 16ης και της 27ης Φεβρουαρίου έχουν πληρωθεί και έχω ζητήσει απόδειξη πληρωμής την οποία θα σας στείλω με email σύντομα.

Γεια σου Scatterhall,

Έτσι, δεν έλαβα ένα email με αποδεικτικά στοιχεία και μόνο μία από τις δύο πληρωμές δημοσιεύτηκε στον λογαριασμό μου. 500 ευρώ εξακολουθούν να λείπουν. Σας ζητώ να το ελέγξετε ξανά. Σας ευχαριστώ και καλή σας μέρα.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Θα κρατάω όλους ενήμερους για το πώς πάει αυτό και εάν τα πράγματα συνεχίσουν να πάνε καλά με τις πληρωμές, αλλά δεν νομίζω ότι θα υπάρξουν προβλήματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

That would be wonderful. Please, keep us posted 🙂

Marzi
πριν από 1 έτος

If you made the withdrawal using a bank account, then 3 days of waiting since you submitted the withdrawal is a pretty short waiting period. By the way, how did you find the casino? I know they're pretty new.

Xarocks
πριν από 1 έτος

Hello Xarocks,

I just sent you an email.

Daniel
πριν από 1 έτος

Ναι, ελπίζω ότι μια πληρωμή θα γίνει ξανά σήμερα! Και μετά πάλι κάθε 2 μέρες!

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 1 έτος

η πληρωμή ακόμα εκκρεμεί από το 1.03 σκέψου σήμερα ή αύριο θα σβήσει τότε σιγά σιγά θα δώσω σχόλια!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έτσι, δεν έλαβα ένα email με αποδεικτικά στοιχεία και μόνο μία από τις δύο πληρωμές δημοσιεύτηκε στον λογαριασμό μου. 500 ευρώ εξακολουθούν να λείπουν. Σας ζητώ να το ελέγξετε ξανά. Σας ευχαριστώ και καλή σας μέρα

Γεια σου ομάδα Scatterhall,

Πήρα τα 500 ευρώ που έλειπαν γρήγορα, κράτησαν τον λόγο τους καλή δουλειά ευχαριστώ για την καλή υποστήριξη συνέχισε έτσι 🙂 τότε το να παίζεις στο καζίνο scatter hall είναι διασκεδαστικό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Περιμένω την επαλήθευση του λογαριασμού μου για περισσότερες από 9 ημέρες τώρα. Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να μου εξηγήσετε γιατί χρειάζεται τόσος απίστευτος χρόνος για τον έλεγχο των εγγράφων μου;


Όνομα χρήστη: Saint90

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Saint90
πριν από 1 έτος

Hi Saint90,

I would like to sincerely apologise for the delay in sending out your payment. I understand that this has caused you inconvenience and frustration, and I want to assure you that we are working to resolve the issue as quickly as possible.

Please rest assured that your payment will be sent out either today or tomorrow. We value you playing at our casino and appreciate your patience and understanding in this matter.

Thank you for bringing this to our attention and once again, please accept our apologies for any inconvenience caused.

Best regards,

Scatterhall

Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Μου αρέσει πολύ να παίζω στο καζίνο σας. Πραγματικά. Ειδικά τα μπόνους που προσφέρουν είναι πολύ ελκυστικά. Αλλά 9 ημέρες μόνο για έλεγχο εγγράφων; + η πληρωμή μου που δεν έχει ακόμη διεκπεραιωθεί. Απλώς σας ζητώ να το φροντίσετε «αμέσως». Θα ήθελα πολύ να καταθέσω ξανά μαζί σας και να χρησιμοποιήσω τα μπόνους σας, αλλά δεν μπορώ καθώς έχω ακόμα χρήματα στον λογαριασμό.

Επεξεργάστηκε από τον συγγραφέα πριν από 5 λεπτά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Επιβεβαιώθηκε η πληρωμή ξανά την Παρασκευή και ήδη στον λογαριασμό σήμερα - αυτό είναι πραγματικά διασκεδαστικό 🤩

Ελπίζω να πάει το ίδιο γρήγορα με τα υπόλοιπα 4 μου και επιτέλους μπορώ να χρησιμοποιήσω ξανά τις υπέροχες προσφορές στο Scatterhall 👍

@ Scatterhall συνέχισε έτσι 👏

Αυτόματη μετάφραση:
Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Hello,

I have just sent you an e-mail in regard to withdrawal request on my Spinspirate account. Could you check it please? My username there is rekin87.

Ticket #R2WHK

Kind regards

Daniel
πριν από 1 έτος

Γεια σου Daniel,


Στην αρχή μου πήρε επίσης λίγο χρόνο για να κάνω την πρώτη πληρωμή - αλλά μου ζήτησαν συγγνώμη επειδή είχαν προβλήματα με το σύστημά τους - από τότε πρέπει να πω ειλικρινά ότι οι πληρωμές διεκπεραιώνονται εντός 3 ημερών και είναι γρήγορα στον λογαριασμό μου 👍


Μπράβο Μάριο

Αυτόματη μετάφραση:
Mixer
πριν από 1 έτος

I have replied to your email yesterday and explained to you the process, I hope this helps.

Scatterhall

πριν από 1 έτος

Έτσι, δεν έλαβα ένα email με αποδεικτικά στοιχεία και μόνο μία από τις δύο πληρωμές δημοσιεύτηκε στον λογαριασμό μου. 500 ευρώ εξακολουθούν να λείπουν. Σας ζητώ να το ελέγξετε ξανά. Σας ευχαριστώ και καλή σας μέρα

Γεια σου ομάδα Scatterhall,

Πήρα τα 500 ευρώ που έλειπαν γρήγορα, κράτησαν τον λόγο τους καλή δουλειά ευχαριστώ για την καλή υποστήριξη συνέχισε έτσι 🙂 τότε το να παίζεις στο καζίνο scatter hall είναι διασκεδαστικό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Good news! I'm happy for you 🙂 👍

Marzi
πριν από 1 έτος

Thanks for the update Mario. I hope you'll be satisfied there and I wish you some nice winnings as well.

Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Hello, can you please find out what is with my withdrawal of funds to bitcoin?

I have been waiting for the withdrawal of funds since March 4, but still have not received the money

ovaaal

ovaaal
πριν από 1 έτος

Hello ovaaal,

Thank you for your message. Unfortunately, we are currently experiencing system issues which have affected Scatterhall. We apologize for any inconvenience caused and we assure you that as soon as Scatterhall is back up and running again, we will pick up from where we left off.

We have also noted your payment and appreciate your patience as we work to resolve the issue. If you have any further concerns or questions, please don't hesitate to reach out to us.

Thank you for your understanding.

Best regards,

Scatterhall

πριν από 1 έτος

Γεια σας, έλαβα ένα email χθες "Η ανάληψη Scatterhall έγινε αποδεκτή" τώρα ο ιστότοπος έχει φύγει και δεν υπάρχουν χρήματα στον λογαριασμό μου μέχρι στιγμής...


Αν έρθουν τα λεφτά σήμερα, θα μείνω στο πλευρό

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
nico1234567
πριν από 1 έτος

It looks like they're under maintenance so try a be patient a bit. Let's hope the website will be back soon.

1...12 13 14...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα