Έκανα ό,τι μου ζήτησαν και δεν έλαβα τα 400,00 $ μου, το έχω βαρεθεί και αυτοί! Έχουν περάσει 4 καταραμένες εβδομάδες! Η εξυπηρέτηση πελατών email δεν απαντά ποτέ, η "chat" δεν λειτουργεί καν!! Πώς εξακολουθούν να λειτουργούν και να λαμβάνουν πληρωμές ppls
I’ve done what they asked and haven’t received my $ 400.00 I’m sick of it and them ! It’s been 4 damn weeks! The email customer service don’t respond ever , the "chat" don’t even work!! How are they still operating and taking ppls payments
Γεια, τι ακριβώς θέλει το καζίνο από εσάς και τι τους στείλατε; Υποθέτω ότι μπορεί να είναι κάποια έγγραφα για επαλήθευση, αλλά θα προτιμούσα να το επαληθεύσετε. Δεν σου είπαν κανέναν λόγο που αργεί τόσο πολύ; Ζητώ επειδή δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να κάνουν όλα τα απαραίτητα σχετικά με την απόσυρση και την επαλήθευση και επειδή έχετε υπερβεί αυτό το χρονικό διάστημα, θα συνιστούσα να υποβάλετε καταγγελία.
Αν σας ενδιαφέρει μπορείτε να το κάνετεσε αυτόν τον σύνδεσμο . ⬅️
Φυσικά, αν έχετε απορίες σχετικά με αυτό ή αν κάτι δεν λειτουργεί, μπορείτε να με ενημερώσετε και θα προσπαθήσω να βοηθήσω.
Είστε έτοιμοι για αυτό;
Hey, what specifically does the casino want from you and what did you send them ? I suppose it could be some documents for verification, but I'd rather have you verify it. Didn't they tell you any reason why it's taking so long ? I ask because we give casinos 14 days to do all the necessary things around withdrawal and verification and since you have exceeded that time, I would recommend filing a complaint.
If you are interested you can do so at this link. ⬅️
Of course, if you have any questions about it or if something doesn't work, you can let me know and I will try to help.
Are you up for it ?
Έχουν περάσει μόνο δέκα ημέρες από τότε που ξεκίνησα την απόσυρσή μου για 780 δολάρια, αλλά δεν έχω εγκριθεί ακόμα και ξέρω ότι στη συνέχεια θα πουν ότι εγκρίθηκες... τώρα περιμένετε 7 έως 10 ημέρες ακόμη για μια ανάληψη bitcoin! ? Αυτό είναι γελοίο και τόσο απογοητευτικό!
Επίσης, το Οικονομικό τμήμα ΠΟΤΕ δεν απαντά σε κανένα email
So it's only been ten days since I initiated my withdrawal for 780 dollars but I haven't been approved yet and I know they're then going to say your approved.... now wait 7 to 10 more days on a bitcoin withdrawal!? This is ridiculous and so frustrating!
Also, Financial department NEVER replies to any email
Λυπάμαι που πρέπει να το ζήσετε ξανά.
Είναι η ίδια κατάσταση όπως και στο άλλο καζίνο; Ποιος είναι όμως ο λόγος για αυτό;
Θα έπρεπε να είναι πραγματικά πιο γρήγορο, όπως λέτε.🤷♀️
Χρειάστηκε να περάσετε από τη διαδικασία επαλήθευσης εδώ;
I'm sorry that you have to experience this again.
Is it the same situation as at the other casino as well? What is the reason for this, though?
It should really be faster, as you say.🤷♀️
Did you have to go through the verification process here?
8 Σεπτεμβρίου και ακόμα δεν έχω λάβει την απόσυρσή μου. Είπαν γρήγορη απόσυρση bitcoin και θα λάβετε την απόσυρσή σας σύντομα! Δεν θα το κάνουμε αυτό δεν είναι τίποτα από αυτά. Επίσης, έχουν διαδικτυακή βοήθεια τρίτου μέρους που είναι αγενής και απλώς στέλνουν προκαθορισμένα μηνύματα σχετικά με την πολιτική που κρύβουν μέχρι να θελήσετε τα χρήματά σας. Η απόσυρση του Bitcoin δεν πρέπει ΠΟΤΕ να διαρκέσει τόσο πολύ. Επίσης δεν απαντούν ποτέ σε email, έχω στείλει πέντε και δεν απάντησα ποτέ ούτε μία φορά. $730. Δεν θα δουν ποτέ ξανά δεκάρα από εμένα και συμβουλεύω τον χειρότερο εχθρό μου να μην παίξει ποτέ εκεί!
September 8th and still haven't received my withdrawal. They said fast bitcoin withdrawal and you will receive you're withdrawal shortly! We'll no this is none of those. Also they have 3rd party online help that are rude and just send pre-written messages about policy that they hide until you want your money. Bitcoin withdrawal should NEVER take this long. Also they never reply to emails, I've sent five and never answered once. $730. They will never see a penny from me again and I advise my worst enemy to never play there!
Εάν το καζίνο δεν μπορεί να σας πει έναν σχετικό λόγο για τον οποίο δεν έχετε τα χρήματά σας και σας αγνοήσει, τότε θα έκανα μια καταγγελία γιατί δεν μου φαίνεται φυσιολογικό. Νομίζω ότι περιμένατε πολύ και επομένως κάνατε υπομονή.
Λοιπόν, τι πιστεύετε, θα προχωρήσετε και θα υποβάλετε καταγγελία;
If the casino can't tell you a relevant reason why you don't have your money and ignores you, then I would lodge a complaint because it doesn't seem normal to me. I think you've been waiting quite a lot and therefore you've been patient.
So what do you think, are you going to go ahead and file a complaint?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.