Έτυχε να κοιτάξω τον λογαριασμό μου στο Enclave και παρατήρησα ότι το καζίνο Royal ace ήταν ανοιχτό και ενεργό. Δεν θυμάμαι να άνοιξα αυτό το καζίνο και δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό. Αφού διάβασα τις κριτικές για τον βασιλικό άσο και τη σχέση με το Raging Bull Slot Casino, αποφάσισα να μην κάνω κατάθεση και να παίξω. Επικοινώνησα με την CS και τους είπα ότι τότε το enclave άνοιξε τον λογαριασμό μου και μπορείτε να τον κλείσετε. Απάντησαν και είπαν ότι χρειάζονται τα yoohoo έγγραφά μου για να κλείσουν τον λογαριασμό μου. Τότε είπα ότι δεν μοιράζομαι αυτές τις πληροφορίες εκτός και αν είμαι νικητής εδώ. Απάντησαν και είπαν για να κλείσουν τον λογαριασμό σας χρειάζονται τα έγγραφά μου με μια selfie που κρατάω την ταυτότητά μου. Απάντησα και είπα κανένας τρόπος. Μπορείτε να αφήσετε τον λογαριασμό ανοιχτό για 100 χρόνια. Δεν θα καταθέσω και θα παίξω.
Τώρα, λαμβάνω email από αυτούς που λένε ότι έχω 3 ημέρες για να ολοκληρώσω το yoohoo kyc ή τη διαδικασία με την έναρξη από την αρχή με το ταμείο. ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΚΚΡΕΜΜΕΝΕΣ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. Ομάδα στο γκουρού του καζίνο. Ξέρεις, δεν πρέπει να δώσω τα έγγραφά μου για να κλείσω έναν λογαριασμό. Αυτό συνέβη μια φορά στο παρελθόν με ένα άλλο καζίνο στο οποίο με βοηθήσατε.
Δες παρακάτω................
Αγαπητέ Τζέι
Σας στέλνουμε αυτήν την υπενθύμιση για να σας ενημερώσουμε ότι πρέπει να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας (ταυτότητα) για να μπορέσετε να υποβάλετε το αίτημα ανάληψης στο Royal Ace.
Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά - ξεκινήστε πατώντας το κουμπί παρακάτω. Στη συνέχεια, θα κατευθυνθείτε στον αξιόπιστο ιστότοπο επαλήθευσης τρίτων, HooYu, όπου μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες στην οθόνη για να ξεκινήσετε τη διαδικασία.
Έχετε ακόμη 3 ημέρες για να ολοκληρώσετε την επαλήθευση. Εάν δεν ξεκινήσετε/ολοκληρώσετε εντός των επόμενων 3 ημερών, αυτή η συνεδρία θα λήξει και θα ανακατευθυνθείτε στο ταμείο του Royal Ace για επανεκκίνηση της διαδικασίας επαλήθευσης.
Δεν είστε σίγουροι πώς να υποβάλετε τα στοιχεία σας στο HooYu; Δείτε αυτό το σύντομο βίντεο για έναν οδηγό βήμα προς βήμα.
Ή κάντε κλικ στο κουμπί "Έναρξη" κάτω από το ΕΝΑΡΞΗ
Τάλι Χο,
Βασιλικός Άσος
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: help@royalacemail.com
Συνομιλία: Ζωντανή συνομιλία
I happened to look at my Enclave account and noticed that Royal ace casino was open and active. I do not remember opening this casino and this isn't the first time this happened. After reading the reviews about royal ace and the relation with Raging Bull Slot Casino, I decided not to deposit and play. I contacted CS and told them then enclave opened my account and can you please close it. They responded and said they need my yoohoo documents to close my account. I told then I do not share this information unless I am a winner here. They responded and said in order to close your account they need my documents with a selfie of my holding my ID. I responded and said no way. You can leave the account open for 100 years . I will not be depositing and playing.
Now, I am getting emails from them saying I have 3 days to complete the yoohoo kyc or the process with start all over again with the cashier. I HAVE NO PENDING WITHDRAWALS WITH THEM. Team at casino guru. You know, I shouldn't have to give my documents in order to close an account. This happened once before with another casino which you helped me with.
See below................
Dear, Jay
We're sending you this reminder to inform you that you must verify your identity (ID) before you can submit your withdrawal request at Royal Ace.
It only takes a few minutes - start by pressing the button below. You will then be directed to our trusted third-party verification site, HooYu, where you can follow the instructions on the screen to start the process.
You still have 3 days to complete your verification. If you do not start/complete within the next 3 days, this session will expire, and you will be redirected to the Royal Ace cashier to restart the verification process.
Not sure how to submit your details on HooYu? Watch this short video for a step-by-step guide.
Or click on the "Get Started" button below GET STARTED
Tally Ho,
Royal Ace
Email: help@royalacemail.com
Chat: Live Chat
Έγινε επεξεργασία από
Romi πριν από 8 μήνες
Αιτία:
Made links passive. Video not available.
Αυτόματη μετάφραση: