πριν από 2 έτη
Παίρνω κι εγώ τις ίδιες δικαιολογίες
I get the same excuses too
Die gleichen ausreden bekomme ich auch
0
Παίρνω κι εγώ τις ίδιες δικαιολογίες
I get the same excuses too
Die gleichen ausreden bekomme ich auch
Γεια σας. Λυπάμαι που λέω ότι επιλέξατε κακώς 🙁.
Θα εκπλαγώ αν πληρωθείς πλήρως.
Hello. I'm sorry to say you chose poorly 🙁.
I'd be surprised if you got paid in full.
Δεν νομίζω ότι θα πάρω τα χρήματα
I don't think I'll get the money
ich denke nicht das ich das geld bekomme
Μάλλον όχι.
Σας ζητώ ευγενικά να ελέγξετε τη λίστα με τα προτεινόμενα καζίνο , θα πρέπει να είστε πολύ πιο ασφαλείς όταν παίζετε σε ένα από αυτά. Ελέγχετε πάντα το καζίνο πριν καταθέσετε εκεί, παρακαλώ.
Probably don't.
I ask you kindly to check the list of recommended casinos, you should be much safer while playing in one of those. Always check the casino before depositing there, please.
Ξεκίνησα μια απόσυρση από το καζίνο Rogue στις 4 Δεκεμβρίου 2022, τους έχω μιλήσει αρκετές φορές με το ίδιο αποτέλεσμα, "κάντε υπομονή", έχετε κάποια συμβουλή;
i initiated a withdrawal from Rogue casino on the 4th of December 2022, i have spoken to them several times with the same out come, "be patient", do you have any advice?
Γειά σου,
Καλό θα ήταν να γνωρίζετε περισσότερες λεπτομέρειες, όπως εάν έχει ολοκληρωθεί η επαλήθευση λογαριασμού - ελεγμένο το ιστορικό παιχνιδιών σας και ούτω καθεξής. Σε περίπτωση που ο λογαριασμός δεν επαληθευτεί, η καλύτερη συμβουλή είναι να συνεργαστείτε για να πληρωθείτε.
Μπορώ να δω ότι ο Nick σας έκανε την ίδια ερώτηση 🙂 μη διστάσετε να απαντήσετε χρησιμοποιώντας αυτόν τον σύνδεσμο .
Επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να καλύψουν την επαλήθευση και να πληρώσουν τα κέρδη, επομένως ενημερώστε μας πώς φαίνεται.
Hello there,
Would be good to know more details, like if the account verification is completed - your gaming history checked, and so on. In case the account is not verified, the best advice is to cooperate to get paid.
I can see that Nick asked you the same question 🙂 feel free to answer using this link.
We allow casinos 14 full days to cover the verification and pay the winnings, so let us know what it looks like.
Γειά σου
Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί και πληρούσα όλες τις απαιτήσεις στοιχηματισμού στις 4 Δεκεμβρίου 2022, επομένως έβγαλα 2000 £. Έχω αντίγραφα των συνομιλιών με την "Υποστήριξη" τους και τα τρία E-Mail που έστειλα και δεν έλαβα καμία απάντηση. Αν θέλετε, θα μπορούσα να τα προωθήσω σε μια διεύθυνση E-Mail, αν θέλετε.
Χαιρετισμοί
Αντόνιο
Hello
My account has been verified, and i met all the Wagering requirements on the 4th of December 2022, so i withdrew £2000. I have copies of the conversations with their "Support", and the three E-Mails i sent, and received no response. If you would like, i could forward them to an E-Mail address if you would like.
Regards
Antonio
Γειά σου,
Ο Νικ θα έβρισκε πιθανώς όλες αυτές τις πληροφορίες πολύ πιο εύχρηστες από εμένα, φροντίζει για το παράπονό σας.
Κάντε κλικ/πατήστε αυτόν τον σύνδεσμο και παρέχετε όλα όσα έχετε ήδη αναφέρει εδώ στο φόρουμ απευθείας στην καταγγελία επίσης.
Ευχαριστώ 🙂
Hello,
Nick would probably find all those pieces of information much handier than I do, he is taking care of your complaint.
Click/tap this link, and provide all things you already mentioned here on the forum directly to the complaint as well.
Thank you 🙂
Λοιπόν παιδιά, έχει περάσει ένας χρόνος από τότε που προσπάθησα να αποσυρθώ από το ROUGE CASINO, συνεχίζοντας να παίρνω τα ίδια χάλια, «θα πρέπει να είναι σύντομα», τι μπορώ να κάνω……. ?
Well guys that’s been a year since I attempted to withdraw from ROUGE CASINO, still getting the same crap, " it should be soon", what can I do……. ?
Βλέπω ότι υποβάλατε μια καταγγελία σε εμάς εναντίον αυτού του καζίνο στις αρχές του τρέχοντος έτους και κατέληξε να μην επιλυθεί, κάτι που είναι πολύ ατυχές. Βλέπω ότι ο δείκτης ασφάλειας του καζίνο είναι αρκετά χαμηλός και έχει πολλές προειδοποιήσεις στον ιστότοπό μας.
Όσον αφορά το τι μπορείτε να κάνετε, πιθανότατα δεν μπορείτε να κάνετε πολλά, καθώς το καζίνο λειτουργεί χωρίς άδεια και επομένως δεν υπάρχει αρχή αδειοδότησης στην οποία να απευθυνθείτε.
Ωστόσο, αυτό που σίγουρα μπορώ να προτείνω είναι να προσέχετε σε ποιο καζίνο παίζετε και να κάνετε πάντα κάποια έρευνα πριν καταθέσετε κάπου. Θα μειώσει τουλάχιστον τις πιθανότητες να συμβεί μια τέτοια κατάσταση.
Λυπάμαι που ακόμα δεν έχετε λάβει τίποτα και ανησυχώ πολύ αν θα λάβετε πραγματικά τα χρήματά σας.
Ωστόσο, βλέπω ότι έχετε έρθει σε επαφή με το καζίνο, πόσο καιρό σας λένε ότι πρέπει να πάρετε τα χρήματά σας σύντομα;
I see that you had a complaint filed with us against this casino at the beginning of this year and it ended up being unresolved, which is quite unfortunate. I see that the casino's safety index is quite low and it has a lot of warnings on our site.
As far as what you can do, there is probably not much you can do since the casino operates without a license and thus there is no licensing authority to turn to.
However, what I can definitely recommend is to be careful what casino you play in and always do some research before you deposit somewhere. It will at least reduce the chances of such a situation occurring.
I'm sorry you still haven't received anything and I'm quite worried if you will actually get your money.
However, I see that you have been in contact with the casino, how long have they been telling you that you should get your money soon ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.