Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRouge Casino - γενική συζήτηση

Rouge Casino - γενική συζήτηση

 από Testlol99
|
10.453 προβολές 29 απαντήσεις |
|
1 2
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Rouge Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Δεν έχω λάβει τη νίκη μου εδώ και 1 μήνα. 1300 ευρώ περιμένουν ακόμη για πληρωμή

Αυτόματη μετάφραση:
Sero123

I'm sorry you made such a poor choice...

You can try submitting the complaint here, can't promise any result, however.

Are you in touch with the casino, please?

Ναι, έχω μόνο ζωντανή συνομιλία, αλλά πάντα λένε ότι πρέπει να κάνω υπομονή. Το οικονομικό τμήμα δεν μου έχει δώσει απάντηση εδώ και 3 εβδομάδες. Με αγνοούν

Αυτόματη μετάφραση:
Sero123

That is bad.

They operate under a fake license so I'd assume it's because they do not much care about players or fairness 🙁 Let's see if we would be able to help.

Ευχαριστω για την απαντηση

Αυτόματη μετάφραση:
Sero123

I know it's hard but it seems that you are not the only one with the same problem in this casino, I'm afraid...

Try to be positive, please.

Εχω το ίδιο πρόβλημα. Περιμένω την πληρωμή μου των 1520 ευρώ από τις 15/01/22. Κάτι που με εκπλήσσει επίσης γιατί είχα ήδη μια επιτυχημένη πληρωμή 900 ευρώ εκεί μέσα σε μια εβδομάδα.....η απάντηση από τη ζωντανή συνομιλία είναι πάντα: Εξακολουθούμε να το δουλεύουμε. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να δώσουμε ακριβές χρονικό πλαίσιο, καθώς αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, π.χ. Β. τον αριθμό των αιτημάτων που πρέπει να επεξεργαστούν οι συνάδελφοί μας.

Ελπίζουμε να καταλαβαίνετε ότι η διαδικασία ανάληψης έχει προκαθορισμένα βήματα και διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένης της επαλήθευσης του λογαριασμού, του ιστορικού παιχνιδιού και του οικονομικού ιστορικού. Μερικές φορές μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση, αλλά δεν πρέπει να είναι μεγάλη.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Δεν νομίζω ότι θα πάρουμε τη νίκη μας..Δεν ξέρω κανέναν που πήρε χρήματα..Μπορούμε να ξεχάσουμε τη νίκη..Κανείς δεν μπορεί να μας βοηθήσει

Αυτόματη μετάφραση:

το ίδιο κείμενο με ζωντανή συνομιλία κάθε μέρα..δεν παίρνεις ποτέ κανονική απάντηση.σήμερα ρώτησα μετά από 45 μέρες τι πληρωμή μου δεν είναι ακόμα σε διαδικασία ζωντανή συνομιλία πόσο καθυστέρηση είναι ο μέγιστος χρόνος για επεξεργασία και μου έγραψε πρέπει να έχω υπομονή.. Από ζωντανά chat δεν παίρνεις άμεση κανονική απάντηση απλά το ίδιο σκασμό υπομονή, υπομονή, κάνε υπομονή.. Σήμερα ρώτησα επίσης αν θα πληρωθεί καθόλου η νίκη μου μέχρι 1 χρόνο και το live chat έχει ξαναγράψει υπομονή.. Αληθινοί μαλάκες είναι.. Και κάτι ακόμα..έγραψα κατευθείαν στο οικονομικό τμήμα πότε θα πληρωθεί το έπαθλό μου και δεν έχω πάρει απάντηση εδώ και 3 εβδομάδες

Αυτόματη μετάφραση:

Το αστείο είναι ότι έχω πάρει ήδη 900 ευρώ από αυτούς. Γι' αυτό σκέφτηκα ότι θα είναι και πάλι καλά.....αλλά αυτή τη φορά θέλει λίγο...πήγε πολύ γρήγορα την τελευταία φορά.....

Αυτόματη μετάφραση:

Έχετε τα ίδια προβλήματα στο καζίνο ares.

Αναμονή πληρωμής από τις 25 Ιανουαρίου.

Νομίζω ότι το rouge casino είναι οι ίδιοι χειριστές με το καζίνο του Ares.

Όλοι οι απατεώνες.

Θα πρέπει να αφαιρεθούν από το πλέγμα.

Πρέπει να υπάρχει κάτι που είναι κλειστά.


Λάβετε τις ίδιες απαντήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:

Ναι, το αστείο είναι ότι με είχαν ήδη πληρώσει 900 ευρώ. Γι' αυτό πλήρωσα ξανά. Είχα κάνει αίτηση για πληρωμή 900 ευρώ στις 12 Ιανουαρίου και στις 13 Ιανουαρίου τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μου....

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Karkusk

Είχε επίσης 3 πληρωμές μέχρι πέρυσι

Και αυτό έγινε πολύ γρήγορα. 4-5 εργάσιμες μέρες ήταν ήδη στον λογαριασμό μου.

Ποσά 5000 ευρώ έκαστος.

Τώρα όμως έχουν περάσει σχεδόν 2 μήνες και ακόμα δαγκώνεις

Να λαμβάνετε πάντα τις ίδιες τυπικές απαντήσεις από την υποστήριξη και τη ζωντανή συνομιλία

Αυτόματη μετάφραση:

Έχετε τα ίδια προβλήματα στο καζίνο ares.

Αναμονή πληρωμής από τις 25 Ιανουαρίου.

Νομίζω ότι το rouge casino είναι οι ίδιοι χειριστές με το καζίνο του Ares.

Όλοι οι απατεώνες.

Θα πρέπει να αφαιρεθούν από το πλέγμα.

Πρέπει να υπάρχει κάτι που είναι κλειστά.


Λάβετε τις ίδιες απαντήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:

Ares is already on our blacklist. They don't pay and it looks like they're simply scammers.

Karkusk

Γεια σας, περιμένω 2 μήνες και η υποστήριξη γράφει πάντα το ίδιο πράγμα.. έχετε πάρει ήδη το βραβείο σας ή όχι.. δεν νομίζω ότι θα πληρωθεί

Αυτόματη μετάφραση:
Sero123

Hello,


feel free to check Karkusk's complaint, it is still in progress - waiting for the casino's reaction.



DO NOT use or play at this fake website. All the links are not working. It has a fake license. They pretend to have a customer service centre but it’s the same person called phil, Lana or Elizabeth (English sounding names) but this SCAM is based on Shenzhen China. They don’t appply your transaction to your game account and you think it’s an error so keep doing more transactions and you never get them back. AVOID AT ALL COSTS. You never get your money back and British banks can’t get it back once you paid. This is small fry fraud!! Avoid avoid avoid!!

Dem457

Hello,

we warn players as well:

file


Sero123

Το ίδιο νιώθω και με 2000 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα