Καλημέρα Jaro, και ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη βοήθειά σου! Γράφουν σε ακατανόητα αγγλικά και με αόριστες, αόριστες εξηγήσεις.
Τώρα λένε ότι πρέπει να παίξω τουλάχιστον 3 φορές την κατάθεση (αλλά ποια; Η αρχική ή όλα αυτά που είχα πληρώσει; ) και η ταυτότητα της ιταλικής πιστωτικής κάρτας δεν είναι κατάλληλη. Θα στείλω άλλο έγγραφο. Δεν καταλαβαίνω όμως πότε -φαίνεται, αλλά είναι πολύ άσχημα γραμμένο- θέλουν τραπεζικό παραστατικό με το υπόλοιπό μου στον λογαριασμό!
Ωστόσο, ΔΕΝ απαντούν σε email, απλώς ζητήστε τους να δηλώσουν ξεκάθαρα ποια έγγραφα θέλουν και σε ποια μορφή, αλλά δεν το κάνουν. Στη ζωντανή συνομιλία όσοι μιλούν ιταλικά δεν είναι ποτέ διαθέσιμοι, τώρα όμως το πρώτο πρόβλημα είναι πόσο ποσό πρέπει να στοιχηματίσω συνολικά για να μπορώ να ζητήσω πληρωμή.
Τώρα παίζω τα πάντα στον λογαριασμό μου σε ποδοσφαιρικά παιχνίδια χαμηλού κινδύνου, ελπίζοντας ότι ο όγκος του παιχνιδιού είναι επαρκής. Το να μην γνωρίζω όμως το ακριβές ποσό και κυρίως πόσο ακόμα θα πρέπει να παίζω, σύμφωνα με τους ίδιους, είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα για μένα.
Θέλω να πω ότι με την εγγραφή μου απέρριψα όλα τα μπόνους και πάντα έπαιζα με πραγματικά χρήματα.
Ελπίζω πραγματικά ότι μπορούμε να έχουμε αυτές τις πληροφορίες για το πόσα πρέπει να στοιχηματίσω ακόμα, θα γράφω 3 φορές την ημέρα ελπίζοντας ότι κάποιος θα μου απαντήσει σε καθαρά και θετικά αγγλικά.
Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τον κόπο που μου κάνατε, η πρόσβαση στο site δεν ήταν δυνατή για δύο-τρεις μέρες, πριν λίγες μέρες, αλλά ίσως ήταν τεχνικό τους πρόβλημα.
Ωστόσο, για μένα, όπως και για πολλούς άλλους, όπως επίσης διάβασα στο Trustpilot και αλλού, ήταν μια κακή εμπειρία.
Σας εύχομαι μια καλή μέρα, μαζί με την ομάδα! Εγκάρδια. Μαυρίκιος
Good morning Jaro, and many thanks for your valuable assistance! They write in incomprehensible English and with vague, indefinite explanations.
Now they say that I have to play at least 3 times the deposit (but which one? The initial one or all that I had paid? ) and the Italian credit card format identity card is not suitable. I will send another document. But I don't understand when - it seems, but it's written very badly - they want a bank document with my balance on the account!
However they DO NOT respond to emails, just ask them to clearly state which documents they want and in what form, but they don't. In the live chat those who speak Italian are never available, now however the first problem is how much sum should I bet in total to be able to ask for payment.
Now I play everything in my account on low-risk football games, hoping that the volume of play is sufficient. But not knowing the exact amount and above all how much longer I should play, according to them, is a very serious problem for me.
I want to say that by signing up I rejected all bonuses, and I have always played with real money.
I really hope we can have this information on how much I still have to bet, I will write 3 times a day hoping that someone will answer me in clear and positive English.
Many thanks again for the trouble you took for me, access to the site was not possible for two or three days, a few days ago, but perhaps it was their technical problem.
However for me, like for many others as I also read on Trustpilot and elsewhere, it was a bad experience.
I wish you a good day, together with the Team! Cordially. Maurice
Buongiorno Jaro, e molte grazie per la preziosa assistenza! Scrivono in inglese incomprensibile e con spiegazioni vaghe,indefinite.
Ora dicono che devo giocare almeno 3 volte il deposito ( ma quale? Quello iniziale o tutto quello che avevo versato? ) e la carta identita'formato credit card italiana non va bene. Inviero'altro documento. Ma non capisco quando - sembra,ma e'scritto molto male - vogliono documento bancario con saldo mio sul conto!
Comunque NON rispondono alle mails, basta chiedere che dicano chiaramente quali documenti vogliono e in quale forma,ma non lo fanno. Nella live chat quelli che parlano italiano non sono mai disponibili, ora comunque il primo problema e' quale somma dovrei scommettere complessivamente per poter chiedere il pagamento.
Adesso gioco tutto quello presente nel conto su partite di calcio a basso rischio , sperando che il volume di gioco sia sufficiente. Ma non sapere la cifra esatta e soprattutto quanto dovrei ancora,secondo loro,giocare,e'un problema gravissimo per me.
Voglio dire che con l'iscrizione ho rifiutato tutti i bonus,e ho sempre giocato con soldi veri.
Spero tanto si possa avere questa informazione su quanto devo ancora scommettere,scrivero' 3 volte al giorno sperando che qualcuno mi risponda in un inglese chiaro e positivo.
Molte grazie ancora per il disturbo che ti sei preso per me, l'accesso al sito non si e'potuto fare per ben due o tre giorni,pochi giorni fa,ma forse era un loro problema tecnico.
Comunque per me,come per tanti altri come leggo anche su Trustpilot e altrove, e'stata una brutta esperienza.
Ti auguro una buona giornata,insieme al Team ! Cordialmente. Maurizio
Αυτόματη μετάφραση: