ΦόρουμΚαζίνοRooster Bet Casino - γενική συζήτηση

Rooster Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 10 μήνες από atti38
|
3216 προβολές 42 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 4 μήνες

Και δεν απαντάνε πια, μη χάνεις τον χρόνο σου, το πήρες...ακριβώς όπως εγώ!

Αυτόματη μετάφραση:
celtiquefrance
πριν από 3 μήνες

Hello, I see that you have the same problem with the casino and you mention that you have not yet passed the verification. What's with your ID they told you ? You probably won't be able to withdraw until you pass it successfully. 

I also noticed that you say you can't get to the site, is it still like that and you can't open it ? 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα Jaro, και ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη βοήθειά σου! Γράφουν σε ακατανόητα αγγλικά και με αόριστες, αόριστες εξηγήσεις.

Τώρα λένε ότι πρέπει να παίξω τουλάχιστον 3 φορές την κατάθεση (αλλά ποια; Η αρχική ή όλα αυτά που είχα πληρώσει; ) και η ταυτότητα της ιταλικής πιστωτικής κάρτας δεν είναι κατάλληλη. Θα στείλω άλλο έγγραφο. Δεν καταλαβαίνω όμως πότε -φαίνεται, αλλά είναι πολύ άσχημα γραμμένο- θέλουν τραπεζικό παραστατικό με το υπόλοιπό μου στον λογαριασμό!

Ωστόσο, ΔΕΝ απαντούν σε email, απλώς ζητήστε τους να δηλώσουν ξεκάθαρα ποια έγγραφα θέλουν και σε ποια μορφή, αλλά δεν το κάνουν. Στη ζωντανή συνομιλία όσοι μιλούν ιταλικά δεν είναι ποτέ διαθέσιμοι, τώρα όμως το πρώτο πρόβλημα είναι πόσο ποσό πρέπει να στοιχηματίσω συνολικά για να μπορώ να ζητήσω πληρωμή.

Τώρα παίζω τα πάντα στον λογαριασμό μου σε ποδοσφαιρικά παιχνίδια χαμηλού κινδύνου, ελπίζοντας ότι ο όγκος του παιχνιδιού είναι επαρκής. Το να μην γνωρίζω όμως το ακριβές ποσό και κυρίως πόσο ακόμα θα πρέπει να παίζω, σύμφωνα με τους ίδιους, είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα για μένα.

Θέλω να πω ότι με την εγγραφή μου απέρριψα όλα τα μπόνους και πάντα έπαιζα με πραγματικά χρήματα.

Ελπίζω πραγματικά ότι μπορούμε να έχουμε αυτές τις πληροφορίες για το πόσα πρέπει να στοιχηματίσω ακόμα, θα γράφω 3 φορές την ημέρα ελπίζοντας ότι κάποιος θα μου απαντήσει σε καθαρά και θετικά αγγλικά.

Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τον κόπο που μου κάνατε, η πρόσβαση στο site δεν ήταν δυνατή για δύο-τρεις μέρες, πριν λίγες μέρες, αλλά ίσως ήταν τεχνικό τους πρόβλημα.

Ωστόσο, για μένα, όπως και για πολλούς άλλους, όπως επίσης διάβασα στο Trustpilot και αλλού, ήταν μια κακή εμπειρία.

Σας εύχομαι μια καλή μέρα, μαζί με την ομάδα! Εγκάρδια. Μαυρίκιος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Άλλο ένα από το lady group, κρατάνε λάφυρα μέχρι να τα χάσεις όλα, δεν το προτείνω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα Jaro, και ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη βοήθειά σου! Γράφουν σε ακατανόητα αγγλικά και με αόριστες, αόριστες εξηγήσεις.

Τώρα λένε ότι πρέπει να παίξω τουλάχιστον 3 φορές την κατάθεση (αλλά ποια; Η αρχική ή όλα αυτά που είχα πληρώσει; ) και η ταυτότητα της ιταλικής πιστωτικής κάρτας δεν είναι κατάλληλη. Θα στείλω άλλο έγγραφο. Δεν καταλαβαίνω όμως πότε -φαίνεται, αλλά είναι πολύ άσχημα γραμμένο- θέλουν τραπεζικό παραστατικό με το υπόλοιπό μου στον λογαριασμό!

Ωστόσο, ΔΕΝ απαντούν σε email, απλώς ζητήστε τους να δηλώσουν ξεκάθαρα ποια έγγραφα θέλουν και σε ποια μορφή, αλλά δεν το κάνουν. Στη ζωντανή συνομιλία όσοι μιλούν ιταλικά δεν είναι ποτέ διαθέσιμοι, τώρα όμως το πρώτο πρόβλημα είναι πόσο ποσό πρέπει να στοιχηματίσω συνολικά για να μπορώ να ζητήσω πληρωμή.

Τώρα παίζω τα πάντα στον λογαριασμό μου σε ποδοσφαιρικά παιχνίδια χαμηλού κινδύνου, ελπίζοντας ότι ο όγκος του παιχνιδιού είναι επαρκής. Το να μην γνωρίζω όμως το ακριβές ποσό και κυρίως πόσο ακόμα θα πρέπει να παίζω, σύμφωνα με τους ίδιους, είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα για μένα.

Θέλω να πω ότι με την εγγραφή μου απέρριψα όλα τα μπόνους και πάντα έπαιζα με πραγματικά χρήματα.

Ελπίζω πραγματικά ότι μπορούμε να έχουμε αυτές τις πληροφορίες για το πόσα πρέπει να στοιχηματίσω ακόμα, θα γράφω 3 φορές την ημέρα ελπίζοντας ότι κάποιος θα μου απαντήσει σε καθαρά και θετικά αγγλικά.

Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τον κόπο που μου κάνατε, η πρόσβαση στο site δεν ήταν δυνατή για δύο-τρεις μέρες, πριν λίγες μέρες, αλλά ίσως ήταν τεχνικό τους πρόβλημα.

Ωστόσο, για μένα, όπως και για πολλούς άλλους, όπως επίσης διάβασα στο Trustpilot και αλλού, ήταν μια κακή εμπειρία.

Σας εύχομαι μια καλή μέρα, μαζί με την ομάδα! Εγκάρδια. Μαυρίκιος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Thanks for the clarification. I wanted to say that it's always best to ask about all these things, including how much deposit you have to wager still. I would have understood that my last deposit would have had a 3x wager.

As far as verification is concerned, that is also another problem and the casino should always be able to tell the player what it wants from him. If they ignore it, that's pretty sad.

However, since we wrote to each other a few days ago, you haven't received any reply yet ? I'm sure it would have been appropriate. Alternatively, don't you have somewhere in your profile how much more you have to roll to make a withdrawal ? 

I will wait for a reply.

πριν από 3 μήνες

Άλλο ένα από το lady group, κρατάνε λάφυρα μέχρι να τα χάσεις όλα, δεν το προτείνω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hi, did you have this experience with them ? Didn't you somehow try to contact our team to try to help you ? 😕

Jaro
πριν από 3 μήνες

Δυστυχώς, δεν έκανα παράπονο, αλλά τους ζήτησα να μπλοκάρουν τον λογαριασμό, μπλοκάρω όλους από το Casino dama και το holycorn, πριν ήταν υπέροχο γκρουπ, τώρα έχουν την τακτική των παλιών καζίνο, κάνουν αναλήψεις και κάνουν KYC δύσκολο.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 μήνες

Γεια, έλαβα και απάντησα, αλλά όλο αυτό δυστυχώς με έκανε να καταλάβω ότι το Roosterbet είναι κάτι κακό και προτίμησα να παίξω και να χάσω τις λίγες εκατοντάδες ευρώ που κέρδισα.

Καλύτερα να είσαι σίγουρος ότι τα έχεις χάσει παρά να περιμένεις κάτι που δεν θα φτάσει ποτέ.

Ελπίζω ότι οι άνθρωποι που θέλουν να παίξουν μαζί τους καταλαβαίνουν σε τι μπαίνουν σίγουρα.

Με εκτίμηση και ευχαριστώ, για μένα το φόρουμ τελειώνει εδώ.

Τις καλύτερες ευχές σε όλους

Μαυρίκιος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

the holycorn group, dama Ja It was very good, at the moment they are canceling withdrawals, making kyc difficult, so they don't pay out the winnings, the withdrawals take a long time, there are better companies today

πριν από 3 μήνες

Δυστυχώς, δεν έκανα παράπονο, αλλά τους ζήτησα να μπλοκάρουν τον λογαριασμό, μπλοκάρω όλους από το Casino dama και το holycorn, πριν ήταν υπέροχο γκρουπ, τώρα έχουν την τακτική των παλιών καζίνο, κάνουν αναλήψεις και κάνουν KYC δύσκολο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

It's a pity you didn't start it then, maybe it would have helped.

If you have bad experience with casinos from this group, I'm not surprised, it's a shame if you used to like them and it's changed. 

But remember, if you have any issues, feel free to contact us, especially if it's difficult with KYC and withdrawals.

Good luck. ☘️

πριν από 3 μήνες

Γεια, έλαβα και απάντησα, αλλά όλο αυτό δυστυχώς με έκανε να καταλάβω ότι το Roosterbet είναι κάτι κακό και προτίμησα να παίξω και να χάσω τις λίγες εκατοντάδες ευρώ που κέρδισα.

Καλύτερα να είσαι σίγουρος ότι τα έχεις χάσει παρά να περιμένεις κάτι που δεν θα φτάσει ποτέ.

Ελπίζω ότι οι άνθρωποι που θέλουν να παίξουν μαζί τους καταλαβαίνουν σε τι μπαίνουν σίγουρα.

Με εκτίμηση και ευχαριστώ, για μένα το φόρουμ τελειώνει εδώ.

Τις καλύτερες ευχές σε όλους

Μαυρίκιος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Oh, I'm so sorry, it's a pain that you didn't wait, because I wanted to tell you that if you had any difficulties you could try a complaint with us, but since you've lost everything, it won't be possible anymore.

I'm sorry and I hope nothing like this will happen in the future. 

Take care.

πριν από 3 μήνες

Γεια σας, έχω μια ερώτηση σχετικά με αυτό το καζίνο...Ζήτησα ανάληψη στις 8 Ιουλίου και από τότε είναι σε κατάσταση εκκρεμότητας όλη την ώρα. Στη ζωντανή συνομιλία μου λένε πάντα το ίδιο πράγμα, οι συνάδελφοι στο οικονομικό τμήμα πρέπει ακόμα να το επεξεργαστούν. Έχει κανείς εμπειρία με τους χρόνους απόσυρσης; LG

Αυτόματη μετάφραση:
Ella092
πριν από 3 μήνες

Περιμένουν από εσάς να ακυρώσετε την ανάληψη και να ξοδέψετε όλα τα χρήματα, να ανοίξετε μια καταγγελία εδώ και να μην αγγίξετε τα χρήματα, μόνο και μόνο για να σας πληρώσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, έχω μια ερώτηση σχετικά με αυτό το καζίνο...Ζήτησα ανάληψη στις 8 Ιουλίου και από τότε είναι σε κατάσταση εκκρεμότητας όλη την ώρα. Στη ζωντανή συνομιλία μου λένε πάντα το ίδιο πράγμα, οι συνάδελφοι στο οικονομικό τμήμα πρέπει ακόμα να το επεξεργαστούν. Έχει κανείς εμπειρία με τους χρόνους απόσυρσης; LG

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello, I wouldn't be sceptical yet and wait what will happen next. It's good to be informed and definitely don't gamble with the money and don't cancel withdrawal. 

We give casinos 14 days to resolve it, so if they don't, then you can lodge a complaint and our team will see what they can do. 

Do you think you can still be patient ? 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Σίγουρα δεν θα βάλω σε πειρασμό τα χρήματα και θα περιμένω να δω τι θα γίνει. Ευχαριστώ για την απάντησή σου

Αυτόματη μετάφραση:
Ella092
πριν από 3 μήνες

You're welcome, if anything has changed or if no one has contacted you or replied let us know and we'll try to assist you. 

I hope this will not be necessary and everything will be sorted out successfully. 

πριν από 1 μήνα

Γεια, έκανα ανάληψη αφού έλεγξα τα πάντα, μου είπαν ότι χρειάζονται έως και 72 ώρες για την επεξεργασία, έχει περάσει καιρός, αλλά το μόνο πράγμα που μου λέει η ομάδα υποστήριξης είναι ότι το οικονομικό τμήμα ελέγχει χειροκίνητα τις αναλήψεις και υπάρχουν καθυστερήσεις, θα πάρω ποτέ τα λεφτά;

Αυτόματη μετάφραση:
fuffogigi
πριν από 1 μήνα

Hey, in this case I would be a bit patient and wait how the whole thing develops. How long have you been waiting for your money? We give the casinos 14 days to sort out everything they need around the withdrawal. 

So like I said, I would try to wait and if nothing changes, you can let us know and we will try to help.

What do you say?

πριν από 10 μήνες

one of the badest casinos i have ever played they dont withdraw dont play here

πριν από 2 εβδομάδες

Επιβεβαιώνω πλήρως

Απατούν μόνο χρήματα

Για να μην αναφέρω ότι η ιταλική υποστήριξή μου το δοκίμασε σε μένα

Σαν να ήταν ο παρενοχλητής της κατάστασης

Έκλεισα τον λογαριασμό παιχνιδιού μου

Ένα γιατί είναι αδύνατο να παίξει ένας άνθρωπος πάνω από ένα χρόνο. Μεγάλα νούμερα και ποτέ νίκη.

Την ώρα που κέρδισα μεγάλα ποσά με εμπόδισαν να κάνω ανάληψη με τη δικαιολογία ότι το ένα από τα δύο φύλλα δεν πληρούσε τις απαιτούμενες προϋποθέσεις, κάτι που αργότερα αποκάλυψα ότι δεν ήταν αλήθεια.


Το καζίνο είναι πολύ ωραίο, είναι κρίμα αλλά όσοι εργάζονται εκεί, ειδικά όσοι εργάζονται χρόνια εκεί, είναι πραγματικοί απατεώνες.

Ντροπή

Ποτέ δεν είχα μια τόσο κακή και απογοητευτική εμπειρία όσο με αυτά τα θέματα

Να είστε μορφωμένοι

Αλλά η καλοσύνη τους χρησιμεύει μόνο για να μας χειραγωγούν καλύτερα για να μας εξαπατούν όλο και περισσότερο.

Ντροπή


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Απάτη καζίνο

Πραγματικά ντροπή

Τρομερή εμπειρία σχεδιασμένη για να εξαπατήσει ανθρώπους

Το καζίνο είναι πολύ ωραίο, κρίμα που διευθύνεται από απατεώνες και παρενοχλητές.

Επαίσχυντος

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα