Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRooster Bet Casino - γενική συζήτηση

Rooster Bet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από atti38
|
4.782 προβολές 62 απαντήσεις |
|
1 2...4
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Rooster Bet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

one of the badest casinos i have ever played they dont withdraw dont play here

πριν από 11 μήνες

Amateurs.

I have deposited once and today, a week later, got an email about a 50 euro no deposit bonus in my account. I logged on and activated it, and although I thought it was surprisingly generous for just one deposit, the money was there.

I thought "cool, now I got something to look forward to when I get home".

When I logged on again, the bonus was gone. Instead I had 50 FS at 0.1 available. Quite the difference.

I am aware bugs occur. However, there was no notification about an error having been made. That's the very least I would expect.

Also, Rooster have opted for sub-optimal RTP versions of their slots.

I see no reason to play there again.

Regards,

Marius Hanssen

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
SCATT3R
πριν από 11 μήνες

Hello. Thank you very much for sharing your experience. It is a "fresh" casino and usually new casinos have a lot to improve.

May I ask if anyone from the casino has explained to you what could actually happened?

πριν από 9 μήνες

Is there anyone who has successfully received funds from rooster.bet and how long does it take to approve withdrawal? Preferably Interac etransfer?

daksheshpatel6
πριν από 9 μήνες

Hello there. May I ask if is your account at this casino fully verified? I have seen your complaint, where our team is actually waiting for the 14 day time frame to pass, in order to help you out with this issue. Have you had any updates from the support, by now? 🤔

πριν από 9 μήνες

Γεια, καλο απογευμα,


Ναι, το καζίνο εξοφλήθηκε μετά από 48 ώρες


Αυτόματη μετάφραση:
Freud
πριν από 9 μήνες

Good morning to you. It is really nice that the casino paid you this quickly, that's for sure. May I ask, though, to which question are you actually answering here? 🤔 You got me confused a bit.

πριν από 8 μήνες

Τι συμβαίνει με το Casino dama, ο συνάδελφος κέρδισε 5 χιλιάδες δολάρια δεν πληρώνουν, δεν απαντούν σε email, πώς μπορεί μια εταιρεία να πέσει τόσο πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
Caniggia2021
πριν από 8 μήνες

May I ask which casino concretely are you referring to, please? How long does he/she waits for the withdrawal?

πριν από 8 μήνες

I just had a rather frustrating experience at rooster.bet. I did a 1k deposit, with a 100% match "High Roller" bonus. This bonus isn't defined in their Terms and conditions, and the promo email sent by them does not mention any wincap, just that the max bonus a player can receive is 5k euro, and it has a 50x playthrough. So I managed to complete the playthrough with about 11.7k in the balance. As soon as the last bet of the wagering was finished, my balanced dropped to 8.3k. Support says that the high roller bonus has a wincap. Yet it isn't mentioned anywhere either in the Terms and Conditions, or the Promotiononal email. I'm trying to get my VIP host to sort it out, but haven't heard anything back yet.

scottM
πριν από 8 μήνες

Hi, thanks for describing your experience. 

As for the bonus itself, was it the first one you got in the casino or did you have some before ? When you say it had no max cap, did you also write to support why your money was withdrawn ? Didn't you also try to ask the support beforehand about the bonus if it has any max cashout ?

I also noticed that you started a complaint, so I wonder how it will be resolved.

If you have any update, be sure to let me know

πριν από 7 μήνες

Μετέτρεψα ένα μπόνους σε πραγματικό υπόλοιπο αλλά τίποτα, δεν δέχονται έγγραφα (σαφώς ευανάγνωστη φωτογραφία) αρνούνται τις αναλήψεις σου, σου ζητούν έγγραφα όπως λογαριασμούς για να πιστοποιήσουν τη διεύθυνσή σου αλλά γιατί; είναι μεγάλη απάτη...

Αυτόματη μετάφραση:
valegalaxy9856
πριν από 7 μήνες

Nearly all casinos enforce KYC and that includes knowing and verifying your address, a bill is required to verify it. I hate KYC too, but there is no option but cooperating with casinos when they require verification as long as you want your money to be paid, this is normally only done once and then you are able to play and withdraw normally (at least in casinos that are not a scam)

SunsetGaze
πριν από 7 μήνες

Εντάξει, εκτός από αυτό, δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση στον ιστότοπο όπως ανέφεραν άλλοι χρήστες μετά τη νίκη

Αυτόματη μετάφραση:
valegalaxy9856
πριν από 7 μήνες

You mean you can't log in? If that's the case ask support because it could mean your account got banned

πριν από 7 μήνες

Μετέτρεψα ένα μπόνους σε πραγματικό υπόλοιπο αλλά τίποτα, δεν δέχονται έγγραφα (σαφώς ευανάγνωστη φωτογραφία) αρνούνται τις αναλήψεις σου, σου ζητούν έγγραφα όπως λογαριασμούς για να πιστοποιήσουν τη διεύθυνσή σου αλλά γιατί; είναι μεγάλη απάτη...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hi, SunsetGaze explained it well and there's actually not much to add. KYC is as important for the casino as it is for the player, and unless you go through this process successfully you probably won't be able to make a withdrawal. 

But what exactly is the problem if the documents are not accepted ? Are they not clearly visible when you have written what you have written in the closures ? What the casino is asking for are valid documents, so I would certainly cooperate if you want to move on to the withdrawal.

If there are still issues and you can't verify and don't know what to do, let me know and we'll try to help.

πριν από 7 μήνες

Εντάξει, εκτός από αυτό, δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση στον ιστότοπο όπως ανέφεραν άλλοι χρήστες μετά τη νίκη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Regarding this problem, did you write an email to the casino or contact them about what happened and why you can't access the site ? Does it still persist or was it just a momentary hiccup ? 😕

πριν από 5 μήνες

Απλώς σας λένε ότι η ζητούμενη απόσυρση έχει ακυρωθεί, δεν απαντούν σε email ή στο εσωτερικό email του ιστότοπου. Λένε ότι η ηλεκτρονική μου ταυτότητα δεν είναι κατάλληλη... Τις κριτικές στο trustpilot τις διάβασα πολύ αργά - πολλές, μη γραμματικές, οι μόνες θετικές, είμαι πεπεισμένος ότι είναι γραμμένες από μόνες τους - που τις ορίζουν ως τρομερές. Η απάτη είναι πάντα προ των πυλών, στο Κουρασάο...

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 5 μήνες

Αλήθεια, το site δεν άνοιξε για δύο τρεις μέρες...

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα