Θα μπορούσατε να προσπαθήσετε να ανοίξετε μια καταγγελία από άλλη συσκευή, να διαγράψετε τα cookie ή να δοκιμάσετε άλλο πρόγραμμα περιήγησης; Εάν αυτό δεν λειτουργήσει σε καμία περίπτωση, θα προσπαθήσουμε να μάθουμε πού βρίσκεται το πρόβλημα.
Could you please try to open a complaint from another device, clear cookies, or try another browser? If that doesn't work either way, we'll try to find out where the problem is.
Ναι, περίμενα από τις 19/3 και είπαν ότι τελικά θα μεταφερθεί και θα παραληφθεί εντός αυτής της εβδομάδας, αλλά είναι 4:30 μ.μ. την Παρασκευή, οπότε έχω χάσει την ελπίδα μου τώρα
Yeah I’ve been waiting since the 19/3 and they said it would be finally transferred and received within this week but it’s 4:30pm on Friday so I’ve lost hope now
Γεια, στην περίπτωσή σας θα συνιστούσα επίσης να υποβάλετε μια καταγγελία. Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να βοηθήσει με κάποιο τρόπο, αν και δεν είναι εγγύηση ότι θα πάρετε χρήματα, αλλά δεν χρειάζεται να επενδύσετε τίποτα εκτός από το χρόνο σας.
Θα ήταν σίγουρα ένα καλό βήμα γιατί αν το καζίνο δεν προσπαθήσει να επιλύσει την όλη υπόθεση, θα επηρεάσει τον δείκτη ασφάλειας και έτσι τουλάχιστον μια μικρή ικανοποίηση θα ήταν ότι άλλοι παίκτες θα το αντιμετωπίσουν στο μέλλον.
Βλέπω ότι βασικά λένε το ίδιο πράγμα σε κάθε παίκτη, που είναι ότι τα χρήματα θα έρθουν μέχρι το τέλος της εβδομάδας, αλλά και πάλι δεν γίνεται τίποτα.
Λοιπόν, τι πιστεύεις, θα το κάνεις;
Εάν ναι,εδώ είναι ο σύνδεσμος όπου μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία.
Καλή επιτυχία ☘️
Hi, in your situation I would also recommend filing a complaint. Our team would try to help in some way, although it is not a guarantee that you will get money, but you don't have to invest anything except your time.
It would definitely be a good step because if the casino doesn't try to resolve the whole case, it will affect the safety index and so at least a small satisfaction would be that other players would run into it in the future.
I see that they basically say the same thing to every player, which is that the money will come by the end of the week, but still nothing happens.
So what do you think, are you going to go for it ?
If yes, here is the link where you can submit complaint.
Good luck ☘️
Προσπάθησα να φτάσω στην απάντηση υποβολής και δεν υποβάλλεται
I’ve been trying to , get to the submit reply and it doesn’t submit
Ζήτησαν και έδωσα ελπίζοντας ότι θα σήμαινε πληρωμή, αλλά όλη την ώρα γνωρίζοντας ότι δεν τα χρειάζονταν καθώς σύμφωνα με αυτούς είχαν ήδη επεξεργαστεί την πληρωμή αφού ήταν απλώς μια άλλη τακτική στάθμευσης
They asked and I gave hoping it would mean payment but all the time knowing they didn't need them as according to them had already processed payment once it was just another stall tactic
Ναι, ζήτησαν τραπεζικά αντίγραφα, αλλά δεν χρειάστηκαν να τα επαναπρογραμματίσουν.
η ελπίδα έχει φύγει, καλή τύχη, ελπίζω να κάνω λάθος και να λάβετε τις αναλήψεις σας
Yeah they asked for bank statements but did not need them to reschedule .
hope is gone , goodluck I hope I’m wrong and you guys get your withdrawals
Έχουν άδεια έψαξε το θέαμα του Κουρασάο
They are liscensed searched Curacao sight
Δεν μπορεί να συμβεί σε κανέναν άλλο, αν και κλείνουν, κανένας εκτός από άτομα με αναλήψεις σε εκκρεμότητα δεν μπορεί να έχει πρόσβαση εκεί και ακόμη και τότε δεν μπορείτε να κάνετε κατάθεση, οπότε δεν τους ενδιαφέρει να αποδείξετε ότι κάνω λάθος, υπέβαλα μια καταγγελία εδώ και εγώ Περιμένω να γίνει οποιαδήποτε ενέργεια
In can't happen to anyone else though they are closing no one except people with pending withdrawals can access there sight and even then ya can't deposit so they don't care prove me wrong I've had a complaint submitted here and I'm waiting for any action to occur
Η κυρία μου έλαβε επίσης το δικό της κανένα δράμα εβδομάδα πριν αποσύρω το δικό μου, έτσι γύρω στις 7/4 και αποχώρησα στις 14/4
My Mrs also recieved hers no drama week before I withdrew mine so around the 7/4 and I withdrew on 14/4
Αυτό που είναι απογοητευτικό είναι ότι συνεχίζουν να μας οδηγούν και να μας δίνουν ψεύτικες ελπίδες. Αυτό είναι χειρότερο από το να κλείσουν και να μας πουν ότι δεν θα το πάρουμε
What’s frustrating is that they keep leading us on and giving us false hope. That’s worse than them just shutting down and telling us we won’t be getting it
Έχει λάβει κανείς από εκεί απόσυρση ακόμα;
Has anyone received there withdrawel as yet?
Εμ, σίγουρα; Από ό,τι έχω δει, έχετε απαντήσει ήδη 3 φορές, οπότε αν το πρόβλημα επιμένει, ενημερώστε με οπωσδήποτε, αλλά έχω την αίσθηση ότι τα καταφέρατε.
Um, sure? From what I've seen you've replied 3 times already so if the problem persists definitely let me know, but I have a feeling you've managed it.
Δεν μπορεί να συμβεί σε κανέναν άλλο, αν και κλείνουν, κανένας εκτός από άτομα με αναλήψεις σε εκκρεμότητα δεν μπορεί να έχει πρόσβαση εκεί και ακόμη και τότε δεν μπορείτε να κάνετε κατάθεση, οπότε δεν τους ενδιαφέρει να αποδείξετε ότι κάνω λάθος, υπέβαλα μια καταγγελία εδώ και εγώ Περιμένω να γίνει οποιαδήποτε ενέργεια
In can't happen to anyone else though they are closing no one except people with pending withdrawals can access there sight and even then ya can't deposit so they don't care prove me wrong I've had a complaint submitted here and I'm waiting for any action to occur
Λοιπόν ναι, σύμφωνα με αυτά που είδα στην ιστοσελίδα μας και όσα έγραψε ο Radka πριν, έχουν άδεια Curacao.
Όσο για το παράπονό σας, το είδα και ο Πάβελ επικοινώνησε με το καζίνο, οπότε θα δούμε τι μπορεί να γίνει και ελπίζουμε ότι θα συνεργαστούν μαζί μας και όλα θα λυθούν.
Όπως λένε, «η ελπίδα πεθαίνει τελευταία».
Σταυρωμένα δάχτυλα 🤞
Well yes, according to what I saw on our website and what Radka wrote before, they have a Curacao license.
As for your complaint, I saw it and Pavel contacted the casino, so we will see what can be done and hopefully they will cooperate with us and everything will be solved.
As they say, "hope dies last."
Fingers crossed 🤞
Ναι, ευχαριστώ και σταυρωμένα δάχτυλα σίγουρα, ελπίζω σε ένα καλό αποτέλεσμα για όλους μας και όχι απλά να πούμε ότι δεν θα τους αρέσει όλο τον χρόνο 👍
Yes thank you and fingers crossed for sure, hope for a good outcome for us all and not just say they will then not like they have the whole time 👍
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.