Ιδιο. Τι νόημα έχει να μας δώσετε ειδοποίηση μέχρι τα τέλη Μαΐου για ανάληψη όταν δεν έχουν καν πληρώσει κανέναν πολύ πριν την ανακοίνωση. Μπορεί επίσης να κλείσουν τώρα αφού κανείς δεν μπορεί να κάνει ανάληψη ή κατάθεση.
Same. What’s the point of giving us notice until end of May to withdraw when they haven’t even paid out anyone since well before the announcement. They may as well just close now since no one can withdraw or deposit.
Εάν δεν σας οφείλει ανάληψη, δεν μπορείτε καν να συνδεθείτε στη σελίδα, απλώς μαυρίζει με ένα συννεφάκι συνομιλίας στη γωνία, μόνο εμείς μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε αυτά, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μας πληρώνουν τι είπαν σήμερα; ? Όποιος μιλάει επίσης για την υποστήριξη που δεν υποστηρίζει
If you are not owed a withdrawal ya can't even log on page just goes black with a chat bubble in corner it's only us who can still access them but I don't understand why there not paying us what have they said today ??? Anyone talk too the support that don't support
Όποιος γνωρίζει έναν υπολογιστή φίλε που μπορεί να έχει πρόσβαση σε άλλους υπολογιστές και να εργαστεί σε αρχεία και μονάδες δίσκου εκεί, τότε θα μπορούμε να στείλουμε τις δικές μας αναλήψεις
Anyone know a a computer dude who can access other computers and work on there files and drives then we will be able to send our own withdrawals
Αλήθεια? Δεν το ήξερα αυτό. Είστε σίγουροι ότι δεν ήταν απλώς ένα σφάλμα εκείνη την εποχή;
Ναι, δεν τους μίλησα σήμερα, έστειλα μόνο ένα email info@rocknreels.com στο arvo και ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση. Μίλησα με την υποστήριξη αργά χθες το βράδυ και συνέχισαν να λένε το ίδιο πράγμα που τους ενημέρωσε η ομάδα πληρωμών ότι η ανάληψη έγινε εκ νέου και θα λάβουμε τα χρήματά μας αυτήν την εβδομάδα. Τότε κατάλαβα ότι η ομάδα υποστήριξης μας τροφοδοτεί με ψέματα, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης πελατών.
Oh really? I didn’t know that. Are you sure it wasn’t just a glitch at the time?
Na I haven’t spoken to them today, only sent an email to info@rocknreels.com in the arvo and still haven’t gotten a reply. I spoke to support late last night and they just kept saying the same thing that they’ve been advised by the payment team that the withdrawal has been reprocessed and we will get our money this week. That’s when I figured it’s the backend team feeding us all lies including to the customer support.
Λέγοντας τα ίδια σκατά όλη μέρα σε μένα, συνεχίζω να τους ενοχλώ
Saying the same shit all day to me I keep annoying them
Μόλις μίλησε με την υποστήριξη και κανένα πρόβλημα Η κυρία προσπάθησε μερικές φορές και δεν μπορεί να συνδεθεί. Αυτό είπε η υποστήριξη στην κάτω τελευταία φωτογραφία είναι η πρώτη που διαβάζεται ,
Just spoke to support and no glitch Mrs tried a few times and is unable to log in. This is what support said bottom last pic is the first one to read
Αυτό είναι που μου αρέσει να ακούω να εκνευρίζει τους σκατά, είμαι στα πρόθυρα να τους το χάσω και μετά θα με διαγράψουν, είναι παραβίαση των κανόνων που δύσκολα δαγκώνω τη γλώσσα μου όταν αντιμετωπίζω τους ανθρώπους που παρείχαν εκεί εισόδημα σαν τσαμπουκά
That's what I like to hear annoy the shit out of em I'm on the edge of loosing it at them and then they will just delete me it's a breach of the rules hard to bite my tounge when there treating the people who provided there income like chumps
Βάζω στοίχημα ότι το αύριο έρχεται και φεύγει και κανείς δεν λαμβάνει ακόμη την ανάληψη του, και απλώς θα μας πει να του στείλουμε με email το αντίγραφο κίνησης της τράπεζας σε μορφή pdf, το οποίο θα διαρκέσει λίγο και αυτό τους κερδίζει χρόνο μέχρι τις 31 Μαΐου.
Προσπάθησαν να μου πουν να τους δώσω ένα αναλυτικό αντίγραφο κίνησης σε pdf χθες το βράδυ, αλλά δεν μπορούν να μου δώσουν ούτε απόδειξη ή απόδειξη ότι κατέθεσαν χρήματα στον λογαριασμό μου.
I bet ya tomorrow comes and goes and no one receives their withdrawal still, and they will just tell us to email them the pdf bank statement which will take a bit and that buys them time until 31 May.
They tried to tell me to give them a comprehensive bank statement in pdf last night but they can’t even provide me a receipt or proof that they deposited money into my account.
Νομίζω ότι σε αυτή την περίπτωση θα είχα την τάση να το κάνω και μάλλον θα έκανα καταγγελία. Αν συνεχιζόταν για περισσότερο, νομίζω ότι είναι αρκετό. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν την απόσυρση, οπότε τι νομίζετε, θα το κάνετε;
Εάν ναι, μπορείτε να το κάνετεσε αυτόν τον σύνδεσμο . ⬅️
I think that in this case I would be inclined to do so and I would probably file a complaint. If it were to go on for longer, I think that is enough. We give the casinos 14 days to resolve the withdrawal, so what do you think, will you go for it ?
If so, you can do it on this link. ⬅️
Γεια, πόσο καιρό περιμένετε για τα χρήματα; Έχετε επαληθεύσει ακόμα τον λογαριασμό σας; Το καζίνο σας δίνει επίσης τις ίδιες απαντήσεις με άλλους παίκτες;
Επιτρέψτε μου να ξέρω πού βρίσκεστε στην κατάστασή σας.
Hi, how long are you waiting for the money ? Have you verified your account yet ? Does the casino also give you the same answers as other players ?
Let me know where you stand in your situation.
Τι μπορείτε να κάνετε μόλις υποβληθεί μια καταγγελία;
What can you guys do once a complaint is filed?
Ναι, σε όλους μας εδώ έχουν πει το ίδιο πράγμα όπως και σε μερικούς άλλους με τους οποίους μιλάω αλλού. Το παράπονό μου έχει συμπληρωθεί, ωστόσο δεν έχω λάβει απάντηση από εσάς. Όπως κάποιος άλλος έχει δηλώσει πραγματικά τι μπορείτε να κάνετε εκεί, προφανώς δεν πληρώνετε, μου έχουν πει ημερομηνίες ότι τα χρήματα θα μπουν και απλά έρχονται και φεύγουν και μετά ξεκινούν ξανά. Το καζίνο θα κλείσει και θα φύγει. Το περίεργο είναι γιατί να μας βάζεις μαζί και να μας δίνεις ψεύτικες ελπίδες ότι υπάρχει κάποιο είδος τιμωρίας εάν απλώς κλείσουν τις πόρτες όπου όλες οι επαληθευμένες όλες οι αναλήψεις είχαν διεκπεραιωθεί προφανώς. Έγινε επανεπεξεργασία Έχω παράσχει αντίγραφα κίνησης τραπεζικών κινήσεων όπως ζητήθηκε. Είχα πολλαπλές αποσύρσεις για χρόνια πριν συμβεί αυτό, όπως και όλοι οι άλλοι. Έχουν άδεια για το Κουρασάο.
Yes all of us here have been told same thing as well as a few others I'm speaking to elsewhere. My complaint is filled however have not heard back from you guys. Like other person has stated really what can you guys do there obviously not paying I've been told dates that money will be in and it just comes and goes and then they start again. The casino will shut and there gone. The weird thing is why string us along and give us false hope is there some sort of punishment if they just shut the doors where all verified all withdrawals had been processed apparently the. Reprocessed I've provided bank statements as asked. I've had multiple withdrawal for years before this happened as has everyone else too. They are liscensed to Curacao.
Πιστεύω ότι όλοι πρέπει να υποβάλουμε μια καταγγελία μέσω του curacao egaming https://www.curacao-egaming.com/ceg-academy/self-study-chapter-b/disputes-between-end-user-and-operator
περάστε τον σύνδεσμο για όλα τα άτομα με τα οποία έχετε επαφή.
Έχετε ακούσει νέα από αυτούς μόλις παρείχατε την κίνηση του τραπεζικού σας λογαριασμού;
I reckon we all should file a complaint through curacao egaming https://www.curacao-egaming.com/ceg-academy/self-study-chapter-b/disputes-between-end-user-and-operator
past the link to all the people you have contact with.
Have you heard back from them once you provided your bank statement?
Ναι, το έστειλα πριν από λίγο, πάνω από μια εβδομάδα δεν άλλαξε τίποτα, απλώς μια τακτική στάβλος προσπάθησα να υποβάλω μια καταγγελία στο Κουρασάο και το απέρριψαν, δεν μπορούσα να καταλάβω ακριβώς γιατί, αλλά ακούγεται ότι είναι από την πλευρά των καζίνο, καθώς αυτός είναι τους πληρώνει
Yeah I sent it a while ago over a week didn't change anything just a stall tactic I tried to file a complaint with Curacao and they rejected it I couldn't excactly understand why either but sounds like they are on casinos side as that's who pays them
Ήμουν έτοιμος να καταθέσω ένα, δεν νομίζω ότι τα rocknreels έχουν σωστή άδεια χρήσης; Μία από τις ερωτήσεις είναι εάν υπάρχει το λογότυπο CEG στον ιστότοπο. Δεν μπορώ να βρω ένα λογότυπο στον ιστότοπο, αλλά σκεφτείτε ότι αν κάνουμε κλικ στο όχι, τότε είναι αυτόματη απόρριψη.
I was just about to file one, I don’t think rocknreels are properly licensed? One of the questions ask if there is the CEG logo on the website. I can’t find a logo on the website but think if we click no then it’s an automatic reject.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.