Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRoboCat Casino - γενική συζήτηση

RoboCat Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

44.881 προβολές 399 απαντήσεις |
πριν από 12 μήνες
|
1...6 7 8...21
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

Άλλος ένας αδερφός πολλών άλλων καζίνο [μπόνους καβούρι], ήμουν χρήστης ρομπότ, αργά παιχνίδια, γι' αυτό έκλεισα τον λογαριασμό που άνοιξαν οι ίδιοι χωρίς το αίτημά μου και έπρεπε να ζητήσω επανειλημμένα το κλείσιμο του ξανά, είναι τα ίδια με διαφορετικό όνομα, μην περιμένετε τις αναλήψεις σας σε 3 εργάσιμες ή σε 20 ημέρες όπως τώρα υποφέρω στο VIPERWIN που δεν επιστρέφει ζημιές και ζημιές. ένα σκάνδαλο χαμένων χρημάτων. Η σύστασή μου είναι να μην παίζετε αυτά τα σπίτια, θα πρέπει να εκλιπαρείτε για αναλήψεις και βδομάδα με τη βδομάδα θα περνάει χωρίς να λαμβάνετε τα χρήματά σας, που το 99% των χρηστών θα τα χάσει σε αυτήν την άδικη χρονική περίοδο που το κάνουν μόνο για να το παίξετε και να χάσετε τα πάντα χωρίς να εκπληρώσετε τίποτα από αυτές τις 3 ημέρες ανάληψης, όλα τα αδέρφια τους σπίτια το ίδιο .... με παράπονα για αναλήψεις που δεν πληρώνουν οι χρήστες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Καλημέρα,

Παίζω στο Robocat Casino εδώ και μερικές μέρες. Ζήτησα ανάληψη 700 χθες και σκοπεύω να ζητήσω άλλα 800 αύριο. Εφόσον έχω δει αρκετά σχόλια για καθυστερημένες αναλήψεις, δημοσιεύω αυτό το σχόλιο για να δω πόσο χρόνο θα μου πάρει και, αν χρειαστεί, τι μπορεί να γίνει.

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
MrBocos
πριν από 7 μήνες

Okay, so we see that there is some delay in other players so let's see what comes out of it. Good that you wrote, we give casinos 14 days to pay a player and if they don't, you can lodge a complaint with us. 

So if it's close to that time and you still haven't had anything, definitely let us know. 

πριν από 7 μήνες

Καλημέρα σε όλους, ήθελα να μάθω αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει. Ζήτησα μια νίκη στο καζίνο Robocat στις 30/04/2025 και μέχρι σήμερα τίποτα δεν έχει μπλοκαριστεί. Θα ήθελα να επισημάνω ότι κάνω αιτήματα κάθε μέρα και έστειλα και email. Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Franco999
πριν από 7 μήνες

Hello, the wait is quite long, what answer did you get from the casino? What do you mean when you say "I request every day", do you mean that you are informed of your withdrawal or that you request and cancel your withdrawal every day and do the same the next day?

You have already registered a complaint, which was a good step, so I hope it will be an opportunity to help you as soon as possible.

jesusatletico17
πριν από 6 μήνες

Περιμένω 17 μέρες, αλλά ακόμα δεν έχει φτάσει. Ελέγχουν πόσα έχεις στον λογαριασμό παίκτη σου. Αν έχεις λίγα, σε πληρώνουν γρήγορα. Κέρδισα 7500€ και ζήτησα ανάληψη 1500€, αλλά ακόμα δεν έχει φτάσει. Το σημαντικό είναι ότι ήρθε.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Mad_Ness διέγραψε τη δημοσίευση
Mad_Ness
πριν από 6 μήνες

Μια χρέωση 500€ που ζήτησα στις 10 Μαΐου τελικά καταβλήθηκε σήμερα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Ω, και τα 3 ποσά έχουν πληρωθεί. Μόλις το έλεγξα και λειτουργεί ταυτόχρονα. 😃

Αυτόματη μετάφραση:
firatkeskin88
πριν από 6 μήνες

Great, so the first three withdrawals are fine, can you let me know how the others will go? I hope it will be faster but as you say, the important thing is that the money will come eventually. 😀

πριν από 6 μήνες

Πρώτη εμπειρία με το Robotcat:

Δομή σελίδας και πλοήγηση - 4/5

Επιλογή παρόχων - 5/5

Επεξεργασία πληρωμών - 1/5

Έκανα την πρώτη μου ανάληψη ύψους 500€ (δυστυχώς, το όριο για νέους παίκτες) την 1η Ιουνίου 2025, στις 3:39:07 π.μ. Δεν έχει ακόμη διεκπεραιωθεί και δεν έχω λάβει αίτημα KYC.

Η υποστήριξη είναι άχρηστη, δίνει μόνο απαντήσεις αντιγραφής και επικόλλησης.


Θα κλείσω τον λογαριασμό μου μετά την ανάληψη εξαιτίας αυτού.


Δεν χρειάστηκε ποτέ να περιμένω τόσο πολύ για την πρώτη μου ανάληψη σε κανένα άλλο καζίνο. Είμαι VIP στο n1 και στο Platincasino και πιθανότατα δεν θα δοκιμάσω κανένα νέο καζίνο μετά από αυτή την εμπειρία.

Αυτόματη μετάφραση:
BotA
πριν από 6 μήνες

Hey, thanks for your quite descriptive post. According to what I've seen at this casino and what you can read from other players, you'll have to wait a bit for the money. 

Sometimes this is the situation and I would like to see you continue to give some updates on how the withdrawals are going. I believe you will get it but guess when I have no idea.

But if help is needed, we will be here and try to assist. 

I'll be waiting for another, hopefully positive, update.

πριν από 6 μήνες

Καλησπέρα σας έχω κάνει λογαριασμό στην robocat Τα κέρδη μου είναι 5000 € προφανώς και δεν μπορώ να τα πάρω όλα κάνω 500 -500 ανάληψη Διότι είμαι στο επίπεδο ένα μου ζήτησαν ταυτοποίηση τους έχω στείλει από το Σάββατο θα τα έχουμε δει ακόμα τώρα έχω μπλοκαρισμένες ανάληψεις Έχω στείλει ότι έγγραφο για ταυτοποίηση μου ζητήσανε πιστεύετε ότι είναι απάτη;

friderikigounari92
πριν από 6 μήνες

Greetings, it's not a scam but a pretty common practice. The casino has asked for verification documents and now you will have to wait to see if everything is in order. You won't be able to withdraw your money without passing it positively. 

Also, weekends are usually not included in the processing time as most casinos don't have these departments available then, so I wouldn't include those. 

Try to hang in there and wait around.

I'll be glad if you give me an update then.

Good luck.☘️

Jaro
πριν από 6 μήνες

Ακόμα περιμένω επαλήθευση στην επαλήθευση ενώ το αγόρι μου που έπαιξε στην ίδια πλατφόρμα τον πλήρωσαν επειδή ήτανε μόνο 1000 € εμένα που είναι παραπάνω ακόμα με πάνε κάθε μέρα από ταυτοποίηση ταυτοποίηση έχω κουραστεί σκέφτομαι πως θα κάνω καταγγελία σε σας και στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος εάν δεν εγκριθεί τίποτα απ’ όλα γιατί έχω στείλει πάρα πολλά έγγραφα μου και Φοβάμαι για τα προσωπικά μου δεδομένα

Έγινε επεξεργασία
friderikigounari92
πριν από 6 μήνες

Were all the documents you sent them already approved, though?

Even if you file a complaint here, please know that our team will be able to intervene only after the 14-day time period, so keep us informed about how it goes.

πριν από 6 μήνες

Έχω ακόμα ένα αίτημα για ανάληψη από το Robocat €500. Από 3.6. ...11 ημέρες καθυστέρηση, οπότε δήλωσε εμφατικά ότι έχουν 3 ημέρες στις προϋποθέσεις για να κάνουν ανάληψη των χρημάτων. Ας κρατήσουν τις δικαιολογίες ότι το χρηματοοικονομικό κέντρο είναι υπερφορτωμένο, τα χρήματα πηγαίνουν σε άλλους. Έγραψα ότι αποφάσισα να γράψω καταγγελία στην ιστοσελίδα όπου κατέχουν άδεια. Την επόμενη μέρα μπλόκαραν την πρόσβαση στο καζίνο robocat. Ακόμα δεν έχω τα χρήματα στον λογαριασμό μου!

Αυτόματη μετάφραση:
DAVES25
πριν από 6 μήνες

At about this time, I would have thought about a complaint with us, if I am honest to say so. It's getting to be 14 days that we give casinos to pay out. If they blocked your account and didn't tell you why, I wouldn't consider that fair of the casino either. 

So would you go ahead and open a complaint?

πριν από 6 μήνες

Napsali email:

Dear David,


In order to proceed manually with the withdrawal of your funds we kindly ask you to provide the following details:


Full Name (please include all names including middle names)

E-mail

Bank Account’s Owner name

IBAN/Account no.

Bank Name

Bank location (Country)

SWIFT/BIC


If you have any additional questions, please do not hesitate to contact us.


Best Wishes,

Support Team

DAVES25
πριν από 6 μήνες

Okay, so I would send it to them when they go to send the manual withdrawal. But obviously we have to wait for that for some time. Try to get it to them as soon as possible so they can send it. 

If you would like to file a complaint for sure, you can, but the casino usually pays the players even if there is a delay.

1...6 7 8...21
Μετάβαση στη σελίδααπό 21 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.