Μπορεί να ξέχασα να το πω αυτό, αλλά μπορείτε να ακυρώσετε το αίτημα ανάληψης και να συνεχίσετε να παίζετε, αφού το καζίνο δεν διαθέτει εργαλεία που να σας επιτρέπουν να το αποφύγετε αυτό, έτσι δεν είναι;
Λοιπόν, έχω έρθει σε επαφή με άλλους παίκτες με παρόμοιες καταστάσεις και έχω λάβει χρήσιμες συμβουλές από τον συνάδελφό μου που επιλύει τα παράπονα των παικτών εδώ στο Casino Guru.
Ελπίζω να σας βοηθήσει να μείνετε πιο χαλαροί. Βλέπετε, ο άλλος παίκτης ζήτησε από το καζίνο να κλείσει τον λογαριασμό επειδή φοβάται μήπως χάσει τα χρήματα πριν γίνει ανάληψη του υπολοίπου. Το καζίνο είπε ότι, σύμφωνα με τους κανόνες, ο λογαριασμός μπορεί να κλείσει, αλλά τα υπόλοιπα χρήματα θα κατασχεθούν.
Έτσι, καταλήγουμε σε αυτό το κείμενο, το οποίο ο παίκτης έστειλε στο καζίνο:
«Σας παρακαλώ να μπλοκαριστεί ή να παγώσει προσωρινά ο λογαριασμός μου μέχρι να διεκπεραιωθεί πλήρως η ανάληψή μου. Λάβετε υπόψη ότι αυτό το αίτημα δεν σχετίζεται με τυχόν ζητήματα τζόγου ή αυτοαποκλεισμού. Απλώς επιθυμώ να αποφύγω μια κατάσταση όπου η απογοήτευση σχετικά με τον χρόνο επεξεργασίας της ανάληψης μπορεί να με οδηγήσει στο να παίξω και ενδεχομένως να χάσω τα κέρδη μου.»
Κατά τη γνώμη μου, τα καζίνο που δεν παρέχουν στους παίκτες κανέναν τρόπο να θέτουν υπεύθυνα όρια θα πρέπει να το σκεφτούν αυτό. Αν νομίζετε ότι θα μπορούσε να σας φανεί χρήσιμο, υποθέτω ότι μπορείτε να το δοκιμάσετε κι εσείς.
Το συνολικό πρόβλημα είναι ότι η απόφαση για τη συνέχιση του παιχνιδιού, αν και πιθανότατα επηρεάζεται από την επιθυμία για τζόγο και όχι από πλήρως ορθολογική σκέψη, λαμβάνεται τελικά από τον παίκτη. Όπως γνωρίζετε, ο τζόγος ενέχει πάντα την πιθανότητα τόσο να κερδίσει κανείς περισσότερα όσο και να χάσει χρήματα.
Αν λοιπόν νιώθετε ότι χάνετε τον έλεγχο, ενημερώστε το καζίνο και σκεφτείτε να ζητήσετε αυτοαποκλεισμό λόγω εθισμού στον τζόγο. Αυτό είναι σκληρό, αλλά ένας συνηθισμένος παίκτης δεν χρειάζεται περαιτέρω υποστήριξη για να αφήσει την ισορροπία ανέπαφη. Καταλαβαίνετε τι εννοώ;
I may have forgotten to say this, but can you cancel the withdrawal request and keep playing since the casino has no tools to allow you avoid this is that so?
Well, I've been in touch with other players with similar situations, and I've gotten helpful advice from my colleague who resolves players' complaints here at Casino Guru.
I hope it might help you stay more relaxed too. You see, the other player asked the casino to close the account because he is afraid of losing the money before the balance will be withdrawn. The casino said that, according to the rules, the account can be closed, but the remaining funds will be forfeited.
Thus, we come up with this text, which the player sent to the casino:
"I kindly request that my account be temporarily blocked or frozen until my withdrawal has been fully processed. Please note that this request is not related to any gambling or self-exclusion concerns. I simply wish to avoid a situation where frustration over the withdrawal processing time might lead me to play and potentially lose my winnings."
In my opinion, casinos that provide no way for players to set responsible limits should reflect on such a request. If you feel like you could use it, I guess you may try that too.
The overall problem is that the decision to continue playing, although very likely influenced by the urge to gamble and not by fully rational thinking, is ultimately made by the player. As you know, gambling always carries the possibility of both winning more and losing money.
So, if you feel like you're losing control, inform the casino and consider asking for a self-exclusion due to gambling addiction. This is harsh, but an ordinary player does not need further support to let the balance untouched. Do you know what I mean?
Αυτόματη μετάφραση: