Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRoboCat Casino - γενική συζήτηση

RoboCat Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 20)

44.914 προβολές 399 απαντήσεις |
πριν από 12 μήνες
|
1...19 20 21
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 1 μήνα

Σας είπα.. για την πρώτη ανάληψη περίμενα 4 μέρες..τώρα ειμαι στην αναμονή 3ημερων..το έχουν παρακάνει ..εχει καταντήσει αηδια ολο αυτο..

Lostre13
πριν από 1 μήνα

I also said that it could take up to 14 days. So I would be prepared for a longer waiting time, at least from what I've seen from other players.

So if you waited 4 days and now 3, I would still be quite surprised that it's relatively fast.

πριν από 1 μήνα

Χαίρεται σε όλους.. έχουν περάσει 6 εργάσιμες ημέρες απο την πρώτη ανάληψη που έλαβα...απο τότε περιμένω μπας και πάρω την 2η ανάληψη.. έχουν περάσει πολλές μέρες και τίποτα.. επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου λένε συνεχώς τα ιδια..ότι η πληρωμή σας βρίσκεται στο τελικό στάδιο.. ζητουμε συγνώμη για την καθυστέρηση ..τα χρήματα σας ειναι ασφαλή.. και δεν παίρνω ποτέ τα λεφτά μου..φοβάμαι ότι θα τα χάσω και είμαι φουλ νευριασμενος..τα λεφτά ειναι κερδισμένα νόμιμα και κανονικά.. τα χρειάζομαι και τα θέλω.. τη να κανω..δεν μπορώ αλλο.

Lostre13
πριν από 1 μήνα

So, they don't explain anything about the delay to you?

No wonder it makes you angry. 🤷‍♀️

Lostre13
πριν από 1 μήνα

Hello,

I understand this is a bad situation... as you can see in this thread, the casino isn't very quick with withdrawals, so I guess you should focus on not losing the money. Is there any way to temporarily freeze your account or any kind of other safer gambling tool? If the casino offers responsible limits, try to set them all at the lowest possible amount. Alternatively, ask your friend to help you stay away from playing until the withdrawal is made.

My personal advice is that if you are stressed and are concerned about losing control and losing money, please play in casinos that provide complex responsible tools.

It's difficult to advice better if you're in a casino with many other people experiencing delays. 🙁

Stay strong, please.

Radka
πριν από 1 μήνα

Ευχαριστώ πολύ...αυτο προσπαθώ να κανω. ελπίζω μόνο να μην χάσω τα χρήματα.. και αυτη την στιγμή τα εχω μεγαλη ανάγκη..

Romi
πριν από 1 μήνα

Μου λένε συνεχώς ότι υπάρχεις μεγάλος όγκος αναλήψεων και το αρμόδιο τμήμα εργάζεται ενεργά..και οτι να μην φοβάμαι ..τα χρήματα μου ειναι ασφαλή.. βλακειες..συνεχώς τα ιδια και λεφτά δεν βλέπω.

πριν από 1 μήνα

Ευχαριστώ πολύ...αυτο προσπαθώ να κανω. ελπίζω μόνο να μην χάσω τα χρήματα.. και αυτη την στιγμή τα εχω μεγαλη ανάγκη..

πριν από 1 μήνα

I may have forgotten to say this, but can you cancel the withdrawal request and keep playing since the casino has no tools to allow you avoid this is that so?

Well, I've been in touch with other players with similar situations, and I've gotten helpful advice from my colleague who resolves players' complaints here at Casino Guru.

I hope it might help you stay more relaxed too. You see, the other player asked the casino to close the account because he is afraid of losing the money before the balance will be withdrawn. The casino said that, according to the rules, the account can be closed, but the remaining funds will be forfeited.

Thus, we come up with this text, which the player sent to the casino:

"I kindly request that my account be temporarily blocked or frozen until my withdrawal has been fully processed. Please note that this request is not related to any gambling or self-exclusion concerns. I simply wish to avoid a situation where frustration over the withdrawal processing time might lead me to play and potentially lose my winnings."

In my opinion, casinos that provide no way for players to set responsible limits should reflect on such a request. If you feel like you could use it, I guess you may try that too.

The overall problem is that the decision to continue playing, although very likely influenced by the urge to gamble and not by fully rational thinking, is ultimately made by the player. As you know, gambling always carries the possibility of both winning more and losing money.

So, if you feel like you're losing control, inform the casino and consider asking for a self-exclusion due to gambling addiction. This is harsh, but an ordinary player does not need further support to let the balance untouched. Do you know what I mean?




Radka
πριν από 1 μήνα

Φυσικα και το γνωριζω...οσο για το αν θα κλεισω τον λογαριασμο η οχι ..αυτο ειναι δικο μου θεμα..βεβαια δεν προκειται να παιξω ουτε ευρω μεχρι να μου καταβαλουν ολα τα χρηματα στον λογαριασμο μου..δεν θα τους κανω την χαρη..Ευχαριστω παντως.ελπιζω αυριο που ξεκινα η εβδομαδα να βαλουν καποια αναληψη γιατι ηδη αυριο θα μπω στην 8η εργασιμη μερα... απο 3 του μηνα περιμενω

Lostre13
πριν από 1 μήνα

I'm glad you are aware of this. Even though I know this is probably quite a challenge, hold on. You're doing great!

πριν από 1 μήνα

Να ρωτησω.. ενω μου ηρθε εμαιλ οτι η αναληψη ολοκληρωθηκε τα λεφτα δεν μπηκαν στον λογαριασμο μου..γνωριζει καποιος γιατι ?

Lostre13
πριν από 1 μήνα

If you received such a message, then I would wait. The fact that you received this email does not mean that you will immediately have money in your account.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Θα τα λάβω τα χρήματα μου ??το θέμα ειναι ότι έλαβα 2 μυνηματα και την μια ανάληψη την έλαβα ενώ την άλλη οχι..και τα εμαιλ ήταν ιδια μερα με διαφορά 40 λεπτών που ήρθαν.

Lostre13
πριν από 1 μήνα

Well, at least you got one withdrawal, which I think tells you that you should get the second one soon.🙂

Jaro
πριν από 4 εβδομάδες

Σας εχω ζαλισει το ξερω.. μου λενε απο την εταιρεια .. για τα εμαιλ που ελαβα οτι η αναληψη ολοκληρωθηκε ..συγκεκριμενα για 2 αναληψεις οτι ολοκληρωθηκαν ενω ελαβα χρηματα μονο για την μια ..μου λενε στην εξυπηρετηση οτι και καλα ακυρωθηκε απο τον παροχο η 2η πληρωμη ..και τους λεω ..εφοσον ακυρωθηκε για ποιο λογο δεν επιστρεφετε τα χρηματα στον λογαριασμο μου της robocat... αφου δεν με πληρωνεις στην καρτα μου για τον α β λογο επιστρεφεις τα χρηματα στον λογαριασμο μου..και δεν μου δινουν μια ξεκαθαρη απαντηση ..λενε μια ακυρωθηκε απο τον παροχο εποικηνωνηστε με την τραπεζα σας..απο την αλλη μου λενε ζητουμε συγνωμη θα δουμε το θεμα σας..και κατι τετοια..εχω αγχωθει και εκνευριστει αφανταστα...δεν ξερω τι να κανω.

Lostre13
πριν από 4 εβδομάδες

I would say that the second withdrawal you didn't receive should be returned to your gaming account. If the casino said it was a mistake on the part of the provider, i.e. the bank, did you try contacting them to find out more? 

The next withdrawal also didn't go through, and they told you they would look into the issue. If this is taking too long, we will try to help and contact the casino.

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Τελικά επιστρεψαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου στην robocat..και δεν μπορούσα να τα κανω ανάληψη επειδή δεν ήταν τζιραρισμενα..εν τέλη τα τζιραρισα ξανα ενω ήταν τζιραρισμενα.τωρα περιμένω για την ανάληψη..ελπίζω να μην με καθυστερησουν περαιτέρω..ήδη με ταλαιπωρήσει παρα πολυ και ακόμα περιμένω την ανάληψη.. βοηθήστε αν μπορείτε.

Lostre13
πριν από 3 εβδομάδες

So let's see how things develop. I hope you get your money as soon as possible. 

As for help, we are already trying to do so with an open complaint.

Fingers crossed. 🤞

Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Ναι, έλαβα μια ανάληψη 500€ και κατέληξα να σπαταλήσω τα υπόλοιπα επειδή είχα κουραστεί να περιμένω. Ζήτησα ανάληψη 185€ το Σάββατο. Θα σας ενημερώσω όταν τα λάβω.

Αυτόματη μετάφραση:
DANIGRZ
πριν από 3 εβδομάδες

In my opinion, this is the best decision.

Gambling is one thing, but delays can effortlessly spoil all the fun from any winnings...

I also hope that the remaining funds will arrive soon, and I'll be here once you get them! 🙌

1...19 20 21
Μετάβαση στη σελίδααπό 21 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.