Γεια σου Λάρι,
Σας ευχαριστώ για το μήνυμά σας και για τις πολύ πρακτικές ερωτήσεις που μου κάνετε.
Θα είμαι ειλικρινής μαζί σας, επειδή πιστεύω ότι αυτή είναι η μόνη χρήσιμη προσέγγιση εδώ. Η αρχή αδειοδότησης στην περίπτωσή σας (Ανζουάν / Ένωση των Κομορών) επιτρέπει στους παίκτες να υποβάλλουν καταγγελίες, αλλά η εφαρμογή τους σε περιπτώσεις όπως η παρακράτηση κεφαλαίων είναι συχνά πολύ αργή ή ασυνεπής. Δεν υπάρχει τυποποιημένο χρονοδιάγραμμα που θα μπορούσαμε να πούμε στους παίκτες να περιμένουν. Μερικές φορές απαντούν μετά από πολλούς μήνες, μερικές φορές δεν υπάρχει καθόλου ορατή πρόοδος.
Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και αν η ρυθμιστική αρχή έχει τεχνικά την εξουσία να παρέμβει, δυστυχώς δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι η αποπληρωμή θα επιβληθεί, ειδικά εντός ενός προβλέψιμου χρονικού πλαισίου. Είναι μία από τις αδυναμίες αυτής της συγκεκριμένης δικαιοδοσίας και επίσης ένας λόγος για τον οποίο τα καζίνο που έχουν άδεια λειτουργίας εκεί τείνουν να λαμβάνουν χαμηλότερες αξιολογήσεις στον ιστότοπό μας.
Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να διασφαλίσετε ότι όλα καταγράφονται με σαφήνεια και να συνεχίσετε να επικοινωνείτε τόσο με το καζίνο όσο και με την ρυθμιστική αρχή. Αν αποφασίσετε να ορίσετε ένα προσωπικό χρονοδιάγραμμα για το πότε θα σταματήσετε να περιμένετε μια λύση, αυτό είναι επίσης απολύτως έγκυρο. Η διαφάνεια και οι ρεαλιστικές προσδοκίες είναι σημαντικές, ώστε να μην περιμένετε επ' αόριστον με την πεποίθηση ότι κάτι θα συμβεί αυτόματα.
Ξέρω ότι είναι απογοητευτικό να το ακούω αυτό και πραγματικά σε καταλαβαίνω.
Hi Larry,
Thank you for your message and for asking these very practical questions.
I’ll be honest with you, because I think that is the only useful approach here. The licensing authority in your case (Anjouan / Union of the Comoros) does allow players to submit complaints, but their enforcement in situations like withheld funds is often very slow or inconsistent. There is no standard timeline we could tell players to expect. Sometimes they respond after many months, sometimes there is no visible progress at all.
This means that even if the regulator technically has the power to intervene, there is unfortunately no guarantee that repayment will be enforced, especially within a predictable timeframe. It is one of the weaknesses of this particular jurisdiction and also a reason why casinos licensed there tend to receive lower ratings on our website.
What you can do is ensure that everything is documented clearly and continue following up with both the casino and the regulator. If you decide to set a personal timeline for when you stop expecting a resolution, that is also completely valid. Transparency and realistic expectations are important so that you are not left waiting indefinitely with the belief that something will automatically happen.
I know this is frustrating to hear, and I really empathize with you.





