Γεια, τι σημαίνει ότι η επαλήθευση λογαριασμού διαρκεί περισσότερο; Πόσο καιρό έχει περάσει; Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για αυτή τη διαδικασία καθώς είναι πολύ σημαντική για το καζίνο καθώς και για τον παίκτη. Έχετε επίσης πρόβλημα με κάποια έγγραφα ή το καζίνο τα ελέγχει ακόμα; Τι έπρεπε να στείλετε;
Θα περιμενω την απαντηση σου.
Hi, what does it mean that account verification takes longer ? How long has it been ? We give casinos 14 days for this process as it is very important for the casino as well as for the player. Do you also have a problem with some documents or is the casino still checking them ? What did you have to send ?
I will wait for your answer.
Γεια σας, δεν νομίζω ότι είναι τόσο πολύ αν περιμένετε μόνο δύο μέρες. Στείλατε στο καζίνο όλα τα έγγραφα που χρειάζονταν; Προσπαθήστε να τους δώσετε λίγο χρόνο να ελέγξουν τα πάντα και νομίζω ότι μόλις το αποκτήσουν θα επικοινωνήσουν μαζί σας και θα σας ενημερώσουν.
Προς το παρόν, μείνετε ψύχραιμοι και περιμένετε. 🙂
Hello, I don't think it's so much if you wait only two days. Did you send the casino all the documents they needed ? Try to give them some time to check everything and I think once they have it they will get to you and update you.
For now, just keep a cool head and wait. 🙂
Γεια Jaro, η επαλήθευση είναι εντάξει, αλλά θα πρέπει να επιτρέψουμε να αντλήσουμε κάποια χρήματα.
Φαίνεται ότι ο Rajabets ήθελε να το κάνει αυτό. Γιατί δεν μειώνεις εκεί τη βαθμολογία. Ταιριάζει η διάρκεια της άμεσης κατάθεσης και της άμεσης ανάληψης;
Δείτε το Askgamblers.
Hi Jaro, verification is okay but we should allow to draw some funds.
It seems Rajabets wantedly do this. Why don't you decrease there rating. Is the term instant deposit and instant withdrawal matches?
Please look into it Askgamblers.
Επειδή δεν είναι κάτι για το οποίο θα δίναμε μια βαθμολογία. Δεν χρειάζεται πολύς χρόνος και ενώ κάνετε την επαλήθευση, είναι απολύτως φυσιολογικό να μην μπορείτε να κάνετε ανάληψη. Όταν το τελειώσεις τότε θα πρέπει να είναι καλύτερα. Επίσης, μερικές φορές δεν κάνετε αναλήψεις αμέσως, αυτό είναι επίσης αρκετά συνηθισμένο. Πρέπει να κάνεις λίγο υπομονή και αν προκύψει κάτι που δεν ξέρεις τι να κάνεις, μπορείς να με ενημερώσεις.
Because it's not something we would give a rating down for. It doesn't take long at all, and while you're doing the verification, it's perfectly normal that you can't withdraw. When you finish it then it should be better. Also, sometimes you don't make withdrawals right away, that's also pretty common. You have to be a bit patient and if something comes up that you don't know what to do with, you can let me know.
Γεια Jaro, Τώρα είναι 5 μέρες που η Rajabets δεν ολοκλήρωσε την επαλήθευση. Τους στέλνω και τις τραπεζικές μου κινήσεις. Δεν υπάρχει μήνυμα μόνο για τη γραμμή ώρας που λαμβάνω συνεχώς όταν επικοινώνησα με την ομάδα υποστήριξης ως εξής:
Η Ζωντανή Υποστήριξη δεν είναι εξουσιοδοτημένη να ολοκληρώσει ή να παρέμβει στο αίτημα επαλήθευσης σας. Το Τμήμα Κινδύνων θα ελέγξει τα έγγραφά σας και μπορείτε να δείτε την κατάσταση της διαδικασίας επαλήθευσης από όπου ανεβάσατε τα έγγραφα. Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας.
Hi Jaro, Now it is 5 days Rajabets did not complete the verification. I send them my bank statements as well. There is no time line only message I get all the time when i contacted support team as below:
The Live Support is not authorized to complete or intervene with your verification request. Risk Department will check your documents, and you can see the status of your verification process from where you uploaded the documents. Thank you for your patience.
Ναι, γι' αυτό πρέπει να κάνεις λίγη υπομονή. Δεν θα ανησυχούσα αμέσως. Δώστε λίγο χρόνο στο καζίνο για να ελέγξει τι χρειάζεται και θα σας ενημερώσει εάν έχετε περάσει ή εάν υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να προσθέσετε. Το live chat δυστυχώς είναι σωστό και δεν ασχολείται με τέτοια πράγματα αλλά ελέγχεται σε άλλο τμήμα.
Προσπαθήστε λοιπόν να κρατήσετε ψυχραιμία και περιμένετε λίγο ακόμα. 🙂
Yes, that's why you have to be a little patient. I wouldn't worry right away. Give the casino some time to check what is needed and they will let you know if you have passed or if there is anything else you need to add. Live chat is unfortunately right and doesn't deal with such things but it is checked in another department.
So try to keep a cool head and wait some more. 🙂
Ευχαριστώ Jaro, παρεμπιπτόντως οι Rajabets ζητούν τα στοιχεία του κωδικού πρόσβασής μου. Είναι αυτή η πολιτική των Rajabets για την επαλήθευση του λογαριασμού που χρειάζονται κωδικό πρόσβασης; Ζητώ να εξετάσετε το αίτημά μου.
Thanks Jaro, by the way the Rajabets is asking for my password details. Is this policy of the Rajabets to verify account they need password? Request you consider my request.
Γεια, σίγουρα δεν είναι σωστό, μοιάζει με απάτη. Το καζίνο δεν πρέπει ποτέ να σας ζητήσει κωδικό πρόσβασης και όνομα χρήστη, οπότε σίγουρα μην το κάνετε. Πρέπει να είστε προσεκτικοί σε αυτές τις περιπτώσεις.
Ωστόσο, γράψατε σε αυτό το email σχετικά με την επαλήθευση ή σας ήρθε χωρίς να γράψετε τίποτα;
Hi, it's definitely not right, it looks like a scam. The casino should never ask you for a password and username, so definitely don't do that. You have to be careful in these cases.
Nevertheless, did you write to this email about verification or did it come to you without you writing anything ?
Γεια σου Jaro,
Έλαβα email από αυτούς για να παράσχω τις λεπτομέρειες και σοκαρίστηκα εντελώς. Επομένως, ζητήστε υποστήριξη από την πλευρά σας για να αποσύρετε τα χρήματά μου. Τώρα είναι 7 ημέρες ακόμα, δεν έχουν επαληθεύσει τον λογαριασμό μου. Σας ζητώ να εξετάσετε το αίτημά μου για να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες για το Rajabets.
Βλέπω επίσης πολλούς παίκτες να αντιμετωπίζουν αυτό το θέμα όταν κέρδισαν κάποια χρήματα.
Hi Jaro,
I got email from them to provide the details and I completely shocked. Therefore, seek support from your side to withdraw my funds. Now it's 7 days still they don't verify my account. Request you to consider my request in taking the necessary action on Rajabets.
I also see many punters face this issue when they won some money.
Είναι μια πολύ θλιβερή κατάσταση όταν είναι έτσι, γιατί για να πάρεις τα χρήματα πρέπει πρώτα να γίνει επαλήθευση. Θα δούμε λοιπόν πώς θα πάει και τι θα αλλάξει. Αν όχι, θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
It's a pretty sad situation when it's like this, because in order to get the money you have to be verified first. So we'll see how it goes on and what changes. If nothing, we'll try to help.
Γεια σου Jaro,
Παρακαλώ βοηθήστε με στην ταχύτερη επαλήθευση, ώστε να μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Ανησυχώ πολύ από τη συμπεριφορά του Ρατζαμπέτς.
Είναι ήδη επτά μέρες. Παρακαλώ ελέγξτε τον τρόπο βοήθειας, ελπίδα μου στο Casino Guru..
Hi Jaro,
Please assist me in the faster verification so that I can withdraw my funds. I preety much worried by the behaviour of Rajabets.
It is already seven days. Kindly check the way to help, my hope on Casino Guru..
Είναι σημαντικό να πούμε ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν αυτή τη διαδικασία. Προφανώς λοιπόν θα πρέπει να κάνετε υπομονή. Επίσης, οι επιλύτες μας προσπαθούν να φτάσουν στους παίκτες το συντομότερο δυνατό, αλλά δεν είστε ο μόνος με παράπονο, οπότε ίσως χρειαστεί να περιμένετε λίγο. Ξέρω ότι δεν είναι η πιο ευχάριστη κατάσταση, αλλά πιστεύω ότι μπορείς να την αντιμετωπίσεις.
Τέλος πάντων, το καζίνο ακόμα δεν σου έχει στείλει τίποτα; Έχετε δοκιμάσει να ελέγξετε τα email σας και τον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων και άλλα;
It is important to say that we give casinos 14 days to resolve this process. So obviously you will have to be patient. Also our resolvers are trying to get to the players as soon as possible, but you are not the only one with a complaint, so you may have to wait a bit. I know it's not the most pleasant situation, but I believe you can handle it.
Anyway, the casino still hasn't sent you anything? Have you tried checking your emails and spam folder and stuff ?
Γεια σου Jaro, Συμπληρώνει 10 ημέρες στο όνομα της επαλήθευσης από την RAJABETS. Ωστόσο, λένε ότι δεν υπάρχει ώρα συναυλίας για επαλήθευση. Σύμφωνα με τη διαδικασία των 14 ημερών, όπως είπατε, θα περιμένω περισσότερες 4 ημέρες. Εκτιμώ την ομάδα σας που εργάζεται για το αίτημά μου.
Επισυνάπτεται χθες μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το RAJABETS.
Hi Jaro, It completes 10 days in the name of verification by RAJABETS. Still they say no concerte time for verification. As per the 14 days process as you told wll be waiting more 4 days. I appreciate your team working on my request.
Attached yesterday email from RAJABETS.
Αυτό θα είναι ίσως το πιο λογικό, βλέπω ότι σύμφωνα με το στιγμιότυπο οθόνης πρέπει να κάνεις υπομονή. Πιστεύω ακράδαντα ότι η επαλήθευση σας θα ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό. Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. 🙂
That will probably be the most reasonable, I see that according to the screenshot you have to be patient. I firmly believe that your verification will be completed as soon as possible. I'll keep my fingers crossed. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.