Έκανα την απόσυρσή μου πριν από 18 ημέρες με το pulp casino να περιμένει ακόμα. Ενημερώθηκε για 3 ημέρες πότε θα είχα τα χρήματά μου και δεν τα πήρα ποτέ για να μου πουν ότι έχει υποβληθεί σε επεξεργασία και μετά εκκρεμεί ξανά. Απαίσια εξυπηρέτηση και απαίσια εξυπηρέτηση πελατών οι ζωντανές συνομιλίες ένα αστείο ό,τι κάνουν πηγαίνει σε κάτι άλλο με το οποίο πρέπει να περιμένεις μια απάντηση και δεν παίρνεις ποτέ. Μην χρησιμοποιείτε αυτό το καζίνο!
I made my withdrawal 18 days ago with pulp casino still waiting.Getting told 3 days when I would have my money and never got them to then be told it has been processed and then it pending again.Awful service and awful customer service the live chats a joke everything they do goes to something else who you have to wait on an answer with and you never get one. Don’t use this casino !
Ο λογαριασμός μου έχει πλέον αποκλειστεί για πολλαπλές λογιστικές προφανώς. Μου χρωστάνε 5700 ανάληψη με αυτή να είναι τώρα η 19η ημέρα της εκκρεμότητας
My account has now been blocked for multi accounting apparently. They owe me 5700 withdrawal with that now being the 19th day of it pending
Χαίρετε,
έχετε ιδέα αν κάποιος από το σπίτι σας θα μπορούσε να εγγραφεί σε αυτό το καζίνο;
Επειδή ο πιο συνηθισμένος λόγος για την κατηγορία πολλαπλών λογαριασμών φαίνεται να είναι η ίδια IP + το ίδιο νοικοκυριό.
Hello,
do you have any idea if anybody from your household could register in this casino?
Because the most common reason for the multi-account accusation seems to be the same IP + same household.
Κανείς δεν θα έπαιζε καθόλου στο σπίτι καθώς ζω μόνος μου, επομένως είναι αδύνατο επίσης να μην πίστευα τίποτα. Το Pulp casino πρέπει να πουν. Ο αριθμός των δικαιολογιών που έχουν χρησιμοποιήσει είναι γελοίος
Nobody at all would be gambling in the house hold as I live on my own so it’s impossible also I wouldn’t believe anything. Pulp casino have to say. The number of excuses they have used is ridiculous
Βλέπω.
Στη συνέχεια, πρέπει να περιμένουμε το καζίνο, καθώς η ομάδα παραπόνων τους έδωσε μια εβδομάδα για να μας παράσχει αποδείξεις.
I see.
Then we have to wait for the casino since the complaint team gave them a week to provide us with proof.
Τώρα λένε ότι μου δίνουν επιστροφή χρημάτων 700 κατάθεσης με την οποία ξεκίνησα. Δεν θα απαντήσουν καθόλου στα μηνύματά μου που έχω ζητήσει αποδεικτικά στοιχεία για την "πολυλογιστική"
Θα συμβούλευα όλους να μείνουν μακριά από αυτές, τη μεγαλύτερη απάτη που έχω δει ποτέ. Θα μπορούσατε να με φέρετε σε επαφή με κάποιον από την ομάδα σας για να λαμβάνετε τις απαντήσεις πιο γρήγορα.
They’re now saying they’re giving me a refund of 700 deposit that I started with. They won’t reply at all to my messages I’ve ask for evidence of the "multi accounting "
I would advise everyone to keep away from these,biggest scam I have ever seen.Could you put me in touch with one of Your team to get the replies quicker.
Χαίρετε,
Παρακαλούμε προωθήστε αυτές τις πληροφορίες απευθείας στο νήμα παραπόνων. Εν τω μεταξύ θα ενημερώσω τον συνάδελφο.
Hello,
Please forward this information to the complaint thread directly. I will inform my colleague in the meantime.
Το χρονόμετρο δεν επηρεάζει τη δυνατότητα δημοσίευσης μιας νέας πληροφορίας στην καταγγελία.
Χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο: https://casino.guru/pulp-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
Εάν δεν λειτουργεί καθόλου, αποσυνδεθείτε και συνδεθείτε ξανά.
Στη συνέχεια, προσπαθήστε να βάλετε αυτήν την ενημέρωση στο παράπονό σας για άλλη μια φορά. Ενημερώστε με αν βοήθησε, παρακαλώ.
The timer does not affect the ability to post a piece of new information to the complaint.
Please use this link: https://casino.guru/pulp-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
If it does not work at all, please log off and then log on again.
Then try to put this update to your complaint once more. Let me know if it helped, please.
Καλός.
Έχω ήδη ειδοποιήσει την ομάδα καταγγελιών. Δεν πρέπει να πάρει πολύ χρόνο τώρα.
Ευχαριστώ.
Good.
I notified the complaint team already. It should not take much time now.
Thank you.
Χαρά μου να βοηθήσω. 🙂
Ελπίζω ότι όλα θα λειτουργήσουν καλά. Αν χρειάζεστε κάτι, απλώς γράψτε το εδώ 😀.
Happy to help. 🙂
Hope it will all work well. If you need anything, just write it down here 😀.
Ακόμα περιμένω radka Θέλω απλώς να το λύσω αυτό και να πάρω τα χρήματα που οφείλουν. Έχω αρκετά στοιχεία για να αποδείξω ότι δεν έχω κάνει τίποτα
Still waiting radka I just want to get this sorted and get the money they owe I have enough evidence to prove I’ve done nothing
Λυπάμαι, αλλά η ομάδα παραπόνων έχει ακόμη περισσότερες από 6 ημέρες για να απαντήσει. Δεν είπα ότι θα λύσουμε την περίπτωσή σας αμέσως. Ειδοποίησα την ομάδα για την ενημέρωσή σας και το πρόβλημα με την πρόσβαση στην καταγγελία σας.
Έχετε υπομονή, υπάρχουν εκατοντάδες παίκτες στην ίδια κατάσταση, δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε όλους ταυτόχρονα.
Ελπίζω να καταλαβαίνετε.
I'm sorry but the complaint team still has more than 6 days to respond. I did not say we will solve your case instantly. I notified the team about your update and the problem with accessing your complaint.
Please be patient, there are hundreds of players in the same situation, we can't help all of you at the same time.
I hope you understand.
Τώρα λένε ότι μου δίνουν επιστροφή χρημάτων 700 κατάθεσης με την οποία ξεκίνησα. Δεν θα απαντήσουν καθόλου στα μηνύματά μου που έχω ζητήσει αποδεικτικά στοιχεία για την "πολυλογιστική"
Θα συμβούλευα όλους να μείνουν μακριά από αυτές, τη μεγαλύτερη απάτη που έχω δει ποτέ. Θα μπορούσατε να με φέρετε σε επαφή με κάποιον από την ομάδα σας για να λαμβάνετε τις απαντήσεις πιο γρήγορα.
They’re now saying they’re giving me a refund of 700 deposit that I started with. They won’t reply at all to my messages I’ve ask for evidence of the "multi accounting "
I would advise everyone to keep away from these,biggest scam I have ever seen.Could you put me in touch with one of Your team to get the replies quicker.
Αυτό είναι αρκετά ενδιαφέρον. Δεν έχω ακούσει ποτέ για ένα καζίνο που θα ισχυριζόταν από τη μία πλευρά ότι ένας παίκτης έχει πολλούς λογαριασμούς, αλλά από την άλλη, θα ήταν πρόθυμος να επιστρέψει τις καταθέσεις. Ακούγεται περίεργο για να είμαι ειλικρινής.
That's quite interesting. I've never heard about a casino who would claim on one side that a player has multiple accounts, but on the other hand, they'd be willing to refund the deposits. That sounds strange to be honest.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.