Γεια, περίμενα 4 ημέρες για να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου. Έχω στείλει email στο Pulp Casino chasing επαλήθευση και μέχρι σήμερα δεν είχα καμία απάντηση.
Κέρδισα σχεδόν 2.000 £ και αφού διάβασα αυτές τις κριτικές, δεν πιστεύω ότι θα δω ούτε μια δεκάρα! ΜΕΙΝΕ ΜΑΚΡΙΑ!!!!
Hi, I’ve been waiting 4 days to get my account verified. I’ve emailed Pulp Casino chasing verification and to date had no reply.
I’ve won nearly £2k and after reading these reviews don’t believe I will being seeing a penny of it! STAY AWAY!!!!
Γεια σας,
ασχημα ΝΕΑ. Η τελευταία καταγγελία έκλεισε ως ανεπίλυτη επειδή το καζίνο δεν αντέδρασε σε αυτήν.
Νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα 🙁
Κάποια ενημέρωση από την πλευρά σας, παρακαλώ;
Hello,
bad news. The last complaint was closed as unresolved because the casino did not react to it.
I think that that says everything 🙁
Any update from your side, please?
Γεια, έλαβα επαλήθευση την περασμένη Τετάρτη και η απόσυρσή μου είναι ακόμη σε εκκρεμότητα. Το ζήτησα σήμερα μέσω ζωντανής συνομιλίας και μου είπαν ότι το ερώτημά μου είχε διαβιβαστεί στην "Ομάδα πληρωμών" και θα λάβω μια ενημέρωση μέσω email - τίποτα ακόμα! Θα κυνηγήσω ξανά αύριο…
Ευχαριστώ
Hi, I got verified last Wednesday and my withdrawal is still pending. I queried it today via live chat and was told my query had been passed onto the ‘Payments Team’ and I would receive an email update - nothing yet! I will chase again tomorrow…
Thanks
Γεια,
Θα τους κυνηγούσα κάθε μέρα.
Παρά το πώς μπορεί να φαίνεται τώρα, μη διστάσετε να υποβάλετε το παράπονό σας. Κάθε παράπονο εξυπηρετεί έναν σκοπό και μπορεί να τραβήξει το ενδιαφέρον οποιουδήποτε άλλου. Τουλάχιστον οι άλλοι μπορεί να προειδοποιηθούν.
¨Κράτα μας ενήμερους, σε παρακαλώ.
Hi,
I'd chase them each day.
Despite how it may look now, feel free to submit your complaint. Each complaint serves a purpose and may catch anybody else interest. At least the others may be warned.
¨Keep us posted, please.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.