Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPokerStars Casino - γενική συζήτηση

PokerStars Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από Audreyechene
|
7.438 προβολές 49 απαντήσεις |
|
12 3
dadan
πριν από 1 μήνα

Yes, so you are basically waiting for a classic document approval. As Radka said, most of the time casinos don't do these processes over the weekend, so you will have to wait even though I know it's not pleasant.

Anyway, since you've received almost everything, I wouldn't worry too much, that is, if I understand correctly that you've received 14k. In that case it will probably be a matter of time before you get the rest.

If on the other hand you didn't get it, then we'll have to wait for the check, because it's often normal for a player to be verified with a big win like that.

I will keep my fingers crossed. 🤞

Jaro
πριν από 1 μήνα

Ο αριθμός 14000 είναι σε διαδικασία πληρωμής

430 αποκλεισμένοι στον ιστότοπό τους


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Το έγραψα λάθος

Περιμένω 14.000€

Και το 430 μπλοκάρεται στα αστέρια του πόκερ


Αυτόματη μετάφραση:
dadan
πριν από 1 μήνα

I also thought it was like this it's okay. Nevertheless, what I said still applies and we can stick to it. I hope the verification process goes through without any issues and you get your money.

If something unpredictable happens, I'll be here.

πριν από 3 εβδομάδες

Έκανα πριν 15 μέρες λογαριασμό, έστειλα τα έγγραφα που μου ζήτησαν, μετά έστειλα κι άλλα, όμως ενώ μου είπαν ότι είναι σωστά τα έγγραφα, δεν μου κάνουν επαλήθευση και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη.


Έχω στείλει ότι ζήτησαν και μου λένε ότι πρέπει να περιμένω λόγο όγκου εργασίας στο τμήμα που κάνουν επαλήθευση. 15 μέρες!!!


Greco
πριν από 3 εβδομάδες

Hello, I was looking to see if you have filed a complaint and from what I saw, you have. You did the right thing because we give casinos exactly 2 weeks to resolve both withdrawals and KYC when necessary. I think that is enough time for the documents to be approved and even though they were, I don't understand why the verification was not successful. 

Are there still some documents you have to send or not? Did you ask what specifically is the reason for not being verified? 

Anyway, our team will be here now to try to help you.

We'll see what happens.

πριν από 3 εβδομάδες

Το πρόβλημα επιλύθηκε πριν από λίγα λεπτά. Σας ευχαριστώ!

Greco
πριν από 3 εβδομάδες

Thank you very much for the good news! I'm glad it is over for you.

In case you ever need something else, we will be here 🙂

πριν από 3 εβδομάδες

Hello !


I made two deposit and i dont get to my balance. In the help center nobody response. Please help me ! filefile

roncsekmate78888
πριν από 3 εβδομάδες

Do you mean that the deposit didn't reach your casino account? Right?

Have you tried to contact the live chat and the support by email as well?

What about your payment provider?Try to ask if everything is okay on their side as well, and let us know, please.

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα