ΦόρουμΚαζίνοPokerStars Casino - γενική συζήτηση

PokerStars Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Audreyechene
|
5983 προβολές 31 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το PokerStars Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Χαίρετε,


Επιστρέφω ξανά σε αυτό το φόρουμ για το ίδιο πρόβλημα!

Τον Νοέμβριο του 2022 ήρθα να εξηγήσω το πρόβλημά μου με το καζίνο POKERSTARS.

Το καζίνο είχε μπλοκάρει τον λογαριασμό μου χωρίς λόγο, ακόμα είχα ολοκληρώσει όλους τους ελέγχους και είχα ποντάρει το πολύ 5 Paris και το κουτί είχε μπλοκάρει τα $1.116 μου.

Μετά από αρκετές καταγγελίες, μόλις 8 μήνες αργότερα είχα μια επιστροφή και με εξουσιοδότησαν να υπαναχωρήσω και ήταν τον ΜΑΪΟ του 2022.

Στις 5 Ιουλίου κάνω μια κατάθεση αυτή τη φορά σε ευρώ 2000 € Βάζω ένα στοίχημα ότι κερδίζω και μπλοκάρουν ξανά τον λογαριασμό μου αμέσως μετά από ένα παιχνίδι από το ξεκλείδωμα του λογαριασμού μου! Έτσι στον ιστότοπό τους έχω παίξει μόλις 10 φορές και έχω κάνει ένα χρόνο με μπλοκαρισμένο το υπόλοιπό μου και μου λένε πάντα έναν έλεγχο ρουτίνας 5 λεπτών αλλά αυτό είναι μήνες.

Αυτή τη στιγμή από τον Ιούλιο του 202222 τα χρήματά μου είναι μπλοκαρισμένα και δεν μου ζητούν το Τίποτα ούτε χαρτιά ούτε έγγραφα τίποτα όταν τους γράφω Λαμβάνω μόνο αυτόματα μηνύματα εδώ και 3 μήνες είμαι εκεί χωρίς απάντηση από αυτούς χωρίς αίτημα έγγραφα χωρίς τίποτα.


Αποφύγετε αυτό το καζίνο αν δεν θέλετε να σπαταλήσετε τα χρήματά σας! Αυτή είναι η δεύτερη φορά σε λιγότερο από ένα χρόνο

Αυτόματη μετάφραση:
Audreyechene
πριν από 2 έτη

Hello,

If only you find your self another casino after you experienced the first issue.

Feel free to open his complaint or maybe submit a new one. Maybe we will be able to help you this time. 🤔

Radka
πριν από 2 έτη

Απλά υπέβαλα ένα ή πρέπει να το κάνω κάπου αλλού;

Αυτόματη μετάφραση:
Audreyechene
πριν από 2 έτη

Hello,

I can see that the new complaint has been submitted, so I'd wait for our complaint team and further development.

πριν από 2 έτη

Είμαι στην ίδια κατάσταση με εσένα φίλε, λαμβάνω αυτόματα μηνύματα μόνο 5 μήνες και δεν ζητάνε πληροφορίες. μας κοροιδευουν. Μόλις υπέβαλα μια καταγγελία με την ελπίδα να λάβω βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
kunka
πριν από 2 έτη

Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂

I read your complaint briefly and it seems we will need some time to investigate further. As far as I understand the casino suspected some fraudulent activity in cooperation with other people, am I correct?

Do you have any idea what this is about?

Radka
πριν από 2 έτη

Καλημέρα. Μου είπαν ότι το αυτοματοποιημένο σύστημά τους επέλεξε το προφίλ μου για έναν έλεγχο ρουτίνας και μετά από 4 μήνες με ρώτησαν ποια είναι η σχέση μου με αυτόν τον παίκτη που δεν έχω δει ποτέ. Καθώς μετά την απάντησή μου χρειάστηκαν μόνο 10 λεπτά για να κλείσουν εντελώς τον λογαριασμό μου, υποθέτω ότι δεν έκαναν χειροκίνητο έλεγχο. Αρκούσε απλώς να κοιτάξω το ιστορικό χεριών με αυτόν τον παίκτη για να καταλάβω ότι δεν έχω καμία σχέση με αυτό!

Η υποστήριξη του pokerstars έχει γίνει σχεδόν ανύπαρκτη

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

α ναι έχεις δίκιο. Είδα αυτό το κουμπί τώρα. διαβάστε παραπάνω ευχαριστώ 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Καλημέρα. Μου είπαν ότι το αυτοματοποιημένο σύστημά τους επέλεξε το προφίλ μου για έναν έλεγχο ρουτίνας και μετά από 4 μήνες με ρώτησαν ποια είναι η σχέση μου με αυτόν τον παίκτη που δεν έχω δει ποτέ. Καθώς μετά την απάντησή μου χρειάστηκαν μόνο 10 λεπτά για να κλείσουν εντελώς τον λογαριασμό μου, υποθέτω ότι δεν έκαναν χειροκίνητο έλεγχο. Αρκούσε απλώς να κοιτάξω το ιστορικό χεριών με αυτόν τον παίκτη για να καταλάβω ότι δεν έχω καμία σχέση με αυτό!

Η υποστήριξη του pokerstars έχει γίνει σχεδόν ανύπαρκτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

to me, it seems that there must have been some common patterns (like the same IP addresses, or similar playstyle - things like these), and the casino may be convinced that there was or is some sort of connection.

It's pretty tricky to undoubtedly prove it true, however. When the complaint team deals with complaints, they always try to go through all the pieces of evidence they can get from the casino.

I guess that we have to wait for some advancement now.

Radka
πριν από 2 έτη

Καλημέρα,

Ξέρω για τι πράγμα μιλάτε, η διεύθυνση IP πρέπει να εξαιρεθεί καθώς δεν γνωρίζω τον εν λόγω παίκτη. Δεν ξέρω καν αν μένει στην Ουκρανία όπως εγώ. Παρόμοιο στυλ παιχνιδιού, πιθανότατα, αλλά αυτό δείχνει ότι το Pokerstars δεν έκανε χειροκίνητο έλεγχο και άφησε το αυτόματο σύστημά τους να αποφασίσει τα πάντα.

Σε 13 χρόνια παιχνιδιού, έχουν εντοπίσει την ίδια διεύθυνση IP δύο φορές με έναν άλλο παίκτη, τη μητέρα μου και έναν πρώην φίλο γείτονα. Και το πρόβλημα ήταν πραγματικό και λύθηκε μετά από 1 μέρα. Σε αυτή την περίπτωση, όμως, με κοροϊδεύουν πραγματικά.

Τους ζήτησα να πάρουν στα σοβαρά την υπόθεσή μου και να βιαστούν να μου επιστρέψουν τα χρήματα με δεδομένους τους συνεχείς βομβαρδισμούς όπως χθες το βράδυ και περισσότερο χθες το βράδυ στην πόλη μου, αλλά προσποιούνται ότι δεν υπάρχω 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
kunka
πριν από 2 έτη

Oh, thank you for those details.

I truly hope that the casino will start cooperating with us soon, we truly need that to proceed with the complaint. 🙁

πριν από 5 μήνες

Pokerstars pays out the same day on interac.

lmsk00
πριν από 5 μήνες

Hi, I understand that you played at this casino and got paid on the day you made your withdrawal ? I know there's a thread here where players are having a lot of problems with this casino, so that's why I'm asking. 

Is there anything else you would like to say about this casino ? 

πριν από 5 μήνες

Whats wrong with Pokerstars?

Ive sent all my documents many times and i havent received any response.

I played and i won and now i cant withdraw because my account is not verified.

My account will close in 15 days if i dont get verified and i will lose all my winnings.

I sent a dozen emails and complaints but its like theres noone working there.

Any suggestions?

dimitrisbli2019
πριν από 5 μήνες

Hi, how long has this whole situation been going on ? I wanted to say that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal and KYC process but if you are going to get your account closed after 15 days if they don't verify you then it will be quite detrimental. You have no reason or contact with the casino ? 

If you think you need help, I would try to open a complaint on this link and our team will try to help you. 

You might also be interested in this thread about this casino, I think you can find out what might be going on: https://casino.guru/forum/casinos/execution-pokerstars--apparently--payment-is-not-voluntary

Jaro
πριν από 5 μήνες

I already opened a complaint

I also contact them in twitter but they send me that i should wait.

I send the documents on 15 of May.

I hope until the end of the week my account get verified.

My account closes on June 11

I dont know what else i can do

Maybe you can also open a complaint.

Jaro
πριν από 5 μήνες

I cant do any withdrawal without the KYC

πριν από 5 μήνες

They answered me after 12-13 days that my National ID has expired

They require new ID type

The Greek State doesn't obligate us to use new ones.

I can use legally this ID for the next 10 years.

All my accounts are with this National ID including BET365 which is a company suppose to be outside from EU.

The procedure to acquire a new one will take minimum 2-3 months and the same goes for passports.

So yes Pokerstars is a scam and i dont recommend to noone.

I will inform the Greek Gambling Committee for this.

I cannot do anything...i will just have to wait until they close my account and steal my winnings.


dimitrisbli2019
πριν από 5 μήνες

Where did you start your complaint because I don't see any here, but if you are interested you can do so on this link and we will see if our team will be able to help you. 

As far as KYC is concerned, yes, it is usually the case that unless you verify yourself, the money cannot be withdrawn. But you told the casino how does ID work in your country ? I guess if you had no problem registering somewhere else and going through the verification process successfully, then I guess it could be solved in this case as well.

Are you still communicating with the casino ? 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα