Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPokerStars Casino - γενική συζήτηση

PokerStars Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Audreyechene
|
7.119 προβολές 49 απαντήσεις |
|
1 2 3
Jaro
πριν από 6 μήνες

I explained to them that my ID is perfectly fine and all companies accept it and now im waiting for them to answer me for an alternative solution.

I explained to them everything in detail.

How they decide that my ID has expired?

My ID applies for up to ten years

Either way the way they work is unacceptable.

I started the complaint in their website

Jaro
πριν από 6 μήνες

They have their base in Ireland and Bet365 in UK but Bet365 accepts my ID and they dont?

dimitrisbli2019
πριν από 6 μήνες

Don't you have an expiration date written somewhere on your ID ? I think that's an obligation, so if you have it there, maybe that's why it could be. But we will see if the casino comes up with an alternative as you announced and if it can be solved, I think you did the right thing and it is important if you tell them everything in detail. I hope they will understand and you will be able to verify and withdraw the money. 

When they let you know and reply, feel free to update me.

Jaro
πριν από 6 μήνες

Our National ID doesnt write expiration date

It the next 10 years we re obligated to change it

I hope everything goes well

Thank you for your time

I will update you soon

dimitrisbli2019
πριν από 6 μήνες

I see, so it occurs to me that it could be a problem for the casino but that's just my guess, so the best thing to do is to find out from them and check with them what they will do and if it will be possible to provide something else or if they will solve it somehow. 

I will be looking forward to your update and hopefully it will be positive. 

Jaro
πριν από 6 μήνες

So i keep asking them and asking and after they told of an alternative solution today i send again and they told me this that my National ID has expired

So i reported them in Greek Gambling Committee and thats it

Pokerstars is a fraud and a scam

Reported them for fraudulent activity

dimitrisbli2019
πριν από 6 μήνες

Hello, this is awfully complicated situation and I completely understand you want to report it. I just want you to know, that you should start with its official license provider, which is Malta 👈

The Greek Gambling Committee is formally in no relation to this casino because it does not have a Greek license.

If I may advise, I would wait for the complaint to reach its end, and then I would inform the licensing authority.

I wish you a fair and quick resolution!

πριν από 1 μήνα

είναι δυνατόν να μην υπάρχει chat σε αυτό το site;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Λοιπόν, δεν νομίζω ότι το βρήκα και εγώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

είναι δυνατόν να μην υπάρχει chat σε αυτό το site;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hi, are you already registered in this casino? I see in our review that live chat is only available after this process. 🙂

Jaro
πριν από 1 μήνα

ναι, είμαι εγγεγραμμένος

Αυτόματη μετάφραση:
toffee
πριν από 1 μήνα

Okay, and if you don't see it anywhere, did you try to write an email and ask why it's like that? Maybe it could be technical difficulties but that could just be my guess and therefore it would be best to find out from them why it is so. 

Can you try? 🙂

πριν από 3 εβδομάδες

Έχω 14000 στο καζίνο pokerstars και είμαι υπό έλεγχο...

Θα ήθελα να έχω την υποστήριξή σας αυτή τη στιγμή, ώστε η πληρωμή να γίνει όπως θα έπρεπε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Έχω 14.000 € στο pokerstars

ελέγχομαι

Ζητώ λοιπόν την υποστήριξή σας (αν χρειαστεί)

Αυτόματη μετάφραση:
dadan
πριν από 3 εβδομάδες

Hello, do you know what check you are on? Does the casino check your gameplay or documents? How long has this process been going on? 

As far as help is concerned, we can only do that if you have a complaint, but if the casino is communicating with you and therefore controlling the necessary things, I would try to be patient and see what they tell you. Then arrange accordingly and let us know if you really need it or not.

Would that be okay? 🙂

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

το κέρδος έγινε πριν από τρεις μέρες

το καζίνο επικοινωνεί μαζί μου

Τους έστειλα την ταυτότητα και τα στοιχεία από την τράπεζα

Αυτό ακριβώς σκέφτηκα, όπως είπες να κάνω υπομονή, αλλά έπρεπε να σε ενημερώσω...

Αυτόματη μετάφραση:
dadan
πριν από 3 εβδομάδες

No problem, keep me informed about everything else that happens, because you will also inform other players. 

According to what you say, you are going through a verification process, so it will have to be successful first in order for you to withdraw. So we will wait and see if all the documents are accepted and then we will go from there. 

Fingers crossed.🤞

πριν από 3 εβδομάδες

Ακριβώς

αν πλήρωσα και έχασα, κανείς δεν έκανε τίποτα, και τώρα που λήγει η πληρωμή, πρέπει να ιδρώσουμε και δεν ξέρω τι να κάνω για να πληρωθώ

Αυτόματη μετάφραση:
dadan
πριν από 3 εβδομάδες

Just to be sure, are you facing any concrete verification problems? Or is the issue more related to a general delay in account verification?

Is it correct that you are currently waiting for the acceptance of your documents?

Some casinos do not process KYC requests and associated tasks during the weekends, so if you do not know otherwise, to void further disappointment, I would not expect much until Monday. It's just my opinion; I don't want you to be more annoyed than you are now

πριν από 3 εβδομάδες

Είχα 14.430 €

Πλήρωσα 14.000 €

Μου έχουν μείνει 430€ στον λογαριασμό μου και με έχουν μπλοκάρει για έλεγχο εννοώ έγγραφα

Έβγαλα φωτογραφία την ταυτότητα και το πιστοποιητικό γέννησης με την ημερομηνία χθες και όλα τα στοιχεία (bic, iban, διεύθυνση κ.λπ.) και τώρα είμαι σε αναμονή


Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα