Γειά σου. Λυπάμαι πραγματικά που βρέθηκες σε αυτή την κατάσταση. Δυστυχώς, όπως μπορείτε να διαβάσετε σε αυτό το νήμα, δεν είστε μόνοι. Ο δείκτης ασφάλειας αυτού του καζίνο είναι πολύ χαμηλός και αυτό δεν κάνει τα πράγματα καλύτερα. Πάντα συμβουλεύουμε τους παίκτες να επιλέγουν ένα καζίνο με υψηλότερο δείκτη ασφάλειας, καζίνο το οποίο μπορείτε να εμπιστευτείτε λίγο περισσότερο.
Αν μου επιτρέπεται, εδώ 👈 έχετε έναν πολύ χρήσιμο σύνδεσμο για την επόμενη φορά ίσως. Ελπίζω να σε βοηθήσει κάπως 😉.
Πόσο καιρό λοιπόν περιμένατε; Έχετε κάποιο μήνυμα από το καζίνο εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως;
Περιμένω την απάντησή σας.
Hello there. I am really sorry you found yourself in this situation. Unfortunately, as you can read in this thread, you are not alone. The safety index of this casino is very low, and that doesn't make things any better. We always advise players to choose a casino with higher safety index, casino which you can trust a bit more.
If I may, here 👈 you have a very useful link for next time maybe. I hope it will help you somehow 😉.
So how long have you been waiting for? Do you have any message from the casino if your account is fully verified?
Waiting for your reply.