Γεια σας, βλέπω ότι έχετε πρόβλημα με την απόσυρση του καζίνο. Πόσο καιρό συνεχίζεται η κατάστασή σας και έδωσε το καζίνο κάποιον λόγο για τον οποίο συμβαίνει αυτό; Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια ανάληψη. Έχετε ακόμη πλήρως επαληθευμένο λογαριασμό;
Ωστόσο, παρατήρησα ότι καταφέρατε να υποβάλετε καταγγελία, οπότε η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Προς το παρόν, θα περιμένω την απάντησή σας.
Hello, I see you have a problem with the casino withdrawal. How long has your situation been going on and did the casino give any reason why it is happening ? We give casinos 14 days to resolve a withdrawal. Do you have a fully verified account yet ?
However, I noticed that you have managed to file a complaint, so our team will try to help you.
For now, I will wait for your reply.
Οπότε ναι ο λογαριασμός μου είναι πλήρως επαληθευμένος και ο λόγος που λένε είναι ότι πολλοί άνθρωποι περιμένουν και θα πάρει πολύ χρόνο, αλλά αν καταθέσω 30 περισσότερα δολάρια θα το λάβω σε 5 έως 30 λεπτά και μου έχουν πει αυτό όταν Προηγουμένως κατέθεσα 50 δολάρια. Δεν καταθέτω πια μετρητά, μου χρωστάνε τα χρήματα και πρέπει να τα πληρώσουν απλά και απλά. Εκτιμώ κάθε βοήθεια πάρα πολύ. Tha ks Chris Cave
So yes my account is fully verified and the reason they say is there is a lot of people waiting and it will take a long time but if I deposit 30 more dollars I will receive it in 5 to 30 minutes and I have been told this when I deposited 50 dollars previously. I am not depositing anymore cash they owe me the money and they need to pay it plain and simple. I appreciate any and all help very much. Tha ks Chris cave
,
Εδώ είναι οι συνομιλίες μας με άτομα που συνομιλούν και είναι πάντα το ίδιο όνομα που απαντά η Janet
Here are our conversations with chat people a d it is always the same name that responds Janet
Σίγουρα δεν θα έκανα κατάθεση γιατί καταλαβαίνω πότε ένα καζίνο ζητά πρώτα κατάθεση επαλήθευσης για να επαληθεύσει τον τρόπο πληρωμής σας. Ωστόσο, εάν έχετε καταθέσει μία φορά 50 για τέτοιο σκοπό και το καζίνο σας ζητήσει ξανά, θα ήμουν προσεκτικός.
Ωστόσο, έχω ήδη αναφέρει τις 14 ημέρες που δίνουμε καζίνο, οπότε ας δούμε αν το καζίνο θα μπορεί να πληρώσει μέχρι τότε.
Όσο για τα στιγμιότυπα οθόνης, βασικά περιγράφουν αυτό που έγραψες στην πρώτη σου ανάρτηση σχετικά με την κατάθεση περισσότερων χρημάτων. Συνιστώ λοιπόν να περιμένετε πώς θα εξελιχθεί η όλη κατάσταση και να μην καταθέσετε περισσότερα χρήματα μέχρι να έρθει. Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει με μια ανοιχτή καταγγελία , οπότε αναρωτιέμαι πού θα φτάσουμε.
Προς το παρόν θα πρέπει να περιμένετε και αν έχετε κάποια νέα πληροφορία, ενημερώστε μας.
I certainly wouldn't deposit either because I understand when a casino asks for a verification deposit first to verify your payment method. However, if you have deposit once 50 for such a purpose and the casino asks again, I would be cautious.
However, I have already mentioned the 14 days we give casinos, so let's see if the casino will be able to pay by then.
As for the screenshots, they basically describe what you wrote in your first post about depositing more money. So I recommend to wait how the whole situation will turn out and not to deposit more money until it comes. Our team will try to help you with an open complaint, so I wonder where we will get to.
For the time being you will have to wait and if you have any new information, let us know.
Απλώς αναρωτιόμουν αν κάποιος έχει εξαργυρώσει με επιτυχία από το καζίνο gamblemax. Έχω κάτι περισσότερο από 1 εκατομμύριο δολάρια που είναι στο υπόλοιπο ανάληψης μου, αλλά δεν θέλω να σπαταλήσω 50 $ για την επαλήθευση του λογαριασμού μου εάν δεν μπορώ να κάνω εξαργύρωση
I was just wondering if anybody has successfully cashed out from gamblemax casino. I have just over 1 million dollars that is in my withdraw balance but I don’t want to waste 50$ verifying my account if I can’t cash out
Γεια σας, επομένως το να έχετε ένα εκατομμύριο μακριά στον λογαριασμό σας είναι ακραίο. Θέλω να πω, σε μια περίπτωση όπως αυτή, μάλλον δεν είναι ασυνήθιστο να κάνετε μια κατάθεση για να κάνετε ανάληψη.
Τέλος πάντων, έχετε ήδη επαληθευμένο λογαριασμό στο καζίνο; Νομίζω ότι δεν θα μπορούσατε να κάνετε ανάληψη αυτού του ποσού αμέσως και θα ήμουν περίεργος να μάθω πόσο θα σας επέτρεπε το καζίνο να κάνετε ανάληψη.
Ωστόσο, η κατάθεση θα πρέπει να είναι επαληθεύσιμη για να γίνει ανάληψη, αλλά το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ρωτήσετε το καζίνο εάν ισχύει αυτό. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την απόσυρσή σας, ενημερώστε μας για να προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hi, so having a million far away on your account is extreme. I mean, in a case like this, it's probably not unusual to make a deposit in order to make a withdrawal.
Anyway, do you already have a verified account with the casino? I think that you would not be able to withdraw this amount at once and I would be curious to know how much the casino would allow you to withdraw.
However, the deposit would have to be verifiable in order to withdraw, but the best thing to do is to ask the casino if that is the case. If you have any problems with your withdrawal let us know so we can try to help you.
Έχω κάνει ό,τι χρειαζόταν για την απόσυρση των κερδών. Μου λένε ότι θα περάσει πολύς καιρός και αν θέλω να καταθέσω άλλα 30 θα έχω τα κέρδη μου σε 5 με 30 λεπτά. Μου δήλωσαν προηγουμένως ότι έπρεπε να καταθέσω 50 για να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου, μετά το έκανα και είπαν ότι θα έχω τα χρήματα σε 5 έως 30 λεπτά. Οπότε αυτό είναι μάλλον πολύ καλό για να είναι αληθινό. Μου λένε συνέχεια να κάνω υπομονή, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που περιμένουν τα χρήματά τους. Οπότε μάλλον πρόκειται να κινηθώ νομικά εάν δεν μπορείτε να με βοηθήσετε.
I have done everything that was required to withdrawal the winnings. They are telling me that it will be a long time and if I want to deposit another 30 I would have my winnings in 5 to 30 minutes. They previously stated to me that I had to deposit 50 to verify my account then I did that and they said I would have the money in 5 to 30 minutes. So this is probably too good to be true. They keep telling me to please be patient there are a lot of people waiting for their money. So I am probably going to take legal action if you guys can't help me.
Καταλαβαίνω την κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι και σίγουρα δεν θα ήθελα να βρίσκομαι σε αυτήν. Σίγουρα δεν θα ξόδευα άλλα χρήματα γιατί δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να το κάνω περισσότερες από μία φορές. Οπότε, σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε πού πάει το παράπονό σας από εδώ, γιατί η Kristina θα πρέπει να απαντήσει σύντομα. Εάν δεν επιλυθεί τίποτα, τότε η νομική ενέργεια θα ήταν μια επιλογή. Ωστόσο, δεν νομίζω ότι θα πάρει ούτε ένα μικρό χρονικό διάστημα, οπότε θα περίμενα να δω πώς θα εξελιχθεί το παράπονο και μετά θα προχωρήσω σε αυτήν την επιλογή. Τι νομίζετε ?
I understand the situation you're in, and I certainly wouldn't want to be in it myself. I would certainly not spend any more money because I do not think it is necessary to do it more than once. So, in this case, we will have to wait and see where your complaint goes from here, because Kristina should be responding soon. If nothing is resolved, then legal action would be an option. However, I don't think it will take a short period of time either, so I would wait to see how the complaint turns out and then proceed to that option. What do you think ?
ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΣΤΟ GAMBLING MAX, ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΣΚΡΟΛ ΣΤΟ FACEBOOK ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΠΟΛΥ ONLINE ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΝΟΣ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ. Μου είπαν όταν προσπαθώ να αποσυρθώ από αυτόν τον ιστότοπο, ότι πρέπει να κάνω μια κατάθεση $ 50 για να κάνω μια απόσυρση, ώστε να επαληθεύει τον λογαριασμό μου. ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ .ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΩ ΑΝ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΑΠΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ; ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΙΔΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΙ. Έχει πραγματικά ποτέ κάποιος πληρωθεί από το καζίνο gamble max; ΚΑΝΕΙΣ;
I HAVE JUST STARTED PLAYING ON GAMBLING MAX ,THAT I FOUND SCROLLING ON FACEBOOK I HAVE PLAYED ONLINE ALOT AND I HAVE ALSO OPERATED AN ONLINE PLATFORM MYSELF. I AM TOLD WHEN I TRY TO WITHDRAW FROM THIS SITE ,THAT I NEED TO MAKE A $50 DEPOSIT TO DO A WITHDRAW SO IT VERIFIES MY ACCOUNT.WELL I WANT TO KNOW WHAT ASSURANCE DO I GET THAT IM NOT GIVING AWAY MY $50 BUCKS ,AND THEN THEY DONT PAY ME .THEY WANT TO VERIFY ME BUT I WANT TO KNOW WHY I NEED TO DEPOSIT MONEY TO GET PAID IF I WON THE MONEY AND ITS IN MY ACCOUNT BALANCE WHY CANT THEY JUST GIVE ME THE MONEY? HOW DO WE KNOW WE WONT GET SCREWED OUTBOF OUR MONEY .I FEEL I NEED TO VERIFY THEY ARE LEGIT. Has anyone actually ever been paid by gamble max casino?ANYONE?
Γεια, έχω μεταφέρει την ανάρτησή σας εδώ κάτω από τις εμπειρίες των εν λόγω παικτών, οι οποίοι επίσης μιλούν για αυτό το καζίνο, και βλέπω ότι έχετε το ίδιο πρόβλημα. Καταλαβαίνω αν το καζίνο ζητά κατάθεση επαλήθευσης, αλλά αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση που είχα να κάνω με τον παίκτη πριν από εσάς σήμερα και θέλουν άλλη κατάθεση από αυτόν και λένε ότι αν καταθέσει δεύτερη φορά τα χρήματα θα έρθουν πιο γρήγορα.
Ωστόσο, και μόνο το γεγονός ότι ήρθες στο καζίνο μέσω Facebook μου φαίνεται λίγο ότι θα πρόσεχα και θα πρόσεχα. Πόσο καιρό συνεχίζεται αυτή η κατάσταση απόσυρσης;
Θα περιμένω την απάντηση.
Hi, I've moved your post here under the experiences of the players in question, who are also talking about this casino, and I see that you have the same problem. I understand if the casino asks for a verification deposit, but this is exactly the case I was dealing with the player before you today and they want another deposit from him and they say that if he deposits a second time the money will come faster.
However, just the fact that you came to the casino via Facebook seems to me to be a little bit that I would be careful and watch out. How long has this withdrawal situation been going on ?
I will wait for the answer.
Έτσι, έχουν περάσει περίπου 14 ημέρες από τότε που ζήτησα την απόσυρση και η ερώτησή μου για εσάς είναι αν το καζίνο απάντησε πράγματι σε οποιοδήποτε από τα άλλα παράπονα προς εσάς παιδιά ή σας αγνοεί.
So it's been about 14 days since I requested the withdrawal and my question for you is has the casino actually responded to any of the other complaints to you guys or do they ignore you.
Γεια, σε αυτήν την περίπτωση θα σας συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας, αλλά μέχρι στιγμής το καζίνο δεν έχει απαντήσει σε κανένα από αυτά. Επομένως, είμαι αρκετά δύσπιστος αν το κάνουν, αλλά δεν θέλω να προλάβω τον εαυτό μου και να δω πώς χειρίζονται τα άλλα παράπονα. 🙁
Hi, in this case I would recommend you to file a complaint with us, but so far the casino hasn't responded to any of them. So I'm quite skeptical if they will, but I don't want to get ahead of myself and see how they handle the other complaints. 🙁
Ναι, συγγνώμη, ξέχασα εντελώς ότι σας έγραψα και για το ότι έχετε ήδη παράπονο.
Τέλος πάντων, θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε πώς θα αντιμετωπίσει το καζίνο την καταγγελία. Ελπίζω να τους απαντήσουν.
Yes, sorry, I completely forgot that I also wrote to you about the fact that you already have a complaint.
Anyway, we will have to wait and see how the casino will deal with the complaint. I hope they will answer them.
Έχουν μια δυνατότητα συνομιλίας στον ιστότοπό τους. Ή επικοινωνείτε μέσω email. Επίσης κάτι που παρατήρησα ότι είναι ψαρότατο όλα τα σχόλια συνομιλίας με όλα τα παράπονα εδώ το όνομα των πρακτόρων είναι πάντα Janet
They have a chat feature on their website. Or do you communicate by email. Also something I noticed that is fishy all the chat comments with all the complaints on here the agents name is always Janet
Ναι, είδα επίσης ότι έχουν μια συνομιλία στην ιστοσελίδα τους. Το δοκιμάζουμε μέσω υποστήριξης καθώς το καζίνο δεν έχει σχεδόν κανένα στοιχείο επικοινωνίας. Είμαι λοιπόν πολύ περίεργος αν το καζίνο θα ανταποκριθεί στην καταγγελία ή θα παραιτηθεί από αυτό. Έχω δει επίσης ότι τα ποσά που εμπλέκονται είναι αρκετά μεγάλα, επομένως είμαι λίγο δύσπιστος αν το καζίνο θα επιλύσει αυτές τις υποθέσεις. 😕
Yes, I also saw that they have a chat on their website. We are trying it through support as the casino has almost no contact details. So I am very curious if the casino will respond to the complaint or will give up on it. I have also seen that the amounts involved are quite large, so I am a bit skeptical whether the casino will resolve these cases. 😕
Ναι, πρέπει να κλείσουν αν όχι και δεν είμαι σίγουρος σε ποια πολιτεία ή χώρα βρίσκονται. Φαίνεται καθώς διάβασα κάτι για την Καλιφόρνια. Δεν είμαι σίγουρος, αλλά επρόκειτο να επικοινωνήσω με την επιτροπή τυχερών παιχνιδιών για βοήθεια. Όπως και εσείς παιδιά.
Yeah they need to be shut down if not and I'm not sure what state or country they are in. It seems as I read something about california. Not sure but I was going to contact the gaming commission for help. As well as you guys.
Ας δούμε πώς θα εξελιχθεί η όλη κατάσταση και άρα πώς θα εξελιχθεί το παράπονό σας. Μέχρι στιγμής δεν έχετε ακούσει τίποτα νέο από το καζίνο σχετικά με τις αναλήψεις σας;
Let's see how the whole situation develops and therefore how your complaint will turn out. So far you have not heard anything new from the casino about your withdrawals ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.