ΦόρουμΚαζίνοPlayoro Casino - γενική συζήτηση

Playoro Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 9 μήνες από bartry
|
3538 προβολές 30 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

ΕΚΑΝΑΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ.

Αυτόματη μετάφραση:
massimorns
πριν από 7 μήνες

There is no need to be skeptical and you have opened a complaint to ask us to try to help, so send Petronela what she requests from you and we will see what can be done. Even though it's a difficult situation nothing has to be lost.  

Romi
πριν από 4 μήνες

Είναι πολύ ανεύθυνο να δίνεις σε ένα καζίνο έναν τόσο υψηλό δείκτη ασφάλειας όταν η Playoro αγνοεί προφανώς αιτήματα για κλείσιμο λογαριασμών ή ακόμα και κλήσεις για προσφορά μπόνους. Απλά WOW

Αυτόματη μετάφραση:
mtm119
πριν από 4 μήνες

I believe that you are talking from your own experience, as I can see it in your complaint. Veronika has actually explained how it usually works at online casinos. They should take it really seriously if a player requests the closure of account due to gambling addiction. If you simply want to close the account because you did not like the games or just didn't feel well at a casino, usually they say, "Well, just don't play here anymore."

Do you know what I mean and where the difference is?

I hope everything in your case will turn out just as you wish, and then maybe you will be able to play at some more preferable casino of yours. Do you have any tip, perhaps?🤔

Romi
πριν από 4 μήνες

Το Playoro δεν απαντά σε τέτοια email και δεν μπλοκάρει τον λογαριασμό. Γι' αυτό λέω ότι είναι στην πραγματικότητα εγκληματική ενέργεια το ότι δίνεις έναν τόσο υψηλό δείκτη ασφαλείας σε έναν ιστότοπο όπως αυτός, παρόλο που προφανώς δεν έχουν μέτρα προστασίας παικτών - αλλά το casinoguru ζει επίσης από αυτά τα καζίνο... 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
mtm119
πριν από 4 μήνες

I am really sorry if the casino did not act ask they should when you requested the closure of your account due to gambling adiction.

May I ask if you sent the documentation to Veronika she asked for in your complaint, please? If not, do so as soon as possible in order to move forward with your case.

We take it really seriously when it comes to the protection of the players, and all the casinos that do not respect their players with the gambling problems and file a complaint here with us get black points, which leads to a decrease in the safety index.


πριν από 1 μήνα

Τρομερή εφαρμογή, δεν κερδίζεις ποτέ και τα αρχικά μπόνους αποφασίζουν πώς θα τα καταναλώσεις, αποφύγε απολύτως

Αυτόματη μετάφραση:
garreffaantonio5
πριν από 1 μήνα

Hi there,

Can you help me understand the part about bonuses, please? What went wrong, I wonder.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
πριν από 3 εβδομάδες

ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΚΑΖΙΝΟ KAPEC ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΔΕΙΑ ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΙΣ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΩΜΟ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΖΙΝΟ KRAPNIEKIV

Αυτόματη μετάφραση:
templiers
πριν από 3 εβδομάδες

Hi!

I am hoping you will agree to a follow-up conversation because, for example, based on our most recent research, this casino appears to have a Curacao license, but you seem worried about that and other issues, which I would also like to talk about further if that is okay with you.

What actually happened to you, I wonder. Please do tell.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα