Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPlayMojo Casino - γενική συζήτηση

PlayMojo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

3.408 προβολές 22 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
jwmdhl
πριν από 7 μήνες

Oh, that's something that's definitely not pleasant. I suppose they didn't say anything to you about that, did they? 

I hope they'll cooperate with us and we'll get to the bottom of the problem and somehow sort it out. 

πριν από 6 μήνες

Γεια σας. Ναι, οι αναλήψεις αποτελούν μεγάλο πρόβλημα σε αυτήν την αλυσίδα καζίνο. Συνήθως χρειάζονται τουλάχιστον 72 ώρες.

Με άλλα λόγια, οι πληρωμές δεν υποβάλλονται σε επεξεργασία εκ των προτέρων.

Μόνο μετά από 72 ώρες, ώστε ο πελάτης να έχει χρόνο

ίσως ακυρωθεί η πληρωμή 😉


Αλλά επίσης έχω διαπιστώσει ότι η πληρωμή ακόμη και μετά από 7 ημέρες

δεν λαμβάνει χώρα. Αλλά επιτρέπεται να υποβάλω καταγγελία μόνο μετά από 14 ημέρες...

Αυτόματη μετάφραση:
LittleFu
πριν από 6 μήνες

It is not that you are not allowed to file a complaint here; the thing is that our team is not able to intervene in any case before the 14-day time frame, you know.

Do you have some issues with the withdrawal now? Feel free to submit your complaint at any time.

jwmdhl διέγραψε τη δημοσίευση
jwmdhl
πριν από 6 μήνες

Unfortunately, your complaint was closed as "unjustified" after reviewing the evidence we've got. Michal explained the whole reason to you in the final message of your complaint as well:

"I regret to inform you that I am unable to assist you in this matter. Based on the evidence I reviewed, there was no communication regarding any account limits on or before April 1st. However, messages from April 2nd show that you contacted the casino to request free spins and mentioned losing your winnings due to being unable to withdraw them. These messages did not reference any account limits.

Additionally, the situation is complicated by the fact that you hold multiple accounts with PlayMojo Casino. This makes it difficult to accurately match the screenshots you provided to the corresponding accounts. There also appear to be discrepancies between your screenshots and the records from the casino’s system. Notably, the casino’s evidence clearly indicates which messages belong to which account, whereas that distinction is unclear in the materials you submitted."

The casino operates under the Kahnawake (KGC), so feel free to contact them at any time.

jwmdhl διέγραψε τη δημοσίευση
jwmdhl διέγραψε τη δημοσίευση
jwmdhl διέγραψε τη δημοσίευση
jwmdhl διέγραψε τη δημοσίευση
jwmdhl διέγραψε τη δημοσίευση
jwmdhl
πριν από 6 μήνες

I am really sorry we couldn't be of any more help in your case.

Please contact the licensing authority. You can find the contacts here.

πριν από 6 μήνες

Loosing the balance by unrestrained playing while drunken and then

accusing the casino to be guilty. I love that 😉

jwmdhl διέγραψε τη δημοσίευση
1 2

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.