Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPlayMojo Casino - γενική συζήτηση

PlayMojo Casino - γενική συζήτηση

 από Cutzii
|
948 προβολές 15 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το PlayMojo Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Πώς μπορούν οι κριτικές εδώ να περάσουν έτσι; Η γρήγορη πληρωμή είναι απλώς ένα μεγάλο ψέμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Cutzii

Hey, maybe you could write some of your experience. Whether players got picks quickly may be true or not. But it's not easy to find out.

Anyway, what have you been through or are you going through in this casino?

Η επαλήθευση είναι τόσο δύσκολη, δεν έχω ξαναζήσει κάτι παρόμοιο 🙈σε σύγκριση με αυτό, τα κανονικά με ταυτότητα, τράπεζα, τόπο διαμονής, selfie είναι παιδικό παιχνίδι (και αυτό είναι ήδη ενοχλητικό) έχω μια πληρωμή 427 ευρώ σε εκκρεμότητα μετά Κατάφερα να χρησιμοποιήσω το μπόνους (μόνο 20 ευρώ κατάθεση ευτυχώς) pro, pro luck 😃 Ελπίζω ο Jaro να είναι καλά 🍀 filefilefile Σε αυτή την περίπτωση, δεν νομίζω ότι ούτε το καλύτερο γούρι μπορεί να κάνει κάτι... Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρεται το καζίνο. Θα σας κρατάω ενήμερους. Η επαλήθευση διήρκεσε περίπου 6 έως 7 ώρες και μου είπαν αμέσως: Αλλά λάβετε υπόψη ότι μπορεί να ζητηθεί πρόσθετη επαλήθευση ανά πάσα στιγμή λόγω των απαιτήσεων αδειοδότησης κατά την κρίση της διοίκησης του καζίνο 🙈, επομένως φαίνεται ότι είστε κατά το ήμισυ επαληθευμένοι... Θα σας κρατάω ενήμερους, θα προτιμούσα να χάσω, ήταν τόσο αγχωτικό στην υποστήριξη εκεί 🤯. Θα έπρεπε να είχα σταματήσει να παίζω στο καζίνο, είναι πολύ αγχωτικό όταν πρόκειται για εξαργύρωση και αυτό συμβαίνει ξανά και ξανά 🙈 (ακόμα και τα διαλείμματα στο καζίνο δεν βοηθούν πια. Τις καλύτερες ευχές (να συνεχιστεί, αν όχι... έχουν καταφύγιο 'πλήρωσε) 🎄🙋‍♀️ 🎰 🙅‍♀️ ✌🏻

Αυτόματη μετάφραση:

Η επαλήθευση ολοκληρώθηκε τελικά, αλλά η πληρωμή δεν υποβλήθηκε σε επεξεργασία μετά από 50 ώρες... Φοβάμαι ότι χρειάζονται 72 ώρες για να το κάνουν. Η υποστήριξη λέει συνέχεια κάτι διαφορετικό... ο ένας λέει σε 24 ώρες, ο άλλος λέει ότι θα υποβληθεί σε επεξεργασία τις επόμενες ώρες και ο τελευταίος είπε σε 72 ώρες 🙈είχε κανείς παρόμοιες εμπειρίες; Είμαι περίεργος να δω αν θα πληρώσουν, αλλά δεν έχω καλό προαίσθημα πια (λόγω των διαφορετικών δηλώσεων από την υποστήριξη) Ps 😃το τμήμα οικονομικών είναι καταπονημένο, πόσο συχνά έχω ακούσει αυτήν τη δήλωση και από διαφορετικά καζίνο... Με εκτίμηση ✌🏻Θα περιμένω και δεν θα αγγίξω την πληρωμή

Αυτόματη μετάφραση:

🙈Πρέπει να ζητήσω συγγνώμη, το καζίνο κράτησε τον λόγο του... υπάρχουν χρήματα στον λογαριασμό (δεν θα το φανταζόμουν ποτέ αυτό δυνατό, είχα πολύ άσχημο συναίσθημα). Αλλά ήταν δύσκολο να πιστέψει κανείς μετά από όλες τις διαφορετικές δηλώσεις υποστήριξης. Ωστόσο, μια συγγνώμη βγαίνει

Αυτόματη μετάφραση:
Leeamaria

Hi, it's nice that it turned out well in the end. You have to remember that between holidays and weekends it must be difficult for casinos, because they don't work then or they may have few people. But as long as everything turns out like this, then it is positive news. 

If you have anything else, we'll be here. 

Have a nice holiday and new year.☘️🎄

Jaro

Σας εύχομαι καλές γιορτές και καλή χρονιά 🍀Η απόφασή μου για τη νέα χρονιά είναι να μην παίζω πια σε καζίνο (ελπίζω να λειτουργήσει) ευχές 🙋‍♀️

Αυτόματη μετάφραση:
Leeamaria

Hello!

I would like to wish you only the best for the upcoming year too - if I may! Your result sounds very good, and I hope you will have no issue handling that. If you ever need us, well, Jaro already said that 😀.



Radka

❤️Σας ευχαριστώ, είστε οι καλύτεροι!

Αυτόματη μετάφραση:

Φυσικά, η κατάθεση χρημάτων δεν είναι πρόβλημα. Ωστόσο, όταν πρόκειται για την πληρωμή των κερδών, προκύπτουν προβλήματα. Όλες οι αναλήψεις ακυρώνονται, λόγω προβλημάτων με την τράπεζα ή την εταιρεία πιστωτικών καρτών. Στη συνέχεια, σας ζητείται να επιλέξετε διαφορετική μέθοδο απόσυρσης - μόνο για να αναβληθεί ξανά...

Αυτόματη μετάφραση:
Neo_23

Hi, I'm sorry to hear about your problems at the casino. So did you try to ask the bank if they experienced any problems with you getting your money? When the casino recommended an alternative, did they still canceled your withdrawals? Can you tell me if this is true or not? How long has this situation been going on, please?

Επιλύθηκε... Τα χρήματα έχουν καταβληθεί

Αυτόματη μετάφραση:
Neo_23

I could hear nothing better. How did you finally solve it? Did the alternative that the casino provided help? How long did you wait for the money in the end? 🤔😊☘️

Χρειάστηκαν λίγες μέρες. Οι προσπάθειές μου να κάνω ανάληψη των χρημάτων πάντα ακυρώνονταν αρχικά. Τελικά, λειτούργησε.

Αυτόματη μετάφραση:
Neo_23

So I'm glad to hear that, even if there were fewer problems. What payment method did you end up using?🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα